Goede avond meiden, Bezoek is net weg en ik kon het niet laten om even een kijkje te gaan nemen wat ik allemaal gemist heb. Werkt echt verslavend, dit topic . @4xmamma: nog gefeliciteerd met je man! Heel leuk dat je dochter zo tof reageerde, is toch een zorg minder. Jammer dat je zoon niks van zich heeft laten horen, idd best triest. En nu klussen geblazen! @ Molly: ik hoop zo dat je gelijk hebt en dat de symptomen dit keer van een zwangerschap zijn. Als zegt mijn gevoel dat het ook dit keer niet raak is. Mijn gevoel zegt dat morgen de ongi er is en anders op z'n laatst woensdag. Maar...vind het heel lief dat je nog even doorduimt. Als je 1x op Bali bent geweest, wil je zeker terug. Maar ik kan me voorstellen dat als je zo verzot bent op je paardjes, je ze niet kunt missen. Succes morgen met de belafspraak met de gyn. Ga op je strepen staan, meid! @ Anna: ik hoop ook dat ze wegblijven, zowel voor jou als voor mij. Als jij voor mij duimt, duim ik voor jou, oké? Top dat je misselijk bent! Goed teken! Ben idd erg benieuwd naar de bevallingsverhalen. En je verjaardag in het park klinkt idd erg gezellig. Het weer heeft in ieder geval een goede bijdrage geleverd. @ Natas: arme Chris, hij blijft er wel een beetje mee aan de gang, maar in ieder geval is het einde in zicht. Gelukkig zit er geen wachttijd tussen, maar kan hij meteen door. Is hij er des te sneller van af. Sterkte voor jullie beiden!
Kaat, vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop dat je er iets voor zult vinden wat helpt. Ik ben zelf gelukkig beide keren amper misselijk geweest. De eerste keer echt bijna niet. Soms bij vlagen, verder niet en deze keer wel wat, maar dan alleen 's avonds even voor het slapen gaan, hoefde niet te spugen gelukkig, al het scheelde soms niet veel. Zo rond de 14 weken had ik er geen last meer van. 4xmamma, fijn dat je dochter is bijgedraaid. Nog gefeliciteerd met je mannetje en jammer dat jullie zoon niets van zich heeft laten horen. Benthe, vandaag de eerste werkdag. Wat heerlijk dat je nu al thuiskomt rond de tijd dat je normaliter nog moest vertrekken van je werk. Succes verder deze eerste week. Natas, lekker vlot dat Chris zaterdag al kan worden geopereerd. Da's wel even een ander verhaal dan een jaar wachttijd. Anna, misselijk .... ik hoop en duim met je mee dat het inderdaad niet is van de BBQ van gisteren. Spannend! Molly, wij zijn ook niet zulke vakantiegangers. Met honden heb ik geen vakantie, maar zonder ze ook niet. Wij vinden het prima om hier thuis lekker een beetje te rommelen en zo nu en dan eens een dagje hier of daar heen te gaan. Succes morgen met je belafspraak met de gyn. Lola, wat leuk dat je je nichtje voor het eerst hebt vastgehouden. Reageerde de kleine in je buik daar nog op? Wel heftig, op de heen en terugweg een ongeluk op dezelfde plek. Sandra, balen meid! Bevallen ... in het ziekenhuis. (ivm keizersnee met Alyssa). Pijnbestrijding ... geen idee, eerst maar eens zien hoe de bevalling deze keer zal gaan verlopen.
Hee kletstantes. Heb niet bij kunnen lezen lag veel te veel achter. Maar bedankt voor jullie medeleven Ga idd op zoek naar mijn EK ei weltrusten
Hei meiden, ik heb net geweldige nieuws te horen gekregen. Onze meid is aangenomen en kontract getekent. Benthe, jij kent zeker die dure lingeriewinkel in de stad "Koning", die naast Handyman. Daar gaat ze werken. Echt super, ik kan niet beter wensen voor haar. Zo, dat winde ik even met jullie delen.
