meiden marnat is helemaal in haar nopjes ik heb voetbal gekeken. en joepie psv heeft gewonnen sorry voor de heereveen fans ik moest het even kwijt en als ik me net zo goed voel als nu mag ik woensdag mee naar de wedstrijd fc groningen heereveen lotuss @ leuke foto s weer meid bebek ik zwaal terug hoe gaat het nu met je meid
Marnat is heeldemaal blij met de winst van PSV Sloppyslayer, welkom hierrrr! Lotuss, moooooooooooie meidjes!!! Ladouce wacht op de duivels, als je ze nodig hebt zijn ze er niet... Bebek waarvan de tong steeds gevoeliger wordt... Koffieleutje, pijn valt erg tegen, is het een idee om Arnica of Traumeel te gaan nemen? Suus een WWerwtensoepje, jakkiederrie... BB nog niet de oude, rustig aan meid... Heb iemand die voor mij van foto's schitterende digitale tekeningen maakt, die gaat er een heel zwikkie voor me maken voor op de vernieuwde website van mijn peerd die in 't hoge noorden woont. Ben de halve nacht aan het zoeken naar alvast een nieuw ontwerp voor de site, maar ben helemaal gaar, kom niks tegen waarvan ik zeg "yesss dit is 't". Het echte nieuws...... ik ben een beetje perplex van. Komen we rond 18.00 uur thuis, ga ik naar de wc, nog steeds best veel bloed, veeg af...... verlies ik een vruchtzakje... ik weet hoe ze eruit zien, bij de miskramen heb ik 3 van de 4 gezien, en deze was wat kleiner dan die van 5 1/2 wk... Heb al gezocht wanneer een vruchtzakje zich precies ontwikkeld, maar kan het niet vinden. Als het zo is dat er al een vruchtzakje is met 4wk3dg, dan ben ik die dus vandaag verloren. Zou wel verklaren waarom ik maandag ineens zo heftig vloeide, gevolgd door 1 1/2 dag oud en bruin, en daarna weer heftig, 3 dagen lang, en dat de temp lang hoog bleef...De symptomen die ik normaal heb had ik ook, pijn in de borsten had ik niet, komt bij mij meestal pas na week 6, maar de laatste dagen was ik ook regelmatig wat duizelig, heb er speciaal vanochtend mijn bloeddruk nog even voor gemeten, ik dacht dat die misschien ineens te laag was. Aan de ene kant lijkt het me sterk, aan de andere kant weet ik wat ik op mijn wcpapiertje had, en heb 't aan Vent laten zien. Heb verder niet gekeken of er idd een 4 mm klein frutje in zat, ik was te overdonderd. Voorlopig hou ik het op een VMK, ik kan er weinig anders van maken.
Goeiemorgen.. Jeetje JFTD.. wat een schrik! Theoretisch gezien kán het natuurlijk...vlak na je miskraam zwanger geworden... verklaart wel een hoop van je sypmtomen incl. vage streepjes.. kan me voorstellen dat je er confuus van bent!
Je weet heel goed dat ik het niet zeg om je bang te maken, maar als ik gewoon zeg dat je uit moet kijken luister je niet. Ik was alleen bezorgd. Maar goed, ik hou voortaan mijn mond wel hoor.
Sloppy: welkom hier ;D JFT: Achos. Het zou indd wel wat verklaren. Maar ik kan me zo voorstellen dat je er perplex van bent. All: temp hier flink gekelderd, dus ik ben ook bang hier einde oefening. Gisteren wel een heel leuk feestje van petekind en tevens nichtje gehad. Cakejes versieren, stoelendans, schilderijen maken en balonnetje trap gevolgd door patat eten.
