35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Welkom Brenda!

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he natas, wat fantastisch je bent zwanger.

Geniet er maar lekker van ;)

3. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Goedemorgen,
    pfffffffffff rotnacht achter de rug, met heel onrustige armen en benen en vent die lag te schelden omdat ik niet stil kon liggen. Sliep ik eindelijk bijna ging hij weer liggen kuchen.
    Kortom, het wat een ontzettend romantisch nachtje :D

4. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ik dacht net ik ga even kijken of Natasja al heeft getest en JA HOOR

Meid helemaal super. Gefeliciteerd. De onzekerheid blijft voorlopig, maar dit is geweldig nieuws.
    Liefs,

Nin0

5. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    mogge allemaal!
    En welkom Brenda.

Mol, rotnacht...

Natas, heb je een beetje kunnen slapen van het nieuws ;)?

Vanmorgen weer tempverhoging, dus ei is idd geweest. En wel op vrijdag de 23e (gevoeld toen ik in de Hema liep..). Zei nog tegen mijn moeder, pff al dat gedoe met loeidrukke winkels en rijen voor de kassa, heb ik ook nog mijn ei!.. Wel grappig dat mijn lijf inene goed wist wat er gebeurde. Achteraf valt dat kwartje pas.. Oftewel mijn vruchtbare dagen waren van 20/23 nov. We hebben geX op 20, 22 en 24 (gister). Which means, dat we de avond voor de eisprong nog gedaan hebben.
    Gister was het allemaal al een stuk strakker weer dus das weer een extra teken.
    Oh hoooooop zo dat we geluk hebben deze maand!

Zit inmiddels op 3 DPO dus het is echt geweest.

6. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Top, Pep! Misschien mag je Natas haar roze kussentje lenen? ;)

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Peppep, het is zo herkenbaar hoe je je voelt meid. Iedereen om je heen die zwanger lijkt te raken, iedereen behalve jij. Natuurlijk gun je het die ander best wel, maar laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal mensen en jezelf gun je het natuurlijk het meeste.
    Jullie hebben deze maand in ieder geval heel erg goed je best gedaan en ik ga vreselijk hard voor je duimen en een plekje voor je reserveren op de roze sofa.

Anna, vandaag de eerste dag bij je nieuwe baan. Succes meid. Hoop dat je hier veel werkplezier zult hebben.

Zico, leuke banner zeg!

En Natas, hoe voel je je nu? Weer zwanger?

8. irryproppy

Dec 21, 2006
    42
    0
    0
    Hallo!
    Ik wist niet dat er een topic was voor de iets oudere dames.
    Bij deze meld ik me hier ook aan!
    Ik ben mary en 38 jaar en we zijn bezig voor een 2e!
    Hoop dat het lukt...
    Wij zijn in sept/okt begonnen met klussen.
    Heb wel van die vage klachten,zoals een drukkend gevoel in mn onderbuik en zere borsten,vaag misselijk gevoel,lust weer geen koffie en word spontaan misselijk van bakluchtjes!
    En ik denk toch dat er wss een brusje in de maak is!
    kan alleen nog niet testen ,ik zit nu vlak voor mn ongi-dagen.
    Afwachten maar dan....

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Irryproppy en welkom hier. Kom gezellig meekletsen meid. En al meteen spannend voor je. Ik zal voor je duimen!

10. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Welkom irryproppy!

Pep, gisteren was het de 25e, niet de 24e ;)

Kom net terug van de paarden, en vent heeft heel lief 2 bammetjes gesmeerd. Een ervan is belegd met rosbief, dus heb heb even gebeld en gezegd dat de hond de rosbief heeft gekregen ;) Had hij niet bij stilgestaan, geeft ook niet. Ineens zei hij "nog maar 3 dagen he", dus ook hij is de dagen aan het aftellen voor de echo...

11. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    Spannend hoor, welkom hier!

Nee idd dag 24 en niet de 24e november. Wilde het nog corrigeren maar moest weg dus zou later verbeteren.
    Lekker bammetje rosbief hihi, de schat!

Maar we hebben dus gister even een legertje nagestuurd om de poorten te sluiten en gelijk 9mnd dicht te houden hihi.
    Eens kijken of ze luisteren naar de baas!