@ 4xmamma: Jaaah, ken ik... Hihi, vooral van kijken, kijken en niet kopen, vrees ik.... Helaas zou ik zeggen, want ze hebben zulke mooie dingen! @Diaantje: Je weet immers maar nooit, ik duim ook nog even door, hoor! @Lola: Lekker geknuffeld met je nieuwe nichtje? @Sandra: Jammer zeg! @ Natas: Fijn dat Chris zo snel terecht kan... Heel veel sterkte voor jullie allebei!
@Benthe: Ja dat werkt heel erg goed. Je moet het even twee dagen de kans geven, maar dan werkt het goed. @ Natas: Hoop voor jullie dat de operatie mee zal vallen. @dianntje 1: Oké, met je schoonmoeder op een kamer, tja, dan kan het klussen wel eens lastig worden....! @ Inez: Ik kan nog geen aardappel tekenen, dus zelf een kaartje maken is helemaal uitgesloten voor mij. Wel leuk om mee bezig te zijn lijkt me. @ Nin0: Hoe is het vannacht gegaan, heb je een beetje geslapen? Ik hoop het voor je, zeker als je overdag niet zo goed kunt slapen @ Lola: Ik kan me voorstellen dat je er weg van bent. Zo een klein mensje. Ik verbaas me altijd over het feit dat iets wat zo klein is al nageltjes heeft en dan die oorlelletjes! @4xmamma: mooi van je dochter, dan heb je die stress even niet meer, maar van je zoon is het inderdaad verdrietig. Heel veel plezier de komende dagen @mollyvg: gelijk heb je, gewoon heel hardnekkig zijn (dat werkt soms wel). Het is prima altijd rekening te houden met een ander, maar je moet jezelf ook niet vergeten. gewoon aangeven wat je wilt. @annna: gefeleiciteerd nog met je verjaardag! Ben misselijk, heb wel zetpillen, maar naast glibberige billen, heeft het nog helemaal geen effect. Huisarts heeft met het advies gegeven om deze week thuis te blijven, hoe minder prikkels, hoe beter het gaat. Heb echt geen zin in eten dat ruikt, dus een bisquitje gaat wel, maar meer dat dat niet. dames, fijne dag, Kaat
he meiden we weten wat ons kleintje is van geslacht, we zaten beide elkaar aan te kijken, want we hadden totaal iets anders verwacht. We hebben weer een nieuwe echo, deze zal ik onze website plaatsen. Het was wel leuk, alles werd nagekeken en er werd gezegd dat het goed zat . Onze dochter was erbij en keek vol bewondering naar het grote scherm. Wel heb ik al tot 1 juli voor geschreven dat ik moet rusten en thuis moet blijven. Was eerst 5 kg aangekomen maar door alle miserie van onze zoon op school is er 2 kg terug af. Hij wordt nu ook door de leerkrachten heeeeeel veel steun en de pesters worden heel er g in de gaten gehouden. Ze waren gisteren weer begonnen en hebben zodra de leerkracht het in de gaten had weer fikse traffen gekregen. Er is in ieder geval een snelle reactie, dat vind ik al heel fijn.
Wat een boel te lezen, ook mooie dingen.... Hier was het druk hoop nu op iets rustiger momenten weer... @4xmama succes voor je meid met der neiuwe baan he @Zico wat fijne goed nieuws erbij, mooie echo, de 3d echo was leuk heb een liter tot 2 liter per dag gedronken en dat hielp een week voor de echo het waren nu mooiere beelden, we hebben het kindje zelfs mooi zien happen een mondje vol, heel grappig! Geniet ervan hoor, ik hoor het wel dan van je! En verzorg je meid......neem je rust op tijd! Ik ben ook door de drukte een kilo een half kwijt op een lang weekend... en wat spanningen in men buikje. @SanRob ik hoorde van een bedje dat je op de kop hebt getikt, prachtig welk kleur en welke stijl..... hier bij ons verf gaan halen en het thema Winnie de phoo.... voor de babykamer.... @Anna fijne verjaardag toegewenst hoor, drie dikke kusjes....X X X Liefs Ritje
Gelukkig iets meer geslapen afgelopen nacht, maar als alles bij elkaar 5 uurtjes is, dan is dat al heel wat, maar hier kan ik nog wel een maandje mee toe. Anna en Diaantje: spannend hoor, hopelijk is het raak. Nou Kaat, rustig aan doen hoor. Zico: leuk dat jullie weten wat het gaat worden en dat de verrassing zo groot was en een mooi echoplaatje hoor.
