Hallo dames, bedankt voor jullie medeleven zo zie je maar op dit forum heeft iedereen uiteenlopende problemen. Voelde me in het begin ook een beetje schuldig op dit forum want ik was zomaar zwanger, dat is wel een heel contrast met veel dames hier. Kan me heel goed voorstellen dat dit heel erg zwaar voor jullie is, iedere maand weer die spanning, ik leef ook erg met jullie mee. Maar als je zwanger bent kun je ook met problemen te maken krijgen daar ben ik dan het voorbeeld van. Zal even de vragen van jullie beantwoorden, met de bloedtest van de combinatietest meten ze 2 hormonen die alleen bij zwangeren voorkomt, PAPP-A en vrije bèta HCG, dit gaf bij mij dus geen goed beeld. Ik weet niet hoe de behandeling bij een fert. arts voelt. Voel me op dit moment wel goed en rustig, ik zag wel erg tegen de vlokkentest op, was bang voor een miskraam, dit ook uitvoerig besproken met mijn vriend, zo van straks is de uitslag goed maar krijg je een miskraam door de test, dat zou je jejelf toch nooit vergeven? Maar ik heb gelukkig alleen na afloop van de vl.test een beetje bloedstolsels gehad, is volkomen normaal hoor maar daarna helemaal niets meer dus dat zit volgens mij wel goed. Maandag krijg ik alweer een echo dus dat is ook weer een geruststelling. En de combinatietest is alleen een kansberekening, deze test heeft het zoals ik nu lees op diverse forums hier ook heel erg vaak fout! Vaak paniek om niets maar als je het te horen krijgt wil je wel graag zekerheid vandaar dat wij toch voor de vlokkentest hebben gekozen. Denk niet dat ik ooit weer een combinatietest zal laten doen. Dames met positieve ovu testen gauw en goed aan de klus hoor! Laten we met z'n allen hopen op gauw meer zwangere dames hier! Daantje veel succes morgen met je foto's!
@ Spirit : ja, een zwangerschap kan een heel spannende en onzekere tijd zijn. Sowieso de eerste weken, zeker op onze gevorderde leeftijden met sterk verhoogde kans op miskraam. En dan ook nog verhoogde kans op Down, de roze wolk komt voor ons pas later in de zwangerschap. Ben blij voor je dat de punctie goed is gegaan. En ook fijn dat je je nu rustig voelt, dan kom je de wachttijd heel wat prettiger door. @ Molly : aha, ik snap nu waarom je doortempt. Kan me er heel wat bij voorstellen! @ Daantje : hahaha, zo weet je ook helemaal niet meer wat nou het beste is. De een zegt om de dag en de ander dus iedere dag..... ach, gezellig om iedere dag es uit te proberen @ Pep : nee, ik heb geen ervaring met verkleurende ringen.
Pff lekker hoor ventje in de late diensten.. Vandaag of morgen zal ik op eisprong zitten denk ik, aan mijn banner kan je zien hoe ik twijfel aan mijn cyclus idd haha. Dus zonde om gister niet mee te nemen Zo ga direct even lunchen, met pijn in de knar van het late slapen.. Tot later
Ben nog steeds grieperig en voel me nog steeds niet echt lekker! Verder heb ik nog steeds last van me buik en een vreemd gevoel op me borst! Soms kortademig zodra ik wat doe. Ook klopt me hart opeens heel snel en hard. Wat kan dat zijn? Verder zit er niks anders op dan wachten! Liefs Marjo
Ienieminie update-je, kan hier niet uitgebreid lezen (typ dit in Word en plak het snel hihi). Heb inmiddels pulserende steken links van baarmoeder. Zou mijn linker eierstok kunnen zijn. Nog steeds bizarre pijn in de knar..
Hope so alleen nog geen verdere tekenen van ovu gezien. Meestal heb ik ze toch behoorlijk 'zichtbaar'. Straks eens checken en dan braaf wachten tot vanaaf voor ovutest na 4 uur. Ben ook al 2 dagen (geurloos)winderig hihi, plof plof hier, plof plof daar. Stom hoor, we proberen al 8 jaar en laatste tijd pas dat ik heel erg op mijn symptomen ga letten. Juist door dat smeppen ook denk ik. Die ovutests had ik werkelijk nog nooit gedaan, alleen om het feit dat ik dacht dat dat wel 99 euro koste per maand... Ach alles heeft vast een reden NU ga weer verder, het kan net zo goed spastische darm zijn hoor wat ik nu weer ga voelen
Heel klein beetje 'sliemo's' maar of dat allemaal van mij is? hihi het is iig nog niet full monty naar mijn idee. Nou vanaaf maar testen, pijn in knar wordt minder, das wel prettig bij het klussen..
Kan het zijn dat je door je medicijnen minder slijm hebt, Pep? Hoeft ook niet iedere maand hetzelfde te zijn he.
Nope niet door medicijnen...ben even stout..deze maand(en), heb even schijt aan alle voorschriften... Al die meuk in je lijf is ook niet bevorderlijk voor een gezonde innestelomgeving..