@JFTD: Ik kan me voorstellen dat je overdonderd bent van dit!! Sterkte! @Ladouce: Ik hoop dat je ongie nog even op zich laat wachten hoor......een maand of negen Ik hoop dat je een leuke dag hebt en lekker in gent kan blijven @Lotus: Wat een schatjes Bij mij is het duimen draaien begonnen..........ei is voorbij en nu maar hopen dat het raak is
Oei Liesben dat is inderdaad een flinke daling, afwachten maar kan me je gevoel wel voorstellen...... geen bloed houd moed!
jft@ jeetje dat is schrikken. en nu? dikke knuffel ik heb het nog nooit gehad vandaar ik vraag liesben@ leuk feestje gehad met de kids morgen weer sloppy@ goed genoeg geklust meid 1 extra kan geen kwaad he bb@ al weer op geknapt. knuf bebek knap je al weer wat op meid knuf koffie@ hoe gaat het met jou? knuf
Mogge, @marnat, je vraagt "en nu?" Geen idee, klinkt misschien hard, ben er niet emotioneel kapot van (eerder verbaasd), doordat ik de zwangerschap en MK nog niet had afgesloten (omdat er maar geen blanco zw.test kwam). @ Liesben, blaas jij die temp eens omhoog! @ Sloppy nu op het wachtbankje. Heb je een recente foto van je meiske? Hier net als 5 weken geleden weer schaafwond-achtig gevoel in bm. Eigenlijk doet het lijf het super, behalve het uitdragen dan. Ik ga weer wat websitemogelijkheden opzoeken op internet, daarna Vent wakker schoppen (zachtjes, anders is hij niet te genieten ) en met hem naar ons jongste knollie.
Goedemorgen dames JFT,dat is schrikken zeg!En naar....knuffffff. @Bebek...kun je alweer praten? @BB...alweer wat meer energie? @Koffie....hoe is het nu? @Marnat...hoe is ht met jouw wond? Goh,jullie vallen allemaal wel uit elkaar zeg Ik heb heerlijk geslapen.En het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was:jeej!Vandaag komt manlief weer thuis!
Marnat, jeeuuuu PSV!!!! (ik woon 20 km van Eindhoven af en heb ik mijn studententijd 2 straten van het PSV stadion gewoond, kon altijd precies horen, als ik mijn raam open deed, wanneer er gescoord werd) JFT, jeetje das schrikken. Hoe groot was het vruchtzakje?(als ik vragen mag) De reden waarom ik dat vraag is omdat ik ook ooit een miskraam heb gehad. Ik was zwanger geraakt door de pil heen en ik slikte deze vaak door. Dus toen ik die miskraam kreeg en het vruchtzakje zag kon ik niet achterhalen hoe lang ik zwanger was geweest. Ik kon het ook nergens opzoeken. Maar ik vermoed ook ergens rond de 4 weken en 3/4 dagen. Of rond de 6 weken. Als je het er verder niet over wil hebben snap ik dat ook hoor. Liesben, balen meis, ik had goede hoop voor je. Maar geen bloed geeft moed. Sloppyslayer, welkom hier. Ladouce, ik hoop dat je snel ongi wordt en maandag naar Gent mag! (zit er helemaal geen kansje in dat het wel gelukt is deze maand? sorry als je dat al eens verteld hebt) Lotuss, wat heb je toch een scheetjes!(maar wat wil je met zo'n moeder) Jowjow aan de klus vandaag zegt je banner of had jeje ei al gehad? Bebek hoe is het met je tong????? En je mag bij mij wel eens kippies komen knuffelen hoor misschien raak je dan een beetje over je angst heen. Suus, mannetje vandaag weer thuis en voor heeeeeel lang! Ben vast iemand vergeten, sorry. Hier voel ik me eigenlijk best goed. Gisterenavond leek het alsof mijn buik in brand stond? Geen pijn maar een branderig gevoel, voor iemand bekend? Verder vreet ik me ongans aan luikse wafels (je weet wel die van de lidl die apart verpakt zijn) Zometeen maar weer een grote pan macaroni voor mijn schoonpa maken dan kan hij ook de hele week weer eten
