Jolanda, anderhalve dag is wel weinig voor een menstruatie. Dit had ik wel tijdens pilgebruik, soms ook helemaal niet maar dat was OK. Ik denk dat het belangrijk is voor je om te kijken hoe kort je cyclus is. Bij hele korte cycli is er soms geen eisprong. Misschien moet je dit even navragen bij je HA, ik weet niet precies waar die ondergrens is. Maar een innestelingsbloeding zou leuker zijn natuurlijk, Natas, Een dagje wat je heel wat aan het denken zet zeg! Ik kan me in veel dingen vd naaldenmeneer wel wat voorstellen. Ik denk wel dat je niet zo heel erg moet schrikken van zijn percentages. Dit zijn denk ik vooral vrouwen waarbij het al een tijd niet gelukt is. Jij draait ook relatief pas mee in het cirkeltje en bovendien ben je bewezen vruchtbaar net als je man. De onderzoeken kunnen je vertellen hoe jullie situatie excact is. En dat kan geruststellend zijn en misschien verontrustend. (alhoewel ik dat laatste niet zo geloof) Ik kan me wel voorstellen dat medische hulp de druk ook wat kan wegnemen. Zeker de prestatiedruk bij je man. Daar zit je toch ook wel dagen van te voren over in onzekerheid. OK op commando zal voor hem ook wel spannend zijn, maar voor jou kan het wel weer wat wegnemen. Maar het is goed om een begin te maken met het andere punt. Alles op zijn tijd! over de MMM moet je eerst de tijd nemen om het op je te laten inweken. Dat advies van het tastbare wordt heel vaak gegeven. Wij hebben een piepklein beertje gekregen van de eerste mensen die we het vertelden. Dat is onbewust ook onze tastbare herinnenering geworden. Ik kijk er vrijwel nooit naar, maar ik snap wel wat men zegt dat het verdriet dan daar blijft. Ik wens je er veel sterkte mee, maar ik hoop vooral dat je ook lekker snel zwanger zult raken. Updeetje; Mijn huidige collega's reageerden best OK en begrijpend. Dat was toch wel prettig. Ik heb voor je weet maar nooit testjes gekocht bij Sensitest. Die zijn na drie dagen nog steeds niet bezorgd. Lijkt wel opzet omdat ik dan niet zal testen... Nou voorlopig was ik het ook neit van plan. Ik verwacht dat ik toch 27 a 29 dagen cyclus zal hebben, morgen is het pas dag 25
Natas, dat was best een heftig bezoekje aan de prikkert. Zoiets zet je inderdaad wel even aan het denken. Wie weet blijkt de MMM wel helemaal niet nodig, maar het kan geen kwaad om daar de eerste stap in te gaan zetten. Anna, fijn dat je collega's zo goed reageerden. Ga je toch met een prettiger gevoel naar je nieuwe baan toe. Molly, wat een geweldig leuk kaartje heb je gekregen van Peppep. Peppep, erg lief van je meid! Hoop dat Molly jou ook snel zo'n kaartje kan sturen. Jolanda, wat spannend is het nu voor jou meid. Hoop dat je ongi uitblijft en dat je over een paar daagjes een test kunt doen. Naar de rest, zwaai zwaai!
Zo Natas, dat is een heftig bezoek geweest geweest bij de acu. Jee ik kan me goed voorstellen dat je met dubbele gevoelens rond loopt. Toch vind ik de man wel sympatiek klinken en ook zo van hupsakee, niet lullen maar poetsen. Misschien is dat wel net wat je nu nodig hebt, iemand die je weer even in het zadel duwt en je de handvaten geeft om het lot weer in eigen hand te nemen. Goed van je dat je daar ook meteen mee begonnen bent! Natuurlijk is daarmee nog lang niet alle pijn en onzekerheid verdwenen, maar het is wel een soort frisse start meid! Ik hoop dat Chris het ook op die manier opvat. Mannen kunnen soms nog wel eens anders uit de hoek komen als je verwacht, maar wellicht spreekt de praktische inslag hem ook wel aan. Weet je, eigenlijk vertelt die meneer je heel veel goed en positief nieuws. Trouwens voor iedereen hier in de bejaardenclub Komt goed meis! Liefs, Lientje
That's the spirit peppep! Ik wens je een liefdevolle klustijd toe! Enne... hij mag ook wel wakker blijven hoor bij het randjes fietsen... Liefs, Lientje
Lientje, Das hem geraaien ook hoor, dat hij wakker blijft. Mag hij fijn helpen, dan is het zo gepiept hihi. Normaal ben ik niet zo'n flapuit hoor over mijn prive maar dit is toch wat anoniemer. Ja Molly ken ik persoonlijk maar als ze het niet wil weten leest ze er maar overheen, hè schat Jij morgen je echo! Oeh spannnnnnnnend meis! Gaaf! Ik moet trouwens toegeven dat ik erg goede moed heb (nu) dat het ons ooit gaat lukken. Het gevoel is zo sterk (nu) dat ik er gerust onder ben. Komt vast door de afspraak die staat met de gyn, op andere momenten ben ik ook weer ubersomber ingesteld. Klepperdeklep staat weer open bij mij merk ik hihi Ik ga eens even zuigen (stof ) en een was in de machine gooien. Morgen vroeg vergadering dus bij tijds aan de klus straks anders ben ik geen mens...
