35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, fijn dat je mannetje vandaag weer thuis komt en dat hij voorlopig niet meer zo'n lange klus heeft.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Oepsie, zijn we collectief Dombo haar verjaardag vergeten :$

Hier een dikke grote vette verjaardagsknuffel!!!!!!!!!!

En gelukkig lekker verwend met veel centjes. Dat word shoppen (als je weer fit bent)

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ladouce overtijd? Die zit toch in Gent in het ziekenhuis dit weekend of ben ik helemaal in de war :(

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Dombo: Als nog Gefeliciteerd!!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Mijn stiefvader is overleden :(

Het is de laatste dagen idioot snel gegaan, hij was zo benauwd en had pijn. Nadat ze van de week 2 1/2 liter vocht en uit longen en borstkas hadden getapt had hij een dagje wat meer lucht. Daarna kreeg hij het weer super benauwd, plus wat uitval in zijn gezicht en vocht in gezicht + 1 arm. Een bronchoscopie mislukte, hij was helemaal in paniek. Ook de nachten waren de laatste dagen een hel.
    Een scan gemaakt van zijn nek en bovenste deel borstkas, het vermoeden van nog meer kanker bleek juist te zijn. Een gezwel die o.a. de longslagader dicht drukte, moet vreselijk snelle groeier geweest zijn want in 2 dagen kelderde hij achteruit.

Werd donderdagnacht uit m'n bed gebeld door 1 van zijn kinderen dat het heel slecht ging maar ze kregen mijn moeder niet wakker (die slaapt met oordoppen in). Ik heb haar sleutel, dus erheen gesjeest en haar wakker gemaakt. Net weer in de auto op weg naar het ZH kreeg ik een telefoontje dat het nu wel heel snel ging, laagvliegend van IJmuiden naar Alkmaar (wat zijn er om 06.00 al achterljk veel mensen op de weg, wat doen die daar!).
    Godzijdank waren we nog op tijd in MC Alkmaar. Hij was niet meer bij kennis, morfine, maar mijn moeder heeft nog wel bij hem kunnen zitten. Hij had het ontzettend benauwd, echt vechten voor zijn leven, maar vanaf de morfine werd dat iets rustiger en heeft hij er zelf niets meer van gemerkt. Er zat steeds meer tijd tussen de happen naar lucht, maar om het leven helemaal los te laten had heeft hij na een paar uur nog een kleine dosis slaapmedicatie gehad.

Eric is vrijdagmorgen om 08.40 gestorven op 74 jarige leeftijd.
    Hij ligt thuis opgebaard, de crematie is donderdag. Met mijn moeder gaat het natuurlijk slecht, maar ze zit nu nog in die 1ste roes en er is continue iemand bij haar (ik ga zo weer die kant op). Als het gewone leven weer begint voorspel ik een drama.

Dank je Eric, voor het gelukkig maken van mijn moeder de afgelopen 11 jaar
    Dank je Eric, voor je betrokkenheid
    Dank je Eric, voor je humor
    Dank je Eric, voor je warmte
    Dank je Eric, voor al je hulp en goede raad
    Dank je Eric, voor mijn stiefpapa zijn
    Dank je Eric, voor al je steun aan en het opvangen van mama
    Dank je Eric, voor meer dan ik kan benoemen

Dank je lieve lieve Eric.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Natas, gecondoleerd en heel veel sterkte!

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
  8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    natas@ gecondoleerd meid heel veel sterkte

suus @ ik stuur mijn ongi wel even of liever niet:D

dombo@ wat zeg je me nou moet ik nog een half jaar wachten grrrrrrrrrrr
    maak me niet flouwer dan dat ik daar al over ben
    ja het was een keizersnee dat heb je goed

nog gefeliciteerd met je verjaardag

ik hoor het 10 feb wel

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Lieve Natas,

ik zit hier met je mee te huilen... sterkte meid, voor nu en de komende tijd... Eric boft dat hij de laatste 11 jaar jullie als familie heeft gehad.
    Wat een prachtige foto. snif...

10. veronika

veronika Niet meer actief

Natas, wat verdrietig zeg, mooie tekst en mooie foto.... Gecondoleerd.

Verdrietig dat hij nog zo heeft moeten lijden. 74, het blijft te jong he (mijn stiefpapa is ook 74, gelukkig nog vitaal en kerngezond, maar altijd als de telefoon gaat op een raar moment denk ik aan hem :(. Je hoopt altijd dat je moeder haar man nooit hoeft te missen he).

Sterkte met het gemis, en sterkte met en voor je moeder.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Natas...wat verschrikkelijk :( heel veel sterkte de komende tijd.Ook voor je moeder.
    En wat een prachtige foto!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou zeg, ik maakte maar een grapje hoor!

Enniewees, ik ben per direct gestopt met de antibiotica; ik heb enorme blaren achter op mijn tong :x :(
    Kan nauwelijks slikken alles wat ik drink voelt alsof het geabsorbeerd wordt door mijn tong, alsof het vreselijk verbrand is...ben er vannacht zelfs paar keer wakker van geworden....

Ik ga straks even bijlezen, moet nu toch echt proberen iets te eten anders ga ik van mijn stokkie!

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oh nee...eigenwijs suffie....toch zo'n last van je tong gekregen?
    Dikke knuf!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Natas, wat verschrikkelijk!! Gecondoleerd meis, voor jou, je gezin en je mama. Het is wel een prachtige foto zeg, een heel waardevolle herinnering! En je hebt een mooie tekst geschreven!
    Ik vind het heel erg voor jullie en wil jullie heel erg veel sterkte wensen en veel kracht om dit verlies te dragen...dikke knuffel en ik zal een kaarsje voor jullie branden!

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lieve Natas,
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...
    Kaarsje brandt hier...

16. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Natas gecondoleerd en alle sterkte meid voor jouw en je familie/stieffamilie!

17. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Zeg Bebek, schrijf nu even de naam op van dit spulletje, bewaar dat briefje goed b.v. in medicijnkastje ofzo en mocht het nog een keer gebeuren dan weet je dus nu welk spul je niet moet hebben (hihihi);)

18. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Dombo alsnog gefeliciteerd hoor, zeg vertel eens.... hoe jong ben je gisteren geworden 8)8)8)

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Natas, wat klinkt er veel warmte door in het onderstaande van je bericht, ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte meis !

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Natas..gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.
    Wat heb je mooi geschreven...en die foto..snik....
    Weet niet wat ik nog meer moet zeggen meis..:(

Share This Page