35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ben aan het hupsen met mijn banner..nu duurt het weer nog 3 dg hihi, komt wel weer goed ;)

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja we hadden allebei dezelfde gedachte over de plek ;)
    Leuk zo'n banner :D

3. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Ben zelf gewoon de weg kwijt haha maar er gebeurd wel iets daar binnen dat voel ik.

Das mooi dan heb je geen discussies meer over de plek haha

MissDaantje, gelezen hoor! Dat is dus wat wij proberen idd, maar van iedere dag ga ik echt achteruit lullen dus nog 1 avondje rust (nr 2 in deze ronde). Ach het is weekend, mocht het nodig lijken dan doen we het gewoon 2 x per dag hihi. Oh mien god!

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey Peppep
    ja t is leuk een hobby te hebben,
    werkt ontspannend he...
    pakwerk is een leuk onderdeel!
    Vooral de lange vlucht :)
    men zal hier wel vragen wat dat voor een beest is hihi

Ja bijna weg....
    de pups volgend weekend 2 de week erna ook 2...

Zeg ik zie nog twee dagen te gaan voro het testen voor jou, wow spannend natuurlijk!
    Duim voor je hoor

Liefs Ritje

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Joehoeeee, iedereen gezond weer op, een nieuwe dag is aangebroken en ik zie warempel dat er een zonnetje opkomt! :D

Peppep, je moet ook niet een hele maand elke dag uuuuuuuhhh... :)
    Wij doen het vanaf gister ;) t/m dinsdag, dus rond de eisprong.
    Gisteravond is ons goed bevallen dus dat smaakt naar meer hihihi! :p
    Vorige week hebben wij het ook 2 x op een dag gedaan maar helaas was ik toen nog niet vruchtbaar (dag 8 vd cyclus)

Ritje, niet bespreken met je man...gewoon doen! :evil: :D

Vandaag is de MSDag met de Kunst Award!
    Duimen jullie voor mij dat ik vandaag de eerste prijs win met mijn foto? [-o<

Fijn weekend iedereen!

Veel liefs, Daantje

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge!

Tuurlijk duimen we voor je, Daantje!

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Zekers te weten, ik begin nu en stop weer als je hebt geschreven hoe het is afgelopen.

SUCCES!

Liefs,
    Lientje

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ritje en Peppep wat leuk dat jullie ervaring hebben met de hondensport!
    Hier nog iemand die jarenlang in de africhting heeft gezeten, vooral het pakwerk vond ik altijd prachtig om te doen! Heb zelf ook weleens in het pak gestaan maar dat valt vies tegen hoor!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    *zwaait vanaf de wachtbank*
    Ik ga straks naar de Night of the Proms in Ahoy, voor ons bedrijfsfeest. Met een VIP-buffet vooraf en een afterparty erna. Chris en ik gaan al een aantal jaar naar de Proms, en tsja als je zelf in de Evenementencommissie zit kun je leuke feestjes regelen :)

@ Pep : blijf jij maar lekker kleppen op die praatstoel van je hoor, en het lijkt me interessant je een keer achteruit te horen lullen ;)

@ Daan : heel veel succes vandaag, ik duim!

@ Ritje : prachtige honden!
    Mijn tante is fokster van Labjes geweest, dus ik weet een beetje hoeveel (leuk) werk er in zo'n nestje gaat zitten. Pakwerk is eerlijk gezegd niet zo mijn ding. Ik heb met mijn vorige hond (een x-collie) wat behendigheid gedaan. Met mijn huidige hond Raisa kan ik niets doen, zij is een lichamelijk en geestelijk beschadigd miepenhondje uit Spanje, maar ontzettend lief.

@ Anna : vind het niet zo gek hoor, dat je nu echt toe bent aan weekend.
    Juist die eerste weken in een nieuwe baan kosten veel energie.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat grappig met al die hondensporters hier. Heb zelf een aantal jaren G&G gedaan met m'n Mechelaar. Was wel leuk om te doen. Heb zelf ook niets met pakwerk, maar goed, ieder z'n hobby zal ik maar zeggen. Zou wel saai zijn wanneer iedereen alleen maar behendigheid of G&G of pakwerk of wat dan ook zou doen.

11. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Oeh gezellig over doggies kletsen, doe ik morgen even ;)

Over 2 dagen gaat het hem toch wel worden hoop ik..inmiddels zit ik nog steeds op een vaag 2e streepje van de ovutest dus nog niet echt in zicht.
    Ventje is dan savonds niet zo laat thuis, woensdag heeft hij weer late diensten..

