Dombo, met het schaamrood op mijn kaken omdat ik te laat ben: Alsnog van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en lekker verwend bent! Ging het nog een beetje goed met je vader en zijn aanhangsel? Hoop dat ze de pret niet bedorven hebben! All; ikke heb pesthumeur en pien in de bek, dus ik meld me morgen wel weer ff! *heeft Liesben terug gepb't*
Liesje heeft gewoon, net als Bebek, een enorm kuthumeur en dan ook altijd het gevoel dat de wereld tegen haar is. Maar pb-tjes met Bebek verlopen goed, dus geen zorgen dames. Komt goed.
Lieve Natas, gecondoleerd met je stiefpapa. Uit je woorden, prachtige gedicht een ontroerende foto blijkt hoe zeer je gesteld op hem was. Ik wens je heel veel sterkte en kracht voor de komende moeilijk periode.
Bebek en Liesben hebben allebei een pesthumeur maar pb'en gelukkig samen, Suus is niet blij met haar pondje minder, Koffie verrekt nog steeds van de pijn, Natas heeft verdriet en Desmo is ook een btje verdrietig. Zelfs zo'n btje verdrietig dat ik vanmiddag heb gerookt Kon wel de verleiding van een pakje kopen weerstaan dus vanaf nu gaan we weer stug door met niet-roken. Ach meiden, die zieke kindjes in het WKZ grijpen me zo aan Mijn neefje ligt nu in een kamertje apart want hij heeft buikgriep. Hij drinkt niet meer dus krijgt hij sondevoeding en eigenlijk weten ze nog steeds niet wat hij nou eigenlijk mankeert (behalve die buikgriep natuurlijk). Morgen ga ik er weer heen en hoop ik dat hij niet (zoals vanmiddag) als een dood vogeltje in zijn bedje ligt en hij wat meer kleur op zijn wangetjes heeft. Zo'n klein ventje en dan zo ziek ... het is hartverscheurend
Desmo, kan me best voorstellen dat je toch bent gezwicht voor een peukje, maar gelukkig heb je wel de verleiding kunnen weerstaan om een nieuw pakje te kopen. Da's toch al een stap de goede richting op! Marnat, ik kan me voorstellen dat je niet wilt wachten, maar als gedurende een eventueel te vroeg geplande zwangerschap je lidteken gaat scheuren ben je echt niet blij! Bebek, beterschap en fijn dat jij en Liesje het weer goed hebben gemaakt. Voor degenen die haar nog van de begintijd van dit topic kennen heb ik nog babynieuws: Onze Diaantje1 is op 12 januari jl. middels een spoedkeizersnee bevallen van een gezonde zoon die mag gaan luisteren naar de naam Jason. Diaantje en Diaantjevriendje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet van elkaar, van jullie zoon en neem de tijd om te herstellen!
Even een korte blik hier en ik zie dat JFT waarschijnlijk een VMK heeft doorgemaakt en natas haar stiefpaps is overleden. Sterkte meiden & een dikke knuf!! Dombo was jarig: alsnog van harte meid! Nog even spammen:
Goeiemorgen meisjes! Helen.. wat een SNOEPJE! Bebek en Lies.. menselijk :-D Suus ... een pond in de week lijkt me toch prima? Marnat.. opknappende heen.. fijn hoor! Koffie.. manoman.. wat een ellende.. ik duim dat alle bagger er mooi uitkomt zo en dat een volledig buikgebeuren je bespaard blijft!!! Des... roken voor de troost.. heel begrijpelijk...Het is ook gruwelijk.. die zieke kindjes.. weet er alles van helaas... Maarrrr als je een peukie blíjft zien als troost en lekker en dus in de modus blijft dat je door niet te roken jezelf iets ontzegt, wordt het erg lastig... het is FIJN om NIET te roken.. je voelt je frisser, je ruikt frisser, je conditie gaat vooruit.. en bovenal.. het scheelt BAKKEN stress... alleen al het automatisme wat je als roker hebt om als je ergens komt 'asbakken te checken' .. of voordat je de deur uit gaat eerst kijken of je je peuken wel bij je hebt... of als je peuken bijna opzijn en het is eind van de middag: "moet ik nu een nieuw pakje halen of redt ik de avond hier nog mee" etc etc etc... dus KOP OP MEID.. je KAN het.. je doet jezelf een PLEZIER DOOR NIET TE ROKEN!!! (oh ja...ik vind dat ik het mag zeggen.. weet als ex kettingroker heel goed het verschil tussen wel en niet roken ) Ladouche houdt ons nog even in spanning tot morgen.. zou toch mooi zijn.. roze erbij!!!! Hier alles goed.. behalve dan dat ik behoorlijk last heb van mijn (o.a. huisstofmijt) allergie... en daar nu geen meds tegen mag... Snifsnotter dus... Fijne dag allemaal!
Goede morgen! @Ladauce: heb jij geen dag gekregen dat je moet testen of langs moet komen voor een bloedtest?? Ik duim voor je dat je zwanger bent!! Zou geweldig zijn.
