Molly en Annna, gezellig met Natas op de wipwap Bedankt voor het welkom, en ook weer truste want we zitten blijkbaar in het begintraject van het SMEPpen heb ik gelezen haha, wist niet eens dat da bestond. Toch maar die ovulatietesten eens bestellen om het zo eens te proberen. Had ik nu maar die datum van eerste ongi-dag opgeschreven. Molly wat lief van zijn hand, mooi gebaar van hem! Scorpio, helaas toch weer ongi..van die sippe momenten zijn dat altijd..weer wachten tot de volgende mogelijkheid.. Jullie ook misschien SMEPpen Natas, ik lees dat je een MK hebt gehad...wat verdrietig zeg.. Anna, ik heb 2 jaar terug een spoed openhartoperatie gehad en 3 bypasses gekregen, oftewel vierkant en dwars hartpatient... Een hele verademing voor mijn leven maar huisarts heeft ons hierna soort van 'afgeraden' om ooit nog zwanger te worden...de benodigde kracht zou mijn lichaam niet op kunnen brengen, afgezien van de bevalling.. Op dat moment waren we al 6 jaar bezig en dan is zo'n opmerking best raak.. Anyway, de wens is nog steeds te groot om 'verstandig' te zijn. Volgens de cardio mag het wel maar dan kom ik direct onder streng toezicht, daar houden we het dan maar op. Dan maar plat 9 maanden maar we willen zoooo graag een kindje samen. Ben nu ook bezig met lijnen (wil de extra 10 kg kwijt van na de operatie) om zo op een 'simpele' manier mijn lichaam minder last te laten hebben en voor de bloeddruk. Slaapmutsje roept edit: heb zojuist Mat Care set besteld met ovu en zwtesten.
He meiden, Ik heb die hele discussie over de wachtbank etc gelezen. Zullen we maar een 12 persoons roze bank bestellen want die bejaardenbabyborrel moet en zal er komen! Hier nog steeds hetzelfde, denk dat het ergste nu is geweest maar dat blijft nog even afwachten! xxx
Goedemorgen oudere jongeren! Werd om 6 uur wakker en kon niet meer slapen, is niks voor mij, ben namelijk een nachtmens en geen ochtendmens. Ben blijven liggen tot 7.00 uur. Lekker gedouched, koffie gezet, aangekleed en nu even op mijn gemakkie bijlezen. PEP aan de SMEP, hihihi, en ook al van alles besteld. Leuk joh!
Molly, Das lekker vroeg zeg! kan je vast wennen hihi Heb nu al bijna spijt haha, klussen is geen probleem maar tot aan 15e dg etc en dan echt elke dag...hahaha, ga wat krom lopen dan denk ik. Straks even betaling doen voor die testkit. Heb al zo snel blauwe knietjes van de antieke bedspringveren ik snap wel waarom vluggertjes in het leven zijn geroepen
Hallo meiden, wat is er al weer veel geschreven zeg, moest ff bijlezen. Lastminutemama, die grote bank is een goed idee. Sluit ik me helemaal bij aan. Ik wil ook van die wachtbank af naar die roze toe. Maar ja, dat heb je niet helemaal voor het zeggen he? Molly, heel goed meid, ga maar lekker genieten. En wat lief van je mannetje, dat gebaar met z'n hand. Peppep, van harte welkom hier en ik hoop voor jullie dat jullie wens in vervulling mag gaan. Wat een pittige operatie heb je moeten ondergaan zeg. Ik kan me er dan ook wel iets bij voorstellen, dat je onder zware controle gaat komen. Natas, en nu duimen he? Voor die andere positieve test. Jij en je mannetje hebben er goed jullie best voor gedaan. Scorpio, jammer hoor, weer ongi. Hoop dat de volgende ronde jullie ronde mag zijn. Anna, hoeveel persoons is jullie wipwap? Kom er dan graag bij op. Kaley, lichamelijk bovenop een MK komen is 1, er geestelijk bovenop komen is 2. Je klinkt al weer goed en positief. Ook voor jou