Natas, juist dat teruggaan naar die hele lichte streep..dan denk je dat het bekant voorbij is al...maar ik wil nog even doorhopen. Het focussen er op vind ik alleen wel wat minder fijn hoor. Lijkt wel of ik de hele dag ovutestjes voor mijn ogen zie.
Annna. kan het wel begrijpen dat je voor de andere school kiest. Een vaste klas lijkt me wel zo leuk voor je. Veel plezier alvast maandag want zonder salarisafspraak kan je van niks op aan! Wat naar voor die collega zeg...hoever is ze?
Mijn collega is even ver als ik zou zijn nu. 24 weken, dus dat is allemaal wel erg beladen. Een zwangerschapsafbreking kan nu niet meer zomaar. Dan moeten er wel zware redenen zijn om dit te doen.
@ Anna. Jeetje Anna, een nieuwe baan. Meid, hoop voor je dat je het daar ontzettend naar je zin zult gaan krijgen zonder van al die rare toestanden van besturen die niet uit een salaris kunnen komen. En wat een akelig nieuws van je collega. Vreselijk voor haar. Verder wordt het nu ook voor jou wel heel erg spannend. Ik had deze ronde eigenlijk ook nergens op gerekend. Zo zie je maar weer. Het kan toch anders uitpakken dan je verwacht. @ Smoeltje. Wat hebben jullie al door moeten maken. Hoop voor jullie, dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. @ Peppep. Dat zou balen zijn zeg, als je hem gemist hebt. Hoop voor je dat hij dan toch nog maar later mag komen. @ Natas. Hoe gaat hij bij jou? Kun je het nog een beetje volhouden op die bank? Ik hoop dat je straks zo over kunt wippen naast mij op de roze bank. Dat zou gezellig zijn. Naar de rest zwaai zwaai.
Mogge http://www.drabberz.nl/winkel/specials/country2.jpg kussentje voor Natas d'r kont(je) Zico, nog even afwachten hoor, kijk naar mijn banner. Lief van je ouders, Pepje, ik zie zo je vader voor me. Je moeder heb ik nooit live gezien.
Hoe heb ik dat dan in vredesnaam gedaan? Ik heb je update over je werk gelezen, kan me goed voorstellen dat je voor Baan B hebt gekozen. Maar dit moet een moeilijke keus zijn geweest, niet prettig om te maken. Ik hoop dat je volgende week in een heel fijne werksfeer terecht komt! @ Molly : hahaha, thnx voor het kussentje, en hij is mooi roze! Mijn update : ik voel nog steeds nix noppes nada. Verder hieronder een lang verhaal, kopieer ik even uit een ander topic dus kan zijn dat iemand dit dubbel te zien krijgt Ik ben vandaag bij een acupuntuur geweest. Adres via via gekregen, hij helpt ontzettend veel (oudere) vrouwen met kinderwens verder, geschoold in China, etc. Een eindje rijden hier vandaan, maar om op deze manier aan een adres te komen vind ik prettiger dat er eentje prikken in de Gouden Gids. De miskraam, spijt om het verleden en de angst dat het niet meer gaat lukken zorgen bij mij voor gigantisch veel spanning, opgejaagdheid en angst. Zo lang dit duurt zullen naar zijn mening de diverse hormonen ook niet optimaal hun werk kunnen doen, je hele lichaam raakt er verstoord van. Vergeleek het met als je examen moet doen en dan de kriebels in je buik hebt, 6x moet plassen en angstzweet op je rug hebt staan, zo kan je lijf van slag af raken. In dit geval heeft het invloed op de FSH, LH, , follikels, ovulatie, progesteron, baarmoederslijmvlies, etc. En na evt. bevruchting op al die hormoonprodukties. Om de miskraam een plek te geven raadde hij me aan om er iets tastbaars van te maken. Kan een sieraad zijn, een beeldje, een gedicht, een tekening, een tattoo, whatever. Als het voor mij maar dat kindje vertegenwoorigd