Ja idd Mol, lijkt er veel op. Verzurende spieren Dank je Natas, dit heen en weer hupsen in je gevoel is niet fijn Lientje. Wat een mazzel met je koekeloeren Ik ga lekker afsluiten en mijn mandje in, mocht het buikgriep zijn dan kan ik beter gaan uitzieken dan nachtbraken , zien hoelaat ik morgenochtend wakker wordt en of mijn temp binnen de perken wil blijven.. Truste allemaal!
Lientje, wat naar nou toch om als proefkonijn gevraagd te worden. Veel koekeloerplezier. Wij zijn trouwens toen ook bij het WKZ in Utrecht geweest voor de VP. Geen wachttijden en het was zo gepiept.
Nou, dan doe ik gezellig met je mee hoor! Ik voelde de ronden dat het niet raak was ook wel het een en ander. Honden kunnen heel makkelijk schijnzwanger zijn en wij ook. Gaan we gewoon samen op een heel lichtroze bank zitten zeuren over onze kwaaltjes. Wedden dat we de ruimte hebben daar want niemand is zo gek om erbij te komen zitten!
Goedemorgen allemeisjes! Natas: GEFELICIZWANGER!!!!!! \/ Ik snap je voorzichtigheid maar probeer stiekem ook te genieten, het is je gegund meis! Anna, spannend hoor, ik duim hier totdat mijn duimen een burn out hebben hahaha! [-o< Peppep, ik hoop dat het voor jou ook raak zal zijn! [-o< Ik moet ook nog een aantal daagjes wachten maar het zal vast niet... (ook al hebben we het 5 dagen achter elkaar gedaan ) [-o< Gelukkig is het bijna 12 december! Liefs, Daantje
Molly wat spannend he? Hoe voel je je? Inez, dat klinkt goed, het WKZ. Beginnen bij jou de symptomen ook al? Bij mij werd het pas halverwege de 6de week echt heftig. En Anna hoe is het bij jou? Daantje, jullie hebben in ieder geval je best gedaan! Peppep, niet te hard scheuren hoor, misschien ben je wel met zijn 2en Liefs, Lientje
Lientje, ik heb rustig gereden, lekker genietend van mijn kacheltje en dan bedoel ik niet die van de auto Ach mocht het niks zijn, DAT was iig een prettig gevoel
@ Anna : waar ben je? @ Lientje : wat een vervelende VK heb jij Fijn dat je weer even hebt mogen gluren, en gaaf dat je proefkonijntje bent. Het zou idd anders veeeeeeels te lang duren tot aan de 20 weken echo. Ik krijg er dus eentje bij 7 weken en dan als het goed is eentje rond de 11 weken (nekplooimeting). Maar ik kan me zo voorstellen dat ik dan voor de 20 weken nog een pretechootje zou gaan boeken @ Molly : phoe, de laatste wacht-loodjes wegen het zwaarst, sterkte! Leuk is dat doortesten hè . Ik heb maandag een 2de gedaan, streepje was iets donkerder dan die van zondag. Morgen mag ik er van mezelf weer eentje doen, gewoon voor de leuk. @ Pep : ik heb 1 cyclus gehd (de vorige) dat in de laatste week mijn lijf allerlei valse signalen gaf. Vreselijk vond ik dat en ik was tegen NOD ook helemaal opgefokt. Ik kan me dus voorstellen dat jij nu ook niet blij wordt van lijf en dan nog zo lang moeten wachten, verdarrie. @ Miss Daantje : dank je wel! En ik duim voor je! Mijn update : ik dacht vanmorgen even te merken dat mijn borsten wat gevoeliger beginnen te worden (nu zitten ze weer ingepakt in bh ). Bij trappen lopen merk ik dat al weer wat minder lucht heb, en net voelde ik een paar kleine steekjes in mijn onderbuik. Voor de rest hier nog niets veranderd.
He meiden, ik kom ook weer gezellig meedoen. De andere forums gaan zo hard (30 blz per dag), maar het tempo van de 35+ club kan ik nog wel bijbenen Super dat het bij de zwangeren zo goed gaat! @Lientje, dat krummeltje van je groeit hard! Heb je al een buikje? @Natas1, dat buiten adem zijn had ik ook. Ik hijgde echt als een paard ... heel maf! @Molly, veel succes bij je echo. Hoop dat alles goed is. En.... @Pep.... spannend hoor! Hier gaat het matig. De ene dag beter dan de andere. Dat je zoveel verdriet kunt hebben om een mensje dat maar heel eventjes onderdeel van mij was Ondertussen zit ik nog steeds op de mk te wachten, maar er is nog niks te bekennen. Gisteren een testje gedaan, maar het streepje was nog redelijk dik, de hormonen zijn dus nog lang mijn lichaam niet uit. Ik ga weer aan het werk!
