35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja maar, ja maar...misschien zit het wel in mijn hoofd... :( Vorige keer ging ik er ook niet dood aan maar had ik gewoon een bek vol blaren :D
    Liesben, jij kent het goedje vast wel: doxycycline sandoz disper tablet 100
    Is t gif?

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ben ik weer een zich vreselijk zielig vindende koffieleutje vanaf laptoppie in bed. Het is me enorm tegengevallen, het was zo`n vreselijk gemene ingreep (snijden ging wel maar toen die kromming van de schaar de wond inging en rondgedraaid werd) werd het me zwart voor de ogen. Ik dacht echt dat ik flauw ging vallen. Anyway er is enorm veel vuil uitgekomen, in de wond is silvercell gegaan (gaas op algenbasis) die de boel schoon en open gaat houden. Ik heb er alleen enorme napijn van. Ik mag even niks, nou al zou ik willen, Ik KAN het niet eens. Maandag wordt de silvercell weer vervangen en komt er weer schone in. Het gaas heb ik net vervangen, ook dat zat alweer helemaal vol. Er is net een bestelling afgeleverd, een grote doos gazen en fixomull. Kan dus mijn lol nog wel ff op.
    Xander ligt lekker bij me in bed, heb luiers in de aanslag ;)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Arme Koffie, wat een ellende! Ik hoopte zo dat het mee ging vallen, maar het was (en is!) dus nog steeds een lijdensweg! Ik wou dat ik iets voor je kon doen...Heel veel sterkte meis, knuffel!

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@He bah Koffie....ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen.
    Beterschap!
    @Bebek....met allergishe reacties werkt het vaak zo,dat je elke keer als je weer in contact komt met het "gif" de reactie erger wordt.
    En bel nou.Ik heb eens een keer 40 graden koorts gekregen van antibiotica.Liesben heeft echt gelijk,het is heel gevaarlijk.Dan geven ze je voor de zekerheid maar wat anders.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Koffie....ik word al naar als ik het alleen al lees...echt, m'
    n maag draait beetje om..arme meis...doe maar lekker rustig (alsof je anders zou kunnen) en hopelijk heb je nu het ergste gehad...

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vind ik ook bebek..bellen hoor! Maakt het uit als het tussen je oren zou zitten, beter voorkomen dan genezen!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja maar, ja maar, ja maar, ik had geen koorts vorige keer, alleen een bek vol blaren (errug goed voor de lijn kan ik je vertellen ;)) en ik hoef nu pas morgenochtend weer zo'n ding en als het dan erger wordt kan ik toch altijd nog stoppen? Ik heb zo geen zin om dat mens te bellen en dan weer uit huis te moeten om naar de apotheek te gaan....echt zo vreselijk geen zin :(
    Dan stop ik er morgen wel gewoon mee als ik weer zo reageer en dan neem ik maar geen antibiotica, ozo! Waarom is het toch altijd van dat gif en kun je niet gewoon een smartie-achtig ding krijgen waar je heel blij van wordt? :x

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja hoor Bebek die zijn er wel maar daar gaat je keelpijn maar ff van weg :D

9. Suzanne68

Bebekje Istiyorumpje!Ben je nu niet een heel klein beetje opstandig en eigenwijs?;):D

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Als ik zo mijn verhaaltje lees lijkt het meer op een martelscene uit een film :$
    Ik laat me wel door jullie opvrolijken.

Oh ja ook nog beter nieuws, manlief heeft werk gebeld, kreeg de niet bitcherige teamleidster aan de foon en die vond het meer dan logisch dat ik voorlopig niet ga werken. waardeerde het wel erg dat we het 2 weken van te voren lieten weten zodat er voor vervanging gezorgd kan worden.

11. Suzanne68

*Suus doet een leuk dansje om Koffie op te vrolijken *

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Who, me? :$ Nooit! :p

Koffie, het klinkt inderdaad als een martelverhaal ja, kan me nauwelijks voorstellen wat je allemaal hebt doorstaan!
    Ik wil ook wel een opvrolijkdansje doen, maar als ik met dit logge lichaam in beweging kom, moet je zo lachen dat van ellende alles weer open scheurt, dus dat zal ik je besparen! :D
    *trekt daarom maar een scheel clownshoofd*

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Koffie dat viel dan niet mee zeg wat een verhaal. Wel fijn dat je werk nu wel begripvol reageert.

Bebek.....BELLEN! Ik heb al vaker allergische reacties gehad en ze kunnen ineens erger worden en dan ben je verder van huis.
    Dan ga je morgen toch andere halen dan hoef je er nu niet uit.

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Doxy is speciaal voor de luchtwegen, weet ik nog uit mijn kattenfokverleden.
    Maar weet je wat, probeer het gewoon uit, als je stikt dan is het het verkeerde middel........ Schiet op jij, BELLEN!

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Proest, ze hebben je humor duidelijk niet weggesneden :D

ongelovelijk kl*te dat het zo'n pijn doet....

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gekke meiden hier, wordt je vanzelf wel weer vrolijk.
    Ik laat me gewoon lekker verwennen in bed ;)

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat lijkt me nog niet verstandig, Koffie....

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebek...welke antibiotica het ook is, dat maakt niet uit. Als je ooit eerder een reactie hebt gehad, kan het de keer daarop erger worden. En je huisarts kan toch nagaan welke AB je vorige keer had? Dus meissie, gewoon bellen! Niet eigenwijs doen.

Zo, en dan ga ik me nu in mijn feestpak hijsen en op naar het feestje van mijn petekind :D

Koffie!
    Wat naar dat het zo enorm tegen viel....Maar het klinkt wel alsof het nodig was!
    Nu maar goed opknappen. Laat je maar lekker verwennen!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha koffie, niet teveel laten verwennen in bed he, JFT heeft gelijk! :D:D

Deel Deze Pagina