35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey allemaal!

Het wordt weer spannend hier zeg! Kaley wat een engelengeduld! En Scorpio het zou natuurlijk innestelilng kunnen zijn, dat komt vaak een paar dagen voor NOD.... Volle wachtbank, iedereen heel veel succes! Ik duim voor jullie!

Inez, heb jij een website waar je babykleding verkoopt?
    (er mag reklame gemaakt worden hoor)

Sabrina, dat briesje hebben wij toevallig ook hoor! Alleen gecombineerd met regen, regen en nog eens regen.... brrr. Op naar de borrel volgend jaar bij jou thuis!

Marieke, heel veel sterkte mogen. Zie het maar als een nieuw begin inderdaad!

Vandaag ben ik weer wezen gluren naar mijn frutje! Alles prima. Hartje doet het goed en hij zwaaide! hahaha, t is maar wat je wilt zien, maar het kindje beweegt, das weer nieuw. Het is weer een centimeter groter en nu 26,8 mm. En ik mag binnenkort weer komen als proefkonijn, ze belt nog wanneer. Wat een lucky girl!

Liefs,
    Lientje

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo allemaal,

Ik kom me hier ook maar eens melden. Heb nl. mijn leeftijd mee ;) en ik moet zeggen dat ik die BBB ook wel zeer aantrekkelijk vindt...
    Ik ken sommige van jullie (helaas) van het miskramen forum maar wil af en toe toch wel eens met andere bejaarden beppen ;)

Ik lees al geruime tijd stiekum mee dus ben redelijk op de hoogte. :oops:
    Mag ik ook op jullie bank met de zachte roze kussentjes?

3. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    uiteraard welkom Ellen!

karamel is lichtroze geworden hier.

4. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    @Marieke: heel veel sterkte voor morgen!

@Ellen: welkom, Natas gaat over de kussentjes hier...

@Kaley: 8 dagen overtijd? Heb jij (net als ik) de eerste dag MK genomen en daar je normale cyclus bij geteld? Ik hoop dat de methode werkt want dan is het zeer hoopvol, ook hier!

@Natas: pijn in (.)(.) is een heel goed teken, dat was bij mij het eerste signaal, daarom heb ik nu ook weer een beetje hoop!

Hier dus nog niets, de jackpot lijkt niet te gaan vallen dus ik wacht gewoon af.......
    Ik heb sinds gisterenavond wel een rare metaalsmaak, had ik "toen" ook en het gaat niet weg, ook niet nadat ik koffie of thee heb gedronken!

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Morgen testen, LMM?

Welkom Ellen!

*Is jaloers op al Lientje haar echo's*

6. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Hallo

Lientje ik hoop ook op innesteling (wie niet ? hihihi).
    Heb net mijn avondeten opgewarmd en ik moet t niet.........normaal vind ik dit super lekker en ik had het ook speciaal bewaard voor vandaag (mannetje eet niet thuis vandaag) maar ik krijg het niet weg. Wellicht een opkomend griepje?

Het "bruineslijm" is al een paar uur niet meer geweest, en de steken in mijn buik zijn er nog wel.

Kan iemand mijn vertellen wat je bij een evt. innestelingsbloeding hebt ? Echt bloed of oud bloed ?

Ik blijf nog even hopen want geen bloed.... (de rest weten jullie wel)
    Voel me af en toe net een klein kind die vol spanning op de Sint zit te wachten ! Geduld raakt langzaam op.

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik had beiden, een dag lichtbruin en weinig, 2 dagen echt bloed, en 1 dag slijm met nog wat lichtrood.

Eet smakelijk :D

8. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Dank je Molly.
    Heb mijn eten voor de helft naar binnen gepropt en voel me niet lekker misselijk, ben ook heel moe, nergens zin in. Wel heel veel dorst. Weet t niet, denk gewoon een griepje ofzo?

De paarden hadden wel erg veel honger dus die heb ik lekker hun brokjes gegeven en nu weer lekker binnen en de bank met een dekentje lonkt naar mij. :)

Ga Babyboom kijken wie weet leer ik er nog meer van!

Gaan jullie nog iets ondernemen vanavond ?

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Brrrr heb het koud. Tis ook zo'n snert weer!

Lekker op de bank met een warme kruik mmmmmm

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ellen gezellig dat je hier komt meekletsen en natuurlijk mag je hierbij komen zitten op de bank met roze kussentjes.

Lientje, ik heb inderdaad een webwinkel waarin ik baby- en kinderkleding verkoop. Stuur je ook wel even een PBtje.

Lastminutemama, het wordt nu wel spannend meid.

Marieke, heel veel sterkte morgen meid!

Kaley, meid, wat een engelengeduld heb je. Ik zou het zolang niet hebben uitgehouden zonder testen.

Natas, goed teken (.)(.), een kwaaltje erbij. Houden zo meid. Maar niet teveel kwaaltjes, want dat is ook niet fijn.

