35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goedemorgen meiden

Molly:GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDD

natas: SU6 MEIS MET KLUSSEN HIHIHI

lastmama: sterkte ik las het nu pas

Ik heb inmiddels mn miskraam achter de rug alles is goed verlopen het was zwaar en pijnelijk deze x was 8 wk en 3 dg zwanger vloei nu niet meer dus alles is schoon echo wees ook uit dat het goed verliep en dat de baarmoeder al leeg was

gisteren en vandaag steken rechts en gisteren doorzichtige afscheiding gehad weet niet of het mn eisprong is maar lijkt er verdomd veel op hebben vrijdag en gisteren wel geklust ...niet omdat het moest want weet toch niet wanneer ik mn eisprong heb ...en zit in de afwacht fase van ongie

de laatste x na miskraam in aug precies na 28 dg ongie en gelijk daarna weer zwanger geworden alleen zoals jullie hebben kunnen lezen eindigde dat in leeg vruchtzakje en MK bij 8 wk en 3 dg

we gaan nu weer vol goede moed verder mn lichaam is goed op dreef en zeer vruchtbaar zegt onze gyn in het UMCG dus daar zal het niet aan liggen word makkelijk zwanger schijnbaar alleen nu nog blijven zitten hahaha zal toch ooit eens lukken

Muus : su6 meis duim voor je hier hoor

hou jullie op de hoogte dikke knufff

liefs kaley

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Natas, nee, nog geen bloed geprikt, heb er ook niet aan gedacht en de h.a. blijkbaar ook niet.
    Fijn dat alles nu okee met je is Kaley, psychisch ook? (kan me voorstellen dat het nogal een klap geeft, een MK)

3. Niet meer actief

hey molly

geestelijk geeft it natuurlijk steeds een klap omdat je zowel je geest als je lichaam zich instellen op dat kleine wondertje
    maar desondanks is mijn positieve ik sterker dan wat dan ook en mn hoop en geduld zijn nog steeds aanwezig ookal moest ik 2 miskramen doorstaan
    ik weet dat ik vruchtbaar ben en dat ik zwanger kan worden dus hou ik me daaraan vast

ons geduld en hoop zal toch ooit beloond worden en mocht het voor ons echt niet zijn weggelegd zijn we net zo gelukkig met ons gezinnetje is jammer natuurlijk dat je dan niet dat kleine wondertje mag krijgen maar je moet ook voor ogen houden en nuchter blijven dat je alles hebt gedaan en eens komt die grens van nu is het genoeg geweest
    we geven ons zelf ook in samenwerking en overleg met onze gyn in het UMCG nog 2 half jaar de tijd
    dus we zien het wel

het is nu 2 weken terug mn lichaam is weer volop ezig merk ik vandaag erg veel steken steeds rechts en dan bedoel ik echt steken ter hoogte van mn lies pfff ff afwachten wat dit is kan nog naweeen zijn van miskraam natuurlijk of het is idd mn eisprong zou kunnen op dg 12

merken het vanzelf

liefs kaley

4. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goed dat je zo positief bent Kaley!

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi meiden....er waren er van de 7 3 bevrucht.
    Net tp gehad van een top-embryo en een 4-cellig!
    De andere was ook 4-cellig, niet goed genoeg om in te vriezen.
    Maar deze 2 blijven gewoon fijn 8 maanden zitten! ;)
    Me eigen gyn heeft ze nog eens goed toegesproken. Hihi....

Liefs Marjo

6. Niet meer actief

blijf voor je duimen muus wens je alle kracht en sterkte toe

deze x gaat het lukken hoor

liefs kaley

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    YESSS Marjo!
    En nu op naar de 28ste.

Liefs,
    Lientje

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Jeetje Marjo, wat goed! Geweldig nieuws in deze sombere herfstdagen!

Ik duim met je mee voor een topresultaat op de 28e!

9. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Gefeliciteerd Molly, fantastisch om te lezen.

Kaley succes, goede instelling hoor en niet opgeven. Alles is mogelijk.

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Owww Muuske wat retespannend!
    Jij mag een dag voor ik mag.
    Mijn eerste date is op donderdag 29 november om 14.00 uur. Intake + eerste echo.

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Molly,
    Nog maar een keertje; Gefelicizwanger!
    (jammer maar bij mij werken de vrolijke kleurtjes niet)
    Je gaat je toch niet schuldig zitten voelen omdat je toch zwanger bent!? Genieten moet je meis! Iedereen wil geloven in een goede zwangerschap, we willen allemaal zien dat het wel kan. Laat het ons maar zien! Lekker trouwens ook dat je al verder bent dan je dacht!

Marjo,
    Gefeliciteerd met je 2 embriootjes. Hopelijk zijn de cellen alweer gedeeld en zich lekker aan het innnestelen.

De rest veel sterkte op de wachtbank, met klussen, wachten op ongi of op de echo! Wat is het toch spannend voor iedereen!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Kaley : meid, met jou positiveit en kracht móet het een keer gaan lukken! ;)

@ Molly : dat is nog even wachten tot de 29ste, de 1ste echo is erg spannend!

