Hoi, Ik ben 35 net pas geworden me mannentje ook en net zwanger . Wil best aanschuiven maar lijkt wel of deze zwangerschap meer van me geheugen vreet dan de andere 2 haha . groetjes R
Hey allemaal, SanRob en RM D Welkom bij de club. De club van zeker niet oude taarten (zoals Daantje al zei ) Peppep: Nou dat heb jij weer zeg! Je zult best geschrokken zijn. Hoe gaat het nu verder? Molly: Zoals ik al gezegd heb, balen zo'n verwarrende echo. En inderdaad een vreselijke tang dat mens. Je zou denken dat ze wel wat begrip voor de spanningen van zwangere vrouwen opgebouwd zou hebben. Maar goed, lekker die afspraak maken bij dat centrum hoor. Natas: Zo is dat en ik wil me ook graag opgeven voor een kaartje als het zover is. Over een maand of 7 wisselen we wel adressen uit. Anna: Wat balen van die nega test zeg! Maar je weet maar nooit he? Rustig afwachten is het devies. Alhoewel dat natuurlijk zo ongeveer onmogelijk is. Ik duim gewoon nog even door. Hier alles prima. Op 12 december hebben wij een afspraak in het WKZ in Utrecht, intake voor de VP. Liefs, Lientje
Hallo meiden, Peppep wat een naar bericht zeg. '' Wanneer moet je terug komen en wat gaan ze dan doen ? Heel veel sterkte meid. Heb veel mee gelezen deze ronde, zoals je weet kon ik mijn ei niet vinden en zag dat jij dat ook had dus wilde graag weten hoe het jou verging. Heb vandaag ook weer een pos. ovu test. Twijfel of tie nu lichter of gelijk is aan gister. iig gister geklust en vanaaf sleur ik mannetje ook maar even mee hihii. Molyvg, jeetje wat een tr*t zeg. Dat verwacht je toch helemaal niet en dan ook nog met zulk nieuws. Sterkte meid, het zal een lange 2 weken voor jou worden. [-o< Las trouwens dat jullie ook paarden hebben ? Wij ook daas wel grappig. Kun je daar een beetje afleiding in vinden toch ? Voor alle andere ik moet ff alles goed terug lezen, maar iedereen heel veel suc6. Straks ff Babyboom kijken.
Dan maar elke week een echo ipv elke week testen he, Natas Scorpio, ja, een stel paardjes, 3 van de 4 10km van huis en 1 bij vrienden in Friesland. Kon me alleen vanavond niet openstellen voor ze, maar dat begrepen ze wel, en waren tevree met hun hooi
In januari staat de eerste afspraak weer gepland. Tussendoor nog bloedprikken (als ik ongi ben geworden) en semenanalyse (was superdepuper vorige keer, daar lag het echt niet aan zei ze). Niks afgesproken over het verwijderen van de loeigrote cystes. Nu ik het weet, voel ik ze idd heel vaak rechts.. Wel fijn om te weten wat dat gevoel is. Neemt niet weg dat ik links dus andere dingen voel hihi. Maar goed, ik hoefde de hoop niet op te geven, vooral goed en zorgvuldig mijn zw testen doen en dan maar hopen Ik ga een weblog aanmaken voor de dingen die we vanaf nu gaan meemaken, vind het wel leuk om alles bij te houden. Vanavond even knutselen, maar eerst even zelf eten en de diertjes eten geven. Paardjes zijn al verzorgd, ja heerlijke afleiding! Ben wel/niet geschrokken van het nieuws, diep van binnen wist ik dondersgoed wat er aan de hand was. Had het raar gevonden als ze er niet gezeten hadden. Toen - 4jr terug - is mijn baarmoederfoto/HCG oid fout gegaan, het cupje schoot los. Mevrouw De Dozenpoerder 'dacht' dat ze het wel gezien had en het was oke volgens haar. Heb er nooit achter gestaan maar gaf het het voordeel van de twijfel. Geloof me...het zit er al vanaf toen...ik weet het gewoon. Mennn ik kan wel uren doorkletsen zo hihi. Maar goed, echt schrikken kan ik het niet noemen maar ik had wel een heel dubbel gevoel. In de auto werd ik strontchaggo en was echt even bezig alles op een rijtje te zetten. Stel dat ik zwanger ben...EN die loeigrote cystes heb...wat dan..? Hmmm spastische darm....niks spastische darm...verkleving in de darmen denk ik eerder... Stomme muts dat ze dat cuppie los liet schieten..4 jr later kan er veel meer schade bij gekomen zijn... Maar ik ging eten, anders krijg ik nooit wat binnen.. Scorpio, ei heb ik dus gevonden op dag 22, jij bent daar nog niet toch? misschien heb jij hem ook zo laat?
