net FF nog even ingevuld, heb er een vruchtbare dag bij gekregen door mijn temp uitslag. Nu maar hopen dat die rotzwarekoppijn wat wil verdwijnen. Gister niet meer geklust, vent was om half 4 snachts pas thuis. Best handig dat FF, je ziet er vrij veel in en kan ook commentaar toevoegen. Zo heb ik gelijk een overzicht van mijn symptomen. Blijkt nu dat verkleuren van trouwring ook een symptoom kan zijn, ik had hem vrij vroeg en niet vlakbij ovulatie maar toch. Nu ga ik eerst op de bank liggen met ons kitten (holbewoner, houdt van warme plekjes tegen je aan, lekker ding) om de hoofdpijn wat te laten zakken. Zwarte koffie heeft nog niet echt effect.
Hallo hier ben ik weer even. Lees wel veel mee en leer veel van alle ervaringen. Deze ronde kan ik mijn ei niet vinden net als jij Peppep. Zou morgen mijn ovulatie moeten hebben maar nog niet eens een inimini streepkje te vinden op de ovu test. Ik hoop maar dat het net als bij jou toch nog op komt dagen. Voor iedereen die zwanger is geniet lekker, voor de wachtebankers veel zitvlees en voor de klussers heel veel plezier.
Pep, Iri al dat tempen en testen he! Ik vecht er ook veel mee Temp nu nog wel, maar ben halverwege de cyclus op een nieuwe overgestapt omdat de oude kapot aan het gaan was. Deed heel vreemd (van koorts naar 35,8 naar koorts in 3 minuten) en piepte niet meer. Als ik jouw testen zie (plus de temp) denk ik ook dat je ei geweest is 23 of 24 nov. Je hebt verders vorige week toch wel geklust? Dan hebben er missschien wel zaadjes zitten wachten. Natas, Any news yet?
Lieve ladies, deze ouwe taart heeft vanmorgen ZWANGER getest!! Tot 2x toe zelfs Ik moet er wel bij zeggen dat we erg gereserveerd zijn. Ik ben blij met deze stap, maar zoals ik had verwacht heeft mijn angst over "zal het ooit nog wel gaan lukken" zich iets van richting veranderd naar "zal het dit keer niet weer mis gaan", maar het is nog net zo hevig. Morgen ga ik aan de slag om alvast de afspraak in orde te maken voor echo bij ongeveer 7 weken. Ik ga morgenochtend evengoed naar de HA, kijken of ik het via haar makkelijker kan regelen dan het vorige keer in het ZH ging (toen moest ik echt bedelen). Tot die tijd is het afwachten en duimen, we denken en dromen nog niet verder vooruit. Mijn uitgerekende datum zou, gezien de dag van de posi ovutest, op 4 augustus zijn. Straks even een mooie banner uitzoeken! @ Anna : spannend dat wachten tot dinsdag, ik duim voor je meid! Over drinken : ik drink helemaal niet meer, ongeacht in welke fase ik zit of zat. @ Pep : als ik naar je testen kijk denk ik dat 23ste de start van de LH-piek was en dat je 24ste je ei hebt gehad. Balen dat het nu net mislukt is, maar had je daarvoor al niet geklust zoals Anna vraagt? Vervelend dat de stress begint toe te slaan bij je mannetje. Weet ik alles van, wij hebben altijd al een erectieprobleem wat nu nog heviger werd. Niet prettig voor de sexuele relatie, hoop dat jullie daar een weg in kunnen vinden. @ Lientje : duidelijk verhaal over de combinatietest etc, dank je! Het gegeven dat eigelijk de nekplooimeting al genoeg zegt bij die combitest, dat wist ik niet. Zal het zelf hier ook nog es navragen als de tijd daar rijp voor is. @ Molly : hopelijk niet weer zo misselijk?
Scorpio, ook niet te vinden...vraag me ook af of ik hem inderdaad gehad heb hoor Anna. Het lijkt er wel op maar dan een hele korte periode.. Als het op de 23e geweest is dan hebben we de avond ervoor geklust. Is het op de 24e dan hebben we niet geklust de dag ervoor. Heb er bij FF nog een dag bijgekregen, vanavond gaan we dus weer proberen. Ja Natas? Net gezellig saampies de sintcadeautjes in zitten pakken aan de grote tafel. Loop nog in groete oversized zachte fleece ochtendjas, heerlijk. Warme choco erbij, gezellig hoor zo'n dagje mijn ventje 'aan huis'. Nu zijn we de voorraadtrapkast aan het opruimen, er is omega 3-olie voor de huisdieren omgevallen...hele vloer onder de olie...
Ohhh Natas! Wat gaaaf! Stoer! Dan zal het bij ons deze keer denk ik niet gelukt zijn, kan me niet voorstellen dat iedereen zwanger test deze maand Net lees ik op mijn Hyves dat er nog iemand anders zwanger is, gaaf natuurlijk maar wel even confronterend. Die relatie is volgens mij niet eens helemaal super..en bij ons wel perfect maar nog niks.. Ik ga er weer in ondersneeuwen denk ik...ik ga even wat voor mezelf doen..
Ik kan me je gevoel voorstellen Pep. Horen dat iemand anders zwanger is kan leuk zijn en steun geven in de zin dat het dus wel mogelijk is, maar het is ook heel confronterend. Heb ik ook wel gehad hoor, het is voor jezelf ook gewoon pijnlijk. Dikke knuf!