@ Muus : meid wat goed, een toppertje en een 4-cellige terug geplaatst!
    Ik duim dat ze heeeeeel braaf zijn en goed naar de gyn en naar hun mammie hebben geluisterd :)

@ Anna : phoe, zeker spannend voor iedereen.
    Ik zit er gewoon van te wiebelen..... heb je geen last van hoop ik, zo naast me op de wachtbank? :D

De klusstand is hier op 2x blijven steken deze ronde, misschien 3x.
    Zaterdagochtend en zondagavond was het dus gelukt. Op maandag, eisprongdag, helaas niet. We hebben het wel nog vanochtend gedaan maar weet niet zeker of dat nog op tijd was.
    Maar, in ieder geval 2x is voor ons heel mooi!

Alleen begon Chris erover dat het niet krachtig was en daarom bang was voor weinig goede zaadjes.
    Heb hem maar gerust gesteld, nog meer druk op de ketel lijkt me ook niet goed. Maar heb wel hier gelezen dat dan idd de zaadkwaliteit minder kan zijn.

Ik had deze keer ook weer eindelijk goede vruchtbare afscheiding, voor het eerst sinds de miskraam.
    Wel heel kort, maandag op de wc om 11.30 voelde ik het en om 16.00 was het alweer nagenoeg weg. Maar het was fijn om te merken dat dat weer even terug was.

Kreeg ik eerst maar geen posi ovutest, bleven ze daarna hartstikke lang positief! Pas vanavond de eerste negatieve, heb 4x positief getest. Is erg lang voor mij, heb anders nooit meer dan 2x.
    Hihihi, tis ook nooit goed bij me of het deugt niet :)

13. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou daar ben ik dan weer eens met een berichtje, ik kijk wel veel naar jullie berichtjes.
    Leuk zoals jullie met elkaar omgaan kwa schrijven enzo. Ik ken jullie nog niet zo dus excuus als ik het niet juist heb maar Molly gefeliciteerd met jouw zwangerschap.

Helaas ben ik vandaag ongi geworden dus wij gaan op voor ronde 7. Heb ook mee zitten lezen over SMEP-pen en mijn man vond het wel de moeite waard dit maar eens te proberen. Hebben jullie als 35+ers daar al ervaring mee ? Ik lees het hopelijk wel.

Zag dat er vandaag niets was geschreven hier........

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jawel hoor, ik heb vandaag geschreven, nét voor jou ;)

Jammer dat je ongi bent geworden! :(
    Wij doen niet aan smeppen omdat dit niet haalbaar is met het klusprobleem van mijn man. Maar het lijkt me wel het proberen waard!

15. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    er kwam een nieuw muisje aangelopen...

Wilde even mijn dinnetje Molly nogmaals feliciteren met haar sublieme zwangerschap!
    Ben sinds een paar dagen lid van dit forum en kwam tot de ontdekking dat Molly en ik dus op hetzelfde forum zitten ;).

Het zou me wel leuk lijken om met jullie mee te lezen/kletsen, mits het geen probleem is dat nog net niet op de 35 zit ;)? nog 2 jaartjes :)

Beetje medewensers leren kennen, en ik kan nog wel wat leren want wij hebben tot nog toe al die termen niet geleerd hihi.

Zijn wel al heul lang bezig en heb deze 'ronde' het tempen maar weer eens opgepakt.
    We zitten nu rond mijn eisprong of net niet, weet niet meer wanneer ik ongi was en cyclus is niet echt meer cyclus te noemen na mijn operatie. Kan dus geen kwaad om weer dingen te noteren.

Zo weten jullie een beetje over mij en kom ik niet onvoorgesteld binnen ;).

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Annna, schuldgevoel is bijna weg hoor! Toen ik thuis kwam legde vent vrijwel gelijk zijn hand op mijn buik, en ook nog eens netjes laag, waar het nu nog hoort! Zo liefff.
    Scorpio weer ongi, wat jammer joh.
    Je klusstand zou best wel eens de goede kunnen zijn Natas1! Hubby zijn zaadjes stonden natuurlijk allemaal op wacht in je eileiders om dat mooie ei (of 2? ;) ) te verwelkomen!
    Pepje, wat een gekke naam, hihihi, moet even wennen hoor ;) Welkom! Niet onvoorgesteld binnen, ik las even niet ongesteld binnen. Welkom dinnetje! Je kunt hier op het forum heul veul leren en delen!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Laten we maar zo wippen op de bank dat we overspringen naar de zwangere kant. Stel me een soort slapstick voor, waarbij eerst de ene een salto maakt en dan de andere ondat die zwanger is en dan weer zwaarder. Daarna hoedjewippen we iedereen aan de zwangerenkant.

We zijn trouwens wel een lekker stel met het temperaturen en het dagenlang ovutesten.

Peppep,
    Welkom hier! Wat voor operatie heb je gehad?

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ben lekker toch de zwaarste hoor, Annna! :p

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Molly, Zpring jij dan maar aan de ene kant van ons bankje, dan wippen Natas en ik wel de lucht in en wippen we op een ander bankje weer iemand omhoog!

Oh ik wou dat het waar was...

20. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :D :D :D
    Molly gaat afsluiten, bed verschonen en slaaaaaaaaaaapen.
    Trusten allemaal!

Deel Deze Pagina