Jeetje meiden, kijk je even 2 daagjes niet mee en kom je enorme toestanden tegen. Peppep, wat een k*tnieuws voor je zeg. Ik las dat je het eigenlijk al wel verwacht had, maar leuk en prettig is toch wel even anders. Sterkte ermee. Smoeltje, ook bij jou zit het nog niet echt mee. Gelukkig hoor je toch regelmatig dat het met endometriose niet onmogelijk is om zwanger te raken. Ook jij sterkte met alles wat komen gaat aan foto's en restonderzoeken. Molly. Jemig, wat een botterik had je bij je echo zeg. Ik heb al vaak een echo gehad, maar zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat je na de woorden van deze persoon rekening houdt met het ergste. Maar lieve Molly, ik hoop van harte, dat het allemaal reuze mee lijkt te vallen en dat deze persoon het allemaal gewoon niet goed heeft gezien. Een kloppend hartje is in ieder geval een goed teken. Morgenmiddag ging je geloof ik ergens anders een echo laten maken. Ik ga ontzettend hard voor je duimen meid. Ik weet wel, dat de echoscopisten ook niet alles even goed kunnen zien. Zo zeiden ze bij onze dochter in ene 7 weken voor haar geboorte dat ze een klompvoetje zou kunnen hebben. Door de pretecho die we hadden laten maken wisten we al dat dat niet zo kon zijn, maar toch schrik je ervan. Vervolgens de vrijdag voor haar geboorte werd er gesproken over een flinke baby van ca 7 pond, maar het kon maar zo meer zijn. Er kwam een klein ukkie uit van maar net 46 cm en 2600 gram. En andersom gebeurt ook regelmatig. Natas, dat verhaal van de prikkert klinkt goed. Meid, gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat kan de baby alleen maar ten goede komen. Anna, hoe is het nu bij jou? Scorpio, klus ze, maak goed gebruik van je ei. Sanrob en RN B welkom hier. En naar de rest die ik vergeten ben, zwaai zwaai.
@ Molly : ik duim voor je meid, en zal morgen aan je denken. @ Pep : ik hoop zo dat je links zwanger bent en dat rechts zich vanzelf oplost! Nog 5 daagjes en je kan testen zie ik, ik duim! @ Smoeltje : ook een heftige tijd voor jou. IVF is niet een makkelijke keuze die je zo maar even doet, maar aan de andere kant geeft het wel veel kansen en wordt je verder geholpen. Spannend allemaal.
Hallo, @ Molly heel veel sterkte morgen bij de echo, ik hoop dat die tr*t van gister het helemaal mis heeft en dat je morgen goed nieuws krijgt. Ik duim voor je. [-o< @ Pep ik ga zo jouw weblog even lezen. Hebben ze gister niets kunnen zeggen over een mogelijke zwangerschap van nu ? Je kunt over een dag of 5 toch al testen : @ Smoeltje ik hoop dat je snel aan de IVF mag beginnen en dat het dan ook snel raak is ! Wij hebben flink geklust de afgelopen dagen. Vanmiddag zal ik nog een ovu testje doen om te zien of mijn ei ook echt gesprongen is (ik denk het wel) Om ons dan aan de voorgeschreven SMEP "regels" te houden hebben we vanaaf rust hihihi Voor de rest het is bijna weekend, geniet ervan
Hoihoi, ik ben nieuw hier, bijna 37 jaar en hoop binnenkort bewust alleenstaande moeder te worden. Het wordt mijn 1e kindje.
Welkom babywens! Pep, waarom koppel je het logje niet aan een website knopje, dan is het direct aanklikbaar. Ik ga even broodje halen en dan je logje bekijken.
ja das een goeie, ben er zo trots op hihi! ga ik even doen, eetze! Scorpio, bedankt voor je lieve reactie Welkom nieuweling(en) uiteraard zijn jullie welkom, zei ik als 'spruitje' van nog geen 35+ hihi
Heb net weer een ovu test gedaan en heb geen duidelijke 2e streep meer ! Nu dus 10 tot 14 dagen op de bekende wachtbank. ](*,) En maar blijven [-o< dat het nu raak mag zijn. Een voordeel we hebben right on time geklust deze ronde. Ben ook sinds mijn eisprong aan de Etos zwanger worden gegaan. Las er hier op de site zoveel positieve berichten over dat ik mijn foliumzuur pilletjes maar in de kast heb gezet en de Etos pillen ben gaan slikken. Wie zit er hier nog meer op die harde en lange wachtbank : Peppep voor jou deze ronde heel spannend, ik hoop dat je over een dag of 5 een mooie positest in handen hebt en niet meer terug hoeft naar het ZH. Kun je ook jouw mooie weblog voor een ander onderwerp gebruiken (ipv de medische wandelgangen) Hoe groot schat je zelf de kans in ? Liefs Scorpio
Nou heel graag een lekker zacht roze kussentje, zou toch het allermooiste kerstkado zijn wat ik kan geven? Maar voorals nog durf ik er nog niet aan te denken, zou teveel teleustelling zijn.
Momenteel voelt de kans weer klein scorpio, heb nu even geen zw-gevoel. Dus je hebt gezelschap bij het wachten hoor . Super van je right on time klussen, focus on the hopjob! hihi
en op het moment dat ik het schrijf trekt mijn linkerlies weer!...hihi voel me net zo'n jojo. Zo ik ga weer aan de slag, mag chocoladeletters versturen naar onze buitendienstmedewerkers. Prachtige letters maar die lucht!....Pjiewwk!
@ Pep : mooie weblog, jonge jojo-spruit. @ Babywens : welkom hier, en heel veel succes! Hoe ga je precies proberen om je kinderwens in vervulling te laten gaan (als ik vragen mag). Met een bekende donor of niet, via IUI of een andere behandeling? @ Scorpio : nu maar duimen dat je gescoord hebt! [-o< En ik barst van de roze kussentjes meid, belachelijk ook dat die wachtbank zo hard is
Babywens, ik lees net in een ander topic dat je al een donatie gehad hebt, nu heel dicht bij NOD zit maar bloedingen hebt. Echt balen joh...... er is nog een kansje maar het risico lijkt me groot dat dit een menstruatie is. Verdarrie
jeetje....wat moest ik een hoop bijlezen... Peppep: echt balen zeg...da's niet waar je naar toe wilt werken... hier zijn we van de wachtbank af....1dag over tijd is mijn menstuatie begonnen. Had al tegen beter weten n toch op NOD een test gedaan...uitslag nega..... Op naar ronde 5
Sabrina, kom je straks naast me zitten op de wachtbank? Mijn ongi is gisteren goed doorgekomen. Je ongi zou eigenlijk niet na je NOD mogen komen he!? OP NOD kan nog, maar liever eigenlijk helemaal niet. Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat in het ZH! Verder heb ik niet veel teruggelezen, maar wens ik wel iedereen een goed weekend!
Ben ik met je eens Anna, ongi worden na je NOD is extra pesterig! Erg jammer dat het niet is gelukt Anna, balen. Maar op naar een nieuwe ronde!