35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah, wat erg voor hun!
    Ik ga niet inbreken in een ander topic, wil je Freesia van mij veel sterkte wensen?

En ja, dikke kans natuurlijk dat je dit betrekt op jezelf. Het komt ook zo dichtbij, deze angst en verdriet.
    Als ik dit soort verhalen lees is het daarnaast ook heel erg herkenbaar.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Scorpio, ik heb ook die Etos pillen geslikt ;)

Nog 6 dagen tot aan je NOD, sterkte op de wachtbank!

3. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Jeetje wat erg zeg, Molly probeer positief te zijn hoor !
    Het is moeilijk ik weet t maar blijf erin geloven.

Natas ja in mijn banner staat 6 dagen dat is mijn "normale" cyclus van 28 dagen, maar deze maand heb ik mijn ei 2 dagen later gekregen dan de calculator zegt dus ik denk dat ik over 8 dagen pas mag testen als de :evil: :evil: :evil: zijn intreden niet heeft gedaan!

Maar goed ik probeer het nog steeds niet in mijn koppie te zetten, maar het is erg moeilijk. Als ik thuis kom kruip ik achter de PC en hoop dan info te vinden in het stadium waar ik in zit hihiihi :)

We blijven nog maar een week op jouw roze kussentje zitten (zit erg lekker dank je)

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Net weer getest voor de zekerheid maar....noppes...
    Begin de hoop te verliezen, moet testen voor zekerheid voor arts maar steeds negi doet best pijn...
    Zal wel gewoon ongesteld worden net als de afgelopen 8 jaar...

ben wat afwezig, solly..

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hoe lang is je cyclus meestal, Pep?
    Kan soms zelfs een paar weken na je NOD duren voordat je positief test, niet opgeven.

6. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Cyclus al lang niet meer bijgehouden..na operatie is daar geen pijl meer op te trekken.
    Het wordt dus wachten op reddevils of op een test met ochtendurine, ergens de komende dagen maar verder van vandaag af.

7. Ik heb het berichtje van Freesia zojuist ook gelezen. Het brengt bij mij ook weer veel herinneringen naar boven... :( Ik wens haar en haar partner héél veel sterkte toe!

@Peppep: Ik wil je ook geen valse hoop geven, maar mijn schoonzus heeft bij alle drie haar zwangerschappen thuis negatief getest, terwijl de test van de huisarts wel positief bleek te zijn (en terecht!)...

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ga net zo lang door met duimen tot je positief test, Pep.

9. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Net ook even het #&* nieuws van Fresia gelezen, vreselijk!

@Natas: trek het je niet teveel aan...ik snap hoe je je voelt!

@scorpio & Lola: In de beroemde Etospillen zit een plantaardige/homeopatische variant op Clomid. Het heet Vitex en bevordert je eisprong en ach...alle hulp is welkom toch? Ik slikte het 7 weken voordat ik zwanger werd en ben er meteen bij mijn MK opnieuw mee begonnen.

10. @LastminuteMama: Dan zijn ze inderdaad anders van samenstelling. Ik heb voor mijn miskraam zelf een hele poos Clomid geslikt en toen kreeg ik wel 'braaf' iedere maand een eisprong. Gauw halen dus, die pillen...!

Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD

11. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik heb er goede ervaringen mee en op het topic over die Etos pillen staan ook veel dames die met pillen zwanger werden. Het zijn gewone vitaminepillen met dat extra spul erin.
    Echt erg duur zijn ze niet, € 7,49 voor een verpakking van 30 dagen maar dat hebben we er graag voor over, toch?

xx

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goedemorgen dames. Straks even snel grappig boekje voor vent halen, dan heb ik in ieder geval een kadootje voor zijn Sint. :)

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goedemorgen allemaal,

Peppep, ook hier wordt nog steeds volop voor je geduimd meid!

Freesia, heb ook je verhaal bijgelezen. Vreselijk meid, ook van mij heel veel sterkte gewenst.

Ik ben een maand of 2 geleden overgestapt op foliumzuur van de apotheek. 1,80 per verpakking. M'n eisprong is altijd mooi op tijd gekomen dus die Etostabletten hebben voor mij voor mijn gevoel geen toegevoegde waarde. Het zwanger raken was tot nog toe het probleem niet, het zwanger blijven wel. (op 1x na dan, want we hebben natuurlijk onze prachtige dochter). Maar hopen dat deze foliumzuurtabletten mij wat meer geluk brengen.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Even heel snel:

Jullie zijn lief!!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dikke knuf Freesia!

Oh Scorpio, je moet dus nog langer wachten dan je banner...... gatsie.

Pep, wat naar weer een nega test. Al zo lang deze wens, ik kan me voorstellen dat je dit niet meer trekt.
    Ik duim voor je, hele dikke knuf.

16. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    das lief!
    Oh maar ik trek het wel hoor, baal alleen stevig. Maar zolang ik nog niet ongi ben..wachten we gewoon af zonder testen.
    FF zegt dat ik 12/12 moet testen, dat doen we dan maar als het nog nodig is.

Freesia....weet niet wat ik moet zeggen maar in ieder geval heel erg veel sterkte!..meis...

17. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Oh Freesia, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte!

Peppep, hang in there. Ooit komt die positieve test :) of die ongi :rolleyes: . Hopelijk heb je deze maand wat afleiding, waardoor de tijd wat sneller gaat.

Hier zit de vaart er eindelijk in. Vanochtend naar de gyn geweest, en vrijdagochtend word ik gecurreteerd. Hij had de pillen al klaar liggen, maar deed er absoluut niet moeilijk over dat ik liever een curretage had. Het klinkt misschien raar (en van zo'n ziekenhuis wordt je niet echt blij), maar ik ben blij dat het vrijdagochtend gaat gebeuren. Ik wil deze periode afsluiten, samen met mijn mannetje onder de kerstboom kruipen en het nieuwe jaar met een schone lei beginnen.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Heavy, maar het besluit wat voor jou het beste voelt, Marieke

19. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ag freesia....wat ontzettend sneu.....heel veel sterkte meid!

hier zijn de duivels gevlogen.....op naar het ei!

....en naar de gyn volgende week di....
    da's toch 1 dag voor jou Daan?

Deel Deze Pagina