35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Ik zit net trouwens mijn eerste plaquetje pure chocolade te verbrassen. Heerlijk zacht laten smelten in je mond. Lust geen melk en ik heb een schattig doosje bonbons gekregen van mijn collega's omdat ik vorige week heb geholpen bij de receptie, zo lief!
    Nu heb ik dus heel veel bonbons voor vent maar die 3 pure chocolaatjes eet ik lekker zelf op.
    Bleh, 1e is nu doorgeslikt maar de tweede hoef ik niet meer.. choco is heel lekker maar nu kan ik er niet nog 1 wegkrijgen..wat is dat nou weer!?..

2. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    OHjee, ik kijk net nog beter in het doosje, is alles puur! met slechts melk of witte versiering! Heerlijk die Deense voorkeur voor puur! haha

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Peppep, zul je zien dat je zometeen de MMM niet meer nodig hebt, net als Natas. Meid, ik ga vreselijk hard voor je duimen!

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Nou dat zou toch een mooie grap zijn zeg tsss hihi
    Nah vast niet ;) misschien krijg ik gewoon een griepje, ben nog steeds misselijk. Ik haal me niks in mijn hoofd want de teleurstelling is dan des te groter..

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Groot gelijk meid. Maar ... ik blijf voor je duimen.

6. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Thanks ;)

Mol, normaal alleen als ik ongi moet worden en dan is het zelfs alleen the breast zelf....volgens mij.

Weet je, door dat turven van alle dingen die ik voel zit ik er natuurlijk veel sterker boven op dus dingen die ik normaal niet opmerkte heb ik nu wel.

Echter die misselijkheid blijft ánders dan anders, het zit trouwens nu inene boven de navel ipv net onder (met die plaat erachter) dus het zal er niet mee te maken hebben. Moet gewoon lekker naar huis, dat zal het zijn haha

Ah mijn zusje heeft vandaag haar hond in laten slapen...een boxer van 14...beessie was op, maar het verdriet is er wel degelijk! ...

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee, eerst de echo.

Wat sneu van de boxer van je zusje...

Let je er wel op dat je MMM gesprek puur een gesprek is donderdag, dat ze niet in je gaan zitten wroeten terwijl je bevruchte ei dan net lekker aan het innestelen is?!

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik dut wel een beetje in op de bank....zou t een symptoom zijn? Woe NOD......nog ff doordutten dan maar....geen test in huis te vinden...zo gaat ie lekker...

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sabrina,
    Dat wordt voor jou ook wel spannend dus. Ik hoop het voor jou ook heel erg, heerlijk toch dat je geen MMM in zou hoeven nu

Pep,
    Eigenlijk weet je wel dat je nog geen zw tekens kunt hebben he! Dat ei kan nog maar net bezig zijn met delen, voor echte tekenen zou je moeten wachten op de innesteling. Heb je trouwens de cursus bij FF. Daar staat het duidelijk uitgelegd. Alhoewel het wel een beetje VEEL informatie is naar mijn zin.

Ik ga morgen testen dames, als het nog nodig is dan tenminste. Hopelijk lukt het dan ook einde middag. Of toch maar wachten tot woensdagochten? Ik weet dat ochtendurine beter is maar ik moet zo vroeg op en vriendje is woensdag vrij. Stel dat t + = dan moet ik meteen de deur weer uit.

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    hmm Annna,
    ik schreef een week na mijn eisprong "Wie weet mag ik over ruim een week een test doen, ik voel me anders en heb allerlei vreemde gevoelens in mijn buik."

Spannend joh, testen, volg je gevoel en dan wachten wij braaf op het resultaat.

11. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Oke eerste de echo, hij zal het wel helemaal geweldig vinden denk ik!
    Inderdaad, nee het is gelukkig/helaas alleen maar een woordelijk bezoek ;). Dan krijg je weer die temperatuurkaartjes, echootjes, baarmoederfoto, spermaonderzoek, samenlevingstest etc.

12. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Hoever in je cyclus ben je Sabrina?
    Herken je gevoelens van je eerste 2 keren?

13. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Dan test je lekker dinsdag als je thuis bent toch? heb je na het slapen nog de hele dag samen!

Ik weet heel goed dat het nog niet zo hoeft te zijn. Maar ik ben de hele dag al misselijk, mijn gevoel zit tot mijn strot. Ik zou ziek kunnen gaan worden maar ik heb deze maand mijn griepprik gehad dus dat kan het niet zijn. Net in de auto heb ik 4 mini Werther's Echte op, normaliter vreet ik zo'n hele rol achter mekaar op, kon alleen maar burb voelen..
    Duizelig!

Gister ook weer begonnen met mijn medicijnen...moet toch over 3 nachtjes goede wil met medicijnen tonen want ze zijn doorgaans niet zo weg van mijn redenen om niet te slikken. Kan ook daar een bijwerking van zijn maar ik heb maagbeschermers dus die gaan de misselijkheid tegen in principe.

14. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Anna, die cursus van FF heb ik ook mijn mailbox in gekregen, kan best engels maar met zulke stukken tekst sla ik toch echt dicht..

Mannetje is weer werken dus ik ga misschien vanavond nog even lezen.

Buiten dat ... mijn lichaam maakt wel vaker grapjes hiermee. Zo shocking irri als het "eind van de maand" inene weer abrupt "begin van de maand" wordt..met vlag en wimpel..

Maar ik blijft nuchter, het kan van alles zijn ;), het zijn slechts dingen/gevoeletjes die me opvallen, hoeft heel niks te betekenen.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ten eerste : van harte welkom aan de nieuwe dames in ons midden! :)

Bedankt voor de felies die ik nog gekregen heb, lief!

Mijn update : ik voel me nog net zo als gister ;)
    Oftewel : lichamelijk voel ik nog niets, maar dat begon vorige keer ook een paar dagen na NOD. Geestelijk ben ik blij en dankbaar dat deze stap weer is gezet maar voor de rest rekenen we ons nog niet rijk.

Ik ben vandaag naar de HA geweest en heb wat belletjes gepleegd.
    Resultaat daarvan is dat ik a.s. donderdag naar de acupunctuur ga voor prikken op baarmoederwerking en ontwikkeling etc., de eerste echo staat voor 20 dec. in het ZH en eerste afspraak VK een week later.

Met name met de afspraak 1ste echo ben ik erg blij. Dan ben ik iets meer dan 7 weekjes en dat is precies wat ik wilde dus perfect.
    Ik denk dat pas als we daar een goede echo hebben gehad we echt een beetje blij kunnen worden.

@ Pep : gelukkig deze maand wel goed geklust, dat is fijn!
    Ik snap je gevoel hoor, het is gewoon heel moeilijk allemaal. En jij bent al zo lang bezig, dan zal het nog meer pijn kosten. Voel je vrij om hier jezelf te zijn!

@ Anna : ik ben zo benieuwd voor je!
    Je kan best dinsdag na je werk testen hoor. Vroeger was het geloof ik zo maar zw.testen hoeven helemaal niet meer met ochtendurine. Bij mij staat er alleen nog bij "niet overdadig drinken van te voren".
    Ik duim!

@ Sabrina : oh, jij zit ook alweer dicht bij NOD!
    Meis, ik hoop het zo voor je. Uiteraard duim ik ook voor jou!

@ Inez : ben zo blij met je mijlpaaltje van de 5 weken!

16. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Natas, wat een mooi rond getal, 4 weken!
    hihi ik probeer ook mezelf te zijn maar wil een ander niet kwetsen met mijn bokkepruiken.
    Lekker je data voor afspraken in het vooruitzicht, spannend meid! En naar de acupuncturist, die uit Enkhuizen? Die zal het wel mooi vinden dat je nu toch zwanger bent!

