Hallo lieve dames, Heeft de Sint nog iets gebracht ? Op mijn werk iets van choco en een paar pepernoten naar ons hoofd hihihi Mannetje is nog niet thuis maar ik heb wel een kadootje voor hem (wij doen eigenlijk niet aan Klaas maar aan kerst) Heee Peppep blij even wat van je te horen, had gehoopt op beter nieuws maar ik blijf voor jou duimen hoor ! Hou vol meid. Dikke knuf. Ja Natas, ik denk dat ik probeer te wachten tot 13 dec dan ben ik precies 30 dagen na mijn laatste keer . Nou wie weet hebben die Etos pillen dan gewerkt om een mooi ei te laten springen deze ronde ! Ik blijf gewoon hoop houden hoor, als er geen hoop meer is dan is er geen leven meer toch ? Nou misschien tot later weer en anders iedereen een fijne Klaas avond.
Oh jee ik moet nu weg maar heb OF begin van ongi OF innestelling, tandvlees bloedt ook sinds net. Heb soort groeipijn in mijn buik links en in midden die ik normaal in mijn rechterbeen heb. naja vanaaf Sint vieren bij mijn ouders dus ben voorlopig niet meer online denk ik. Fijne avond allemaal!
Sint heeft niets meegenomen maar heb wel een positieve test aan de kerstman gevraagd, mag hij ook in januari geven hoor....heb geduld. Doe niets met die Sint dus ga maar voor Pep duimen dat er iets aan het nestelen is. @Molly: welk boekje heb je gekocht? Kluun?
Sinterklaas heeft mij overgeslagen, whèhèeeeee! @ Marieke : klinkt niet gek hoor, ik kan het me heel goed voorstellen. Veel sterkte, het wordt natuurlijk best confronterend. @ Pep : ik duim gewoon door!
Natas, sint heeft je nu overgeslagen maar ik heb bij de kerstman een superecho voor je besteld, je krijg er eentje met alles erop en er aan. Kan je je geduld nog even bewaren?
Hallo Ik hoop eigenlijk dat de Sint een posi test voor mij in het verschiet heeft. Mag over een dag of 8 testen! Het enige wat ik voel is iets in mijn linker lies streek meer niet ! Heb wel veel honger en trek (net als in mijn ongi dagen) wil alles door elkaar eten. Hartig en zoet maar vooral veel vet eten ! Kent iemand dit eigenlijk ? Nou ik ga maar eens een bakkie thee zetten en een paar choco kruidnoten eten hmmmm vandaag mag het hihii.
Ja, Kluun, maar er staan geen plaatjes in dus het ligt al weer op een stapeltje Ik tel tot 1000 en zeg niks. Ik tel tot 2000 en zeg echt niks. Ondankbare hond
Ik heb eigenlijk hetzelfde sinds gisteren middag..... snap er nix van.... of het zijn mijn darmen, kan ook...... maar die zitten niet alleen maar aan de linker kant! En als ik daar last van heb is het 's morgens meestal weg. Deze keer niet.... Maar de Sint is alweer weg tegen de tijd dat wij kunnen testen..... de Kerstman dan maar? Bij hem maak ik volgens mij toch meer kans (zowiezo)
Molly........het is een man! Ik ken er eentje die het boekje na MK aan de kant heeft gelegd zo van....da's toch niet meer nodig voorlopig.... @Mooiniet: welkom in de club van oudere lotgenoten!
Hallo, Nou Sint is geweest hoor........... Mannetje heeft een starterskit van Senseo gekregen, de hond kauwstaven en ik heb chocolade gekregen. (goed voor de vreetbuien) Als ik lig of zit is het net of er in mijn linker lies iets niet lekker zit. Net of er iemand met zijn vuist duwt of dat het een soort van spierpijn is. Heb geen extreme dingen gedaan dus zou niet weten waar het door komt. Maar zoals ik al eerder schreef, ik kan mijzelf goed voor de gek houden! Las dat je ook al 4 dagen voor je NOD kunt testen, ik dacht dan kan 5 ook wel... Toch heb ik mij in kunnen houden en het niet gedaan. Knap he? =D> Maar of ik het ook tot 13 dec (30 dagen na mijn laatste NOD) vol ga houden kan ik niet beloven.
