35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Peppep, sterkte meid. Hoop voor je dat het geen BBZ is. Ik duim voor je.

Zico, ook voor jou blijven de duimen draaien meid.

Molly, veel plezier vandaag met je echo.

Lastminutemama. Het is nog steeds spannend voor je. Ik blijf het knap vinden dat je wacht met testen, al kan ik het wel begrijpen hoor.

Scorpio, ook bij jou is het nog steeds spannend. Ik heb geen ervaring met oud bloed verliezen en positief testen. Maar er zijn er velen die dat wel zo hebben gehad.

Hier was gisteren even paniek in de tent. Ik veegde wat rozige vlokken af bij het naar de wc gaan. Dit betekende hiervoor steeds het begin van het einde. Meteen met het ZH gebeld en gelukkig kon ik vanochtend al terecht op de spoedpoli van verloskunde.

Ik ben helaas nog steeds niet helemaal gerustgesteld, maar we hebben in ieder geval weer een kloppend hartje gezien en de kleine uk was gelukkig gegroeid. M'n afspraak van volgende week blijft ook gewoon staan, dus volgende week mogen we weer loeren.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een receptje voor rust in de kop en een tent zonder paniek.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inez, wel fijn dat ze je elke week in de gaten houden hoor meid.

Hier alles rustig. Hihihi, hoewel ik weet dat het bijna niet kan, dat zwanger zijn, is het toch wel weer spannend. 8) Maar heb ff nagekeken teste in juni ook pas na dag 35 positief. Maar toen wist het gewoon zelf al zeker.

Peppep, idd sterkte een BBZ lijkt me verschrikkelijk dus dat blijft je hopelijk bespaard.

Ik ga stoppen en me ff optutten over 3 kwartier ga ik weg. Hebben we Kerstdiner van het werk. Joepie, krijgen we het kerstpakket. Ben benieuwd wat dat wordt....

Tot morgen ofzo..
    dagdag

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,
    Nou sta ik even in dubio of ik het hier ook moet vermelden...

Molly haar echo was niet goed :(
    Kindje is niet gegroeid en hartje klopte niet meer...

Ik weet niet wat het is bij die juli-mama's, maar nu is het gewoon echt NIET leuk meer! K*tzooi.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he freesia, bij ons toen de maartmama's zijn er ook velen gesneuvelt, de wereld is niet eerlijk he

5. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Watttttttttt SCHRIK ME DE BLUBBER HIER!
    Och arme meid!.....heb even geen woorden...

Voor jou ook heel dubbel denk ik Freesia, ene kant opnieuw dichtbij mee geconfronteerd en aan de andere kant kunnen jullie elkaar nu wel steunen misschien..

Sterkte voor jullie viertjes!...Dikke knuf

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Dank je Peppep.
    Tja, we lopen wel gelijk op zo, Mol en ik.
    Maar ik had zo gehoopt dat ze me niet zou volgen met die !#$%^&* miskraam...
    Er zijn nu al 15 juli-mama's afgevallen, ver boven gemiddeld.

Ik ben heel erg boos, en verdrietig. En dat stomme vruchtje van me wil er ook nog eens niet uitkomen! :evil: ](*,)

7. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Das balen Freesia...hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt..
    Het leven sucks soms echt...
    Nogmaals sterkte meiden....

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Pepje, wat jammer dat mijn sms niet is aangekomen....
    We hebben elkaar inmiddels gesproken, succes morgen meissie.

Freesia, dank je wel voor 't posten. Wat een naapster ben ik toch he?

Ik heb een pil mee, die moet ik rond 't eten doorslikken, en vrijdag om 9 uur moet ik in het ziekenhuis zijn, dan brengen ze een tablet inwendig aan.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Molly, ik vind dit zo erg voor je :cry: :cry: :cry:
    Ik was hier al erg bang voor, maar had het zo anders voor je gehoopt! Ik kan niets anders doen dan je heel veel sterkte wensen.

@ Freesia : dank je voor het melden hier.
    Wat naar dat het bij jou nog niet op gang komt. Het is allemaal al erg genoeg :(

@ Inez : oh meid, wat zul je geschrokken zijn!
    Ik kan me voorstellen dat de schrik nog in je benen zit. Ik ben blij dat je meteen terecht kon voor een echo en deze goed was! Probeer daar maar vaak aan te denken.

@ Lientje en Anna : dank voor jullie woorden mbt mijn stiefjes.
    En Anna, hoe is het met de kies van je lief?

@ Scorpio : wat naar, deze onzekerheid.
    Zou je nog niet een keertje opnieuw testen?

@ Pep : oh meid, ik hoop heel erg dat het geen bbz is!

