Oh en Molly, NIET schuldig gaan voelen maar nog gelukkiger zijn dan je al bent! Want je hebt echt vette mazzel en daar mag je blij mee zijn!
Nu voel ik wat krampjes net onder mijn navel. Heb nog steeds hoop op spoedige ovu . Ik schrijf het hier maar even neer want dan kan ik mijn symptomen weer terug zoeken .
Daantje, Hij is MOOI! Ik heb heel veel stress, want ik heb op dit moment 2 banen aangeboden gekregen. Vanmiddag weer gesolliciteerd.Met de eerste heb ik op dit moment nog steeds geen accoord over mijn salaris. Ze hebben me eigenlijk maar wat voorgehouden. En ik ben er erg boos om. Maar al deze stressvolle dingen maken niet dat ik me eel erg op mijnbuikje concentreer, aan mijn tieten voel en op alle andere signalen let. Ik kom geloof ik niet veel verder dan kortademigheid en een bloedneus. Pfff vanaf vrijdag zou min NOD kunnen zijn, maar het kan ook nog 4 dagen later.
Oei Anna, wat een stress om je baan meid. Hoop voor je dat het nog allemaal goed zal aflopen. Peppep, ik weet niet of je hier al een beetje aan het rondkijken bent geweest op het forum, maar ik kwam zo in het voorbijgaan ook wat topics tegen over zwanger raken met maar 1 eierstok. Misschien zou je daar ook eens kunnen kijken. Wie weet heb je daar wat aan.
Daantje, echt een prachtige foto! Anna: Jeetje, kan me voorstellen dat het hele banen circus nogal wat stress oplevert. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Goed voor jezelf opkomen hoor! En hopelijk gaat hierdoor de wachtbank tijd wat sneller. Niet om je teveel in spanning te brengen, maar een paar dagen voor mijn eerste positieve test had ik met snuiten een bloedneus en die heb ik normaal nooit... Duimen dus! Inez, kun je al een beetje wennen aan het idee? Liefs, Lientje
Daantje mooie foto inderdaad! Inez, heb het gevangen hoor hihi ik las het ook idd over zwanger met 1 eierstok, vanmiddag zal zag ik het staan. Lientje vrijdag je echo zie ik ! Spannend!! Anna, das nog eens een luxe om te kunnen kiezen, zou wel je salaris goed regelen inderdaad. ik ben mensen vergeten denk ik..sorry Heb mijn ticker maar even veranderd en ben nu CD's aan het tellen hihi. Vanaaf uit werk weer ovutest, lijkt wel of het eigen streepje lichter gaat worden in plaats van donkerder. Nog wel allebei zichtbaar maar daar blijft het bij..
Goedemorgen ouwetjes Pep, in je onderschrift heb je het over een paasei........ tsss je weet toch dat pasen niet in november valt he Heb hier nog 4 clear blue ovulatietesten liggen, zitten nu in mijn tas en komen met de post naar je toe. Ik ga er maar van uit dat ik ze niet meer nodig heb. Voel me vandaag niet zwanger Hopen dat ik gauw misselijk word vandaag Zit hier met 24 uurs bloeddrukmeting. Was wel vreemd, huisarts kwam op 160/110 en de eerste meting die het apparaat registreerde was 148/84 en nu 133/73.
@ Goedemorgen meiden.....heb wat last van een inzinking! Vanmorgen had ik last van buikpijn onder in me buik! Bij het afvegen spotte ik een minuscuul beetje licht-rose bloed! Barstte spontaan in tranen uit! Zou het alweer mislukt zijn? Voel me vandaag echt zwaarkl*te! Een echte huildag! Willen jullie heel hard duimen aub! @ Inez....bedankt voor de HCG! Hoop dat ik wat opgevangen heb! @ Molly.....bedankt! Liefs Marjo
Lieve Marjo, ik ga echt heeeeeel erg ontzettend hard voor je duimen, het moet nu toch voor jou ook maar eens een keertje goedkomen meid!
