Hi dames, Maak plaats op de wachtbank want ik wil er weer bij. Vandaag m'n eerste "droge" dag, geheel uitgelekt dus de ellende is achter de rug. Meteen maar een nieuwe banner gemaakt. De zwangerschapsbanners zijn overigens veel leuker dan de "ik zoek naar m'n ei" banners of weet iemand ergens leuke te downloaden. Marjo: geen paniek, volgens mij zit je precies in de innestelingstijd dus het kan dat je wat heel lichtroze verliest. Ik blijf duimen! Peppep: wat schrijf jij een leuke berichten Vervelend he, dat gereken en het geklooi met die ovutesten... Daantje: superfoto, ik had je de hoofdprijs gegeven. xx
Dankje Natas, maakt me weer geruster hihi, die stomme testen ook! Kon ik maar gewoon een vinger er in steken, dan in de lucht houden en zoals de wind waait staat mijn smep-petje hihi LM, kom er lekker bij meid! dank je wel, ben nu wat minder op mijn praatstoel maar dat komt wel weer hihi Ik ben nog op werk dus ga even snel verder, druk druk druk...
Welkom weer op de wachtbank LastMinute. Ik ben met je eens dat de zwangerbanners veel leuker zijn, maar nu kun je daar gelukkig weer een beetje naar toe werken.
marjo, Je weet dat je er eigenlijk nog niets over kunt zeggen. Het kan nog positief zijn, of het is negatief. Het is voor iedereen rot om te wachten of het gelukt is, maar omdat je denkt over je laatste kans is het extra vervelend. Veel sterkte ermee en denk goed aan jezelf! Pep Ik heb ook ruzie gehad met de testen en zelfs de thermometer. Ik adviseer je persoonlijk om het sowieso regelmatig te doen. Ik heb nu me twijfels of ik niet te ver voor mijn eisprong opgehouden ben. (we hadden toen zo intensief geklust dat we de avonden daarna meteen in slaap vielen Maar misschien hebben we daardoor mijn ei gemist. Natas, Geen tekens hier, hou jij het nog uit op de wachtbanK/ en zijn er nog meer testers binnenkort?
Jammer dat het zo koud is anders ging ik nu ijs halen... Volle melk en ijs goed voor zwangerschap 02 Maart 2007 13:31: Sonja Crielaard Volle melk drinken en ijs eten is beter voor vrouwen die zwanger willen worden dan een dieet met magere melk en dito yoghurt. Met een mager dieet lijkt het risico op onvruchtbaarheid toe te nemen. Dat meldt Human Reproduction, het wetenschappelijk tijdschrift over voortplanting, deze week. Amerikaanse wetenschappers onderzochten de voedingsgewoonten van 18.555 jonge vrouwen die problemen hadden om zwanger te worden. Volgens hoofdonderzoeker Jorge Chavarro kwam hieruit een opvallend verband naar voren tussen een vetarm dieet en een verhoogd risico op onvruchtbaarheid als gevolg van verstoorde of uitblijvende ovulatie. Bij vrouwen die minstens twee vetarme maaltijden per dag gebruikten, was het risico op onvruchtbaarheid 85 procent hoger dan bij wie het met minder dan één vetarme maaltijd per dag deed. Vrouwen die tenminste één vetrijke maaltijd per dag aten, zagen hun risico op onvruchtbaarheid met 27 procent verminderen, vergeleken met vrouwen die slechts een keer per week een vetrijke maaltijd consumeerden. Volgens de onderzoekers betekent hun studie een belangrijke correctie tegenover de geldende dieetadviezen in de VS, waar magere melk en vetarme dieetproducten bovenaan staan. "Deze strategie kan schadelijk zijn voor vrouwen die zwanger willen worden. Deze vrouwen zijn beter af met volle melkproducten. Eens zwanger, kunnen ze meteen weer overschakelen naar een vetarm dieet". Bron: De Gazet
Ik doe het braaf elke dag: tempen, testen...heel apart maar ik zie niks. Vandaag bedacht ik me dat bij een langere cyclus dus ook de eisprong later kan komen. Heb vent al verteld dat we de bloemetjes maar weer buiten moeten gaan zetten, dat geeft nog meer kleur dan mijn ovutesten hihi.
OK, dank je voor de tip Last Minute Mama, Gaat het verders ook al wel weer een beetje met je? Hou er wel rekening mee dat je ei waarschijnlijk niet op het verwachtte moment komt nu. Ik hoop dat het allemaal snel weer volgens het oude gaat.
Meiden ik ga de file in..(tenminste..hoop dat hij opgelost is inmiddels.) Thuis gelijk testen, achnee, ik duik nu effe de kantoorplee in denk ik Daarna naar huis paardjes eten geven en dan wachten op vent voor de klus. Misschien spreek ik jullie later nog even .
Hi Annna...ik houd er rekening mee dat er helemaal geen ei komt, het is bijna kerst en eieren komen met pasen meer voor Het gaat naar omstandigheden redelijk....jij weet jammergenoeg wel hoe het voelt en met ons veel andere dames van de roze sofa. Hoe dan ook, ik blijf hoop houden op een rollator met MaxiCosi
Nou LMM Als je nog grapjes kunt maken zit het wel redelijk denk ik. Op den duur zal het alleen maar beter gaan. Ik geloof er ook stevig in dat het met de meesten van ons helemaal goed komt. Oer een paar jaar kijken we terug op een vervelende tijd, waarna het geluk toch bij ons kwam.