en er symbool voor staat. Dit moet ik dan een zichtbare plek geven, niet ergens verstopt, elke dag bereikbaar en in het zicht. Verdriet hou je, maar zo kun je het beter accepteren en een deel van de spanning op die plek laten. Voor de angst dat het op mijn en Chris z'n leeftijd niet meer gaat lukken raadde hij aan om dat te laten onderzoeken. Zei hem dat ik hierover al aan het nadenken was en dat in januari wss wil gaan laten doen, op FSH prikken e.d. Hij raadde aan dat nu meteen te doen. Dat geeft zekerheid en met mijn leeftijd niet te lang daarmee wachten. Ook Chris z'n sperma laten onderzoeken, waarin hij zijn leeftijd en het probleem rondom erectie en ejaculatie een risico vond om dat niet meteen te laten bekijken. Voordat bovenstaande 2 dingen gebeurd zijn kon hij niet veel voor me doen met zijn behandeling. Ik moet een deel van de (overdreven) spanning kwijt raken, en ik moet weten hoe het met mijn lijf ervoor staat. Maar daarnaast raadde hij me aan dat, als alles functioneert of we eraan geholpen zijn, om in de MMM te blijven. Dat een spontane zwangerschap die goed afloopt wel een heel kleine kans is, en dat zou heel erg zonde van de tijd en onzekerheid zijn. Daar schrok ik toch wel van. Zijn praktijk staat bol van de vrouwen van 35+ en hij heeft in de wachtkamer rijen en rijen geboortekaartjes hangen. Hij had ook eerder gezegd dat hij om de haverklap meemaakt dat een vrouw van 40+ in zijn praktijk een gezond kind krijgt. Ja, zei hij, maar in al die jaren dat ik dit werk doe is bij de oudere 40+ vrouwen 90 tot 95% via een vruchtbaarheidsbehandeling geweest....... Ik voel me nu dubbel. Aan de ene kant kan ik nu iets doen. Heb een handvat gekregen voor mijn verdriet over de miskraam e.d. en kan evt. aan het werk met de HA en gyn. Maar aan de andere kant voel ik me vreselijk verdrietig, had toch nog veel hoop op een spontane zwangerschap en vind de MMM doodeng (wat als het na 3x IVF niet is gelukt......). En daarbij vind ik het ook heel eng als het me niet lukt de miskraam beter een plek te geven en ik die verzenuwde spanning blijf houden, wat nou als dat me niet lukt? Pfff, heel verhaal, sorry daarvoor. Voor nu ga ik nadenken over iets wat ik zou kunnen gebruiken om het verloren kindje, zoals hij zei, zichtbaar en tastbaar te maken voor de verwerking miskraam. Plus ik heb de HA gebeld voor een afspraak volgende week maandag. Dit met het oog op mijn cyclus die hoogstwaarschijnlijk zondag of maandag weer gaat beginnen, mooie timing volgende week voor prikken op FSH. Vanavond moet ik met Chris overleggen of hij ook wil meewerken aan onderzoeken.
Natas, dubbel gevoel na acu, toch wel een hart onder de riem dat toch een aantal wel zwanger geworden zijn. Hoop dat dit je een stukje verder kan helpen en inderdaad dat van het nu te laten onderzoeken is iets waar wij ook voor kiezen. Je wilt het toch laten doen, doe het dan gelijk dan weet je het maar . Heb je dat adres voor mij via pb eventueel? En inderdaad..soms kan je zonder dat je het weet iemand een beetje hoop geven Zo vandaag contact gehad met het ziekenhuis, we gaan de procedure weer in. Alleen omdat het 4 jaar geleden is dat we daar de onderzoeken hebben gehad moeten we nu weer onderaan beginnen...das wel naar maar ik begrijp het wel. Donderdag 29 nov zijn we al aan de beurt! Das wel zo prettig!
Heel veel succes de 29ste Pep! Deze acupuncturist zit in Lutjebroek (bij Enkhuizen), niet heel erg ver weg voor je?
