Natas, wat een leuke reactie van de oudste zeg. Alleen bijzonder jammer dat de jongste zich zo blijft opstellen. Goed van je dat je nu gewoon even voor jezelf kiest. Zo hoort het meid!
Jammer Natas dat er zo gereageerd wordt. Ik zou ook niet gaan, je hebt nu wel belangerijkere dingen aan je hoofd dan dat!
Natas1: Jeetje meid, wat vervelend dat je zo'n problemen met de jongste dochter van je partner heb! Dat haalt de glans er toch een beetje vanaf... Hoe oud zijn die meiden eigenlijk? Ik had ook hele gevoelige borsten tijdens mijn zwangerschap. De wind deed al pijn aan mijn tepels! Ik heb op een gegeven moment maar zoogcompressen in mijn beha's gedaan, dat hielp wel wat... Tja... en op je buik liggen... Ik ben ook een verwoed buikslaapster en vond het vreselijk toen dat niet meer kon. Wat was ik blij toen mijn buik weer plat was en ik weer gewoon op mijn buik kon liggen, al was dat in het begin ook weer wennen... Hier verder niet veel te melden. Ik voel nog niets waaruit ik kan concluderen: het wordt wel wat of het wordt niets deze ronde. 'Rustig' op mijn roze kussen blijven zitten dus... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Moeilijk hè Lola, dat 'rustig' blijven zitten, al is het roze kussentje nog zo zacht. Mijn stiefmeiden zijn 21 en 18. En helaas gaat het al jaren zo, of nog erger Misschien ga ik trouwens wel. Ik ben het beu om me voor haar te moeten verstoppen en nergens heen te kunnen. De enige die ik ermee in de kaart speel is zij, maar ik heb er last van, Chris, oudste, etc. Even over denken, want ik moet me er dan wel voor kunnen opladen.
@Natas1: Tja, bij die leeftijd zou je wat volwassener gedrag mogen verwachten... Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar eigenlijk moet je je van haar niets aantrekken. Als ze op deze manier steeds 'haar zin' krijgt, zal ze haar gedrag nooit veranderen. Sterkte ermee in elk geval! Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Ben zelf ook altijd een verwoed buikslaapster geweest tot m'n eerste zwangerschap. Vanaf het begin lag het niet meer lekker op m'n buik en moest ik wennen aan op m'n zij en op m'n rug liggen, maar ook dat lag niet lekker. Heb toen heel wat nachtjes op de bank doorgebracht. Daar sliep ik tenminste nog even. Op m'n buik lig ik nu ook al niet meer echt lekker, heb dan echt een beurs gevoel in m'n buik als ik op m'n buik heb geslapen, maar nu lig ik wel lekkerder op m'n zij en op m'n rug, dus slapen doe ik nu gelukkig wel goed. Sterker nog, ik kom 's ochtends amper m'n bed uit. Natas, eigenlijk is dat ook wel weer een goede insteek, om gewoon wel te gaan zaterdag. Want inderdaad, als je wegblijft, speel je haar wel in de kaart. Probeer er wel voor te zorgen, dat het niet te beladen wordt voor jezelf.
Ja Inez, daar moet ik me de komende dagen dan wel even op kunnen voorbereiden. Wat een ramp voor buikslapers! Nooit zo bij stil gestaan, ik lig zelden op m'n buik. Maar ik kon een keer door een zware gebitsoperatie een tijdje alleen op m'n rug slapen en vond dat een drama, dus kan me er wat bij voorstellen.
Jaaaa dames....we moeten er iets voor over hebben! Een vriendin van mij mag vanwege haar rug niet op haar buik slapen en die slaapt dus al een jaar met zo'n voedingskussen in bed, om te voorkomen dat ze toch op buik gaat liggen. Misschien ook iets voor jullie? Hier overigens nog niets Er is hoop....