@ Zico : spannend!

Ik ben geheid iemand vergeten, erg druk hier en had snel even bijgelezen.

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Goh, misschien moet ik jou wel naäpen met die pillen...
    Mijn geduld raakt op, grrr....
    Ik bel je zo als dat goed is.

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik hield er ook wel rekening mee, Natas, en doe er vooral heel nuchter over, met af en toe even een jankpartijtje.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    molly wat een verdrietig nieuws, sterkte meid voor jou en je man.

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    geen hcg in m'n lijf, dus nikske.
    Waarom heb ik ook zo'n kutlijf. Ben het effe kotsbeu, moet ook wachten met clomid, want ze weten niet zeker of het een ongi is of een zeer vroege mk

14. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Wat een rotnieuws allemaal vandaag.....stond te janken toen ik het berichtje van Molly las....

Freesia, hoop dat je snel "hulp" krijgt want hoe eerder het (lichamelijk) achter de rug is hoe beter het is, dan kan je aan het emotionele deel beginnen.

Inez: wat zal je geschrokken zijn maar fijn dat alles nog op z'n plek zit, jij geeft ons weer moed dat het ook gewoon goed kan gaan!

Hier dus nog niets....heb niet eens tijd om ergens een test te scoren en als het zo is, dan is het zo....

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Als je maar zorgt dat die test positief is en blijft, LMM!

Heb net besloten morgen te gaan bellen om de medicatie-miskraam over het weekend heen te tillen. Zaterdag ga ik mijn veulen naar de opfok (=leeftijdgenootjes, kleuterschool) brengen en wil dat met 100% inzet doen.
    De medicatie dmv inwendige pillen is trouwens een stuk heftiger dan ik had verwacht lees ik nu op het informatieformulier, 't wordt echt een dagopname, bah.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Molly, wat vreselijk voor je. Ook ik vreesde er al een beetje voor. Bij alle verhalen die ik gelezen heb waarbij de zwangerschapsduur bij de eerste echo korter bijgesteld moest worden, kwam later steeds hetzelfde nieuws, dat het mis was gegaan. Nu bij jou dus ook.
    Helaas weten zovelen van ons iets oudere meisjes hoe kwetsbaar een zwangerschap op hogere leeftijd is. Je wenst het niemand toe!

Heel veel sterkte ermee, probeer wel aan jezelf te denken nu. Ik weet niet hoe het zit met die medicatie en dat over het weekend tillen.

Freesia, jij ook nog sterkte. Hopelijk komt het snel en kun je snel weer herstellen.

Pep, hoplijk geen BBZ zeg! Dat zou best heftig zijn.

Inez, ik ben heel blij voor je dat alles nog goed lijkt. Ik duim voor je dat het dat ook blijft.

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Anna, de pil die ik vanavond had moeten nemen heb ik niet genomen, tussen die en de vaginale capsule moet 1 1/2 a 2 dagen zitten, dus als ik morgen bel en maandag terecht zou kunnen dan moet ik die pil zaterdagavond innemen. Ze lieten de keuze helemaal aan mij over, wel fijn.
    't Is zo jammer, ik was zo blij dat ik de statistieken had opgekrikt, maar die zijn nu weer terug bij af :rolleyes:

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja Molly, de statistieken ook ik was supersnel zwanger en Natas ook weet ik. Maar ja, toen bleek er tussen zwanger worden en bevallen ook nog heel wat te zitten.

Maar gelukkig is Natas al weer heel snel weer zwanger geworden. En Inez... en we moeten er in blijven geloven dat dat voor ons allemaal ook weer (snel) kan gebeuren en dat het dan goed gaat.

Gelukkig heb je die pil nog niet genomen. Ik vond het ook wel fijn om een tijdje aan het idee te wennen dat ik mijn kindjes kwijt ging raken. Het echte verwerken begon voor mij ook daarna pas.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jemig Molly, ik ben sprakeloos. Dit was niet het nieuws waar we met ons allen op gehoopt hadden. Heel veel sterkte meid.

Nuchter zijn is goed, en al heb je het stiekem misschien zelf al wel een beetje zien aankomen, je mag er best verdrietig om zijn Molly. Erover praten helpt en hier kun je je verdriet ook kwijt. Veel van ons hebben het helaas ook al een of meerdere keren meegemaakt. We weten wat je doormaakt.

Neem de tijd om het te verwerken en het een plaatsje te geven.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal bedankt voor jullie reacties. De rust is hier inmiddels weer een beetje teruggekeerd en ik hoop dat ik dat zo kan houden tot volgende week.

Deel Deze Pagina