35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Veronika, niks is onmogelijk meid. Ben benieuwd, ik duim voor je. Spannend weer.

En of ik zelf zal kunnen slapen vannacht? Zal niet zozeer vanwege de operatie zijn wanneer het niet lukt, maar wel vanwege de temperaturen. En het einde van de hitte is helaas nog niet in zicht. Bah bah. Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis zeer goede luchtbehandeling, dus het is daar niet zo heel erg extreem warm.

Allemaal bedankt voor de lieve reacties en zodra er straks een keer een mogelijkheid is, meld ik me wel, maar ben bang dat dat pas zal zijn wanneer ik weer thuis zal zijn uit het ziekenhuis.

2. Wat we hier missen is een soort van buddy-systeem. Ik bedacht van het weekend nog dat van de drie forum-clubjes waar ik veel post alleen jullie niets kan laten weten straks, omdat ik van niemand een 06-nummer heb...

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLEN: JAAAAAA SUPER> GEFELICITEERD>GEWELDIG!

NATAS: wat vreselijk van je stiefvader. Wel fyn dat je moeder reed. bah bah bah. Weet niet wat ik er verder nog over ga lezen, heb nog nietalles gelezen, maar alsvast STERKTE.

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    INEZ: supper spannend, en leuk. heel veel succes morgen.

Ik zal bij je in de buurt zijn(als ik er aan denk, zal ik aan je denken), ik moet met mn vader om 9.10u in het zkh zijn.Erg dubbel.
    Het gaat erg slecht met hem; wrs is zijn lever ermee op gehouden en morgen krijgtie allemaal onderzoeken en ze zullen hem er wel houden(hopen we)Hij drinkt erg weinig en eet helemaal niet meer. En hondsberoerd.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh SanRob, wat erg dat het niet goed gaat met je vader. Ja, we zullen dan tegelijkertijd daar aanwezig zijn. Sterkte morgen en natuurlijk ook de komende tijd.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Dank je INEZ.

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Sanrob: Sterkte!

@ Inez: Succes morgen! Fijn dat er naar je is geluisterd en dat je morgen je kindje in je armen zal hebben.

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Sterkte met je vader, SanRob, ik heb die van mij net vandaag weer uit het ziekenhuis opgehaald, na weer 10 dagen ziekenhuis.

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen dames,

Even snel een berichtje voordat ik ga werken.

@ INEZ: ik weet niet of je dit nog leest, aangezien je al in het ziekenhuis bent. Toch wil ik je nog snel even succes wensen met je keizersnee. Er wordt aan je gedacht.

@ SANROB: jij heel veel sterkte met je vader! Hoop dat hij snel opknapt.

@ MOLLY: wat fijn dat je vader uit het ziekenhuis is ontslagen!

Wens iedereen alvast een fijne dag! Laterrrrrrrrrrrrrrrrr!

10. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Wat spannend allemaal nu. Inez in het ziekenhuis!
    Zal hard voor haar duimen rond 9 uur.

En Lola ik ben het helemaal met je eens met de 06- nummers. Van mij mag dat ingesteld worden hier!

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje, ik was even nieuwsgierig naar Kaat11 en heb net dr laatste bericht opgezocht. Wat een verhaal, wat een beslissing, wat erg!

En misschien val ik wel in de herhaling maar Molly weet jij of ze hebben moeten beslissen of dat er toch nog een oplossing is?

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Goedemorgen dames...
    Inez is nu binnen en ik denk veel aan der....
    hopen en duimen dat alles goed gaat daar!

@Sanrob wat erg dit te horen, hopen dat men je vader snel kan helpen want uitdroging als je weinig eet en drinkt is veraderlijk voor baby's en oudere mensen.....
    sterkte hoor!

@Molly wat goed te horen dat jou vader dan weer ontslagen word der en weer mooi naar huis mag!

het is hier iets minder warm even en kan geen kwaad als de warmte er is valt die op me en ben ik er heus niet goed van .....zal zo overal wel wat zijn!

Natas nu up jij bent de volgende meid!

Liefs Ritje

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Even weer een update van moi (van mijn site):

Goedemorgen, middag, avond altemaal!

Inmiddels op dag 9 van het spuiten beland, gaat erg snel moet ik zeggen.
    Over 3 dagen is het alweer tijd voor de uitgangsecho en krijgen we oa. te horen wanneer we de Puregon erbij mogen prikken.
    Mijn buik begint wederom te lijken op een speldenkussen of op het spelletje 'ezeltje prik'.

Tis nu al zoeken naar een plekje op mijn buik waar Randy nog niet geprikt heeft (ik heb nou eenmaal niet zo heel veel buikvet ;) ).

Ik moet helaas wel zeggen dat ik deze keer meer last heb van boze, kattige, ongeduldige en sjacherijnige buien dan tijdens de eerste (afgebroken) poging. :oops:
    Zit een stuk minder lekker in mijn vel en voel me behalve heel moe ook flink prut!
    Alleen de huilbuien zijn een stuk minder, ze blijven vaak steken in mijn keel, waarschijnlijk dat ik me daardoor wat minder voel. Als ik niet kan huilen terwijl ik wel voel dat het hoog zit ga ik me altijd slecht voelen, het moet er bij mij altijd uit! Echt irri hoor! :x

Voel me naar Randy toe ook de hele tijd dubbel, dan weer heel lief en aanhankelijk en even later kan ik hem wel schieten! Zielig hoor voor hem maar gelukkig heeft hij heel veel begrip voor me (zelfs meer dan de eerste keer!) en is hij de meeste tijd heel lief en geduldig met me. Kus kus kus! I LOVE YOUUUUUUU!