suus@ het gaat heel goed met de wond hij geneest mooi geen last van. ja de eerste ongi dag toen trok die wat maar verder niet. ik kan al steeds meer maar het mag niet he tja en ik kom aan als een gek bb@ fijn dat je je weer wat beter voelt. ben je nog nooit naar een wedstrijd geweest van psv? of ben je geen voetbal gek hihi maar even voor de duidelijk heid ik ben geen psv fan hoor fc groningen fan he
Hoi meiden Schoonouders zijn de deur weer uit en alle klusjes in huis zijn gedaan. Desmo heeft nog steeds niet gerookt (ik snap zelf niet dat ik het nog volhou) maar heeft wel verschrikkelijke woede-aanvallen Liesben en Bebek geen ruzie maken hoor. Liesben bedoelt het toch goed, ze is verpleegkundige dus weet wel wat ze zegt. En we hebben hier volgens mij allemaal het beste met elkaar voor. Suus krijgt straks haar lief weer thuis, joepieeeeee Liesben temp omlaag maar nog geen bloed? Hmz klinkt niet hoopvol, maar dan doe je gezellig volgende maand mee als we allemaal zwanger worden Bebek al wat aan de betere hand of nog steeds volle holtes? Marnat is blij vanwege PSV hihihi. Maar belangrijker is dat je wond langzaam beter wordt. Koffie ligt nog steeds voor pampes in haar bedje. Knuffel voor jou hoor, je hebt het niet makkelijk. JFT wat een schrik zeg. Maar het verklaart wel een hoop van je symptonen. Ga je nu weer een afspraak maken met de gyn of is dat niet nodig? BB10 Luikse wafels liggen hier ook nooit lang in de kast Sloppy welkom hier
aplaus voor desmo knap dat je nog steeds niet hebt gerookt het zeker belangrijk dat de wond de goede kant op gaat dan is voetbal bij zaak hihi suus hoe gaat het eigenlijk met jou rare cyclus is ie nu weer opregel of nog niet
Desmo, nog steeds niet gerookt, wel snel boos, logisch joh. BB10, 't zakje zelf ongeveer 1 a 1 1/2 cm, maar met links en rechts en onderaan een dunne sliert, dus in totaal van links naar rechts zo'n 3 cm denk ik.
JFT, vandaar die vage posi-test, sterkte meid. Liesben doet ook al aan omo-tests. Die zouden verboden moeten worden. Desmo nog steeds niet gerookt, klasse! Suus heeft erwtensoep met maar weinig erwten gegeten ... blijft brrrrrrr. Ladouce is overtijd ... spannend, duim voor je dat ondanks dat je ongunstig geklust hebt je niet meer voor IVF hoeft! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bebekje doet het nog, gelukkig. Sloppy, welkom, hoop dat jullie niet zo lang op jullie tweede wondertje hoeven te wachten. Marnat hoopt dat ze snel weer mag klussen. Vraag me alleen af of je vanwege de wond niet een half jaartje moet wachten tot je zwanger mag raken. Ingreep was toch een soort van keizersnee als ik het goed heb begrepen? Hier ook nog steeds niet helemaal opgeknapt, gelukkig geen koorts meer, maar het is wel een hardnekkig virusje. Is voor de lijn wel goed, heb maar weinig trek en de pondjes vliegen eraf. Maar toch hoop ik dat ik snel weer normaal kan eten, want anders moet ik straks nog m'n best gaan doen om aan te komen ook. Verjaardag wel gevierd gisteren, was op wat ongemakkelijke momenten met vader en aanhangsel na wel gezellig. Was wel erg blij dat ze weer opge....... waren. Ben lekker verwend met bloemen, veul centjes, overslagtruitje, bloesje, oogpotlood en bodylotion.
@Dombo.....oh nee...was je jarig?Wanneer dan? Gefeliciteerd nog!!!!Of alvast? @Marnat.....ik heb geen flauw idee....ik hoop,dat mijn ongesteldheid goed doorzet,anders moet ik mijn echo gaan verzetten. @Desmo....dat snel geirriteerd worden hoort erbij hoor.Is allemaal afkick...kun je nagaan wat een rotzooi het is.Sterkte voor je mannetje