Hoi Daantje! Omdat jij geen test bent komen halen heb ik ze maar opgemaakt Fijn dat je er weer bent joh.
Ik vind het nu al zo saaaaaaaai op deze wachtbank Heb het gevoel er al een hele wachtbank op hebben zitten door dat wachten op de ovulatietest, en nou wéer zo'n naar bankie. Maar wel gezellig, saampies met andere ouwe taarten @ Spirit : ontzettend fijn dat de vlokkentest gisteren goed is verlopen! Wat lang wachten op de uitslag, bah. Ik duim voor je! @ Pep : bij een vlokkentest prikken ze met een klein naaldje via de buik in je baarmoeder en zuigen wat vlokken weg bij de placenta. Daar kunnen ze testen mee doen op het syndroom van Down. Bij Spirit doen ze dit al relatief vroeg in de zwangerschap omdat ze een slechte uitslag had bij een bloedtest. Normaliter wordt na die bloedtest een nekplooimeting gedaan (via een echo), maar bij haar gaan ze meteen door naar de vlokkentest omdat een nekplooimeting slechts een kansberekening is en vlokkentest zekerheid geeft. @ Sabrina : haai! Alles goed gegaan met de verhuizing? Is m'n logeerkamer al klaar? Veel succes en plezier met klussen! @ Inez : vandaag nog maar 4 daagjes tot aan testen, pfff spannend. Ik duim dat we jou als 1ste op het wachtbankje kunnen wipwappen naar de roze bank! @ Molly : waarom ga je eigenlijk nog door met tempen? @ Daantje : wel fijn dat je wat afstand hebt kunnen nemen in je koppie, want dat vreet bakken met energie. Jullie ook veel succes met klussen. Tuurlijk duim ik voor je, voor zowel een beebje als je Award!
@natas ik zag dat je al even voor me had geantwoord. Bij mij ging het echter iets anders omdat het zo vroeg in de zwangerschap is gedaan. Dan gaan ze met de naald en het slangetje via je vagina en de baarmoedermond de vlokjes wegzuigen, dat wegzuigen voel je niet echt maar de baarmoedermond rekken ze wel op en dat is echt niet prettig.Vanmorgen voelde mijn onderbuik ook een beetje beurs aan maar nu ik in beweging ben zakt het wel af. Ze vertelden gisteren al dat je kan voelen dat je baarmoedermond weer gaat krimpen na de ingreep, is normaal het hoort er gewoon bij.
Ook hier duurt het wachten lang Natas, maar ben blij dat ik hier niet alleen zit. Daantje, succes met je Award, hoop dat je er nu ook weer eentje wint.
@ Spirit : aha, ik wist niet dat ze het vaginaal deden vroeger in de zwangerschap. Verwen jezelf vandaag maar lekker!
Daantje, ik had er genoeg, wilde er best 1 missen om jou zekerheid te geven, maar die heb je inmiddels. Veel fun dit weekend! Natas, ik moet toch IETS hebben om me op te focussen Duurt nog 2 weken en 1 uur en 40 minuten voordat ik bij de gyn ben.
Hier wordt hard gewerkt...en dan neem ik ook weer plaats op de bank... Daan: iui ...gyn afspraak en nog ff op zijn natuur...leuk zo saampjes opgaan...wie weet hebben we over 1 jaar 4 kleintjes totaal! Ik duim voor je foto! pepep: You GO Girl! go get him go get him! Spirit: pff..lijkt me best wel iets hoor...gelukkig is alles tot nu toe goed gegaan...hopelijk wordt deze goede weg vervolgd! Natas: verhuizing verliep prima...Daffie is ook weer helemaal de ouwe en logeerkamer staat nog vol dozen...wel wordt morgen het contract getekend met aannemer en architekten (binnen en buiten) voor nieuw huis. Daar krijg je je eigen "gastenvleugel" goed? Bouw start deze maand. Over 1 jaar dus weer verhuizen...maar dan wel naar ons paleis..
Sabrina, heb weer een vraag hihi wat is IUI, is voor mij al lang terug maar het is volgens mij een stadium in de MMM, toch? Staat die afspraak al ofzo, omdat je het over 11 dec hebt? Jij ook hard aan het werk en volksverhuizing in de planning over een jaar. Inez, kan me goed voorstellen dat je nu al de zenuwen hebt voor de test. Nog heel even geduld Mol, oke weer wat duidelijk Ach lekker op tijd je bedje in, je lijffie is ook eea aan het ordenen en klaarmaken, daar wordt je vanzelf wel moe van. Worden de plekken rond je tepels ook donkerder? Tepelsientje hihi hier nu even Sopsientje, naja ongeveer dan hihi Je zou ook een banner kunnen maken voor je 1e echo  MissDaantje, wat fijn dat ze gaan helpen! Is dat in een ziekenhuis of een apart centrum? Ook een iui in het vooruitzicht zo te lezen. Hopen dat de vakantie van Randy zijn vruchten toewerpt! Schilder je veel?. Natas, oeh jakkes via de buik in de baarmoeder prikken, bah. Ben als de dood voor naalden..dank voor de uitleg! Je hoort ze veel maar zo gedetailleerd is toch per persoon weer verschillend. Spirit, wat voor een slechte uitslag had jij met de bloedtest, wat was er getest? Bij jou de vlokkentest dus iets anders verlopen ivm prille zwangerschap nog steeds wachten op uitslag, dat lijkt me lang duren zeg.. Onderzoek ook niet echt prettig (voelt het net als cupje op je baarmoedermond zetten bij fert.arts? of ken je dat niet?).
