35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Was even lekker weekend vieren, zie dat mijn update van weblog al gevonden is. Gisteraaf een heerlijk wijntje genomen bij 3mnd zwangere vriendin. Heb een geweldige avond gehad!

Op naar de volgende keer maar dan graag iets langer ;), 28 december mogelijk mijn ei.

Rond die tijd meld ik me wel weer hier ladies!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb tot een aantal jaren geleden best wel veel gesport. Op een gegeven moment ben ik wel gestopt met sporten bij een sportschool toen ik een hond kreeg waarmee ik veel op de hondenschool zat en waar ik heel veel mee fietste.
    Sinds ik chronisch moe ben gaat dat vele fietsen helaas niet meer en ik ben ook niet meer op de hondenschool, maar ik probeer nog wel steeds iedere dag een uurtje te wandelen en verder ben ik natuurlijk veel in de weer met dochterlief. Ik kom wat dat betreft in ieder geval wel aan m'n beweging. Maar zo actief als vroeger, helaas, dat zit er gewoon niet meer in. Hoop dat dat nog wel weer gaat komen.

Sabrina, wat goed van je dat je weer bent gaan sporten. Volhouden hoor!

Marieke, fijn om weer van je te horen. Gelukkig is het goed gegaan met de curretage. Meid, neem de tijd om te herstellen, zowel lichamelijk als geestelijk.

Molly, ik kan me wel voorstellen dat je goed op moet letten dat je je niet suf gaat piekeren. Gelukkig is het nog maar een paar daagjes tot aan de echo. Ik ben me echt nog steeds suf voor je aan het duimen, dat alles gewoon goed blijkt te zijn met je beebje.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hey,
    Ik zit vandaag met iets raar en heb jullie advies nodig, hopelijk kunnen jullie me helpen.

Mijn eerste ongesteldheidsdag was 26 november.Vandaag verlies ik bloed, dit heb ik nog nooit meegemaakt zo vroeg.Ben pas 14 dagen verder. Een maandverbandje vol op dit moment. Kan het innesteling zijn? Ongi is toch veel te vroeg he. Heb normaal een cyclus van 27 dagen dag 28 ongi.
    Graag had ik jullie advies, met innestelbloed heb ik geen ervaring. :cry:

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het ZOU kunnen Zico, maar niemand die in je lijf kan kijken en je zekerheid kan geven. Sorry.

5. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Zico, als je ei ergens tussen 3-6 december was zoals in je banner staat zou het innestelen kunnen zijn maar dat is dan wel vrij snel. Misschien is het een ovulatiebloeding? Ik kan je helaas ook niet helpen maar als het door blijft gaan bel dan morgen even met je dokter.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lijkt mij id ook een beetje snel zico maar je weet maar nooit.

Ik was ook altijd een fanatieke sporter 2-3 keer per week spinnen en 1 keer krachttraining in de week. Maar tijdens mijn vorige zwangerschap ging het na een week of 5/6 echt niet meer. was niet meer vooruit te branden... en helaas sinsdien nog steeds niet opgepakt... ben nu zelfs het pasje kwijt. Maar ik moet nodig weer aan de gang..

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    sorry ik heb 22 ste ongi gehad en ben nu aan dag 18, normaal innesteldag. Veeg op dit moment nog roze af.
    Raar dit mee te maken

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Roze op innesteldag klinkt hoopvol Zico! Ik ga vast duimen voor je, NOD op de 20e?

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja, ga straks naar de gyno bellen want verlies nu echt bloed en nod is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg, wil zijn standpunt eens horen anders begin ik binnen de 2 dagen al misschien met clomid als ik dit als een ongi moet aanzien

10. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Zico, ik hoop dat je snel antwoord hebt of bij de gyn terecht kunt. Die onzekerheid is maar niks.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb gebeld en ze aanzien het ginder ook iets dat met eisprong en innesteling heeft te maken.
    DUS we zien wel. We zijn weeral een weetje meer te weten gekomen.

Ook zei ze dat de ene veel bloedverleis heeft kan zelfs enkele dagen zijn en de andere heeft niets of een beetje.

Ben nu wel eens kerjeus ;)

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Zico, sterkte, ik hoop dat de gyn je snel kan helpen!

