35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JFT, dank je voor de tip! Ik was al aan het sprayen, maar dat had helaas niet het gewenste effect, maar op advies van de HA ga ik er maar mee door...

Suus, wat een achterlijk bedrijf is dat zeg, waar je Lief werkt! Ze kunnen toch ook normaal vragen of ie extra uren wil draaien? Als ik hem was zou ik mooi zeggen dat ik die 17 overuren van deze week wel optel bij die uren van volgende week :D
    En nog steeds geen telefoon? Moet dat ding uit Haïti komen ofzo? :$

Desmo nog steeds rookvrij, knap hoor meis! Ben trots op je, ik weet hoe moeilijk het is!
    Tjemig wat zijn die CB testen duur zeg, wat is er mis met die van sensitest? Die heb ik gebruikt en vond het prima dingen! En kost euh...een derde ofzo? :D
    Enne, succes met je schoonfamilie, ik zal aan je denken! ;)

Wat een vreselijk verhaal zeg, van dat stel dat overleden is...Maar ik zou toch hoop houden hoor, ik zou de hoop pas laten varen als ze gevonden zijn!

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    :D:D:D Dipsticks, moet ik toch meer aan een lekker chipsausje oid denken.

Maar wat zit er dan veel verschil in prijs in die dingen. En laten we wel wezen, uiteindelijk vertellen ze ons allemaal hetzelfde.
    Ik heb nog Matcare testen liggen, denk dat ik die eerst maar eens ga opmaken voordat ik zo'n duur geval aanschaf.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik ga gewoon ruim klussen....om de 2 dagen gelijk na mijn menstruatie totdat ik weer ongesteld dreig te worden.Kost niks ;)

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm ik hoor dipsticks en dipsaus.....................bedankt, nu heb ik zin in chips met dip. (weet niet of mijn maag daar blij mee is)

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ga voor iedere dag in mijn vruchtbare week. Volgens de gyn kan dat geen kwaad.

Ik weet nog dat ik ooit tegen Mexicang zei dat je gewoon iedere dag mag klussen ... diezelfde maand was ze zwanger :$

6. Suzanne68

Oe,kan je mijn man daar niet even over mailen ofzo :D
    Ik heb het wel een poos voor elkaar gekregen om elke dag te klussen,omdat Oprah had gezegd dat het goed voor je relatie is.Maar dat effect is weer uitgewerkt.Heb ik weer een nieuwe :D
    sorry....hou erg van klussen

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hihihi, hij zal toch raar opkijken als hij van een volkomen vreemde vrouw hoort dat hij iedere dag zijn vrouw moet bespringen :D:D

Maar ik vind iedere dag verplicht klussen best een opgaaf eerlijk gezegd. De lol gaat er dan wel af en dan is het echt niet romantisch meer :)

En nou ga ik even boodschappen doen.
    Tot laters!!!!!!!!!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb even 2 doosjes zwangerschapstesten gehaald bij het KV :D
    Just in case.

Mocht het nodig zijn dan ga ik volgende maand ook aan de ovulatie-testen, en ik heb begrepen dat de testen van sensitest goed en goedkoop zijn:
    Ovulatietesten en zwangerschapstesten. Bij Sensitest vanaf 49 cent

Wat een diep-triest verhaal trouwens van dat echtpaar. Bah.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, en ik maar denken dat je hele andere dingen moet doen om zwanger te raken ...

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Om de 2 dagen is dus eigenlijk 1 dag wel 2 dagen niet he......
    Ik zou toch op om de dag gaan zitten, 1 dag wel, 1 dag niet.

Gniffel, Liesben heeft testen gehaald en denkt het vol te houden om vandaag en morgen niet te testen ;)

Het is hier momenteel een compleet bloedbad, snap geen h*l meer van mijn lijf.

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Even snel, zit op kantoor. Heb zelf de sensi testen dipsticks gebruikt en die van CB met de smiley. Moet zeggen dat die van CB wel een stuk prettiger werkt. Die smiley geeft het direct en echt aan. Bij sensitest zit je met van die streepjes en ik heb echt maanden gehad dat ik echt gek werd van die streepjes. Zijn ze nu wel even dik of is die ene nou dikker.
    Kortom, in de maanden dat we het zelf doen (zonder hulp van de dokter) ga ik nu die van cb gebruiken. Als je zoals Lotuss volgens mij zij, een beetje rond je ovulatie begint met testen hoeft het echt niet zoveel te kosten en het is een stuk duidelijker.

Oh, ja weet niet of ik dat al gezegd had maar zet al mijn euries nu toch echt op Liesben. You go pink girl!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou niet al je geld van de bank halen hoor ;)

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    #19993 Dombo, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    Ik zie ze nog steeds staan hoor! Of is dat weer terugveranderd inmiddels. Oja, is weer terugveranderd.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Desmo, weer een dag doorstaan zonder te roken! Het gaat goed meid! Heel knap.

Bebek, getsie, holte-ontstekingen. Beterschap, hoop dat de kuur snel aanslaat zonder allergische reacties. En ... een verwijzing naar de gyn op zak.
    Dat geeft in ieder geval weer een hoop rust.

Liesben heeft testen gekocht, ben benieuwd hoe lang je het kunt volhouden niet te testen!

Jowjow, ontpillen verschilt van persoon tot persoon. Ondanks 20 jaar onafgebroken pilgebruik heb ik geen last gehad van ontpillen en ik was al in ronde 2 zwanger van Alyssa.

Hier geen ervaring met ovutesten, kan jullie dan ook niks zinnigs zeggen over waar je ze het beste kunt halen.

Verder ben ik gelukkig weer aardig opgeknapt. Ben vanochtend al druk geweest met de boodschappen, ogentest laten doen, bril aan laten meten en kan hem waarschijnlijk volgende week vrijdag al halen. Ben benieuwd. Heb vergeten een foto van het montuur te maken dus jullie moeten nog even geduld hebben.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb ook nooit last gehad van "ontpillen". Ik had meteen een regelmatige cyclus inclusief eisprong.
    En ik heb ook ruim 20 jaar de pil geslikt...

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dombo, fijn dat je weer opgeknapt bent! Ik ben benieuwd naar je bril!
    :D ik zat 'pil' te typen ipv bril, omdat ik met dat ontpillen in mijn hoofd zit :D Zo raar is dat, dat het bij iedereen anders werkt. Met een mirena zeggen ze dat je helemaal niet hoeft te ontpillen, nou het heeft toch echt een maand of 6 geduurd hoor bij mij! En met gewone pil staat er juist wat langer voor, terwijl jij nergens last van hebt!
    Raar iets, zo'n vrouwenlichaam ;)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Volgens mij heb ik de verkeerde antibiotica....ik heb het gevoel dat er een propje in mijn keel zit wat niet weg wil en mijn tong voelt aan alsof ik te hete thee heb gedronken en is wat vurig...Ik moest vandaag 2 pillen tegelijk innemen en vanaf morgen 1 pil. Kan ik daar al zo snel op reageren?? Ik wil ook niet gelijk gaan piepen en de HA bellen, kijk het liever nog even aan!
    Maar je zal toch niet kunnen stikken ofzo?? (hoezo dramaqueen :p)

18. Suzanne68

Nou ik zou toch maar even een zeurmiep zijn en gaan bellen.Lijkt me niet handig om er nog 2 in te gaan nemen.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bellen!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik meen het Bebek. Als je eerder een allergische reactie hebt gehad, en nu twijfelt moet je echt bellen. Wil je niet bang maken, maar het kan gevaarlijk zijn.
    Luister maar naar de zuster.

Deel Deze Pagina