4xmamma, leuk dat je dochter een nieuwe baan heeft. Klinkt leuk, in een mooie lingeriezaak. Zico, mooie echo hoor. En wat leuk dat jullie het geslacht van de kleine nu weten. Ach arme Kaat, hoop voor je dat een weekje rust wonderen zal doen. Nin0, fijn dat je vannacht weer wat geslapen hebt. Hier was het niet zo'n geweldige nacht. Benauwd in huis, flinke onweer, een vervelende mug, al met al goede ingrediënten om amper te slapen. En val je eindelijk in slaap gaat de wekker van mannetje, word je weer wakker van zijn gestommel. En val je daarna ook nog weer lekker in slaap, word je wakker gebeld door iemand die een verkeerd nummer heeft gebeld om d'r kind ziek te melden op school. Bleeeeeeh. Maar ... gelukkig was ik niet alleen wakker. Een klein mensje zat lekker te rommelen in m'n buik. Zo ging de tijd vannacht toch nog lekker snel. Vanmiddag als Alyssa weer op bed ligt maar een nieuwe poging doen om wat te slapen. (zal vast wel gaan lukken).
@inez, wat kunnen nachten lang zijn voor zwangeren he, mens dit leek me een heel moeilijk nachtje! Kun je nog wat bijrusten in de dag ofzo? wel lekker gevoel van het kindje voelen te bewegen he, hier ook s avonds of s morgen met een stampend gevoel wakker worden ) @kaat, probeer toch wat rust te vinden meid, het is nodig..... Ritje
Anna, ben je vandaag jarig? Smak, smak, smak, feli! Heb de gyn gesproken. HCG is terug naar 0. Moet 1 ongi afwachten (echt NIET dus) en ze raadt me aan om er dan weer voor te gaan. Mocht ik weer zwanger raken, dan moet ik met 6wk al een echo krijgen, niet bij haar want ze zit altijd overvol, maar gewoon bij wie er ook maar tijd heeft. Evt kunnen we nu nog bloed checken op trombose (zou een veroorzaker kunnen zijn) maar dat kan ook later, omdat dit "pas" de 2e miskraam is.
Goede middag meiden, Hier is het slipstaren begonnen. Vandaag óf morgen verwacht ik de . Aan de buikpijn en lage rugpijn te voelen, kunnen ze ieder moment verschijnen. De vorige 2 maanden was de cyclus 27 dagen, dus dat zou vandaag betekenen. Voordat ik aan IUI begonnen was, had ik altijd een cyclus van 28 dagen, dus ze zouden ook nog morgen kunnen komen. In ieder geval hebben we morgen een afspraak met de verpleging IVF om het schema door te nemen en de recepten voor de medicijnen op te halen. @ Molly: hoe was de belafspraak? Oh, ik lees het net. Goed te lezen dat je bij een volgende zwangerschap al met 6 weken een echo krijgt. Blijf op je strepen staan, meid. @ Ellen: succes met het vinden van je EK ei. Laten we hopen dat het idd een winnend ei is! @ 4xmamma: wat goed dat je dochter zo'n leuke baan heeft gevonden. Wens haar maar veel succes met de nieuwe baan. @ Benthe: lief hoor dat je doorduimt, hopelijk zet het zoden aan de dijk. @ Kaat11: klussen wordt idd lastig, baal er wel een beetje van, omdat net in de vakantie de vruchtbare dagen vallen. Maar goed, daarna IVF, al mijn hoop is daarop gevestigd. Balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Volg de raad van je huisarts op en blijf lekker een weekje thuis. Smakelijk biscuitje dan maar. @ Zico: wat leuk dat jullie verrast waren over het geslacht van jullie beebje. Top dat alles na werd gekeken en vooral top dat alles goed zat. En ook voor jou geldt: luisteren naar de dokter en rust nemen. Goed dat de leerkrachten snel in actie komen, is toch een opluchting. @ Nin0: gelukkig heb je afgelopen nacht beter kunnen slapen. Wij hopen ook dat het raak is. Even afwachten, pfffffffff.............. @ Inez: Jij hebt een zware nacht gehad. Gelukkig had je gezelschap van je beebje! Veel slaapsucces vanmiddag dan maar! Hier barstende koppijn, zucht............