Haha eens kijken hoelang mijn cy(KLUS) het vol gaat houden ;)

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier? iedereen een beetje uitgerust in het weekend?
    Anna, best pittig een nieuwe baan hoor, helemaal niet gek dat je daar moe van bent! Vind je het wel nog steeds leuk?

Daantje hoe is het met de foto afgelopen? Ben heeeel benieuwd!

Natas, Hoe was het gisteravond? Ik vind NOTP ook zo leuk. Ben al heel vaak geweest, maar de laatste 2 keer niet meer. Altijd supergezellig. Welke artiesten waren er?

Peppep, heerlijk hoor zo'n lekkere kwebbel erbij. Leef je hier maar lekker uit. Maar niet ten koste van de klus he? :)

Hier alles prima, ben echt aan het aftellen naar vrijdag als ik de eerste echo krijg. Voel me net een zwangere kip, met alle ongemakken van dien. Maar tegelijkertijd is dat ook weer fijn, want als ik niks zou voelen zou ik me heel onzeker voelen denk ik. Manlief bracht gisteren een bos rode rozen voor me mee. Dat doet ie niet zo vaak, dus ik was er heel blij mee. Tranen met tuiten hahahaha. Hij zei beteuterd dat hij me juist blij wilde maken. Hahaha, ik zei huilend dat ik ook heel blij was.

Liefs,
    Lientje

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meiden, WHOEHAAAAAAAA.

Ik kon gewoon niet meer wachten, heb vanochtend een test gedaan (3 weken, 6 dagen) en hij was duidelijker dan de testen die ik de vorige keren na NOD heb gedaan. Hopelijk mag het deze keer goed blijven gaan.

Ik heb een foto in m'n album gezet.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, hoe was je bedrijfsfeest?

Daantje, en, had je nog succes met je foto? Ben benieuwd.

Peppep, hou je ook nog wat energie over wanneer het echt voor het echie moet? hihi

15. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hey Inez,ook hier van mij een dikke GEFELICITEERD!

Kom via Inez op dit topic,grappig hoor ik ben 36 dus hoor ook hier thuis en mijn vriend heeft altijd in de africhting gezeten en nu hebben wij ook nog 2 Duitse herders (vader en dochter)

Wat een prachtige site met echte werkhonden,mooie donkere pups hoor.
    Gaan ze ook in de africhting in Amerika?
    Wij hebben een volwassen hond naar Amerika laten gaan,is daar bij de politie gaan werken.

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    INEZ!

YES YES YES!

GEFELICITEERD

Wat super zeg, welkom op de roze sofa!

Liefs,
    Lientje

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, thanks. Ben ontzettend blij, maar ook wel een tikje gereserveerd nog. Het is dan ook al zo vaak kort na het testen weer fout gegaan, maar ik moest en zou het gewoon weten, aangezien het vandaag precies een jaar geleden is, dat m'n eerste miskraam begon.
    Maar zonder gekheid, het voelt wel anders dan de vorige keren, dus ik ben toch wel hoopvol gestemd!

Karola, leuk om je ook hier tegen te komen. En wat leuk, nog een hondengek erbij!

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Ooooohhh, Inez wat super voor je...GEFELICIZWANGER meis!!!! :thumup:
    Ik duim dat alles goed blijft gaan! [-o<

Voor mij is alles ook goed gegaan gisteren...er is een speciale prijs voor mijn foto in het leven geroepen: de stimuleringsprijs van 250 euro!
    Tjeetje wat was ik blij en wat glom ik van trots! De eerste prijs bestond al, de publieksprijs ook maar de jury kwam niet echt tot een unaniem besluit (mijn moeder had één van de juryleden horen zeggen dat hij vond dat mijn foto moest winnen) en besloot daartoe een extra prijs weg te geven! Ik was er nog blijer mee dan als ik de eerste prijs had gewonnen (al was dat wel meer geld) omdat mijn foto dus toch zo goed was dat er een extra prijs bij moest komen... :D

Ik ga nog even nagenieten met Randy! :D
    Iedereen nog een lekker zondagje!

Veel liefs, Daantje

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    GEFELICIZWANGER!!!!

Meid wat fantastisch. Ik duim voor je dat je dit kindje 9 maanden in je buik mag dragen en gezond op de wereld zet.

Niet te veel in spanning zitten nu hoor! Het is een mooi duidelijk streepje. GeNiet maar op de roze pluchen sofa!

Ritje,
    Wat een lieve puppies. Zo krijg ik nog meer zin in een jonkie!

Daantje,
    Wanneer laat je het ons nou weten? En de foto zien?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje, wat geweldig voor je meid, toch nog in de prijzen gevallen en wel in een speciaal voor jou gemaakte nieuwe prijs. Zet je je foto ook hier in je album? kunnen wij ook meegenieten.

Deel Deze Pagina