Vent vindt dit allemaal heel niet erg, moet zelf alleen even oppassen met mijn lijffie (gezondheid) Vanavond de ovutest gedaan, netjes 2 streepjes maar uitkomst negatief. Lekker stuk met de hond gaan wandelen, heerlijk in deze droge kou. Zou evt nog een rustavond in kunnen lassen maar weet nog niet. Vent werkt meestal tot middernacht dus best slopend naast zelf een drukke fulltime baan overdags.
Ha ovutesters, wachtbankzitters en zwangeren, Spirit, Ik hoop dat je deze spannende dagen goed door komt. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk. Mijn nieuwe collega heeft recentelijk ook moeten wachten op een uitslag van punctie. Omdat ze bijna 24 weken was, kreeg zij de uitslag ietsje sneller. Sterkte jullie. Verders iedereen op de wachtbank ook sterkte. Molly, Ook op de wachtbank voor de eerste echo Molly. Dit mag dan wel een roze wachtbank zijn, maar het is toch wel spannend wachten. Klussers, Heel veel plezier en succes.
Dank Annna Buurmeisje heeft vandaag haar 12 weken echo gehad. Heb uitslag niet gehoord maar zag haar zus en zwanger vanavond met blij gezicht naar haar huis toe lopen. Je kunt ook al een buikje zien bij haar, hoop voor haar dat alles oke is en blijft. Nu kan ze het gaan uitpreken dan
Haar zus en zwanger of zwager, PEP? 2 strepen maar negatief. Leg uit Pep? Nee, nog geen andere kleur, alleen gevoelige tepels en soms de tepelhof. Annna, bij juli2008 mamma's gaat veel mis op dit moment. Het zou het beste zijn om daar even niet te lezen, maar ik kan het niet laten. Kacheltje in buik stond vandaag laag maar begint weer warmer te worden nu. Minder moe vanavond, maar de stallen van de paarden doen kost me ineens meer tijd.
oeps waar het hart van vol is... hihi ZwaGer uiteraard Zo sneu...is het eindelijk raak en dan gaat er van alles mis ... Jij bent iig lekker bijna 6 weken zwanger Mol Net lekker in bad liggen lezen, was eerst een beetje te lauw en ik had het koud dus brrr toch maar er in en water ververst. Nu was het heerlijk warm mmm. Hondje naast me op de badmat en ik een interessant boek erbij. Ring gaf vanavond kleur af op mijn huid, toch maar even noteren want volgens mijn geheugen (vaag hihi) gaat ovulatie dan gauw komen. Meer mensen ervaring mee? Ben wel helemaal moe na mijn Melisse-bad...ventje is nog niet thuis van werk...pffff echt slopend dit haha
Hmm, Pep, heb je net je banner weer aangepast? Kan me van eerder op de avond herinneren dat je nog 2 dagen van je eisprong af zat. La'ak nu toch maar naar bed gaan, beetje hormonaal vanavond, irriteer me omdat vent snoep zit te eten en het niet kan laten om erbij te smekken (nee Pep, niet smePPen ). Trusten ouwetjes!
Mogge allemaal, Weer een dagje dichter bij de roze sofa jongens! Ik zit hier met smart op jullie te wachten! (ja toch molly?) Liefs, Lientje
Goedemorgen allemaal! Iedereen lekker geslapen? Hoe gaat het met de zwangere meisjes? Molly, Lientje, Naatje en Susi was toch ook zwanger als ik me niet vergis? En Spirit70, ik heb je verhaal gelezen, hoe voel jij je eigenlijk? Succes en sterkte meis! Iedereen bedankt voor het duimen, ik hoop echt dat ik morgen win met mijn foto. Als ik de juryprijs win kan ik 750 euro winnen en met de publieksprijs 250 euro...met allebei dus 1000! [-o< Ik zal de foto laten zien ná de wedstrijd, misschien brengt het ongeluk als ik hem nu al laat zien. Dit heb ik gisteren op de babyboomsite gelezen: Goed sperma door dagelijks vrijen Geschreven door Redactie woensdag 14 november 2007 Een Australisch onderzoek heeft aangetoond dat sommige mannen pas kwalitatief goed sperma hebben als zij dagelijks seks hebben. De kans op bevruchting neemt dan sterk toe. Koppels die moeilijk zwanger kunnen raken, werd tot nu toe vaak aangeraden om enkele dagen geen geslachtsgemeenschap te hebben en het dan weer opnieuw te proberen. De Australische wetenschappers concluderen nu echter dat juist het dagelijks hebben van seks de kans op succesvolle bevruchting groot maakt. Moeilijk sperma Aan het onderzoek deden 43 mannen mee die allemaal afwijkend, ofwel 'moeilijk', sperma hadden en problemen met de vruchtbaarheid. Allen moesten zij een week lang dagelijks sperma inleveren. Ook moesten zij na drie dagen onthouding een potje inleveren. Bij 38 mannen bleek het sperma uit de dagelijkse 'productie' van beduidend betere kwaliteit te zijn. In het sperma dat na onthouding werd geproduceerd, zaten veel meer onbruikbare zaadcellen. Volgens de onderzoekers is het dan ook een fabeltje dat tijdelijke onthouding voor beter sperma zorgt. Bron: www.nursing.nl Ook al heeft Randy goed zaad ik ga hem toch de aankomende dagen eens elke dag 'beklimmen' hahaha! (ipv om de dag of om de 2 dagen). Peppep en Sabrina, misschien ook een ideetje voor jullie? Iedereen alvast een lekker weekend gewenst en ik hou jullie op de hoogte wat de award betreft! Veel liefs, Daantje