35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Spannend Jolanda! Lig lekker weer met laptopje in bedje, ben aardslui ;)

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Een hoeraatje voor Peppep. Klusze meid! hihi.

Kon het vanochtend ook weer eens niet laten om te testen, onzekere muts die ik ben. Gelukkig knalt het tweede streepje er zo'n beetje vanaf. Heb nog een paar testen liggen, vrees, dat die nog wel op gaan komen. hihi.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo, die verhuizing was zo gepiept. Ik heb van Sensitest te horen gekregen dat ze mijn pakketje nog een keer gaan opsturen, als ik het eerste toch binnen krijg retourneer ik dat. Vind ik goede service, daarom hier mijn positieve verhaal.

Dinsdag zou de uiterlijke dag van mijn cyclus kunnen zijn. Dat was het nl de laatste cyclus met cyste ook. Als de ongi er dan nog niet is ga ik pas testen. Alhoewel ik er nu al wel over nadenk om een wijntje te nemen om het weekend te vieren.

Vraagje; drinken jullie wel of niet voor je positieve zwangerschapstest?

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Drinken in de zin van zuipen? hihi Netjes dat ze het toch op sturen!

Jolanda, spannend!

Mol, lekker in bedje, het was zo mooi weer vandaag ;)

Nou de piek is hier weer gone hoor! Ben weer terug bij af, de lichte streepjes. Temp is weer normaal, gister 36.2 en nu vanmorgen weer 36.5
    Heb vanmiddag met 2 soorten testen gekeken en bij beide was het niet veel soeps meer. Net weer voor de zekerheid en nope weer licht streepje.

Is er wel iets gebeurd in mijn lijf en zo ja is het dan maar van zo'n korte duur geweest ofzo?

Zal de foto's eens uploaden, dan kunnen jullie even meekijken.

5. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    @ Natas en Annna: ik duim met jullie mee, zit nu toch te hangen op de wachtbank!

@Annna: ik drink sinds de eerste poging al geen druppel meer maar dat is mijn eigen keuze.

Andere dames: alles goed?

Gisterenavond een heel klein beetje bloedverlies en het vloeien van MK was toch echt over. Volgens schema zou dat van het ei kunnen zijn, dat had ik in de bewuste ronde ook. Ik tel nu wel wat positiver af naar NOD!

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Pep mooi weer? Hier niet hoor, wel droog, maar grijs, en nu steeds meer wind. Voel me weer prima nu.

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou molly en peppep, ik begin t nu zelf ook wel spannend te vinden hoor! Ga morgenochtend testen, dus ben heel benieuwd! Nog steeds "last" van plopjes in mijn buik en vanmiddag heel klein beetje roze afscheiding. We hebben ook om de dag geklust (voor mij eisprong). Zou wel te gek zijn als ik nu al zwanger zou zijn en bovendien blaas ik dan in een keer alle vooroordelen weg: ik ben 35, heb overgewicht en ben 15 jaar aan de pil geweest. En als ik niet zwanger ben dan gaan we vrolijk verder met klussen! Ik ben nog maar 9 maanden van de pil af en heb besloten dat ik pas na een jaar naar de huisarts ga dus dan hoop ik wel dat ik binnen een paar maanden zwanger ben natuurlijk! Maar eerst morgen ff testen...

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik duim, Jolanda!

9. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Ik help wel de vooroordelen in evenwicht te houden hoor hihi

Zo avondje huishouden gedaan, hard nodig.
    Zal zo even een fotootje maken van al mijn testen, denk echt dat de piek geweest is en dat de Sint terug naar Spanje is.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jolanda, meid, spannend hoor! Ook voor jou ga ik heel hard duimen.

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Volgende maand de Kerstman he, Pep!

12. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
  13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ben niet zo thuis in ovulatietesten, maar als ik dit zo zie, zou ik zeggen dat je hem nu hebt of net hebt gehad.

14. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Thanks, dat denk ik ook namelijk.
    Of nog net aanwezig of het is al weg, gezien de afnemende kleuring. Snelle Jelle zeg! Als ik knipper me mijn ogen is het gebeurd hihi.
    Zo jammer dat het gister en vanmorgen niet gelukt is, vanavond is hij overlaat thuis maar hij zou me wakker maken, yeahh!
    Of het nog op tijd is zullen we niet of nog niet weten ;).

Ik ga maar eens stoeien met FF, snap er de ballen nie van maar oke..

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Stoei ze en succes vannacht.

16. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    dank, maar ga nog niet plat hoor ;)
    Ventje is pas rond half 1 thuis op zijn vroegst.
    FF lukt redelijk, maar waar kan je zeggen dat je X hebt gehad die dag? Intercourse?

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    euh .... ikke nie wete

18. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    kreeg een 'hartje' toen ik dat invulde dus dat lijkt me wel te kloppen.

Ik hoor een deur!
    ..niks 8)

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Een hartje? Ik kreeg een X toen........ vreemd ;)
    Trouwens, leg inderdaad alle ov testen en zw testen maar vast op foto. Zat net die van mij nog even te bekijken en 2 clear blue zw. testen laten geen kruis meer zien, 1 nog wel.
    Ik vind die 36.2C daling wel mooi, Pep, dan zie je dat het idd klopt dat ongeveer 24 uur voor de eisprong de temp nog ongeveer 0.1 a 0.2 C daalt.

(Nog) niet misselijk, ga zo op stap om bij een adresje te kijken waar ons veulen met leeftijdgenootjes kan spelen deze winter. Heb 4 boterhammen gemaakt en in kwartjes gesneden zodat ik steeds wat kan eten, hopen dat de misselijkheid dan niet komt of in ieder geval minder is dan gisteren.
    Fijne dag!

20. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Veel plezier vandaag Mol!
    Ben benieuwd of het wat voor jullie is.

Net was temp 36.6 volgens mij niet eerder gehad maar iig nog steeds stijgende.

Deel Deze Pagina