Pep, je bent en blijft een lieffie. Dikke smok van mij! Ja, de anonimiteit hier is fijn, maar hoe meer ik me thuis voel hoe meer los laat qua info
mogge...zit online in meeting dus ben snel weer weg Pfff moeilijk vroeg op staan na laat klussen hihi We hebben in deuk gelegen om randjesfietsen, mamamia, had niet mijn opgewonden dag gister haha Nou toedels!
hihi nou beter met speeksel dan met andere vloeibare meuk, ohnee dat hadden we naar binnen getrokken met het randjesfietsen ('bak'fietsen volgens vent). OH men ik heb een pijn in mijn buik, net snel op toilet test gedaan of ik NU dan mijn ei ga krijgen maar hele test deed het niet..dag pisophouden, dag test..nu moet ik wachten tot vanavond.. nou hoor... Ik ga weer verder, nekhijgers hier op kantoor dus moet even tussendoor proberen.
Zo heb ik 2 zw.sch. testen gehad van MatCare die totaal niets deden, bleven totaal blanco, vandaar dat ik daarna maar CB heb gekocht.
Hoi allemaal, We hebben het hartje gezien en gehoord! Pfff wat een pak van mijn hart en wat heerlijk! Het frutseltje leeft en groeit precies zoals het moet. Ook op zijn formaat komt er dezelfde datum uit 06-07-08. Een hele blije Lientje.
Lientje, wat ontzettend geweldig voor je meid, en wat een mooie datum. Geniet maar lekker na van je echo!
@ Lientje Oh geweldig meid, gefeliciteerd met je mooie echo! \/ Ja, deze acu-meneer heeft er wel voor gezorgd dat we nu sneller stappen ondernemen dan we anders gedaan hadden. Het blijft eng en confronterend, maar kan ook mooie dingen opleveren. Chris vat het ook wel zo op. Hij heeft wel veel moeite bij het idee dat het dan geen kindje zou worden spontaan en in liefde verwekt. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n moeite heb met dat deel, áls er maar iets verwekt wordt. Plus het spontane is er bij ons toch al lang af. Maar Chris kan op sommige punten heel gevoeilig en emotioneel zijn, en heeeeeeeel lief. @ Smoeltje Aha, woon jij ook in Almere Ik moet zeggen dat het absoluut niet mijn 1ste keus is hoor. Maar Chris woonde hier toen we elkaar 10 jaar geleden leerden kennen en hij had 2 kinderen in co-ouderschap 50% bij hem wonen. Die zijn nu 18 en 21 en (bijna) zelfstandig, dus we zijn een beetje aan het kijken om ergens anders naar te verhuizen. Over hoe Chris tegen alles aankijkt : ogenschijnlijk is hij er niet veel mee bezig, maar volgens mij is hij er vaak over aan het malen. Een gesprek erover zal hij niet snel beginnen, hij is met dit soort emotionele dingen meer een binnenvetter en struisvogel. Hij is geen lezer, dus ook over dit onderwerp niet, maar hij vind het primal dat ik het doe. Hij vind info die ik hem geef wel fijn en kijkt b.v. ook naar Babyboom. @ Anna Ja, was wel een heftig dagje gisteren Maar je hebt gelijk dat zijn percentages waarschijnlijk een vertekend beeld geven tov het gemiddelde in NL. Iemand bij wie alles goed gaat komt niet snel bij hem terecht natuurlijk. Toch ben ik er wel van geschrokken, ook van zijn stelligheid dat een keer eerder zwanger zijn geweest niets wil zeggen over vruchtbaarheid de maanden daarop. De positieve kant van alles laten onderzoeken zie ik zeker. We hadden dit in januari willen starten dus daar staan we ook achter. Het komt nu alleen heel wat sneller in beeld, en het voelt aan de andere kant ook een beetje als de weg naar het einde. Het is gewoon confrontrend, en onbekend. Het beter verwerken van de miskraam lijkt bij best moeilijk. Tuurlijk kan ik iets verzinnen om het tastbaar te maken en die handelingen uitvoeren, maar je moet er natuurlijk ook iets bij voelen. En dat laatste valt niet af te dwingen. Dat benauwd me, het idee dat dat beter zou zijn maar ik het misschien niet kan. Nou ja, eerst proberen natuurlijk. Ik ben mezelf al streng aan het toespreken "stap voor stap Natasja, stap voor stap". Moeilijk voor een ongeduldig controlefreakje Eerst maar es zondag NOD afwachten (heb weinig hoop, maar you never know) en dan maandag naar de HA. Verder groeien we er wel in neem ik aan, stap voor stap, elke beslissing op z'n tijd. Tis wel te hopen dat je je testen vandaag of morgen binnenkrijgt! Als je ze hebt, wanneer ga je dan testen denk je? @ Inez Haha, deze prikkert heeft mij helemaal niet geprikt en toch was het een heftig bezoekje ja Ik hoop ook maar dat de MMM helemaal niet nodig is. Zou wel lachen zijn als ik nu zondag positief test (maar denk het niet hoor). Alles goed met jou? @ Pep Zeg meid, zou fijn zijn als je nu je ei 's vindt hè ...... straks val je nog van je fiets af
Hallo dames, de uitslag van de vlokkentest is...............GOED! Mijn weekend kan dus niet meer stuk!