Ik ga heel hard voor je duimen Marjo. Ik heb het al 3 keer gehad en het maakt je vreselijk bang,moeilijk om positief te blijven,begrijp dus hoe je je voelt. Maar het hoeft niet direkt iets negatiefs te zijn,proberen omdat ook te geloven. Heel veel sterkte!
Lientje, ik denk dat ik het nu wel een beetje kan gaan geloven. Heb vanochtend nog een keertje getest en de streep was veel duidelijker dan die van zondag. Dat was vanochtend echt wel even een snottermoment. hihi. En voor jou zal het vrijdag met de echo waarschijnlijk wel even een snottermoment worden. Spannend hoor.
@ Thanx meiden! Probeer de moed erin te houden! Maar is verdomd moeilijk! Kan dat nog innesteling zijn 8 dagen na de tp? @ Karola....was het bij jou die keren negatief? Liefs Marjo
@Marjo,bij 1 mk had ik idd wat roze afscheiding,maar bij een andere mk had ik helemaal niks. Of het deze keer betekent dat het niet goed is hoop ik morgen te weten met de echo. Maar ik moet ook zeggen dat je zelfs heel veel verhalen hoort van vrouwen die zelfs echt bloeden en alsnog een gezonde zwangerschap hebben.
@ Karola....morgen veel suc6 met je echo! Zal voor je duimen! Liefs en bedankt! Marjo @ Had net ook moeite met het inbrengen van de progestan! Vreemd! Ik haat die w8weken!
Ah eerst een paar dikke knuffen hier strooien! Paasei...nou het is uberwelkom hoor haha. Maarr vannacht wat rommelige onderbuik. Nu gevoelige linkerlies, komt het dan toch?..
Hoop dat mijn ei rond de 22e komt, zou nog lukken met een cyclus van 28-34 dg. Of zelfs de 24e..als ik ipv 12 dg nu 10dg tot einde cyclus reken.
Ik strooi maar even mee met alle knufjes. Er zijn nu wel een paar dames die ze heel hard kunnen gebruiken. Dames, knuf, knuf, knuf!
heb echt beetje pijn in de buik nu en wat groeipijntjes in mijn rechterknie...zou het ? Afscheiding lijkt wat glibberig te gaan worden binnenkort. Ehum en ik heb een opvlieger nu, net op toilet vond ik dat mijn gezicht en hals meer kleur hadden, nu op stoel terug heb ik het warm! Verdorie gister niet geklust..het beste voor het laatste bewaren...het zal me toch niet gebeuren dat ik m hier op kantoor krijg..en de tests niks aangeven... Tsss lijk wel een jojo in mijn eigen lijf haha, sorry hoor
@ Pep : de testen zullen wel gaan aangeven wanneer de LH-piek bereikt is hoor, probeer niet te panieken En als je vruchtbaar slijm nu begint hoeft dat niet te zeggen dat ook je ei meteen springt, sommige vrouwen krijgen dit al dagen van te voren. Ik heb deze maand ook lopen medderen met die ovutesten. Hij werd op een gegeven moment donker maar nog nét niet positief, dat was een dag voordat ik mijn ei ook verwachte. Maar daarna werd ie lichter en was het een jojo tussen licht en middelmatige strepen maar liefst 6 dagen lang. Niet fijn, ik weet dus hoe onzeker dat je kan maken. Maar blijf doortesten, je komt je ei heus wel tegen. @ Anna : wat balen op je werk! Maar is die 2de sollicitatie net zo leuk als waar je nu zit? En heb je al symptomen, nieuwe dingen erbij? @ Inez : ah, da's een mooie reden om even te snotteren en te sniffen @ Marjo: innesteling 8 dagen na tp zou heel goed kunnen, innesteling kan gebeuren tussen de 5de en 10de dag. Hou je taai meidje, het kan nog alle kanten op!