Heb een leuk topicje gevonden over zwangerschapssymptomen. Staan veel overeenkomsten in. Heb hier niet alle dingen genoemd omdat het nog steeds niks hoeft te zijn, dus wil me niet gek maken. Nou ik ga pitten, truste!
peppeP; ik heb maar 1 x een zwangerschapservaring gehad...daar kwamen wel 2 kindjes uit. ....Ik reken nergens op: iedsere maand zijn er wel symptomen die aansluiten bij zwangerschap..mijn lichaam heeft als grote hobby om mij voor de gek te houden. Dus probeer ik nergens op te letten en het hoofd koel te houden tot NOD...dan mag een testje uitkomt geven...eerder weiger ik ook maar 1 syptoom serieus te nemen...zo bescherm ik mezelf tegen de boze buitenwereld..hihi...vandaar dus dat ik geen testen heb...ik zou de verleiding niet weerstaan. natuurlijk houden we hier volle hoop...dat toch weer wel...dubbel allemaal he?
Dames, help even....raar vraagje Ik heb het idee dat ik net wat "vruchtbaar" slijm had. In combinatie met een wat stekerig gevoel aan de rechterkant heb ik het gevoel dat er een ei kan aankomen. Komt slijm voor, tijdens of na ei? Na die MK ben ik goed van de leg af maar wil geen kans laten lopen. Dinsdag maar even voor de zekerheid klussen?
Sabrina, een tweeling dus, leuk! En goed om jezelf niet voor de gek te laten houden. LMM, ik durf daar even niks over te zeggen, ik meen dat slijm altijd te hebben (ben van mening dat dat het vruchtbare slijm is) maar deze maand heb ik dat spul heel niet gezien. OH meiden...gisteravond kon ik maar niet in slaap komen. Heb het na 1-en zien worden. Had nog een soort maagzuurwegslikkertje, moest rechtop gaan zitten en ben in bed de hele tijd misselijk gebleven. Toen vent in bed stapte zei ik dat hij koud was, ik voelde de wind door de dekens zo van bovenaf op mijn lijfje blazen (tssss ben leip). Ben naar zolder gerend en heb een trui over mijn thirt en lange broek aan te getrokken. Uiteindelijk ingeslapen. Vanmorgen om 06.11 wakker, ben er maar uit gegaan en zit nu aan mijn ontbijt...die is niet wijs hoor..dat ken ik heel niet van mezelf! Net weer maagzuur. Ik denk dat ik toch ergens last van heb in de zin van een komend virus ofzo.. temp is weer netjes 35.5
Zo ik ga me eens verzorgen om naar mijn werk te gaan. Fijne dag allemaal, ik kom nog wel even online denk ik
Mogge! 35.5? Normaal zit je toch een volle graag hoger, Pep? Hier zit ik aan een bammetje ipv aan mijn standaard evergreen, de gedachte eraan maakt me al misselijk, en geen koffie maar thee, blijkt citroenthee te zijn, jakkiebah. Normaal vind ik dat niet vies, maar als je er niet op rekent...
gemiddelde is 36.45 ik zit er dus nog net boven. Zal wel niks zijn maar ben nog wel steeds misselijk en duizelig, de rest is minder dan gister. Heb inmiddels ook een soort van aparte smaak in de mond. OH ben zo bang voor teleurstelling straks maar ik kan ook niet mijn hupsjes van 'zou het!' uitschakelen.. haha ventje noemde me een zwerver vannacht, door al die lagen kleding aan mijn lijf en mijn capuchon op het koppie haha.
Peppep, je maakt het wel spannend hoor. Afgelopen maand kon ik m'n vrchtbare slijm ook niet vinden. De vorige keer dat ik dat ook had, bleek ik net als nu ook zwanger. Lientje, succes vandaag. Natas, goed meid, je afspraak voor je eerste echo. Ik wilde dat ik zo geduldig was om nog een weekje extra te kunnen wachten. Maar ik ga er maar vanuit, dat wanneer er volgende week nog geen hartje te zien is, dat ik dan 1 of 2 weken later gewoon nog eens mag terugkomen. Lastminutemma, gewoon lekker klussen meid! Heel goed om geen kans te laten lopen. We worden er per slot van rekening allemaal niet jonger op.
Heb vanmorgen in de auto mijn beste vriendin gesmsd dat ik al 2 dagen misselijk was en duizelig. Ze belde gelijk terug met SPANNEND! Zij is na een miskraam weer zwanger geraakt en kereltje is inmiddels al weer 1.5, lekker ding met rossig haar hihi. Ze vertelde van haar symptomen.. ook zo snel na haar ei! Ik moest van haar alvast gezond gaan eten, doe ik al was mijn antwoord maar moest nog gezonder hihi. Komt goed is ook alleen maar beter Inez die maand(en) ook geen slijm, heb het volgens mij normaliter echt altijd .. raar hoor.
Wel apart he? Ik vind het normaliter ook altijd wel. Maar van 2x toen ik achteraf zwanger bleek vond ik het niet. Deze keer wel vooraf een bloederige afscheiding, maar geen vruchtbaar slijm zoals ik het ken van anders.
