Kaley, meid, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een geweldige zwangerschap toe en dat je over een kleine 8 maanden maar een prachtig wondertje in je armen mag krijgen.
Ik heb zelf ook nog nooit voor mijn NOD getest. Ik denk namelijk dat ik de uitslag ook niet zou geloven. Toen ik mijn IUI-behandelingen onderging, kon ik er voor kiezen om enkele dagen voor mijn NOD het Hcg-gehalte in mijn bloed te laten meten. Dat deed ik dan meestal wel, dan hoefde ik niet in spanning te zitten... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
@Mollyvg: Tja, verkeerde reactie in verkeerd topic geplaatst... Is al gecorrigeerd ! Een waarschuwing voor jou: Zwangerschapsdementie gaat nooit meer helemaal over... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Kaley......mag ik dat extra kussentje van de wachtbank en wil je even wat HCG strooien voor de dames die nog in blijde afwachting zijn? VAN HARTE MEID....... Hier nog he-le-maal niets, dit was de eerste mogelijke NOD dag en voel nog geen ongi aankomen. Banner aanpassen heeft echt geen zin...
Hey dames, kom na een zeer leuk avondje thuis. Werd vanmiddag gebeld door manlief, of ik zin had om naar Zeg eens Aa te gaan. Hij kent een van de acteurs die erin speelt en ze waren toevallig in Almere. Die vriend belde mijn man om even te kletsen en vroeg of we zin hadden om naar de voorstelling te gaan. Nou, ik heb mij gehaast nog een verlate trein gehad ( zal je altijd zien) en toch nog gered. Heb dubbel gelegen, wat was dat leuk zeg! Daarna nog even met de acteurs wat gedronken en vervolgens weer back to home. Gisterenavond kreeg ik ineens en lichte bloeding, had ik 2 maanden terug ook. Beide keren op de dag van vermoede eisprong. Nooit eerder van mijn leven gehad. Heel vreemd, de vorige keer werd ik ook veel sneller ongesteld dan normaal. Meestal is dat 10 dagen na de eisprong, nu was het al na 6 dagen. Vind het nog steeds vreemd, maar ik had toen ook de kijkoperatie gehad, dus weet het daaraan. Maar nu weer tussentijdse bloeding dus...schrok er wel van maar goed we will see. KALEY VAN HARTE GEFELICITEERD! En ik hoop echt dat het je dit keer gegund is meid, beebietje blijf zitten waar je zit hoor. Mams en paps kijken uit naar je komst, maar pas over een maandje of 8/9. Wel dames, na dit hele verhaal ( wat kop noch staart heeft) ga ik genieten van een welverdiende nachtrust.
Goedemorgen! Leuke avond gehad dus, Smoeltje. Hier vannacht 2x heel even bandenpijn gehad met omdraaien in bed, ben ik wel blij mee eigenlijk. Zwangerschapsdementie, Lola, ja, ik heb er ook behoorlijk last van. Nou, gauw schoenen aan en weer fijn een dagje op werk hangen.
Hallo meiden, Kaley van harte meid. Strooi je wat HCG-tjes hier voor ons ? Hier nog steeds "bruinslijm" (sorry zo op de vroege morgen) maar erg weinig. Heb wel het gevoel dat het weer niet raak is deze ronde. Baal enorm. Ga mezelf maar verwennen vandaag hihiih. Heb net gebeld naar een nieuwe huisarts, het is gelukt! Denk erover om dan in januari maar eens een 1e afspraak ga maken. Wel vreemd lijkt me dat.
Hoera, weer een mijlpaal bereikt ... we hebben een kloppend hartje gezien. En op 20 december hebben we de volgende echo alweer. Lekker snel!
Heh, super Inez! Als jouw zwangerschapsduur en die van mij na correctie kloppen dan zitten we maar 1 dag van elkaar. Woensdag na de echo pas ik evt mijn banner aan...
Ik heb wel bijgelezen maar even een snelle reactie want druk druk en ik ben snipverkouden. Inez, dit wilde ik nou even lezen...... een kloppend hartje! Helemaal geweldig meid, gefeliciteerd! Kaley, jij ook ontzettend gefeliciteerd! En Ellen meis, alsjeblieft een roze kussentje voor je
@Natas...geef de tissues even door, hier nog eentje... @Scorpio: hoe is het bij jou? Nog "nieuws"? NOD 7/12 lijkt ook geen haalbare kaart, ben maar weer eens ouderwets gaan slipstaren want er moet binnenkort toch wat gaan gebeuren. Ben doodmoe en (.)(.) doen pijn + die extra cupmaat van voor de MK is er ook nog niet af...Krijg je iedere keer een cupje erbij in deze tak van sport? Ik heb net even her en der op het forum zitten lezen maar het valt mij op dat er binnen onze "club" nooit valse opmerkingen naar elkaar worden gemaakt. Moet je af en toe die jonge dingen toch eens zien...haat en nijd af en toe dus er is bewijs dat wijsheid met de jaren kan komen!
Een ieder moet gewoon respect voor een ander kunnen opbrengen, of men het wel of niet met een ander eens is. Toch?
@Smoeltje: Leuk, zo'n onverwacht avondje uit! Vooral wanneer je na afloop lekker met de acteurs kunt kletsen... @Inez I: Wat heerlijk! Ik kan je opluchting bijna voelen... @LastminuteMama: Ik lees inderdaad ook weleens topics waar ik van denk: 'Meiden, doe toch eens normaal en respecteer elkaars meningen en ideeën!' Natuurlijk mag je best schrijven dat je het ergens niet mee eens bent, maar dat kan toch ook op een nette manier...? Gelukkig houden de decembermama's het ook erg netjes . We hebben zelfs al drie keer een grote meeting gehouden en kennen elkaar inmiddels dus allemaal. Erg leuk is dat! Daar ben ik overigens de oudste... Hier niet veel bijzonders te melden, behalve dat ik blij ben dat het weekend is. Ik hoest al twee nachten de hele tijd door en ben nogal moe. Vannacht om 3.00 uur was ik het zat en ben ik op de bank gaan slapen. Vreemd genoeg ging het daar beter (andere lucht...?) en heb ik daarna nog redelijk kunnen slapen. Als ik vannacht weer zo hoest, ga ik meteen op de bank... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Inez, Congratiulations! Lastminutemama, wijsheid komt met de jaren ofzoiets toch? Lola, ja inderdaad was erg leuk, vooral omdat die serie voor mij zoooooooooooo lang terug is. En meestal hou ik niet zo van theater optredens. Hier vandaag de hele dag thuis gezeten, voelde me een beetje niet lekker. Erg warm aanvoelen maar de verwarming stond erg hoog en ik had het ijskoud. En sinds gisteren een beetje duizelig en dan dat tussentijdse bloedverlies. Maar goed, was wel lekker zo op de bank met een dekentje en de regen buiten