@ Moby: lief hoor en dank je. Koppijn is bijna niet meer te houden, kijk er gewoon een beetje scheel van, volgens mij.
Diaantje, dat zou toch helemaal geweldig zijn als de pendels uit zouden komen. Ik blijf meeduimen hoor! Molly, ik kan me voorstellen dat je geen ongi af wil wachten om er pas dan weer voor te gaan. Zelf heb ik met m'n laatste MK ditzelfde advies gehad. Mijn gedachten waren toen ook ECHT NIET. Met veel pijn en moeite heb ik me aan dit advies gehouden en ... ik was de maand erop zwanger en mocht het deze keer ook blijven. Denk er toch eens over na, wie weet pakt je lichaam het daarna ook zo mooi op als het hier is gegaan. Wel fijn trouwens dat je HCG weer terug is naar 0, dit betekent dat je lichaam het goed heeft opgepakt. Ik heb net inderdaad nog even lekker kunnen bijtanken. Dus nog weer even vol frisse moed ertegenaan tot mannetje weer thuis is. Ik kreeg net een mailtje van hem dat hij nog even 2 1/2 week moet doorbijten met alleen maar klussen in het weekeinde, maar dat hij daarna lekker 2 weekjes vrij heeft. Joepie! En natuurlijk is hij ook nog vrij wanneer de kleine wordt geboren.
Zijn hier nog meiden die ook Pregnyl hebben gebruikt (Diaantje? mss nog meer meiden?), ik heb een vraagje namelijk. Soms baal ik van die Pregnyl want alle symptomen die ik heb wijzen naar een zwangerschap, maar dit zal wel van de Pregnyl komen neem ik aan.... Klinkt het herkenbaar? - buikpijntjes; een soort speldeprikjes zowel links al rechts en soms in de schaamstreek - gevoelige tepels en met van die bultjes op de tepelhof, tepelhof die ook groter lijkt te worden - borsten die groter worden - tegen misselijkheid aanhangen (niet echt misselijk dus, maar wel bijna... dat klinkt raar maar ik hoop dat het wel herkenbaar is) Ik word er zo onzeker van, het lijkt wel of ik mijn eigen lichaam niet meer ken... Zo raar! En ik wil het natuurlijk zo ontzettend graag dat ik bang ben dat ik door de Pregnyl de signalen verkeerd intepreteer.... Van de Clomid heb ik totaal geen last gehad, de Pregnyl is een ander verhaal. De uitbarstingen (vooral naar mijn vriend, sorry Thomas!) zijn wel vrijwel weg tov de vorige keer Pregnyl maar ik ben wel nog tamelijk emotioneel. Tsja, er zijn twee eitjes gesprongen die door de Clomid tot ontwikkeling zijn gekomen. Ik roep al de hele tijd gekscherend dat het een tweeling wordt en stiekem hoop ik dat ook... Ondanks jullie lieve woorden dat ik niet zoveel miep, nu dan toch een miep-berichtje van mij maar ik word helemaal gek van mezelf door de onzekerheid. Ik heb de 29e mijn Pregnyl-spuit gezet, mijn NOD is 11 juni. Denken jullie dat ik kan testen op de 11e f zou de Pregnyl dan nog niet uit mijn lichaam zijn? Liefs, Benthe