35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Anna, verdorie.........

2. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Jeetje Sabrina wat een rot bericht. :cry:
    Sterkte meid !

Nu we al een paar dagen achter elkaar niet zulke leuke berichten hebben hier, een oproepje : is er iemand met wel leuk nieuws ?

Wordt er zo verdrietig van ! :pale:

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jammer Anna en Sabrina, het zou inderdaad verboden moeten worden om na je NOD ongesteld te worden. Net ervoor of op de dag zelf dat kan nog net.
    Hoop dat jullie meer succes zullen hebben in de volgende ronde.

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Anna en Sabrina: Bah, bah en nog s bah! Dikke knuf!

Babywens, welkom bij de club!

Scorpio, Het wordt inderdaad tijd dat je hier op de zachte roze sofa komt zitten. Maar denk er inderdaad maar niet teveel aan, anders gaat de tijd zo langzaam. Ondertussen duim ik stiekum wel voor je.

Enne tja leuk nieuws. Ik kom niet veel verder dan HET IS WEEKEND! Waar ik overigens wel heel blij mee ben hoor, want moe moe moe. Maar de misselijkheid begint ietsje af te nemen. Voor zover mijn vrolijke noot :) meer kan ik er niet van maken, maar toch.

Liefs allemaal,
    Lientje

5. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    @ Lientje bedankt voor jouw lieve woorden.
    Met al die lieve meiden hier op het forum kom ik mijn tijd wel door hoop ik :rolleyes:

Ga ff een lekker kopje thee zetten en dan op de bank met mannetje tv kijken. De paardjes zijn al gedaan, klussen hoeft vanaaf ff niet, dus we hebben een vrije avond :p

Fijne avond en wie weet tot later.

Iedereen een heel fijn weekend ! :) :) :)

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goede stormachtige morgen!

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Goedemorgen Molly,
    Het weer is hier helemaal bijgetrokken! Zon en rustig.
    Heel veel succes straks!

Liefs,
    Lientje

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Heee dames....

Allemaal duimen voor Molly dat alles toch in orde is hè!

Ik zit hier weer op een wachtbank met allerlei klachten, borsten, buik etc en aan het einde van de dag vreselijk moe....het lijkt wel of ik......

Omdat mijn cyclus nu een soort roulette is kan ik alleen maar wachten tot mijn vermoedelijke NOD.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat worden spannende wachtdagen zo te horen Lastminutemama. Misschien kun je van Natas een paar kussentjes lenen, zit wat zachter. Wat een vrolijke banner heb je trouwens!

Molly, Er wordt aan je gedacht meid, voor de echo van vanmiddag!

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank dames :) we gaan over 10 minuten weg, ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, heel vreemd.
    Vraag me af hoe veel ik moet drinken voor een volle blaas, ik neem wel een 1 1/2 liter fles water mee die ik in de auto opdrink :D
    Erna moeten we door naar de paarden, dus het word pas tegen een uur of 6 dat ik weer online ben.
    Ik sms zowiezo mijn dinnetjes PepPep en Freesia wel, wie weet is Pepje wel online om evt nieuws te posten.

11. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ik zal het posten mol, komt goed, nogmaals succes ;)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Molly, ik duim m'n duimen blauw!

LMM, pasende banner heb je gekozen bij je cyclus-roulette.
    Ik heb nog wel een kussentje voor je hoor! ;)

13. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Echo ging goed, hartje klopt nog steeds.
    Stolsel lijkt weg te zijn alleen het gedruk in de buik met de toverstaf was niet zo prettig.
    Mogelijk is het 2 weken jonger maar dat zou wel een beetje aparte berekening zijn.

Aangezien je vanaf je eerste dag van je ongi begint met tellen. Dus ook zwanger bent vanaf dag 1 van je cyclus als het raak is.