Ik vind het een beetje eng worden inmiddels. Kom net kantine in, ga zo wat over mijn nek van de NOG sterkere geur van pizzapartjes. Vroeg nog aan collega of het altijd zo sterk ruikt of dat ik het me in beeld. Net meeting gehad, zaten 2 mensen aan de tafel te schrijven en ik zat tegen de tafel aan ook te schrijven, ben achterover gaan zitten met de melding dat ik onwijs misselijk wordt van die wiebelende tafel. Ze zeiden: sorry ahhhh maar dat hoeft niet want het is hun schuld heel niet hihi, weer bere duizelig daar binnen. Lijfje vamme ! als je aan het pesten bent stop daar dan maar mee want ik wil geen traantjes na al deze rare verschijnselen. Mochten het de medicijntjes zijn dan mag het ook stoppen want het voelt niet echt 'prettig en comfortabel' eigenlijk. Maar is het echt dan mag het van mij wel blijven, met alle liefde van de wereld natuurlijk! hihi
Ik had vruchtbaar slijm altijd een paar dagen voor mijn eisprong. Zo'n vier a vijf dagen, maar volgens mij is het bij iedereen weer net even anders. Vooral aan de klus gaan. Elke dag biedt de meeste kansen. Spannend om jullie zo nu en dan te blijven volgen. Ik duim voor heel veel positieve testen.
Anna, ben ook heel benieuwd of het nu wel of geen ongi geweest. Had vorige keer nl precies hetzelfde en toen zei de ha dat ik gewoon ongi ben geweest. Maar vind het raar dat ik nu precies hetzelfde heb want hiervoor had ik cyclus van 23 dagen en gewoon 5 dagen ongi. En mijn cyclus was vanaf dat ik met de pil ben gestopt (9 maand geleden) altijd gemiddeld 23 dagen en dan 5 dagen (ipv 2 dagen en veel minder vloeien). Molly, bedankt, dat zou natuurlijk ook kunnen. Misschien over een week ofzo nog een x testen en ik blijf ook temperaturen. Zou wel raar zijn want dan zou ik nu alweer in dag 7 van cyclus zijn dus dan heb ik alweer bijna eisprong volgens cyclus dan (als ik niet zwanger ben natuurlijk)
@ Anna : ik ben errug benieuwd!......... @ Pep : lieve meid, ik denk echt dat het nog geen zwangerschapssymptomen kunnen zijn. Ik ben geen dokter hoor en kan niets voorspellen, maar logisch gezien kan het bijna niet. De innesteling begint pas tussen dag 5 en dag 10 na de eisprong en pas dan wordt hcg aangemaakt waardoor je symptomen kan krijgen. Je zit nu op dag 4 na je ei. Maar meid, ik hoop het zo voor je! @ Inez : ja ik wilde dus perse wachten en niet eerder dan 7 weken. Ik ken mezelf, als er bij mij met 6.5 week geen hartje te zien zou zijn ga ik ermee aan de haal in mijn hoofd. Al denk ik ook wel dat je dan een weekje later terug mag komen hoor. Maar dat zou mij een veels te lange week dan zijn. @ LMM : je kunt vruchtbaar slijm hebben voor, tijdens en ietsje na je ei..... geen pijl op te trekken dus Ik heb het meestal vanaf 1 of 2 dagen voor m'n ei, direct erna is het weg. Maar na de miskraam heb ik het 2 maanden niet gehad en de laatste keer was maar heel even. @ Molly : hou je het wachten voor je echo nog uit?
Dat houdt ik mezelf ook steeds voor Natas, mijn moeder vond het ook vreemd maar ja.. ik voel me gewoon anders.. en al die dingen tja...misschien wordt ik wel ongesteld eerdaags. Eerder dan die 8 dagen die ik nog te gaan heb misschien. Vraag me af wat er dan aan de hand is met me. Maar als mensen schijnzwanger kunnen worden dan geloof ik zomaar dat ik er 1 van ben.
Dat houd ik mezelf ook steeds voor Natas, mijn moeder vond het ook vreemd maar ja.. ik voel me gewoon anders.. en al die dingen tja...misschien wordt ik wel ongesteld eerdaags. Eerder dan die 8 dagen die ik nog te gaan heb misschien. Vraag me af wat er dan aan de hand is met me. Maar als mensen schijnzwanger kunnen worden dan geloof ik zomaar dat ik er 1 van ben.
Ik ook peppep, hoop heel erg dat je lichaam je wat duidelijk probeert te maken! Vandaag bij de VK geweest en onze keuze voor een vruchwaterpunctie doorgegeven. Dat gebeurt in het WKZ in Utrecht. Best gek dat je daarvoor naar een kinderziekenhuis gaat eigenlijk he? Maar ook wel weer logisch misschien. Moet nog steeds aan de gedachte wennen dat er echt een kindje bij gaat komen. Maar ik heb wel een super VK! Na het gesprek, waarin ik aangaf dat ik het jammer vond dat ik geen echo meer kreeg tot de 20-weken echo, mocht ik net toch nog even kijken! Super hoor, alweer veel duidelijker dan 4 dagen geleden wat het hartje te horen en te zien. En ons smurfje is in die tijd 5 mm gegroeid naar 17,4 mm. Omdat zij andere VK's opleidt, heeft ze regelmatig proefkonijnen nodig om op te oefenen en ze vroeg of ik interesse had. DUH! Dus nu mag ik op 6 december weer komen koekeloeren. Wat een mazzel he? Liefs, Lientje
Ja, redelijk, heb vandaag weer een test gedaan (het mocht van mezelf, de vorige was een week geleden), CB, de verticale streep was tig keer blauwer dan de horizontale streep en ook donkerder dan de controlestreep. Ik heb mijn logje erbij gehaald en Pepje voelt heel veel wat ik in mijn eerste week voelde. Lientje, mazzelaar! Was gisteren en vandaag kortademig met traplopen. Nou is dat met mijn gewicht nooit mijn hobby, maar 't valt gisteren en vandaag wel extra op. Ook zijn mijn kuiten en knieen tijdens het traplopen heel snel verzuurd, maar dat is al een week of 2 zo.