Hahaha, herkenbaar Marieke, wij ouwe taarten kunnen sommige topics echt niet bijhouden Ik vind het erg voor je dat je zo lang moet wachten..... zonder dat is het allemaal al zo naar, ingrijpend en triest
Hey!!! Wil niemand mij een oudje of ouwe taart noemen?! Ik voel me nog steeds jong en in de bloei van mijn leven, ik voel me vaak zelfs nog een (klein) meisje! Ik zeg altijd ik ben wel volwassen maar ik groei nooit op...veel te saai! Marieke, sterkte nog meis! Liefs, Daantje
Nou, deze ouwe taart wil ook geen topic van 30 blx per dag bijhouden. De ene keer mag 't best meer zijn dan de andere keer, maar soms denk ik dat mensen beter kunnen msn-en naar elkaar. But then again, dat is alleen mijn idee. Marieke, vele van de ouwe taarten hier kennen hoe het voelt. Het was een zeer gewenst minimensje, ook al was het er nog maar heel kort, het zat al in je toekomstverwachting. Het was al deel van jullie. Dat valt ook allemaal weg en het gevoel van zwanger zijn. Dat is toch wel heel bijzonder. Niemand ziet het, niemand weet het, maar jij wel! Neem er de tijd voor! Ik hopp voor je dat je lichamelijk weer snel de oude zult zijn. Jolanda, Het blijft een beetje vreemd allemaal. Goed dat je aan het tempen bent. Na het hoog tempen kun je weer een week of twee rekenen, dan zou je ongi weer moeten zijn. Voor de geinteresseerden: Nog steeds geen ongi, maar ook niet zwanger. Gisteravond negatief getest. Ik baal er vooral van dat mijn cyclus nu weer langer is. Voor de zwangerschap was ik zo lekker regelmatig op de 25 dag ongesteld. En nu na de MK 26, 28 en ...? Gelukkig heb ik het zo druk dat ik er niet te veel aan denk over dag. En 's avonds ben ik bekaf; gisteravond kwart over 9 in bed. Na eerst een half uur in bad gelegen te hebben.
Balen dat je nega hebt getest Anna. En dat je cyclus nu dus weer langer is geworden, kan me voorstellen dat je daar ook helemaal niet blij mee bent. Maar misschien?...... je hebt nog niet gevloeid, wie weet!
Inderdaad, dat je nu neg. test een paar dagen voor je verwachte NOD zegt niets, Anna. Kijk naar mij Lientje, ja, nog effies, valt nu wel mee met de zenuwen. Ik vind het nogal wat verschil met gisteren bij jou, Natas! Ja, mijn andere test was al weer een week geleden. Daarom mocht ik van mezelf, eigenlijk had ik me heel goed in kunnen houden, maar 't was een kadootje aan mezelf Bedacht net in de auto dat mocht het zo zijn dat we geen hartje vinden, ik wel mijn lichaam 't zelf laat afstoten, gewoon op de natuurlijke manier zeg maar. Dat is niet negatief denken hoor, gewoon een soort van voorbereid zijn op het ergste. Vent zei nog aan de foon "als het er maar geen 2 zijn" Ik verr*t al 2 dagen steeds van de kiespijn, is een afgebroken kies die weer eens opspeelt na zich maanden rustig te hebben gehouden. Komt gewoon door het megasnoepen wat we vorige week gedaan hebben. Eigen schuld. Tandarts is fobie nummer 1 bij mij, ben half jaar gelelden bij een angsttandarts geweest en omdat mijn bloeddruk zo mega hoog was mocht ik niet onder narcose en mocht ik ook geen gewone verdoving krijgen, te veel risico voor de rikketik. Inmiddels is mijn bloeddruk goed, met medicijnen, maar nu mag ik natuurlijk weer niet onder narcose, met beeb in mien buuk........ Nou ja, maar een paar dagen afwachten met af en toe een paracetamol.
Molly, ik weet niet of het nu met zwangerschap mag maar ben je al es behandeld door de tandarts met lachgas? Ik ga voor je duimen morgen meid, hoe laat moet je precies?
Molly, Ik heb mijn banner maar vooruitgeschoven. Gisteren was mijn langste NOD. Vandaag ben ik dus al overtijd. Maar omdat ik een MK heb gehad, is mijn cyclus misschien onrgelmatig nu.
Hola meiden, Een berichtje van deze kant. Hoe is het met iedereen? En alle zwangere lady's? Alle misselijkheden, trek-in-gekke-rare-dingen onder controle? Peppep, je maakt het nu wel spannend! De oudjes hier kunnen er wat van, als we in dit tempo blijven doorgaan dan hebben we ergens rond de zomer een massale geboortegolf. Ik ga morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag van de kijkoperatie EN het behandelplan....ben benieuwd met wat men gaat komen. Soms heb ik wel zoiets van: pfff...laat maar gaan een kind zit er toch niet meer in. Dan ben ik negatief tot en met. Maar wat morgen betreft heb ik zoiets van: we will see.....
Smoeltje, wat ga je morgen doen? Mol, last van de rotkies...hier nog zo'n foob... Anna, cyclus in de war, hier ook maar dan na hartoperatie. Die drukke topics houd ik ook niet bij hoor, bijv het SMEPtopic, dat red ik niet. Natas, bij vorige ook valse tekenen. Het rare is dat ik het niet helemaal uit mijn hoofd kan zetten. Net vriendin aan de telefoon gehad, nou je raadt het al ...ZWANGER!...als iedereen om me heen zwanger wordt dan zijn wij natuurlijk nog niet aan de beurt . Heb het er met haar overgehad...je raadt het nogmaals...ze had dezelfde symptomen...ik weet niet hoor... Buitendat voel ik wat ik voel, het is anders en zoveel symptomen, geef me er 1 en ik blijf rustig maar geef me er meer dan 10 en ik ga stuiteren ja.. Heb gewoon het gevoel dat er wat zit, of dat er eind deze cyclus nog zit is de vraag. Als het niet goed is dan is het weg en zal ik gewoon 'ongesteld' worden. Heb dit al 1 x eerder gehad. Had toen ook een stukje ondefinieerbaar weefsel op mijn toiletpapiertje, klaar uit...het mocht niet zo blijven dus. Ik ga mijn badje vol laten lopen en mijn nieuwe Kneipp-badolietje uitproberen in alle rust. Verder mijn spulletjes bij elkaar zoeken voor de afspraak met de gyn morgen. Ben benieuwd!