35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Arghhhhhhhhhhh nog meer? Dat wordt ziek melden op werk, straks kan ik niet meer lopen :D
    Nu nog wel dus ik ga gauw mijn peerdjes verzorgen!

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Muuske, ik blijf voor je duimen.

Spirit, meid, wat een ontzettend naar nieuws voor je. Ik ken geen mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten als waarin jij nu zit. Erg onzeker nu voor je. Hoop voor je dat de vlokkentest snel zal kunnen gebeuren en dat je snel duidelijkheid zult hebben. Heel veel sterkte met alles wat nu komen gaat.

Natas, wel gezellie zo op het wachtbankje, al had ik liever voor je gehad, dat je daar na een mooie positieve ei had gezeten.

3. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee kijk eens naar mijn Banner!

6 oktober 1e dag ongi, 19 oktober eisprong, 30 en 31 oktober negatieve zwangerschapstests. 1 november ongi, 3 november alleen nog wat slijm met beetje rood erin.
    Vandaag vette ovu test. Pb'tje van iemand hier met de opmerking of ik niet toch zwanger ben. Nehhhhhhhhhhh, ben toch ongi geweest, kan niet. Thuisgekomen van de paarden, toch een MatCare midstream gedaan.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-TK8NGPVM.jpg

en net toch maar de Clear Blue
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWHR3486.jpg

Freesia zegt net nog aan de telefoon dat ze mijn temp steeds zo hoog vond......... en ik zit maar op een ei te wachten...
    Tja, en hoe ga ik nou rekenen? Toch maar de ongi van 6 oktober en de eisprong van 19 oktober. Maar van wat voor cyclus ga ik uit? Ik DACHT dat de laatste 27 dagen was, maar dat blijkt dus geen ongi te zijn geweest, of toch wel tegelijk met een zwangerschap?
    AAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHH

En ik voel me ZO lullig tegenover Natas, en Daantje en nog meer mensen.......

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    GEFELICITEEEERD!!!!

Echt, ik krijg de grijns NIET van mijn smoel :) =D>

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook van mij:

Gefeliciteerd !!!!!

En hup, nu genieten op die roze wolk.

Hihi ik krijg 'm ook niet weg :D

6. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    En toch ben ik niet blonT ;)
    Ik dacht mijn lichaam beter te kennen nu.........

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
  8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Lieve Molly, je moet je niet lullig voelen hoor........ je moet je ZWANGER voelen! :D
    Gefeliciteerd!

@ Anna : ik hoop met je mee dat je gewoon goed geklust hebt, wat testen en tempen ook wel (of niet) zeggen.

@ Inez : sorry meid, ik ga weer met die ene bil van jouw bankje af en ga vanaf morgen met 2 billen bij Anna op de bank zitten :D
    Niet te geloven maar waar, vanavond een vet positieve ovutest. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. M'n NOD is daarmee verandert naar de 25ste (mijn luteale fase duurt altijd maar 12/13 dagen, heb 13 gerekend).

Baal er wel van dat deze cyclus dus zo lang gaat worden, maar goed dat is niet anders.
    Nu aan de klus! Zaterdagochtend hebben we ook geklust dus dat komt goed uit.

10. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Yes een vet positieve ovutest voor Natas! JOEPIE! Klus ze!

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi meiden....vandaag om 9.15u bellen of er bevruchting is!
    Spannend hoor!
    Ben snotverkouden! Hoop niet dat dat nadelig is!

Blijven duimen he!

@ Molly....proficiat! ;)

Liefs Marjo

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Molly: GEFELICITEERD!

En ik sluit me helemaal bij Natas aan, voel je niet schuldig meid, maar geniet en voel je zwanger.

Natas, ik vind het helemaal niet erg dat je bij Anna aanschuift op het bankje. Ben zo blij voor je vanwege die goede ovutest. Hoop dat je hem heeeeel goed hebt kunnen benutten en dat je straks lekker met een andere vette plustest gaat komen en bij Molly op het bankje kunt gaan zitten.