moet het eens gaan lukken en ik hoop, dat je daar niet al te lang op hoeft te wachten. Lastminutemama. Vervelend is dat he, wachten tot het vloeien eindelijk is afgelopen en dan maar weer afwachten of je cyclus zich herstelt. Hou je goed meid. Naar de anderen zwaai zwaai. Hier beginnen de zenuwen nu toch een beetje toe te nemen, al zou ik niet durven zeggen of het raak is of niet. M'n lichaam heeft me wat dat betreft het afgelopen jaar teveel in de maling genomen. Ongikwaaltjes die erg op zwangerschapskwaaltjes leken en andersom. Het ene moment een positieve test in handen, het volgende moment weer een VMK. Wou dat ik eindelijk eens van die wachtbank afmocht en plaats mocht nemen op die zo gewilde roze bank. En dan ook eens een keer voor een maandje of 9. Hoezeer je je ook probeert af te schermen tegen bepaalde emoties, soms lijkt het wel vechten tegen de bierkaai. Bah. Over het algemeen voel ik me best wel weer heel goed hoor, heb weer redelijk wat energie over om van alles te doen, maar soms overmannen die rotemo's je weer waar je niet echt op zit te wachten.
Inez, dank je wel! En ik ken je moodswings..zou het echt? Ja het is zo! oh sjips..toch niet.. Maar het voelt toch zo anders..nog een keer checken...nee echt niet... Heh...weer niet gelukt...om na een apart gevoel in je buik maar weer te gaan twijfelen Knuf voor je emo's
Eh, Pep, dan doe je 't toch op de bank? Of ergens anders? Inez, waar in je cyclus zit je nu? Ik vind het ook eng hoor. Maar neem het stap voor stap. Eerst tot aan de termijnecho en dan verder stapje voor stapje. Wel moeilijk om mijn mond te houden op mijn werk (heb 't gister wel mijn cheffin verteld). Meerdere mensen vragen me hoe het komt dat ik zo straal, 2 weken geleden al 1, en vandaag weer 1. Voel me superdepuper, vandaag minder misselijk dan gister (was gister ook niet heel erg hoor, kan veel erger en was maar 2 uurtjes). Straalkacheltje in mijn buik maakt overuren, net als de zijkant van de buik (banden?). Dames, ik GENIET.
@ Anna : hahahha, jij denkt net zo in beelden als ik! Ik vind je salto-wipwap heel leuk, maar zal blij zijn als we allemaal met onze billen op die zachte grote roze sofa belanden. En dan aan de BBB BejaardenBabyBorrel van Lastminute! @ Inez : we komen nooit echt goed los van die emoties hè. Tuurlijk mag jij erbij op de wipwap, onze billen zijn niet zo dik dat jij er niet meer bij kan @ Molly : goed zo meid, lekker genieten! Warm met je straalkacheltje die grote roze bank alvast maar op voor ons. @ Pep : welkom! Ja, een miskraam is heel triest...... en jammer genoeg ben ik niet de enige hier.
Molly, goed zo meid! Lekker genieten! Op de bank..is nog een optie ja hihi Prettig zo'n bankje, van de hele tijd staan word je ook zo zat... Natas, ik lees er idd meer...ontzettend naar hoor..dat wens je niemand toe... Wat betekenen die getallen in jullie onderschrift eigenlijk? Morgen krijg ik testkit binnen denk ik. Dacht heel even vandaag ovulatiebeginselen te hebben maar toch niet volgens mij.
Dat is de lengte van de cycli, Pep. Doe maar weer klussen vanaaf he Kan je nog lopen? Wat doet je temp? Pfffffffff het is hier bloedheet, maar ik zit te bibberen van de kou
Even een update van mij, heb vandaag de vlokkentest gehad, ben blij dat het achter de rug is! Over anderhalve week pas de uitslag pff. Alle andere dames hier succes met zwanger worden! Voor de dames die al zwanger zijn een fijne tijd gewenst, geniet ervan!
