Prima hoor, ben op zoek naar mijn eitje, zal dit weekend of net erna wel langs komen. Dus we zijn bezig met voorzorgsmaatregelen... (hihihi ). En hoe is het met jouw? Alweer enigzins hersteld?
lol veel klus plezier he misschien een extra eitje eten groeien de eitjes beter ja hoor het gaat weer de goede kant op geen rare dingen op een zware ongi na tenminste kan ook weer meer maar helaas het mag niet he en kom aan als een gek ik was 62 kilo nu69.6 kilo ik voel me er prima bij
NOD 16-01 Ladouce 18-01 Liesben ----- Nefertary ----- Giegel ----- Benthe 25-01 BB10 31-01 Jowjow, Sloppyslayer 07-02 JFT 08-02 Bebek 11-02 Desmo 11-02 Suzanne AFSPRAKEN 11-01 Ladouce gesprek UZ Gent 21-01 Dop vk 29-10 Dop Echo 22-01 Suzanne echo ivm onderzoek herh.mk BEVALDATA 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 31-08-2010 Dop BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Marielle 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 10-09-2009 Sloppyslayer - dochter Megan Lyza 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM 06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand === Ik heb mezelf ook toegevoegd aan het lijstje
Suus is een Weightwatcherserwtensoepje aan het koken....maar het lijkt meer op een aardappelsoepje met een vleugje erwt
Mmm moet eerlijk zeggen dat dat niet zo lekker klinkt Suus. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik erwten heel erg vies vind en ik ook geen fan van aardappels ben Hier weet ik nog niet wat we gaan eten maar het is weekend dus het zal wel wat ongezonds worden. Al zou ik ook beter af zijn met iets gezonds maar 0,0 motivatie om er iets aan te doen. Ik heb dan ook erg veel bewondering voor alle meiden die zoveel afvallen! Ik ben trouwens niet meer beroerd gelukkig. Maar op de een of andere manier heeft het wel een aanslag gepleegd op mijn conditie want ik stond boven aan de trap al te hijgen Ik doe het gewoon nog rustig aan en dan zien we wel. Fijn weekend allemaal!
@BB.....dat klinkt alsof je nog niet 100 procent bent opgeknapt.Beetje rustig aan nog? Ik ben er zelf ook nog niet uit of ik de soep lekker vind.Ga hem zo opeten.
Suus bah klinkt ronduit vies. Ik heb nog steeds veel pijn dus beweeg maar zo min mogelijk, ik ben geen watje echt niet maar dit valt me zo tegen Sloppyslayer welkom jonkie
Oh ja wat zijn jullie slecht zeg,met dat verwennen Ik moet er niet aan denken, nee joh ik bedoel natuurlijk hapje eten, drinken op bed, beetje meelij
Soepje was boven verwachting lekker,maar ik lust wel erwtensoep ook.Jaja,ik maak wat mee zo op een dag
Ik kwam even laten weten dat ik nog leef (niet dat iemand me gemist heeft, maar toch ) Geen anadingesshock, alleen een tong die toch wel wat gevoeliger begint te worden Sloppyslayer, welkom! Liesben, leef je nog? Lotuss, wat ben je toch gezegend met die twee moppies! Suus, ik vind het lekker klinken, maar ik hou dan ook van aardappels én van erwtensoep Marnat: zwaai! Koffie, pas op voor doorligplekken he! Nee hoor meis, doe maar rustig aan, ik hoop dat je gauw opknapt! BiBi, dat klinkt bekend, dat gehijg...voel me hier ook net een ouwe kerel die dingen heeft gedaan die hij niet zou moeten doen Zo meisjes, ik ga lekker met mijn Lief bankhangen en wijntjes drinken, ik zal me morgen denk ik wel weer melden! Knuffel!
Ach...ons eigenwijze Bebekje komt ook eens om de hoek kijken Volgens mij ga je het ons niet eens meer vertellen als je tong eraf valt Nee hoor,mijn tong voelt prima aan (en dat dan totaal onverstaanbaar vanwege je dikke tong) @Lotuss....wat een leuke foto! ik wil ook op de bank met lief een wijntje drinken.....
Dankjewel BB! Het is het de laatste avond en voorlopig is de eerste klus pas weer in juli.Werkklus.Niet de eerste klus hier weer En was eindelijk al die stomme sneeuw weg (sorry,maar ik was er klaar mee) sneeuwt het gewoon alweer en het blijft nog liggen ook.
Hier ook sneeuw en nog steeds geen ongi :x. Wel rommelende darmen en weet ik veel wat. Morgen ben ik niet tot weinig online, we gaan eerst naar een klassieker beurs (auto's) in Maastricht en mocht ik dus vannacht of morgenochtend voor 12.00 u. nog ongi worden dan rijden we door naar Gent en overnachten daar zodat we maandagochtend fris en fruitig de echo kunnen doen. Zo niet dan zijn we morgenavond weer thuis. Sloppy: welkom Bebek: sluit me bij Suus aan. Jij gaat ons echt niet vertellen hoe je tong echt is. Pas als je een paar dagen niet online geweest bent weten wij hoe het met je is gegaan. Koffie: op die manier laten verwennen is ook heel erg lekker. Lotuss: wat een mooie foto's weer van je pracht meiden. BB: klinkt inderdaad dat je nog even rustig aan moet doen. Herkenbaar, loop al 3 weken te hoesten (meegenomen uit Marokko) maar dan ook echt niet normaal. Ga volgende week maar even naar de pillendraaier. Jij in elk geval sterkte met aansterken.