Hee Marjo, kom op niet getreurd hoor, het is inderdaad precies de periode van innesteling dus het zou zo maar daarvan kunnen zijn! Niet dat ik me niet voor kan stellen dat je je zorgen maakt hoor, maar de kans dat het mis zou gaan is hierdoor echt niet groter. Zoek de verhalen erover maar na. Er zijn heeeel veel positieve. Natas, NOD nadert, spannend hoor. Hoe voel je je? Peppep, ja spannend hoor eerste echo inderdaad. Ik begin langzaam toch echt nerveus te worden. Bij mij is het vruchtbaar slijm ook altijd een paar dagen aanwezig stuk of 3/4 dus het ei komt er binnenkort vast aan. (paas ei, russisch ei, whatever hihihi als het maar komt) Anna, zaadjes kunnen soms heeeel lang overleven hoor. Dan zitten ze stiekumpjes het eitje op te wachten, dus je weet maar nooit. Hoe zit het met die andere sollicitatie precies? Sabrina joehoe, ben je al weer helemaal uitgepakt? Of toch nog hulp nodig? Ik mag nu nog vliegen Jeetje wat een supertip LMM! kom op allemaal, Ben en Jerry's ijs halen! Allemaal een dikke knuf en een hele berg HCGtjes! Liefs, Lientje
Lastminutemama, welkom terug op de wachtbank. Hoop voor je dat je snel kunt overwippen naar de roze bank. Enne, dat van die maxicosie op de rollator, meid, daar houden we je aan. hihi Ook van mij een berg HCGtjes aan iedereen.
Oh ja mijn baan, of banen. Ik probeer het heel kort uit te leggen. Baan A, daar was mij beloofd dat het salaris bespreekbaar was, eenmaal 1 week bezig vertelde men mij dat het salaris weliswaar bespreekbaar was, maar dat ze dat toch niet doen., dit is hun beleid vertelde men mij. Tegelijkertijd werd ik gebeld voor baan B. Daar ben ik op gesprek geweest, daar wordt ik zonder problemen ingeschaald op het hogere salaris wat ik bij mijn vorige werk ook had. Nu wil het dat ze bij baan A ook opeens een hoger salaris bespreekbaar maken. Ik heb hen eerlijk verteld dat ik niet tevreden ws over hoe ik behandel was en dat ik verder ging solliciteren. Baan B lijkt me leuk en krijg ik dus mijn oude salaris zonder problemen terug. Baan A, daar was ik tot gisteren gemotiveerd voor, na al de moeizame gesprekken en het grettige gesprek met baan B ben ik gaan twijfelen. Baan B trekt me op dit moment iets meer , maar ik denk dat het zeker ook vanwege de toestanden bij baan A zijn. Ik weet het het is een luxe positie. Morgen moet ik kiezen uit deze twee banen.
Oh ja mijn baan, of banen. Ik probeer het heel kort uit te leggen. Baan A, daar was mij beloofd dat het salaris bespreekbaar was, eenmaal 1 week bezig vertelde men mij dat het salaris weliswaar bespreekbaar was, maar dat ze dat toch niet doen., dit is hun beleid vertelde men mij. Tegelijkertijd werd ik gebeld voor baan B. Daar ben ik op gesprek geweest, daar wordt ik zonder problemen ingeschaald op het hogere salaris wat ik bij mijn vorige werk ook had. Nu wil het dat ze bij baan A ook opeens een hoger salaris bespreekbaar maken. Ik heb hen eerlijk verteld dat ik niet tevreden ws over hoe ik behandel was en dat ik verder ging solliciteren. Baan B lijkt me leuk en krijg ik dus mijn oude salaris zonder problemen terug. Baan A, daar was ik tot gisteren gemotiveerd voor, na al de moeizame gesprekken en het grettige gesprek met baan B ben ik gaan twijfelen. Baan B trekt me op dit moment iets meer , maar ik denk dat het zeker ook vanwege de toestanden bij baan A zijn. Ik weet het het is een luxe positie. Morgen moet ik kiezen uit deze twee banen.
Het klinkt een beetje als de oude baan van mijn zusje, iig de werkgever. Lullen lullen maar niet afkomen... test gedaan op werk, geen ovu
Pfffffffffffff Nou, ik vind deze wel wat voor jou, Pep. http://www.klippies.nl/assets/images/Baby_in_ei.jpg
Ik heb al effe niet mee gelezen hier....dat ga ik vanavond mooi even bijlezen...Sorry daarvoor Ik heb wel goed nieuws(hoop dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot waar het niet zo bij wil lukken... ) Afgelopen maandag heb ik een echo gehad....en als alles goed gaat krijgen we een tweeling... We zijn nog steeds erg onder de indruk en vol ongeloof....Vanmiddag de eerste afspraak in het ziekenhuis.... Susi...die nu gaat werken maar beslist geen zin heeft...
Susi, ook hier, nogmaals gefeliciteerd meid! Net terug van de huisarts na 24 uur bloeddrukmeting, hij is erg tevreden dus we blijven op 2x per dag 200mg Labetalol.
Oh Susi, wat een geweldig nieuws meid, ten eerste dat je een mooie echo hebt gehad en dan nog een tweeling ook. Super. Gefeliciteerd.