Ze komt vanaaf zelf wel weer online ;)

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank je wel voor het posten, Pepje!
    Ja, hartje klopte goed, vruchtzak iets groot maar niet veel. 't "leuke" is dat het vruchtje donderdag jonger dan 5 weken zou zijn en vandaag een kleine 6 weken met op de echofoto 6wk 2dg...
    We zijn weer vergeten het hartje vast te leggen, maar weten inmiddels wel dat in zo'n vroeg stadium het NIET goed voor het vruchtje is om de extra geluidsgolven die je nodig hebt om het hartje te laten horen er nu op af te schieten.
    Eerste dag ongi begin je met tellen, begin me nu af te vragen of een echoapparaat puur het vruchtje rekent of vanaf de eerste ongidag...
    Puur het vruchtje zou dus wel kloppen.
    Nou ja, we zijn gefeliciteerd, hebben een fotomapje met 3 foto's EN een knuffeltje meegekregen, die knuffel geeft de mevrouw altijd mee als ze een hartje heeft gezien :)
    Ik kon d'r wel opvreten, die mevrouw. :D
    Heb nu besloten het dan maar gewoon positief te zien, maar niet meer te denken dat ons beebje zich te langzaam ontwikkeld, en op een positieve manier de volgende echo, 12 dec, af te wachten. Dat is voor iedereen beter.

15. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    SHIT! net mijn hartspray moeten gebruiken, gelijk voelde ik mijn linkerlies pulseren...

Toch gelijk maar even opgezocht (kon niet kiezen om niet te nemen, die keus heb ik niet namelijk).

Gebruik in de zwangerschap
    De effecten van dit geneesmiddel tijdens de zwangerschap zijn niet bekend. Dit betekent dat het toepassen van dit geneesmiddel gepaard kan gaan met risico's voor het kind. Het gebruik van dit geneesmiddel is dan ook niet aan te raden voor vrouwen die zwanger zijn, of proberen te worden.

Zul je zien...wat er misschien zat is nu vast in 1 minuut tenietgedaan....
    :cry:

16. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Molly, was goed! Beetje gerust weer? Ik heb nu behalve het kussentje van Natas ook een duimbeschermer nodig van al het duimen! Vruchtje is dus wel aan het groeien...en daar komt dat gerommel in buik vandaan!

@Natas: ik heb mij maar uitgeleefd op de banner, anders was ik nu gaan babyshoppen. Ben heel benieuwd hoe het gaat met de roulette deze maand, heb vage klachten zoals brandende borsten etc en ben na middagje shoppen geheel afgedraaid! Misschien heb ik geen kussentje nodig?

17. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    @ Molly van harte gefeliciteerd met de echo; het duimen :thumup: :thumup: van iedereen hier heeft geholpen enne je ziet maar dat je moet vertrouwen op je gevoel ! Heel fijn, geniet ervan ! :)

@ Peppep wat een rot gevoel moet je nu hebben ](*,), misschien dat het allemaal heel erg meevalt ! Ik duim voor je nog een paar dagen volhouden ! Sterkte meid. [-o< Ik denk aan je.

Hier weinig te melden vanaf mijn roze kussentje op de wachtbank (hij zit lekker hoor Natas!).
    Heb geen echte klachten alhoewel hoe langer ik op het forum rondsurf hoe meer ik denk ook te voelen maar goed je kunt je zelf nog gekker maken dan je al bent toch ?

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Pep, blijven ademhalen lieffie. Veel medicatie wordt afgeraden tijdens zwangerschap omdat ze bij zwangere vrouwen niet getest MOGEN worden.

19. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Yep maar ze worden wel op dieren getest..
    Voelde gelijk reactie in mijn lies na het sprayen (moest helaas 2 x sprayen dus er ging een dubbele dosis door mijn lies)..
    Net op de bank gaan liggen om heel rustig te voelen of er nog wel 'aktie' was daar in die regio.
    Steken waren er na een poosje gewoon weer dus dat stelt me wel wat geruster.

Ja ik weet dat het helemaal nog niet getest is maar ik voel wel degelijk dingen en daarom is dit echt KUT.

20. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat begrijp ik, Pep, knufje van mij voor jou!

Scorpio, ik ben inderdaad heel blij met alle lieverds die hier met elkaar meeduimen en meeleven. 't Doet meer goed dan in woorden uit te leggen is.

Deel Deze Pagina