Mijn zusje heeft dus vandaag haar boxer in laten slapen. Thuis gelijk zijn mandje weggegooid, speeltjes zijn naar mijn ouders gegaan, vloer gedweild en alles gezogen. Niks meer van de hondengeur te bekennen daar.
    Dat zou ik dan toch weer niet kunnen hoor..apart hoe verschillend we zijn daar in. Ik hecht met juist heel erg aan de spullen van mijn overleden dieren. De riemen (halsbanden) gaan ook niet bij een andere hond om etc. De urnen staan hier op de schouw.. zo heb ik altijd iets tastbaars van ze.
    Mijn ouders hebben het zelfde als mijn zusje eigenlijk. Mijn zusje was een (van de weinige) keer bij ons en in een volle kamer me visite gaf ze een compliment over mijn mooie vazen die er stonden. Toen ik haar met een trotse glimlach vertelde dat het de urnen van de honden waren was iedereen stil. Ja sorry hoor, die horen er bij en zijn zo nog steeds een beetje in ons midden.

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Inderdaad een heel verschil tussen jullie beiden zo, Pep.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Molly,
    Ik had een week voor NOD ook heel pijnlijke en grotere borsten hoor. Heb zelfs andere BH's gekocht. Stond er toen nog niet zo heel erg bij stil dat het een zwangerschap kon zijn.

Maar vanaf een week voor NOD kan dat natuurlijk ook. Verder is het meer een voorgevoel wat je kunt hebben, dit kan ook realistisch zijn hoor! Ik denk dat een vrouw intuitief veel kan aanvoelen, bij een MK kan dat ook zo zijn. Maar laten we daar allemaal maar niet aan denken.

Natas,
    Fijn joh! die vroege afspraak voor je echo!
    In het ZH zeiden ze tegen mij juist dat ik een volgende keer ook vroeger kon komen en dat ik echt niet tot 12 weken hoefde te wachten.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Anna : ja, gelukkig laten ze vrouwen na een MK of MA niet zo lang wachten..... zou ook misdadig zijn :). Maar de vorige keer moest ik zo soebatten dat ik nu de HA erbij heb 'gebruikt'.
    Ik heb zelf gekozen voor bij 7 weken 3 dagen. Ik wilde niet eerder, ik wil niet het risico lopen dat er nog geen hartje te zien is maar achteraf blijkt dat het wel goed zit. Die stress wil ik niet, ik wil dan ook duidelijkheid.

Ga je morgen testen?
    Wanneer dan ook, ik duim voor je!

@ Pep : ach, als iemand er echt last van zou hebben trekt ze wel jouw bokkenpruik van je hoofd :D

Ik zit net zo in elkaar als jij hoor, wat betreft het rouwen om je dieren.
    Onze vorige hond Queenie is absoluut niet vergeten hier. Haar as hebben we uitgestrooid op haar favo plekje in het bos, haar foto staat hier met een kaars ernaast, etc. Wij hebben ook niet meteen haar spullen weg gedaan, sommige dingen heb ik wel herbruikt voor Raisa.

Ja, ik ga weer naar die prikkert bij Enkhuizen.
    Hij feliciteerde me uitbundig, en zei onmiddelijk daarna dat ik natuurlijk nog niet te hard mag juichen...... I know.

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Brenda en Mary, Welkom bij de club!

Natas: Mijn echo was vrijdag op 7w5d en inderdaad,rond die periode kun je een goed werkend hartje zien. Verstandig om het niet veel eerder te doen, want stel dat ie net ff iets later begint te kloppen..pff, megastress

Anna: Oje, wat spannend! Knap dat je nog zelfs overweegt om een dagje te wachten. Ik wil je niet blij maken vooraf, maar het klinkt wel precies als bij mij. Niet echt gekke dingen, maar een vaag soort ongikrampjes en gevoelige borsten, niet pijnlijk. Veel verder dan dat kwam ik rond NOD ook niet. Ik duim ontzettend hard hier!

Sabrina: Woensdag NOD toch? Dat is ook al bijna. Zit er niet nog een verdwaald testje in een of ander doos? Spannend hoor!

Peppep: Goed geklust meis, nu afwachten maar. Ook voor jou wordt hier geduimd!

O jongens wat maken jullie het spannend. Ik houd jullie in de gaten.

Wij gaan morgen onze keuze bespreken bij de VK vwb het prenataal onderzoek.

Liefs,
    Lientje

Deel Deze Pagina