Sloppy: als ik zwanger zou zijn dan is het door "ons zelf gedaan" . Dus geen ivf, we zouden namelijk nu voor poging 2 gaan. Vandaar dat er geen test afspraken gemaakt zijn. En aangezien ik vorig jaar ongi wordt op de dag dat ik een test kocht, ben ik nu wat afwachtender geweest en wilde ik dus bewust zaterdag geen test kopen. Nu moet ik helaas tot morgenochtend wachten met testen maar goed, nog steeds geen duivels gezien. We wachten dus rustig af.
*hier is bebek met pien in de bek* Hellen, wat een vrolijk poppie heb je toch! Des, beetje verdrietig? Van de kindjes in het ziekenhuis of gewoon even algehele malaise? Knap dat je toch geen pakkie peukies hebt gekocht hoor meid, da's al moeilijk genoeg! Doppie last van haar allergie, balen zeg! Vooral omdat je er nu niets tegen mag nemen! Sterkte! Ladouce, wat maak je het spannend meid! Mijn duimen draaien overuren dat je die hele ivf niet meer nodig hebt en spontaan zwanger bent geraakt! Duim duim duim duim duim duim duim! Dombo, wat leuk dat Diaantje bevallen is van een zoon! Ik begrijp dat alles goed is met moeder en zoon? Weet niet of ze hier nog weleens meeleest, maar: Diaantje en Diaantjeman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Liesben, ik moet straks de ha weer bellen en dan zal ik ff naar dat 'tegengif' vragen wat jij zei, thanx voor de tip! Ik belde dus vanochtend met de assistente om het hele verhaal uit te leggen, zegt ze dat ik maar even tijdens het telefonisch spreekuur moet bellen met de ha zelf om te kijken of ik toch met die troep door moet gaan Ik zeg; dacht het niet mevrouw, dat ik daar mee door ga, ik heb joekels van blaren in mijn mond en kan amper eten of drinken! Assistente-mens is heel niet leuk, onvriendelijk type, zo eentje dat je denkt 'als je je werk niet leuk vindt, doe het dan niet'. Maar goed, nu ga ik dus tussen 13 en 13.30 de ha zelf maar bellen, maar mooi niet dat ik nog één pil van die zooi neem!
Och Hellen wat een heerlijk meisje heb je toch *smelt* Bebek ik was gisteren vooral verdrietig vanwege dat kleine zieke mannetje van mijn nichtje. Maar nu gaat het wel weer hoor. Ik ga straks een leuk houten boekje voor hem kopen met ouderwetse liedjes erin zodat zijn mama een beetje met hem kan zingen. Het is gewoon heel erg confronterend, zoveel hele zieke kindjes bij elkaar. Dat grijpt me iedere keer weer aan. Vanmiddag wordt niet-roken lastig. Mijn zusje komt ook en die is redelijk kettingroker. Maar ik heb goed naar Dop geluisterd en je hebt natuurlijk helemaal gelijk Dus ga ik niet mee naar beneden voor een peukie maar ga ik gezellig liedjes zingen met het zieke ventje
Wow Ladouce, 3 dagen overtijd! Ik wil ook zo'n banner Morgen testen? Bebek kan je nog wel eten nu, of ben je veroordeeld tot soep, vla en dat soort softe dingen? Goed dat je actie gaat ondernemen, dit kan echt niet. Dop mag je helemaal niks nemen tegen je allergie? Dat lijkt me knap lastig, zeker als straks het hooikoortsseizoen weer aanbreekt. Misschien iets homeopatisch?
Ladouce je maakt hetmaar spannend. Desmo volhouden hoor, ik vind het echt knap van je. Bebek met pien n het bekkie, klnkt pijnlijk meis... Roos wat een schatje is dat toch. hier gaan de zenuwen me flink door het lijf..... p.s ik vind Xanders koppie ineens zo veranderd, viel gisteren ook op bij een vriend van ons. Ineens binnen een week..... Als ik van de week weer wat ben opgeknapt, zal ik weer wat foto`s maken.
Desmo, ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word...sterkte vanmiddag en onthou maar dat je dat kleine mannetje even zijn ellende doet vergeten met je bezoek! Eten gaat wel, als ik alles maar heel erg fijn kauw en in hele kleine hapjes en vooral niet te heet, want het voelt alsof mijn hele tong open is. Gisteren dus een goed excuus om een bak ijs leeg te lepelen, dat was errug verzachtend! Koffie, ik las van de week in een blad dat kleintjes zomaar ineens heel erg kunnen veranderen, zo ook met groeien, Het schijnt dat ze in één nacht 1,6 cm kunnen groeien, om vervolgens 64 dagen geen mm meer bij te groeien! Dus kan me er iets bij voorstellen dat ze ineens heel erg veranderen!
Ow wat een fantastisch excuus om ijs te eten Net kwamen eindelijk die tranen die al een paar dagen hoog zitten. Ik las op de site van kleine Roos een blog van Hellen1971 over borstvoeding geven in de nacht. Zo vreselijk mooi omschreven, de warmte en liefde spat er gewoon vanaf. En toen zat ik hier ineens verschrikkelijk te brullen en kon niet meer ophouden. Verdriet om van alles maar eerlijk gezegd vooral om mijn eigen gemis van een kindje. Hebben jullie dat ook weleens, dat het je ineens zo keihard kan raken? Of misschien ben ik wel wat emotioneler nu k niet rook en dat kleintje in het ziekenhuis