Thanks dames! @ Scorpio: Geen Sint gezien hier in Duitsland; ik zit aan de dropjes... Ook goed! Je moet ff googelen op de eerste tekens van zwangerschap, daar vind je vast wel wat. Goed dat je nog niet getest hebt, heeft nu nog geen zin. Kun je pas vanaf een dag na je NOD doen. Spannend! Laat je het weten? @Molly: Ik lees alleen maar van Kluun hier! Ik ga meteen ff bolpuntcommen..... @LastMinuteMama: hoe oud ben jij dan/hoe oud VOEL jij je? Ik namelijk net 30...... \/ @Natas: He lieffie! Jij ook hier? Oja, natuurlijk..... We tellen af naar de 20e! @Peppep: bloedend tandvlees? @Marieke: jij klinkt nog eens nuchter en verstandig! Heel veel sterkte en liefde de komende periode.
Hoezo herkenbaar? hahaha, ik heb hem net jouw berichtje voorgelezen en gevraagd of het bekend voorkwam. Keek hij mij min of meer beledigd aan. Ik ga het heus nog wel een keer lezen hoor, zei hij. Pfff ja als de baby 18 wordt ja. Liefs, Lientje
Hee Mooiniet, Blijf volhouden en verander dan je naam in duswel of zoiets. Testen (ver) voor NOD doen wij hier op het forum niet zo vaak, da's meer iets voor de twintigers en wij bijna AOW-ers vinden dat zonde geld dus wachten gewoon op de bekende wachtbank (kussentjes sponsored by Natas) en als er dan geen Libresse, OB of Tena Lady nodig is gaan we testen en dan....is de hele club weer tot tranen geroerd. Kluun is echt leuk, ik heb hem helemaal gelezen. Zoals Molly schreef is het een leuk cadeau voor de vader-to-be maar sommigen zijn daar nog niet aan toe of hebben er nog even geen zin in. We zijn trouwens even oud, ben bijna 30 en ga volgende maand beginnen aan mijn eerste potje Age Perfect om de tekenen van het ouder worden tegen te gaan.....
Even teruggelezen...ik was dus niet de enige met die Miskluun maar ja, vrouwen hebben gewoon andere ideeen dan mannen blijkt maar weer... Misschien dat ze nog bijdraaien en anders merken ze het wel, als je je huiswerk niet maakt kom je voor verassingen te staan! @Mooiniet: we kunnen hem misschien vertalen in het Duits: Hilfe Ich hatte meine Frau schwanger gemacht.... Ze hebben in Duitsland vast ook wel zo'n boekje hoor. Benieuwd of een Duitse man meer gevoel heeft. Ja, weet het, de rimpelcreme staat idd naast de antipuistentonic en op de zwangerschapstesten krijgen ze tegenwoordig korting met een CJP-jongerenpas (bestaat dat ding nog?) De twintigers testen wat af! Soms voel ik mij rijp voor de AOW en soms voel ik mij weer 20, maar dat komt de laatste tijd erg weinig voor.
@Mooiniet: ik heb even voor je gezocht, dit lijkt mij een uitstekende Duitse versie van Kluun: Als die wunderbarste Frau der Welt sagte: 'Wir sind schwanger!' van Gricksch, Gernot Neun ganz besondere Monate im Leben eines Mannes. Ist sofort lieferbar und ein sonderangebot fur nur 8 euro
Wauwie! Waar heb je dat dan gevonden? Enneh...... Duitse mannen hebben niet zo veel meer gevoel hoor, daar loopt het bij ons nog wel eens op spaak. Romantisch is ie ook niet echt, maar wel de liefste man die ik mij kon wensen!