En dan: EllenK, GEFELICIZWANGEEEERRRR!!! \:D/

SanRob, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte meis! Voor jou, je familie en in het bijzonder je vader!

Ooooohhh, Inez wat spannuuuuunnnddd! [-o<

Molly, wat fijn dat het weer goed gaat met je vader!

Natas, jeetje de vaders zijn wel aan de beurt zeg! Veel sterkte voor en met je stiefvader!

Liefs, Daantje

14. veronika

veronika Niet meer actief

@ miss Daantje: zet m op he, lijkt me niet lekker zo'n buik vol gaatjes, maar je weet waarvoor je het doet...

@ Inez: goh het is al 10 uur, zou er al wat gebeurd zijn?

@ Sanrob, Molly en Natas: goh die vaders he, kwetsbare mannen in onze levens. Ik hoop dat het allemaal goed gaat ermee. [-o<

@ Lola: ja, dat is een goed punt, ik ben het wel met je eens. Ik wil zelf best berichtjes voor je posten hier op het forum hoor, zodat we op de hoogte blijven! Ik ben alleen straks 2,5 wk op vakantie, maar dan zul je het vermoedelijk nog niet nodig hebben :) Maar misschien is er ook wel iemand van de "oude garde" die je al wat beter kent die het wil doen? Laat nog maar even weten!

Mijn temperatuur is gedaald :cry: Ik weet niet of dat kan komen doordat ik eindelijk de dikke deken eraf heb gegooid en lekker koel onder een laken geslapen... Maar de :evil: :evil: zullen dan toch wel komen.

15. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Miss Daantje, erg leuk om jouw ontwikkelingen weer te volgen! Ik hoop zo erg dat het allemaal goed gaat verlopen dat dat je buien niet voor niks zijn geweest.

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Ook hier draaien de duimen overuren voor onze INEZ. Hoop dat alles goed verloopt en dat ze snel naar huis mogen, zodat ze ons snel goed nieuws brengt.

@ MOLLY: ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het met KAAT is. Heb je nog iets gehoord?

@ RITJE: ook hier is het minder warm. Morgen en overmorgen zullen nog zeer warme dagen worden, maar dan gaat de temperatuur weer omlaag. Kan me voorstellen dat het voor de zwangeren niet prettig is, maar het eind is in zicht, nog even volhouden. Ik geniet van de hitte, ben er dol op!

@ MISS DAANTJE: leuk dat je even binnen komt wippen. Denk vaak aan je en hoop zoooooooooooooo dat deze ronde helemaal goed gaat komen en dat je je snel roze meldt. Ik ben nog steeds met de pil bezig en zet 5 augustus (slik, dat is al de volgende week dinsdag :confused: ) de 1e deca. Ben benieuwd hoe mijn lichaam daarop reageert. Van menopur (IUI spuit) weet ik dat ik aardig wat kilo's (4 op 6 maanden) bijkom, hoop niet dat deca ook die uitwerking heeft. En ja, stemmingswisselingen :oops: ... Die Randy van jou is een echte scheet! Meis, ik wens je heel veel sterkte met de voortgang van deze ronde IVF! *KNUF* en hou ons op de hoogte!

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Miss Diaantje,
    ja het gaat snel daar,
    hoop dat het toch goede resultaten heeft....duim voor je,
    en die schommelingen t is toch normaal wat je innerlijk en lichamelijk allemaal meemaakt,
    wacht maar tot je zwanger bent!
    Een vrouw met der hormonenen zit raar in elkaar soms kennen we onzelf even niet meer!
    veel sterkte hoor!

Liefs Ritje

18. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Hoi meiden,

Hoorde van Miss Daantje dat, naast het forum van 30+, ook een 35+ bestaat. Dus hier ben ik, effe introduceren?

38 jr, zwanger van de 1e, 21 febr uitgerekend. Sinds vier jaar wonen we op een boot en zijn op dit moment zijn we in India (op doorreis naar Thailand). Niet echt het land wat je zou uitkiezen om je zwangerschap door te brengen, weet ik! Maar alles is nou eenmaal wat sneller verlopen dan verwacht.
    Inmiddels 2x echo laten maken in een ZH waar we alle vertrouwen in hebben....

EllenK: Gefeliciteerd! Super! Geniet ervan

Heb nog niet alles bijgelezen maar voor iedereen die sterkte of succes nodig heeft... bij deze! ;) ;)

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    welkom febr21
    het is een leuk tof forum hier,
    toffe meiden en kom er gerust bij!

Zalig die trip van jou,
    daar zou ik een muis aan boord willen zijn,
    we hebben vorig jaar een huisje gekcoht en eerst weer sparen en dan wil ik ook mooie reizen maken,
    en die trip van jou zaaaaaaaaaalig klinkt het in mijn oren geniet ervan hoor......

en proficiat met je baby en zwangerschap

Liefs Ritje

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ FEBR21: welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Da's dubbel genieten: van de reis en van je 1e zwangerschap!

Deel Deze Pagina