Ben er ook steeds meer kapot van, 't dringt steeds meer tot me door. Fijn dat bij jou de rust is teruggekeerd. Dat is het beste voor jou en je kleintje.
Moed houden meiden! We hebben hier nu bewezen dat de meeste vrij vlot zwanger raken en dat is al heel wat als je de jongere topics soms leest (help, ik ben 21 en probeer al 3 maanden zwanger te raken en het lukt niet.....). In 2008 gaan we allemaal proberen om een hele zwangerschap vol te houden, het moet ons toch ook een keer lukken? Een paar van ons hebben al een begin gemaakt en de rest krijgt zeer binnenkort de herkansing. Kom op, wat is 35+ tegenwoordig? We zijn toch trendy "Mature Mama's?" Liefs, Oprah
Kom op, wat is 35+ tegenwoordig? We zijn toch trendy "Mature Mama's?" Liefs, Oprah[/quote] Mafkees Hihihihi. Maar om in Oprah-style te blijven: LOVE you all!
Molly, je mag er echt wel verdrietig over zijn. Dat is beter dan dat je je verdriet wegstopt. Ik hoop dat jij en je mannetje er samen over kunnen praten. Freesia, ook jij nog heel veel sterkte meid. Kan me voorstellen dat je geduld een beetje aan het opraken is. Hoe naar het ook is dat het moet gebeuren, hoop ik voor je dat het nu snel op gang komt, zodat je met het verwerken kunt beginnen. Oprah's LastminuteMama en Marieke. Helemaal goed Oprah's. Wij zijn zeer trendy Mature Mama's. Want de hedendaagse 35plusser is nog lang niet afgeschreven. Die tijd ligt gelukkig ver achter ons.
Mafkees Hihihihi. Maar om in Oprah-style te blijven: LOVE you all![/quote] en ze heeft er ook nog eentje met God Bless....die kan er ook wel bij. Zullen we haar schrijven of we met z'n allen op die bank van haar mogen zitten, dat kunnen we in ieder geval wel goed, bankzitten!
@Peppep: Oei meid, dat klinkt niet goed! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Sterkte... @Inez I: Gelukkig was het loos alarm en gaat alles nog steeds goed. Receptjes voor 'rust in je kop' en 'een tent zonder paniek' heb ik helaas niet. Mocht je het vinden, dan hou ik me aanbevolen voor het geval ik ook het geluk mocht hebben nog eens zwanger te raken... @Mollyvg: O wat erg om dit nieuws te lezen... ](*,) Ook al had je er diep van binnen al rekening mee gehouden, het blijft K*T! Dikke knuffel van mij... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Even snel voordat ik de deur uit moet: Ik heb vanmorgen toch maar even getest, maar helaas... nope! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, aangezien ik helemaal niets kon opmerken dat kon wijzen op het tegendeel... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Wat erg, ik ben er het hart van in voor freesia en Molly, god ik had zo gehoopt, wat erg, ik wens jullie beiden sterkte toe echt waar, zonde dat dit moet gebeuren..... door hier een hartje onder de riem... kiss Liefs Ritje
Gatsie Molly, heel veel sterkte meid. Idd bij de maartmama's was het ook giga erg. Maar ik was geloof ik wel de laatste. Volgens mijn vk komt het ook altijd in vlagen, en toen ik in zh kwam zij mijn gynecologe ook dat het druk was geweest... Bleh! Maar van de positieve kant bekeken Wij zijn idd vrij snel zwanger. En dan maar zeggen dat je vruchtbaarheid afneemt na je 35e Laat me niet lachen! Wij bewijzen toch het tegendeel! PS. mijn banner is fout. Morgen is pas de 27e dag maar dat snapt deze banner niet maar ga hem niet nu nog veranderen
Sms'je van Peppep: "Nou... ze gaan een grote buikoperatie doen. Beide kanten vol met grote endocystes. Soort keizersnee en onder narcose om ze weg te halen. 4 dagen Ziekenhuis en 6 weken herstel thuis en mag niks doen. Gebeurt over ongeveer 1 1/2 maand, en zolang aan de pil. Lekker dan, maar in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap." Ik heb gevraagd hoe ze dan aan al die cystes komt en of ik dit mocht posten. Het antwoord: "Mag hoor. Komt allemaal door endometriose, kan ook snel weer terug komen daarna. Cyste links was zelfs te groot om in beeld te krijgen." ================ Pffffffffffffffff
Idd Molly, jeetje .... bah.... Peppep, ik hoop dat het dan snel beter met je gaat meis.. zal een kaarsje branden straks....
Och Weinig veranderd hier. Andere buikpijn, meer bloedverlies. Zo raar, 's nachts houdt het praktisch op. En dan komt het weer op gang. 's Avonds is het het ergst, en elke avond erger. Hopelijk gaat het ergens naartoe.
Molly en Freesia, ik kan niets anders doen dan jullie heel veel sterkte wensen. Doe de dingen die goed voor jullie voelen, en neem je tijd. Lichamelijk en geestelijk hakt dit er behoorlijk in. Dikke knuf! Zico en Lola, wat jammer en balen! Pep, jeetje meid! Zo'n grote operatie is niet niks, en de herstelperiode daarna ook niet. Ik hoop zo dat de cystes daarna niet weer terug komen want dit zet jullie plannen al lang genoeg in de ijskast.
Hoi allemaal, Hier zijn net de aangekomen. Vorige 2 zwangerschappen gingen 'vanzelf' en merk dat ik er op gerekend had dat het dit keer ook wel weer in ronde 1 of 2 zou lukken Nu maar hopen dat 2008 een topjaar wordt! En dat hoop ik voor iedereen op dit forum Groet, Esje72
Helaas gaat niets vanzelf Esje...hier zeker niet maar we hebben wel plannen voor een goed 2008, we blijven gewoon allemaal volhouden!