35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Met mij gaat het ietsje beter,ietsje want het snijdende en brandende gevoel blijft, opstaan en gaan zitten/liggen blijft een probleem. Ik hoop dat het goed is ben zo bang voor een opname en een algehele schoonmaak van de buikwand :(

Kwam er donderdag en vrijdag alleen bloed uit, nu komt er een onwelriekende zooi uit, dat moet toch een goed teken zijn ???

Maar waarom blijft mijn hele onderbuik dan toch zo gevoelig dat ik hem amper kan aanraken ?

2. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wel een positief iets, door mijn verplichte rust is mijn BV behoorlijk toegenomen.....

3. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd met je verjaardag Dombo!!

Jullie hebben weer even snel heel veel geschreven zeg!!

JFT...dat is ook wat! Kan me voorstellen dat je er even niet zo super erg van van slag bent. Was ook heel kort na de miskraam en je had het ook niet verwacht he. Verklaart inderdaad die vage testen.

Bebek...ach...blaren op je tong.. vervelend voor je! :x
    Hihi...je krijgt nu natuurlijk wel de volle laag he..dat snap je wel! Wie niet luistert moet op de blaren zitten of zoiets? :D

Ben ik iemand vergeten? Sorry dan alvast! :D

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Arme Koffie....:(

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ mijn buik bleef ook een poosje gevoelig
    en nu nog een beetje dovig gevoel

ik zal niet weten waarom dat zo blijft

wat goed dat je bv beter is geworden

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee Marnat het is echt een ander gevoel als wat ik net na de keizersnede had hoor, toen kon ik gewoon aan mijn onderbuik zitten, nu niet...

Maar ja ik hou wel de woorden van de gyn in mijn achterhoofd, als dit niet helpt dan moet echt alles weer open.....

Bah nu ff wat anders hoor :(

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ok koffie dan gaan we het over wat anders hebben hihi

het sneeuwt hier weer vol op
    en ik kijk ondertussen naar voetbal

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natas; gecondoleerd! Wat een verdriet, maar wat fijn dat jullie er op tijd bij waren!

All: ik trek me (even) terug. Humeur om op te schieten en ik zeg blijkbaar toch alleen de verkeerde dingen.

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben....ik weet dat ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien....het is niet zozeer dat je wat verkeerds gezegd hebt.Je hebt gewoon een grapje van Bebek niet goed opgepikt en daar wat fel op gereageerd.Dat is een beetje het nadeel van internet,dat je soms lastig kunt zien of mensen serieus zijn of niet.Gewoon een misverstand.Toch?

Ben een pond afgevallen deze week en zit op de 77,3 nu.Eigenlijk is mijn weegdag morgen,maar dan ben ik er niet.Of misschien nog net wel op het weegmoment (half 3) dan weeg ik me nog wel een keer....maar een pond in 6 dagen dus....vind het een beetje weinig....erg he.Maar dat komt doordat ik braaf elke week een kilo kwijt ben.En nu dus een pond.Ik weet dat ik niet moet miepen hoor....

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat zal best zo zijn. Maar ik gaf alleen (professionele!) mening, omdat ze zich af vroeg of het kwaad kon. Maar dat word dus niet op prijs gesteld.
    En wat ik eerder al zei, ik was echt oprecht bezorgd. Dat ben ik nog steeds, omdat toch blijkt dat ze er allergisch voor is.

Maar het zal wel weer aan mij liggen hoor. Daarom zeg ik ook dat ik me wel terugtrek. Ik heb vandaag met alles en iedereen ruzie.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Natas, Chris, Danique, mama van Natas en familie.

Woorden schieten te kort. Allemaal heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik wens jullie de kracht toe om dit te verwerken en een plekje te geven.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

*heeft pb aan Bebek gestuurd*

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, trek het je niet aan meid! Met jou waren er meerderen bezorgd om Bebekje!

Bebek, gelukkig maar dat je bent gestopt met die AB. Nu inderdaad naam opschrijven, doorgeven aan HA en apotheek en nooit meer die zooi slikken maar om andere vragen!

Koffieleutje, klinkt meer dan pijnlijk. Hoop van harte mee dat een algehele schoonmaak van de buikwand niet nodig blijkt te zijn. Dikke knuf. Wel fijn dat je BV nu goed gaat!

Marnat, het is niet de bedoeling om je flauw te maken hoor, ik vroeg het me alleen af, omdat in de regel na een KS wordt geadviseerd minstens een half jaar te wachten met een nieuwe zwangerschap. (door sommige gyns zelfs een jaar!!). Aangezien jouw ingreep toch ook een soort van KS was dacht ik daar aan. Vraag het voor de zekerheid eens na aan je arts.
    Heeft te maken met het risico wat je loopt dat je lidteken uitscheurt wanneer het nog niet volledig is hersteld.

Suus, ik kan me heel goed voorstellen dat maar een pondje eraf je teleurstelt, evengoed doe ik hier een vreugdedansje voor je, want het blijft knap. Nog maar 5 kilootjes meid!

@all, bedankt voor de felicitaties
    JFT, taart ziet er heerlijk uit, neem allemaal een stukje zou ik zeggen!

Was het Jowjow die het vroeg? Dombo is gisteren 41 jaar jong geworden.

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Marnat ook tegen mij is gezegd dat ik absoluut het eerste half jaar niet zwanger mocht raken ! (en dat was nog voor de ontsteking )

Suus ik weet het een pond lijkt niet veel maar het mag niet TE snel gaan wegens jojo effect

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Natas ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Wat een prachtige tekst, het geeft op een hele mooie manier weer wat je stiefpapa voor jou betekend heeft.

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    JFT: dat is schrikken zeg maar verklaard inderdaad ook wel weer veel. Sterkte.

Liesben: nogmaals baalen. Heb ook al in het 2010 topic gereageerd.
    Enneh, wat reacties betreft, het blijft helaas tekst zonder lichaamstaal dus altijd moeilijk qua interpretatie maar trek het je niet aan en blijf wel komen hoor.

Suus: mannetje weer thuis, jippie en nu een hele tijd samen genieten ;). Enneh, de ene week gaat het afvallen nu eenmaal beter dan de andere week. Ik vind een pond nog steeds een goed resultaat zeg.

BB: er is wel een kansje, we hebben wel geklust maar ik heb geen idee of het rond de juiste tijd was. Geen ovutesten gebruikt en normaal zou het na eisprong geweest zijn. Maar goed we wachten af. Branderig gevoel in buik zegt me niets en luikse wafels vindt mijn man altijd erg lekker.:D

Desmo: vooral doorgaan :D. Echt super dat je het volhoud. Bij slechte momenten kom je gewoon even online. We slepen je er wel door. Wat Gent betreft, kan pas naar Gent als ik ongi heb en die is er dus nog niet.

Dombo: alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zie dat je lekker verwend bent.

Bebek: toch maar gestopt met eigenwijs zijn. ;) Nu nooit meer vergeten welk antibioticum het is.

Koffie: klinkt nog steeds niet lekker. Hopelijk gaat het de komende dagen wat beter want het vooruitzicht klinkt nog minder positief.

Marnat: inderdaad misschien toch iets om aan je arts te vragen. Heb dit ook al eerder gehoord.

Hier, zoals jullie aan mijn banner zien en het feit dat ik nu reageer, nog steeds geen ongi en volgens mijn man komt ie ook niet meer de komende 8 maanden. :D Vandaag naar Maastricht geweest en dus weer naar huis gegaan na afloop en niet door naar Gent. Ik heb helaas op dit moment geen testen in huis dus dat feestje gaat niet door. Dinsdagochtend zal de eerste mogelijkheid zijn als er dan nog geen duivels gespot zijn.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden 10 feb toch voor controle heen dan zal ik het even na vragen
    ik ben nog nooit zwanger geweest dus lijkt me raar ze hebben het ook niet gezegt
    en het staat ook niet in de brief

dombo weet ik dat je me niet flauw wil maken maar ik schrok wel

en wij kunnen niet eens nog langer wachten want dan zal ik bijna 40 zijn

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    spannend ladouche heb je al een test gedaan?

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oe spannend hoor Ladouce....ik ga iig heel hard duimen.

Deel Deze Pagina