NATAS GEFELICITEERD! Wauw wat super voor je. Natuurlijk begrijp ik best dat je nog enigszins gereserveerd bent hoor. Maar het begin is er! Er blijven tot de bevalling en ja, zelfs erna nog vele momenten van onzekerheid. (1e echo, 12 weken, testen, 20 weken echo, 27 weken levensvatbaar, enz enz). Maar beloof me alsjeblieft dat je stiekum als niemand kijkt toch een beetje geniet van het wondertje dat in je groeit. Het is zo'n speciale tijd en geloof het of niet, achteraf blijkt ie toch voorbij gevlogen te zijn. Het is zo zonde als je dan "vergeten' bent te genieten. Meid wat geweldig voor je. Hier zijn de ongemakken veel en vaak. Natuurlijk heb ik dat er wel voor over, maar soms mag ik er wel even over mopperen he? Pfff, darmen volledig van streek nog steeds en meer wel misselijk dan niet. Liefs, Lientje
Natas van harte meid! Ga er heerlijk van genieten en we duimen allemaal voor je dat je straks een prachtecho kunt bewonderen! Vooral positief denken, is erg belangrijk hoor!
Natas Ook hier gefelicizwanger!!!!!!! Ben erg blij voor je en het geeft mij en waarschijnlijk velen met mij moed. Succes met de zenuwen nu en vooral niet vergeten te genieten! PS ik zei toch dat je waarschijnlijk niet bij diegenen zou horen die moeilijk zwanger raken. Als het een keer gelukt is, dan is het vooruitzicht toch positiever dan wanneer het al lang niet lukt.
Soms voelt het alsof de hele wereld zwanger mag worden behalve jij zelf ... Ook al put je hoop uit de zwangeren om je heen, dat het echt wel kan maar dat 'kunnen' is zelfs uberhaupt nog maar de vraag hier. Maar wil jullie pret niet drukken, jullie moeten er lekker van genieten! Dan post ik gewoon even niet op mijn sombere momenten maar neem eventjes voor mezelf. Het trekt vanzelf wel weer weg. Oftewel..ik spreek jullie op een ander momentje weer
Pep, je bent niet alleen hoor! Ook al lijkt het nu even of iedereen meteen zwanger wordt, het is nog echt zo dat er ieder moment meer vrouwen niet zwanger zijn en het wel graag willen, dan vrouwen die wel zwanger zijn. Het duurt namelijk altijd even, op zijn minst. En als het een jaar duurt dan is het ook nog heel normaal. Ook al voelt zo'n jaar wel heel erg lang. Daar moet ik op dit moment ook niet aan denken. Juist bij het zwanger worden en het zwanger zijn is het denk ik erg belangrijk om van dag tot dag te leven. Virutele hug voor jou Peppep. En je blues mogen ook op ieder moment, net als de vreugde!
Pepje zaad kan tot wel 72 uur overleven, niet de moed opgeven denk je erom? Dikke hug van mij! Natas, bedankt voor de natte ogen, gefelicizwanger! Niet misselijk vandaag, heb gezorgd dat er continue wat in mijn maag zat. Plekje voor 't veulen is wel okee, maar niet mee dan dat. Ik denk wel dat ik haar daar een paar maandjes laat kleuteren met de 2 veulens die daar al staan, daarna zien we wel verder. Ze moet zowiezo vlot van haar moeder af, want die begint te laten zien dat het haar nu toch wel aardig wat energie gaat kosten.
Thnx Molly en Smoeltje! Lieve Pep, dit forum en dit topic zijn ook bedoeld voor de slechtere momenten. Als je er geen behoefte aan hebt is dat natuurlijk OK, maar blijf niet weg om anderen (zwangeren) te sparen. Ben je mal, ik heb over mijn miskraam en de tijd daarna ook al mijn shit hier opgeschreven. En dat helpt. Dikke knuf!
Anna, tja.. dat 'jaartje' duurt hier alleen al 8 jaartjes , vandaar. Zou willen dat we slechts een jaar bezig waren geweest, dan had ik nog bergen meer hoop gehad dan de bergen geduld die we nu moeten hebben. Natas, ik kan nu alleen maar even negatief denken, die stemming is niet prettig voor anderen..denk ik.. Nu kan ik ook niet tegen een forum vol doemdenkers hoor, ik heb dat echt nodig dat het anderen wel lukt. Van negatief denken ga ik raar praten en je moet juist in de positieve toekomst kijken. Kan ik heel goed maar heb ook mijn dipjes.. Mol, toch een plekje gevonden dus, mooi! Maar ehhe...das samen met een hengstje en een merrietje? ...
Lieve Natas, ik ben zo ongelooflijk blij voor je. Meid, van harte gefeliciteerd. Die reserves die je nu nog hebt worden vanzelf minder en dan gaat het genieten komen!
Hallo dames, Ik heb deze site van een hele goeie kennes gehad en ben gelijk gaan rond neusen. Deze forum spraak mij heel erg aan want ben zelf bijna 40 jaar. Ik ben gelukkig getrouwd en samen hebben wij 1 kind Bieko heet hij. Het is een lekker ventje. Bieko is net 14 maandjes uit. Misschien over een half jaar of zo willen wij toch voor 2de kindje gaan. Maar in ieder geval het lijkt mij een hele gezellige forum te zijn. Groetjes van Brenda.