Nou het wordt bij mij steeds vreemder: ben gisteren op dag 21 van mijn cyclus (normaal cyclus van 23 dagen) begonnen met vloeien, was helderrood en beetje slijmerig zeg maar en niet echt veel (iig minder dan normaal) en is nu al afgelopen dus in totaal nog niet eens anderhalve dag. Heb wel steeds een soort drukkend gevoel in onderbuik en van die plopjes/bubbels (zo voelt dat). Nou ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren, spannend!
die lijven van ons zitten ook raar in elkaar haha, nu maar hopen dat dat wegblijft Jolanda en je de bubbels mag blijven houden Enkhuizen, als ze goed zijn maakt het me niet uit. Kom uit de buurt van Amersfoort. Oh heb zin in de afspraak in het zhs! Heb ook een eigen topicje aangemaakt om alles te noteren. Dan heb ik een beetje een overzichtje.
Nou Natas en Peppep ik wacht nog een paar dagen af. Had paar maand geleden ook al met dag 21 ongi en ook maar twee dagen maar volgens ha was dat normaal. Dit lijkt er wel op maar het voelt wel anders in mijn buik dus als het vloeien nu wegblijft dan ga ik van t weekend wel testen denk ik. Hou jullie op de hoogte!
Nou Natas en Peppep ik wacht nog een paar dagen af. Had paar maand geleden ook al met dag 21 ongi en ook maar twee dagen maar volgens ha was dat normaal. Dit lijkt er wel op maar het voelt wel anders in mijn buik dus als het vloeien nu wegblijft dan ga ik van t weekend wel testen denk ik. Hou jullie op de hoogte!
ja dat je dan gaat testen snap ik inderdaad, nog effe de beentjes tegen elkaar houden hihi Tss ben gewoon helemaal vrolijk dat we volgende week gaan haha
Tjee, Pep op de dag dat ik mijn intake en echo heb Natas, ik had het wel eens over Moqui's gehad tegen jou he, maar dat vond je nu niks, toch? Naaldenmeneer heeft wel gelijk dat je je MK om moet zetten in iets tastbaars. Vanavond met Chris praten over MMM, ben benieuwd. Wie weet heb je zondag wel NIET dag 1 van je cyclus ... 't Ken he. PepPep is LIEF mensen, kijk eens in mijn album wat een schetig kaartje ze voor me heeft gemaakt!
Hahaha, ja 't ken Molly, in theorie zou ik zwanger kunnen testen zondag. Maar, op de 1 of andere manier heb ik een voorgevoel van niet. Nah ja, we gaan dat zondag meemaken. We gaan beginnen met de 1ste testen, kijken hoe Chris en ik functioneren. Ben druk nu, ga weer verder. Misschien tot morgenavond, anders wss pas zondag.
Hey dames, Daar was ik weer. Ik probeer nu wat trouwer te reageren....maar soms is het zo druk op het werk en als ik thuis ben heb ik weinig puf om nog op internet te gaan. Natas, heel herkenbaar je angst, zorgen twijfels etc. Ik denk dat wanneer je iets heel graag wilt dat dit automatisch om de hoek komt kijken. Ik wilde eigenlijk ook acupunctuur gaan doen, gewoon ook omdat ik er positieve verhalen over hoor. En weet je...wat leeftijd betreft: mijn tantes zijn dik in de 40 en hebben afgelopen jaar nog een kind gebaard. Waar ik eigenlijk benieuwd naar was hoe jullie mannen/vrienden er mee omgaan. Mijn man wil heel graag papa worden, maar vermijd obsessief gedrag zoals hij het noemt hihihi. Vind het te much dat ik er over lees op internet en als hij een programma tegenkomt op tv over koppels en zwanger worden zapt hij die 'onzin' door. Volgens mij is het een vorm van zelfbescherming. Verder voel ik me vandaag niet lekker: hoofdpijn, nekpijn niet lekker dus. Ben blij dat ik morgen vrij ben.