Marieke, fijn dat het achter de rug is en dat het is meegevallen! Hopelijk ben je snel weer de oude en komt alles snel weer op regel.

Ik sport ook 3 a 4 keer in de week, maar het wordt wel lastiger nu. De laaste weken 2 keer geweest. Ik denk dat ik maar overstap naar bodybalance, dat is een wat rustigere les, niet zozeer conditioneel, maar meer spieren en balans. Doe ik in ieder geval nog wat ;)

Liefs,
    Lientje

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goedemorgen!
    Nou, de minder gevoelige (.)(.) neem ik maar weer terug... ;)
    Weegschaal doet het weer en ik ben niets aangekomen, met mijn gewicht ben ik daar ERG blij mee, genoeg reserves voor een paar zwangerschappen hier.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, ik heb rond m'n laatste eisprong ook een paar dagen roze verlies gehad. Ik heb het maar op een ovulatiebloeding gehouden. Heb dat zelf verder ook nog nooit op die manier meegemaakt.

15. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Meid, ik weet hoe het voelt; ik ben ook in veel dingen die met zwangerschap te maken hebben nog echt een beginner hoor.... geen idee hoe het voelt om weer te beginnen met sporten na een zwangerschap of hoe het "moet" tijdens een zwangerschap......
    En als je pasje zich dan ook nog verstopt.... foei! Je zou van zo'n pasje toch verwachten dat-ie je helpt.... ;) ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, hier ook de ene dag meer 'klachten' dan de andere dag. De ene dag hoef je maar naar m'n tepels te wijzen of ze doen al zeer, de andere dag heb ik er nauwelijks last van.
    Ik ben 3 pond zwaarder dan een paar weken geleden, maar m'n gewicht schommelt wel vaker 1 à 2 kg, dus dat is niet zo gek. Wel zitten m'n gewone broeken me niet lekker meer en heb alvast wat zwangerschapsbroeken tevoorschijn gehaald.

17. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Molly! Rustig aan he met je "paar zwangerschappen" ;) Wij zijn natuurlijk heeeeeeeel erg blij voor je, maar laat je voor ons ook nog eentje over? [-o< Enneh, gevoelige borsten heb je niet echt nodig, toch? Kan je weer lekker op je buik liggen.......

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

:) :) :) hahahahahaha :) :) :)
    Tja dat zou ik ook minstens verwachten...

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey Zico, tijd niet van je gehoord meis!
    Het zou idd innestelingsbloed kunnen zijn..... jeetje wat spannend joh!

Bij mij wisselt het ook per dag hoe mijn borsten voelen Molly.
    Zo zeer als ze de vorige keer deden is nog niet gebeurd, maar de ene dag voel ik ze nu meer dan de andere. Schijnt idd allemaal normaal te zijn, maar ja wij letten natuurlijk op álles hè.

Gisteren heeft Chris zijn dochters gebeld met het nieuws van deze zwangerschap. Oudste reageerde leuk, feliciteren, oh wat spannend, ze duimt en ze bidt, jeetje dan toch nog misschien een zusje/broertje, etc.
    Jongste reageerde rampzalig. Grote stilte, Chris zei weer wat, weer stilte, toen een chagerijnig "maar pap, je weet toch dat ik daar moeite mee heb", weer stilte, ze perste er een gefeliciteerd uit en dat was einde gesprek.

Mensen, ik heb zooooooo'n spijt dat ik het o.a. voor haar zo lang heb uitgesteld en ik ben zooooooo blij dat we nu wel onze eigen weg gaan!
    Zaterdag hebben we een happening van oudste waar jongste tuurlijk ook is. Heb gister met Chris besproken dat ik waarschijnlijk niet ga. Ik heb er altijd al zo'n ontzettende moeite mee hoe ze mij behandelt met negeren en vuil kijken, maar dit nu erbij trek ik helemaal niet.

20. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Neeeeejjjj voorlopig is 1 genoeg hoor, 't was alleen om te omschrijven dat ik wel heel veel reserve heb :D
    Pijn of geen pijn, ik ga gewoon op mijn buik liggen, tot de buik het niet meer toestaat :)

Goed dat je voor jezelf kiest, Natas!

Deel Deze Pagina