@Natas, niet leuk, zo'n stiefdochter! Ik kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt tussen "ik laat me niet kisten en ga er gewoon heen" en "ik ga er niet heen, ik ga mezelf geen rotavond bezorgen". Meid, gewoon doen wat goed voelt! Enne.... misschien draait die jongste nog wel bij als ze wat ouder is. Het is een piepkuiken van 18. Of ben ik nu te optimistisch? @LMM, spannend!
Zico, bij mij heeft het bloedverlies rond m'n ei een dag of 3 geduurd. Was niet veel, kon het met 1 maandverbandje per dag af. Lastminutemama, je maakt het wel erg spannend hoor. Ik heb van m'n eerste zwangerschap nog een voedingskussen liggen maar heb hem nog niet nodig gehad. Zolang ik nog lekker op m'n rug en zij kan liggen en goed kan slapen hou ik het maar zo. Wat dat betreft gaat het nu zo anders dan bij m'n eerste, toen kon ik m'n draai niet vinden, kon vanaf het begin niet lekker liggen in bed of waar dan ook, sliep erg slecht en nu ... ik lig nog steeds behoorlijk lekker en als ik geen dreumes van 21 maanden had die er 's ochtends toch ook wel graag uitwil, had ik echt een gat in de dag geslapen. Molly, alles goed? Natas, misschien dat de grootste beladenheid er nu al wel af is na het telefoontje van de oudste gisteravond? Het moet je toch goed doen dat ze zo aan je heeft gedacht. Gezien hoe je je voelde na het kraambezoek denk ik dat het ook meer is dan je had durven hopen.
Marieke, ik hoop dat je optimisme klopt! Ja Inez, de beladenheid met oudste is er nu wel vanaf. Al blijf ik niet te veel verwachten van haar, want ervaring leert dat ze een volgende keer weer anders kan zijn. Maar so far so good, en dat is fijn! Verder zwaai ik even naar iedereen! Vandaag erg drukke dag en vanavond een vergadering
Ook goedemorgen dames! Lekker tot 9.30 uur geslapen (en Jasmijn sliep nog steeds toen ik haar kamertje opkwam...) Ik gun jullie allemaal ook zo'n uitslapertje... ! Hier nog steeds geen tekenen van wel of geen ongi. Ik sta alleen de laatste anderhalve week op met een weeïg gevoel in mijn buik... @Natas1: Bah, vergaderen en dan ook nog 's avonds... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Oh Hee, is zo'n kussen ook iets tegen snurken dan? Mijn lief gaat altijd op zijn rug liggen snurken... hoogst irri! Enneh... "nog niets" betekend dat je over tijd bent? Nog niets ongi? Nog niets Want 7 december was je NOD?
hey allemaal, Brrr, behoorlijk belabberd hier, maarja dat hoort erbij. Nog een paar weekjes en dan komt alles weer goed. Natas: Ben het met Inez eens, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Je hebt al lang genoeg rekening gehouden met de meiden. En ook wel terecht, want in het begin kan ik me voorstellen dat het moeilijk voor ze is geweest. Maar nu is de tijd aangebroken om zich erover heen te zetten en als ze dat niet kunnen, dan is dat hun gebrek en niet de jouwe. Ze hoeven niet wild van blijdschap in de lampen te hangen, maar ze moeten nu wel begrijpen dat jij en Chris verder moeten en dat julllie dat, liefst met hen erbij, ook zullen doen. Als ze niet aan willen haken, heel jammer, maar helaas. Misschien heb je de jongste wel het meest als je gewoon vriendelijk lacht als ze weer een van haar blikken op je afvuurt. En joh, anders negeren. Maar dat is van mij natuurlijk wel makkelijk praten. Succes ermee en maak je vooral niet te druk hierom hoor, dat kun je nu niet hebben. Liefs, Lientje
Aan de ene kant prima, aan de andere kant begint de spanning toe te slaan. Letterlijk en figuurlijk. Buik voelt aan alsof er van binnen een ballon in wordt opgeblazen.
Hi hi... in zekere zin is dat ook wel zo! En het wordt een héél grote ballon ! Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD