35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Marieke,
    Heel veel sterkte. Ook mij is de ingreep meegevallen, ook de narcose trouwens. Ik hoop dat het je ook niet te zwaar valt.
    Goed dat je een stap verder bent.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Nou, dit ouwetje gaat haar bedje in, lekker hart van NL in bed kijken, heerlijk burgerlijk :)
    Trusten!

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    @Marjo, Oh meis wat een ellende allemaal! Je zal er wel helemaal doorheen zitten! Een hele dikke digitale knuf vanaf hier!

@Marieke, Ook al zo verdrietig, maar ergens toch fijn inderdaad dat er nu actie komt want zo blijft alles stil staan. Heel veel sterkte met alles.

@Natas, heel goed hoor, je doet er alles aan om positief te zijn en volgens mij lukt dat soms ook nog! Keep it going girl!

@Inez, zo spannend die eerste echo, ik duim voor je dat alles er uitziet zoals het moet zijn. Maar ik zou niet weten waarom niet hoor!

Heel veel liefs voor iedereen,
    Lientje

4. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Goeiemoggel dames!
    Freesia gyn + echo, succes en ik denk aan je!

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    @ Marieke, meid, vervelend dat afwachten. Gelukkig kun je nu snel bij een gyn terecht. Veel sterkte.

@ Kaley, ook voor jou is het afwachten. Wachten op je eerste ongi of misschien toch zwanger. Altijd naar hoor, op welke wachtbank je ook zit.

@ Anna, ach arme Anna, snipverkouden van al die snoezige maar drukke snotneusjes. Nog even en dan is de Goedheiligman al weer terug naar Spanje. Dan zul je wel weer wat meer rust in de klas krijgen.

@ Scorpio, ook al op de wachtbank. Ja meid, wat een prachtkado zou het zijn als je nu zwanger zou zijn. Wel herkenbaar dat je er nog niet te hard in wilt geloven. De teleurstelling zou anders wel heel erg groot zijn wanneer het toch niet zo zou zijn.

6. @LastminuteMama: Dank je wel voor je compliment! Enne... misschien een 'domme' vraag (maar ruim 100 pagina's teruglezen is wat veel...): Heb jij (ook) zo'n onregelmatige cyclus?

@Inez I: Jij ook bedankt! Door jullie lieve woorden voel ik me erg welkom hier :D ! Hoe oud is jouw dochtertje?

@Muuske64: Ik zou je verhaal graag lezen, maar kan het niet vinden...
    Woon je trouwens bij mij in de buurt?

@Marieke15: Ik zag toen ook erg op tegen de 'pillen-methode' en daarom koos ik voor een curettage. Ik was bang om te zien wat er uit mijn baarmoeder zou komen (en misschien zelfs nog enigszins herkenbaar was...) Die angst bleek overigens onterecht, want de gynaecoloog trof alleen een leeg vruchtzakje aan. Ik vond dat wel een fijne gedachte: Het was in mij ontstaan en nu ook weer vergaan...

Mijn tweede 'domme' vraag: Wat is het roze kussentje...?

Ik ben trouwens aan het denken hoe ik jullie op de hoogte kan houden van mijn cyclus. Een cyclusbanner wil ik liever niet, ik ben bang dat de decembermama's dat te veel gaan meeleven (want dat zijn echt schatten hoor...) en mijn cyclus iedere maand gaan 'bespreken'. Dat doe ik liever met jullie...

Misschien moet ik het er maar iedere keer handmatig bij vermelden. Gelukkig weet ik door de ovulatie-testen wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dus dan is mijn NOD gemakkelijk te bepalen...

Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD

7. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Het roze kussentje is om de zitting van de roze wachtbank wat minder hard te maken, Lola ;)

8. En ik neem aan dat de roze wachtbank de bank is waarop je tussen je eisprong en je NOD zit te wachten :) ?

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, onze dochter is nu 21 maanden. Ik zal weer eens wat nieuwe foto's van haar gaan maken en er wat van in m'n album zetten.

En de roze wachtbank is idd de bank waar je tussen je ei en NOD op zit te wachten.

10. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi...de roze wachtbank is er ingesteld voor de dames die zich hebben ingeschreven voor de BBB....

of te wel: de bejaarden baby borrel welke gehouden wordt volgend jaar bij mij op Curacao toch:)....zo rond oktober....dan is mijn paleis klaar en zijn we allen bevallen.....toch? hahahaha

't zou mooi zijn als zo iets werkelijk kon he...

Maar 't begint allemaal op de wachtbank en kussenjes schijnen te helpen:)

Lola: welkom...ook ik klets met de mama's (2005) en net als jij heb ik daarom geen banner...omdat ik ook geen zin heb in iedere maand 't geneuzel over mijn cyclus. Net als jij voel ik meestal wel mijn ei. Daarnaast is mijn cyclus altijd tussen de 27 en 29 dagen al jaaaaaren....dus geef ik hier aan wanner het klustijd is en wanneer het bankwerk wordt...Op dit moment is het de duiveltijd...

Scorpio en Kaley: zit de bank goed? sterkte in de wachtruimte.....neem een boekje anders...

Hier gaan we volgende week dinsdag naar gyn voor iui inplanning. Dan zullen we dus serieus van start gaan.....Ik heb mankief al opgedragen om het aantal biertjes (in het weekend alleen hoor) te minderen....zodat de zwemmers een zwemdiploma kunnen gaan halen .....

Vriendin uit NL is nu over op vakantie en is nu na IVF 5 weken zwanger! (ze is 36).....super...nu wil ik ook hoor!

11. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sabrina, Moedig de zwemmers maar vast veel aan. En ehm.... mag de BBB ook iets later dan oktober, dan ben ik nl net bevallen en dan wil ik lekker rustig aan genieten! Whisfull thinking hoor ;)
    De duiveltjes zijn net weg. Dus ik zit straks lekker samen met je op de wachtbank.

Lola wat is je EDML, ik heb hier al heel veel geleerd, maar dat nog niet!

Natas,
    Alles kits? Niet meer te veel ongerust?

Inez, Geef je een seintje als je album gevuld is met mooie foto's?

12. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou ff een update! Heb gisternacht geen oog dichtgedaan, raar gevoel in mijn buik en had vanmorgen echt een soort buikpijn. Heb nu nog steeds een opgeblazen gevoel en mijn borsten zijn ook iets gevoeliger. Nog een week en dan zit ik weer op de 21 dagen dus ben benieuwd. Volgens mijn temperatuur zou ik eisprong 1 of 2 dagen geleden hebben gehad maar is wel laat dag 13 of 14 als ik cyclus van 21 dagen zou hebben of misschien wordt het nu weer 23 dagen ha ha of misschien word ik wel niet meer ongesteld (stel je voor zeg). Ben ook al met etos pillen begonnen (2e cyclus) zoveel positieve dingen over gehoord en ach ja baat het niet dan schaadt het ook niet!
    Peppep hoe gaat t nu? Ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn want zoveel jaar wachten echt respect hoor dan heb je wel een baby verdient vind ik. ik weet niet of ik het zelf wel zo lang zou kunnen volhouden.
    En Molly en Natas, als ik jullie verhalen lees dan is er idd nog hoop, echt super dat jullie nu zwanger zijn!

13. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    @Lola: nee hoor, ik had een keurige cyclus van 27,5 dag en een paar minuten, misschien dat ik daarom ook in een paar maanden al zwanger was. Dat roulettespel is het gevolg van m'n MK op 9/11 waardoor ik nu tijdelijk van de leg ben en geen idee heb wanneer ei en ongi gebeuren. Als ik uitga van die 27,5 dag cyclus dan zou het a.s donderdag of vrijdag weer kunnen gebeuren....of niet natuurlijk :) :) Voorlopig voel ik nog geen ongi aankomen maar heb wel steekjes in (.)(.)....