Muuske: duim duim duim

13. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge,

ja hoor, Molly schuift wel op, of we kopen een groter bankje.
    Kan al om 9.10 uur bij de huisarts terecht.
    Genieten schuif ik nog even voor me uit, eerst meer even bloed laten prikken en kijken of de waardes goed zijn. Stiekem geniet ik natuurlijk toch hoewel ik nog wel heel beduusd ben.
    Muuske, terwijl ik bij mijn h.a. ben zal ik voor je duimen!

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    @Molly: Nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik vind het zo'n leuke verrassing!

@Natas: YES! Op naar de volgende posietieve test Natas!

@Marjo: Duim, duim, duim, nog een half uurtje...

@Spirit: Jeetje wat schrikken he? In jouw plaats zou ik ook inderdaad zo snel mogelijk zekerheid willen hoor. Maar zoals je zelf al schreef ik ken meerdere verhalen waarbij de combinatie test loos alarm bleek, dus ik ga heel hard voor je duimen dat dat nu ook zo is!

Hier alles tutti paletti. Ik voel me goed en ben de 6 weken gepasseerd. Alweer een klein mijlpaaltje. Op naar de eerste echo op de 23ste....

Liefs,
    Lientje

15. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Geweldig nieuws! Voel je nu maar gewoon zwanger, jij bent weer een bewijs dat het gewoon mogelijk is, onze tijd komt hopelijk snel!

xxx

16. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Muuske? Vertel?!

Oke LastMinuteMama, ik beloof te gaan genieten. We hebben in ieder geval bewijs dat we beiden vruchtbaar zijn, ondanks de statistieken (mijn leeftijd, gewicht, 21 jaar pilgebruik, en vent zijn gerook -2 pakjes shag per week-).
    Alles wat ik dus laatst voelde en wat ik na de "ongi" van 1,2,3 november opzij had gezet als zijnde ontpillen blijkt dus echt allemaal echt te zijn geweest. Zoooooo gek. Begin nu wel een beetje te stuiteren, huisarts gaat regelen dat gynaecoloog wordt vergoed door mijn ziektekostenverzekering omdat ik daar recht op heb ivm bloeddruk en leeftijd. Heb weer een andere bloeddrukverlager en moet volgende week en de week erna bij hem terugkomen. Hij is nogal bloeddruk-gericht omdat hij zelf hartproblemen heeft (gehad). Straks moet ik om 15.15 uur in ziekenhuis zijn bij een oogarts, en daarna loop ik even naar verloskunde en maak ik een afspraak.
    Een paar vriendinnen zijn op de hoogte, wil dit toch niet helemaal voor onszelf houden, maar mijn werk vertel ik het pas na 3 maanden, als alles dan nog in orde is.

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ow wat spannend allemaal Molly!
    Wel heel fijn dat je zo goed onder controle blijft.

Wat zei hij over die bloeding aka ongi?

18. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Weinig, kon innestelingsbloeding zijn.
    Vriendin van mij is 33 of 34 weken in verwachting en die heeft 12 weken lang om de dag wat bloed verloren. Innesteling waarschijnlijk tegen een ader(tje) aan. Heeft er veel stress van gehad, daarom vertelde ze het ook pas met 14 1/2 week.

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Kloosterzande
    Een vriendin van mij heeft de eerste 4 maanden echt heel veel bloed verloren. Het stond soms echt in haar schoenen :confused:
    Omdat ze al 2 keer een bbz en 1 'gewone' mk had gehad, was ze streng onder controle.
    Elke keer dacht ze dat het wel mis zou zijn. Baby Loïs is nu 5 maanden :)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Het klussen is gisteravond godzijdank gelukt, hopelijk vanavond nog een keertje dan zou de stand op 3x staan deze ronde. En dat zou heel mooi zijn!

@ Muuske : ik ben zoooooooooo benieuwd!

@ Inez : merci!
    Maar Molly mag eerst voor jou opschuiven op haar bankje hoor, dan kopen we voor mij en Anna en alle andere ouwe taarten wel een mega grote bank ;)

@ Lientje : fijn dat alles goed gaat.
    De 23ste wordt een heel belangrijke dag voor je. Wat duurt wachten lang hè.

@ Molly : wel fijn dat er aan alle kanten meteen zo goed gecontroleerd wordt. Hoop dat je ook snel bij de verloskundige terecht kan.
    Had de HA nu al bloed geprikt vanmorgen?

Share This Page