Vanmorgen misselijk en de geur in het lifthuis deed me in het ziekenhuis wanen. Heel apart!
    Maar was dus gewoon op het werk aangekomen haha.

Ik ga weer verder meiden!

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Natas...wat een heerlijk nieuws!
    Zit hier met tranen in me ogen!

Gefeliciteerd!

Jij geeft me weer moed! ;)

Liefs Marjo

13. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik gun het iedereen..maar jou zo in het bijzonder...goh..wat een prachtig nieuws voor mij op de maandagmorgen.....gefeliciteerd Natas....

Nu hebben Peppep, Daan, muuske (en vele anderen) weer een legere bank...wie geeft wat kussens aan?

14. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    Lekker hoor, even zitten hihi, ben helemaal moe van dat dagenlange fietsen..
    Ben ook geen 32 meer hihi

Koekje erbij?

15. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou was waarschijnlijk toch ongi want test was gister negatief. Wel raar hoor dit is al 2e keer dat ik cyclus van 21 dagen heb en maar twee dagen ongi ben ipv 5 dagen en dan ook veel minder vloei. Of zou ik te vroeg hebben getest? Mijn langste cyclus tot nu toe was 24 dagen en ik heb op dag 25 getest dus dat is toch lang genoeg? Ik begin nu iig weer met temperaturen, heb nu 1 van braun gekocht dus dat moet goed gaan!
    Peppep succes en Natas gefeliciteerd! (dat geeft wel weer hoop hoor).

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jolanda,
    ik zou zeker qua klussen er van uit gaan dat het toch een gewone ongi was. De cyclus was maar drie dagen korter dan. Dat is nog niet erg onregelmatig gelukkig.
    Succes.

Inez,
    Ja ik ben weer begonnen met werken
    vandaag. Een pittig kleutergroepje, maar wel leuk!

Pep,
    Je bent al weer in een veel betere stemming zie ik!

Natas,
    Hoe voel je je vandaag? Begint het langzaam te wennen?

Ik begin zelf toch weer een beetje hoop te krijgen. Vanmorgen was ik even misselijk, dat heb ik normaal echt niet. Verder veel krampen in mijn buik, niet normale menstruatiepijn. Mijn borsten voelen anders dan toen ik zwanger was. Toen waren ze echt heel pijnlijk, vooral mijn tepels. Nu is het meer zo dat mijn borsten gevoelig zijn, maar dat heb ik ook wel met mijn menstruatie.

De testen zijn vandaag geleverd (2e zending) Dus even kijken of ik me in kan houden!

17. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    Anna, yep ben weer beterder in mijn gevoeletje hihi, nachtje slapen doet wonderen (EN de weergave van FF vanmorgen, dat ook, kreeg gelijk een DIK ROOD KRUIS over mijn tempkaartje heen hihi).
    Tests binnen bij jou, duim voor je meid!

Hier rare misselijkheid, net of er een ijzeren plaatje achter mijn navel is geplaatst en dat voel ik dan zitten. Ben ook wat dizzy.
    Met mijn hart is dizzy zijn niet raar maar wie weet, het voelen als het zo is is nog veel te ver weg. Maar het is wel een verandering die ik bespeur als verschijnsel van na de ovulatie. Kan ik volgende keer misschien een pijl op gaan trekken dan.

Gisteraaf had ik ook pijn in mijn tepels.

18. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Jolanda, ik dacht ook dat ik ongi was. 2 dagen bloed, 1 dag slijm met restjes bloed. 1 1/2 week daarna testte ik en was ik zwanger. Mocht het innestelingsbloeding zijn dan kan het heel goed dat de test nog negatief is omdat de aanmaak van hcg best pas flink op gang kan komen na de volledige innesteling. Volledige innesteling is volgens het boek "Zwanger worden" op dag 12...

19. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ben je ooit eerder na je ei misselijk geweest en zere tepels gehad, Pep?

20. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    Dat volledig innestelen zou bij mij op 5 december zijn. Savonds hebben we met de familie een Sinterklaasspel. Stel dat ... dan vertellen we het gelijk met een speciaal rebus cadeautje ;).
    Maar goed, ben net 3 DPO hihi.

Mol, heb je het je paps al verteld?

Share This Page