Even proberen hardop mee te denken, Pep........ cystes zitten IN de eileiders, toch? Als je ei je baarmoeder inkomt, bevrucht is, en zich in je baarmoederwand gaat nestelen..... de grootste is 14x8 cm he........ hmmm dan moet je ei zich dus links gaan nestelen, dat wil ik, dus dat doet ie maar.
Kan ook er in misschien maar die van mij zaten toch nog toe altijd BUITEN de baarmoeder en eimeuk. Op het moment dat je eileider afgesloten is (door verklevingen nav endo) dan kan het eitje nooit door de eileider heen en zal in het luchtledige gaan zwerven. Je ei kan niet gevangen worden zeg maar. Een cyste kan meen ik gevuld zijn met bloed of met vocht. Grootste is 14x8 cm oftewel als je hem plat neerlegt net zo groot als je hand, maf idee hoor! Bij mij zitten er een aantal aan elkaar vast dus denk dat dit al sowieso meerdere ongi's aan de gang is. Het lijkt er op dat links nog wel functioneert, PLOINK halvering van je kansen struint gelijk door je hoofd.. Het vermoeden had ik al, zie mijn topic van eerder http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Jeetje als je zo ff zit te lezen kan er vanalles zijn waardoor een zwangerschap niet gaat slagen! Word daar niet echt vrolijk van. Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb. Gister avond laat 2 bijna gelijke streepjes. Vandaag rond 18.00 uur ook nog maar lijkt iets lichter te zijn. Wellicht dat het aan de leeftijd ligt dat het allemaal wat langzamer gaat hihiih Maar goed we hebben nog steeds eitjes (tenminste dat neem ik aan als de ovu test pos is ? Weet iemand dat ? ) Peppep, wat moeilijk allemaal zeg. Dus situatie nu is dat links "normaal is"? Nu je een ego hebt gehad, hebben ze niet gelijk ff gekeken of er iets aan het nestelen is in de baarmoeder ? Wij hebben de paarden thuis staan dat is wel lekker hoor. Als ik verdrietig ben loop ik ff naar de schuur en kruip lekker ff de stal in.
Hoi Peppep, ik ben onder narcose geweest dus heb helaas niets kunnen vragen, na de ingreep was ik total out dus verder dan wat gemompel en gebrabbel kwam er niet uit bij mij.....enige wat ik wilde was slapen, slapen, slapen.... Tijdens zo'n kijkoperatie bekijken ze je baarmoeder, eileiders en eierstokken of er geen afwijkingen te zien zijn.
Hoi allemaal, vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de officiele uitslag en het behandelplan. Ik moet ze een ding nageven: ze kunnen de spanning erin houden. Zelfs de fertiliteitsarts had zoiets van: pffff, nu moet er echt iets gaan gebeuren...ik heb jullie nu wel vaak genoeg gezien. Wij zijn blijkbaar een stel bij wie er veel dingen niet goed gaan en dan ineens weer wel. Na aanleiding van de kijkoperatie konden ze me vertellen dat alles er van binnen goed uitzag alleen.....die eilieiders. Ze weten niet of het verklevingen zijn of dat de spieren samengetrokken zijn waardoor de vloeistof niet naar binnen kon. Dit zou me ook niets verbazen aangezien ik best wel veel stress heb ( werk, prive, studie). Maar ze weten het dus niet zeker dus........ik krijg een baarmoederfoto. Normaal doen ze dat eerst en daarna als de eileiders ontoegankelijk zijn doen ze een kijkoperatie...bij mij dus prcies andersom. En daaaaaaaarna, als de eileiders nog steeds dicht zijn dan beginnen ze direct met IVF. Ze willen het niet langer uitstellen, maar willen dit eerst zeker weten. Dus dat....