@Sabrina: als we de BBB toch niet op jouw tropische eiland kunnen houden dan kunnen we misschien naar de jaarbeurshallen? Onze club is nu best groot en in sept of oktober hebben ze daar ook de 50+ beurs dus we kunnen in één moeite door. Meteen even kijken of we een deal kunnen sluiten over die rollatormaxicosi's?

@Natas & Molly Inez: alles nog goed en is de spanning nog vol te houden?

@Marieke: heel veel sterkte!

@Scorpio: het schiet al op, hoop met je mee op een origineel cadeau onder de boom, ik heb hetzelfde idee.

xx

14. Oké, dan ga ik daar ook maar zitten. Is er nog plaats dames...?
    En aan die BBB doe ik ook wel mee :) !

@Sabrina: Ik voel mijn eisprong (helaas) niet, maar ik gebruik nu sinds twee maanden ovulatietesten, omdat ik wil weten óf ik überhaupt een eisprong krijg (voor mijn miskraam was dit lang niet altijd het geval...), zonder daarvoor het mediche circuit in te schakelen...
    Ik heb ook een reeks IUI-behandelingen gehad. Toen de laatste behandeling voor de deur stond, heb ik gevraagd of ik die een maand kon verschuiven wegens een geplande ooglaserbehandeling. Die IUI hebben we dus niet meer nodig gehad... ;)

@Annna: EDLM = Eerste Dag van de Laatste Menstruatie...

@Jolanda666: Over welke etos-pillen heb je het...?

@LastminuteMama: Hopelijk zijn die steekjes in je (.)(.)-en een positief voorteken :D !

15. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Lola dat zijn de etos zwanger worden pillen, daar zitten allemaal vitaminen enzo in die je eisprong bevorderen en ook foliumzuur. Heb er hele goede verhalen op dit forum over gehoord dus daar ben ik ook mee begonnen. Je kunt ze bij de etos vinden bij de vitaminen afdeling.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hai ladies,

Even bijgelezen hier en jullie vraagjes gezien maar ik heb niet zo veel te melden ;)
    Nog heel weinig symptomen en angstgedachten + doembeelden probeer ik zo snel mogelijk onder het tapijt te schuiven.

Iedereen heel veel sterkte, en ik proost met een sapje op een heeeeeeel vruchtbare maand! :D

17. @Jolanda: Net zoiets als Fem natal van Davitamon dus (die gebruik ik nu...), maar die van het Etos-merk zullen wel vriendelijker geprijsd zijn. Bedankt voor de tip :thumup: !

18. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Alles okee hier, zit wel met Freesia's slechte nieuws in mijn hoofd, zwaar kl*te voor haar en haar lief en onbewust projecteer je het toch ook een beetje op jezelf.
    Heb je nog ruimte onder je tapijt Natas? Wij hebben namelijk alleen maar zeil...

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    (wij hebben een houten vloer :))

Slecht nieuws van Freesia?
    Wat dan?

20. Scorpio

Scorpio Lid

Nov 8, 2007
    46
    0
    0
    Hallo lieve dames,

Heb even snel terug gelezen.

Ik gebruik de Etos Zwanger worden ook sinds mijn eisprong deze maand.
    Zal nog wel te kort zijn om een goede uitwerking te hebben voor deze ronde maar een beetje extra vitamine kan geen kwaad dacht ik. \:D/

Heee Peppep hoe is het nu met je ?
    Zie je niet zoveel meer, ik denk erg aan jou hoor.
    Dikke knuffel.

Hier dus alles oke, zit nog lekker op mijn kussentje en lees lekker mee op het forum. Hoop steeds al een teken/gevoelens/ofzo te krijgen maar eigenlijk nog niets. Ja ik lijk al sinds een dag of 3 op een Kliko maar dat hebben mijn collega's ook en die zijn niet (bezig om) zwanger (te worden) ! Komt door het weer denken we.

Soms denk ik wel wat steekjes of krampjes te voelen aan de linkerkant maar dat kan ik ook heel goed denken te voelen.
    Wachten is alles wat ik kan doen hihiihi. :)

Wat is er dan met Freesia ? Heb ik dat gemist ? Even verder terug lezen dan maar.

Share This Page