PS heb maar maanden terug nog hart-APK en bypass-doorblaasbeurt gehad in zhs en niks te zien..dus ik geloof ze even voor 1 keer in mijn eigen voordeel. Van bil zonder een of andere hartpil..(hartspray op nachtkastje hih). Oh bah wat ben ik soms onverstandig eigenwijs maar wil het gewoon even zo proberen.
Wil je zeggen dat je nu even helemaal geen hartmedicijnen slikt? Ahum, je hebt al een moeder dus ik zal niet gaan preken, Pepje
klopt, maar vergeet niet dat ik dus medicijnen heb die ik niet mag slikken bij zwangerschap. Mocht ik zwanger worden (blijf hoop houden) dan heb ik dat (hopelijk) vroeg genoeg in de gaten om te gaan slikken vanaf dat moment.
Meiden het is WEEKEND heerlijk he! Ik heb het hard nodig en dat na pas 2 weken wennen... Geniet ervan allemaal!
Okee Pep, met jouw ervaring weet je in ieder geval wat je wel mag hebben tijdens een zwangerschap. Ik heb geen last van de Labetalol, behalve dat ik standaard een half uur erna moet peupen Lekker he, Annna, WEEKEND!
WEEKEND ! Nope Pepje kan zich niet echt wat van Peupen na Labetalol, had er toch ook nog een. Kan even niet op de naam komen. Norvasc? of ehum..Atenolol. In die periode had ik van alle medicijnen 'last' in de zin van dat ik te veel pijn had overdag. Achteraf blijkt dat het dus 'te ver' was om het weg te krijgen met medicijnen. Vandaar dat de pijn leek te komen van de pillen, terwijl het kwam van de bla blalabla heel verhaal Het is hier rustig vanaaf zeg! Bij thuiskomst de ovutest gedaan, maar uitslag zelfde als gister. Vanavond in het dorp (ventje was vrij vanavond dus lekker wezen shoppen saampies) werd ik wat krampig in de buik. Nog snel even langs ouders (tompoes eten) en toen naar huis nog even voor zekerheid nog een ovutest te doen. Was inmiddels ruim 3 uur verder. Weer noppes hihi, maar wel weer steken aan linkerkant. Vanaaf even geen X dus, morgen weer een dag OH heb trouwens goedkoop schoenen gescoord. Bij de Schoenenreus hihi, was door zwarte nette schoenen heen en zag daar hangen 2e paar gratis. Nu heb ik voor 44 euro 2 paar laarzen, kijken hoelang ik daar mee ga doen haha. Nou ventje is al naar boven, ik struin nog even wat rond hier en ga dan ook pitten. Sorry trouwens dat ik zo op mijn praatstoel zit, dat komt een beetje door de nieuwe spanningen rond het tempen en testen enzo. Gaat vast wel weer over
Lekker juist, die praatstoel van jou Ja, erg rustig hier vanavond. Vent begon vanavond ineens te praten over waar het ledikantje precies moet gaan staan Heb em even lekker geknuffeld. Hier nu past bedtime. Trusten allemaal.
Fijn weekend iedereen, ik wilde gewoon iedereen een heel fijn weekend toewensen, dat het zonnetje mag schijnen zoals vandaag hier in Belgie Daantje de tekst van vruchtbare sperma wel door dagelijk te klussen was heel boeiend en interessant, hier is thuis ook al eens over gediscussierd Zal dat eens snel vertellen se! Hier geen klussen heel rusitg, wilde niet nu nog meer stress door zwanger te raken, want de verhuis komt binne twee en dre weken! Wil met een goed gevoel dozen heffen en meedragen aan de dingen... En zwanger nu zag ik even niet zitten, vooral omdat ik een kenneltje heb en ook 7 kleine pupjes heb , ondertussen 6 weken oud! En dan worden er twee verscheept naar USA 1 tje het andere Canada, en er komt iets bij kijken verzorging en de tatoeeerder op tijd laten komen , alle documenten klaarmaken.... Mensen ontvangen voor hun pupjes.. http://www.vonheksterhorst.com/home.html hier zijn ze stuk per stuk genoeg zo.... Dus even wachten tot we in het nieuwe huis wonen! Om verder te proberen! Wel hoop ik en duim ik voor iedereen verder hier.... En voor al de zwangere vrouwtjes verwen je maar eens lekker.... dit weekend! Liefs Ritje
Ritje even ritje op de plaats Jij en de rest ook een fijn weekend natuurlijk. Wat lekker zeg een nest pups, 6 weken al...dan heb je ze niet lang meer bij je. Heb zelf ook pakwerk gedaan met mijn hond, naja mijn vent stond in het pak en ik deed de training met mijn hond op de club. Prachtig vond ik het, had dan ook een prachthond met dijk van een karakter naast me . Oh ja dat wilde ik doen, even die tekst van Daantje even lezen over elke dag. Mol, vind het wel schattig hoor en zijn jullie er al uit?