Ohja, ik ga ook maar eens aan de naaldjestherapie...roep het nu al een paar maanden. Maar ik ga direct morgen bellen.
Scorpio, Als je ovutest pos is dan zou het ei moeten komen. Helaas blijkt vaak pas achteraf of je hem gehad hebt. Ik zou vet gaan klussen meis! Idd het heeft best impact als je al die dingen zo leest over waarom het niet zou lukken. Maar verlies de moed niet! Als je dat opgeeft blijft er niks over ... Geduld geduld...moeilijk om te hebben een makkelijker om te zeggen maar echt. Ooit ooit zal het misschien worden beloond. Die 8 jaar bij ons heeft heel lang geduurd maar ik weet zeker dat ik dat vergeten ben als het straks mag lukken van boven.. Smoeltje, raar idd dat ze het omgekeerd hebben, die onderzoeken. Zal vast een reden gehad hebben. Dat onderzoek zal ik ook wel gaan krijgen denk ik ... baarmoederfoto stelde bij mij niks voor (nu ben ik wel heel heftige menstruaties gewend dus misschien ben ik geen goede graadmeter qua pijnbeleving). Let wel op dat ze het cupje niet laten schieten net zoals bij mij Heb zelf ervaren dat ze grote stappen kunnen nemen daar in het zhs. Dat heb ik vandaag weer gemerkt, toch maar even voor de zekerheid die echo. Toch even voor de zekerheid terugkomen bij gyn om te bespreken. Pfff IVF en DAT lijkt me nou zooooooooo eng....alles er omheen niet maar die punctie, denk dat ik ter plekke ga hyperventileren...
hahaha Peppep, ja heel herkenbaar die angst. Ik kijk er ook tegenop maar minder dan tegen een hersteloperatie. Maar die doen ze zowieso niet, heeft volgens de arts geen zin. Ik laat die foto en alles eromheen over mij heen komen. Heb al uitgerekend en waarschijnlijk kan ik de 21ste terecht, dat wordt midden januari besproken en als het goed is begin ik dan eind februari begin maart met IVF.
Nou dat zou toch wel prettig zijn als ze dan snel met de IVF beginnen. Hoe blij kan je daar mee zijn he! haha. Nou ik duim voor je hoor meis, lekker aan de bak met een ei en een zaadzak!
ikke niet hoor ben 21 maar mijn moeder is 41 en is weer zwanger ze is nu 17 weken zwanger na 3 a 4 jaar klussen
Mogge, 2e opeenvolgende dag met 37.3 C. Wat is de andere zwangeren hun temp ongeveer? Heb geslapen met mijn moquisteentjes op mijn buik, met het idee van alle extra energie voor de mini is meegenomen, maar ben me wel gedeeltelijk aan het voorbereiden dat het best wel eens mis zou kunnen gaan. Vandaag weer werken, morgenochtend naar kleuterschool voor mijn veulen kijken, en 's middags de andere echo. 's Avonds feestje bij de buren omdat de buurman met de vut gaat. Blergh. Fijne dag, ik weet niet of ik tussendoor online kan komen.
Mol groot gelijk met je Moqui's, geef maar flink veel. Die stomme tut van gister heeft je toevallig wel dit nare gevoel gegeven ... Misschien is dat heel niet nodig, blijf het een muffe doos vinden. Kop op Girly! Mijn temp is met 0.2 gestegen, nu op 36.9 nog niet eerder gehad deze maand. Hebben jullie mijn weblogje gezien? in mijn onderschrift staat de link.