Kan nog lopen, heel goed, maar over 5 dagen niet meer denk ik hihi (zie onderschrift), zul je net zien dat mijn ei dan kookt. Zat in de auto te bedenken dat hij het misschien in een pvcbuisje kan spuiten, en dan blaast hij het er maar heel hard in haha Cyclus dus, bij jou 75 dg!?
Vreselijk die 1 1/2 week afwachten, spirit. Had je ook al andere tests gehad? Ja mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 75 dagen, dus van 1e ongidag tot 1e ongidag.
Spirit, nog even wachten op uitslag dus. Wat doen ze nu precies bij vlokkentest? Gefeliciteerd allereerst eigenlijk!
hihi..moet wel grinniken met alle bankverhalen...hier is 't ook zwaar eitjes tijd. Daarna ook op de bank....als ik van de bank afval dan hebben we dus op 11 dec. een afpraak met de gyn voor de eerste iui... Welkom pepep...sjee wat een operatieverhaal. Kan wel heel goed voorstellen dat het verlangen groter is dan de ratio!
Natas, fijn dat ik er ook bij mag. Kunnen we hopelijk met z'n allen overwippen naar het roze bankje. Ik denk ook, dat zolang we niet weer opnieuw zwanger zijn en mogen blijven, dat deze dagen tot dan toe gewoon een beproeving blijven. Helaas pindakaas. Molly, ik zit nog 5 dagen voor het testen. Begin altijd een week van te voren de zenuwen te krijgen.
Goedemorgen dames! Hey Pep, valt op he, 6 uur eerder dan normaal naar mijn bed toe. Trouwens, je zit ook vaak getallen tussen ( ) staan, en dat betekent vaak dat die ronde niet echt meetelt. Sabrina, eitjestijd! Hoe gaat het met Daphne? Geen longontsteking meer? Inez, 5 dagen voor het testen, owww ik duim met je mee meid! Ik ga braaf door met tempen, had vanochtend het gevoel dat het wel eens 37.0 ipv 37.1 kon zijn, maar 't was 37.2. Borsten doen nog geen pijn, maar tepels worden anders, alsof ze er meer op liggen. Die zijn wel gevoeliger. Nou tot zover de update van Tepelsientje
Mogguh meisjes! Ben ik ook weer eens...als je meer dan een week niet komt kijken heeft het niet echt zin om op alles te reageren, te veel berichtjes (wat alleen maar een goed teken is dat het hier nog leeft!). Welkom trouwens Peppep! (klinkt grappig ) Wel super om te lezen dat Molly zwanger is, is maar goed dat ik die test niet ben komen halen he?! Supergefeli meis! Ik heb, sinds ik weet dat het medisch centrum kinderwens ons gaat helpen, gelukkig wat afstand kunnen nemen van zwanger worden en ben er niet zo obsessief meer mee bezig in mijn hoofdje. Geeft wel wat meer rust en ontspanning! Komt ook een beetje omdat ik er niet zoveel geloof meer in heb en me echt niet kan voorstellen zwanger te zijn, laat staan een kindje te hebben. :roll Randy heeft vanaf zaterdag lekker een weekje vakantie, precies op het goede moment...dus toch nog eens proberen op de natuurlijke manier (net als jij Sabrina)! Volgende week vrijdag moet hij zijn goedje nog eens inleveren en 12 december (lijkt nog zo ver) horen we dan hoe het verder gaat, waarschijnlijk IUI, ook net als jij de 11e Sabrina (gaat een beetje gelijk op hihihi). Zaterdag is ook de MS Kunst Award tijdens de MSDag in Houten waar ik aan meedoe (heb in 2004 ook meegedaan met een schilderij en werd toen 2e), duimen jullie met me mee dat ik een prijs win met mijn foto? Veel liefs, Daantje