11. Tjonge, jullie kletsen net zoveel als de December mama's. Daar moet je je ook altijd door een hoop pagina's 'worstelen' als je een dag (of twee...) niet bent geweest... ;)

@LastminuteMama: Dan zijn ze inderdaad wat duurder dan de pillen die ik gebruik (€11,95 voor 60 stuks). Maar wat je zegt: Het is voor een goede zaak... :) Ik ga ze zeker halen!

@Marieke15: Veel sterkte gewenst morgen! Ik had toen zelf geen pyama en zo nodig. Ik kreeg een ziekenhuishemd en -onderbroek aan en toen ik weer terug op mijn kamer was, mocht ik me weer aankleden. Ik had toen nog steeds een ziekenhuisonderbroek aan met zo'n groot verband er in. Ik weet niet hoe jij op een narcose reageert, maar ze willen je wel eens wat langer daar houden wanneer je erg misselijk bent. Dan is het misschien wel fijn om een pyama en pantoffels bij je te hebben...

@Mollyvg: Heb je het over 'Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt...'? Die had ik mijn man vorig jaar voor vaderdag gekocht en hij heeft dubbel gelegen van het lachen. Als ik je man was, zou ik dus toch maar een poging wagen ondanks het gemis aan plaatjes... :)

@Kaley: Ik kan best goed wachten tot mijn NOD waardat ik ga testen, maar zolang wachten als jij zou ik toch niet volhouden... :D

@Peppep: Ik was vanmorgen ook misselijk (heb mijn kom Special K in de vuilnisbak gegooid...), maar of ik hier conclusies uit kan trekken? Aan het begin van beide zwangerschappen ben ik helemaal nooit misselijk geweest. Een week voor mijn NOD al last krijgen van zwangerschapsmisselijkheid, lijkt me ook wat vroeg. Het zal wel iets anders zijn geweest... :(

@Ellenk: Kom maar gezellig naast me zitten. Ik heb een paar dagen geleden ook voor het eerst op de wachtbank plaatsgenomen... :)

Ik hoop iedere cyclus eigenlijk op gezwollen en pijnlijke (.)(.)
    Dat had ik de vorige keer ook en toen is alles goed gekomen... :D

Hebben jullie trouwens al gezien dat je hier nu supergevoelige zwangerschapstesten kunt bestellen die je al 6 dagen vóór je NOD kunt gebruiken...?

Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD

12. Niet meer actief

meidennnnn

wilde jullie ook niet langer in spanning laten
    heb net getest en hij is positief

YESSS ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

morgenvroeg nog een x testen niet dat het nodig is
    want er staan 2 duidelijke strepen
    we zijn erg blij nu hopen dat alles goed gaat

3 x scheepsrecht zeggen ze toch dus laten we hopen

liefs kaley

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wauw wat een pagina's vol,
    Ik heb me kostelijk vermaakt met lezen over de mannen. Heel herkenbaar!

Tja en verder, ook heel herkenbaar; is dit nou ongi of innesteling, wel niet, twijfels, onzekrheid, lang wachten, hoop, spanning!

Maar ook een lekker zacht roze wachtbankje voor een ieder op dit moment. Dat is toch wel een hele verbetering geworden sinds Natas bij de Xenos langs ging, of was het nou Ikea? In elk geval een grote voorraad. Genoeg voor iedereen, en wanneer je eenmaal op een roze wolk zit weer doorgeven aan roze wachtbankers!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Haha,
    kaley, 45 weken en 0 dagen zwanger en 35 dagen overtijd. Mooie ben jij zeg!
    Maareh gefeliciteerd hoor! Hopelijk gaat het deze keer goed!

15. Kaley, van harte gefeliciteerd!:

Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    He peppep, je hebt toch geen toverei he?
    (geintje)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kaley, nogmaals gefelicizwanger meid.
    Natuurlijk gaat het nu goed!

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    KALEY, GEFELICITEERD!

Welkom Ellen, nestel je fijn tussen de roze kussentjes hier en hopelijk mag je na 7 dagen overstappen naar deze kant waar de sofa wat zachter is voor de billen!

Lola, die testen zijn er wel, maar het blijft toch wel een persoonlijke kwestie volgens mij of je ook echt al zo snel positief test. Bij mij was het 1 dag voor NOD met een sensitest (4 dagen voor NOD zeggen ze) echt nog maar heeel erg licht, dus ik geloof nooit dat ik 6 dagen voor NOD al pos getest zou hebben. En dan is er nog het risico dat het mis gaat voordag je 4 weken bent. Dat is als ik het goed begrepen heb bijna 40% dus dan kun je misschien beter gewoon denken dat je ongesteld bent geworden toch?

Liefs,
    Lientje

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ben het met Lientje eens in juni ook 6 dgn voor NOD getest ivm feestje en de alcohol ;) was gewoon negatief. Op NOD positief.....

20. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    het wordt me effe iets te vruchtbaar hier hihi.
    Gefelicitieerd Kaley!

Lola, al zegt men dat het niet kan zo'n tijd voor je NOD al zwangerschapsverschijnselen, ik geloof het niet ;)

Hier is het nog steeds karamel en lichtroze tegelijk.

Deel Deze Pagina