Heel herkenbaar Desmo, ik kan dat ook heel erg hebben! Gewoon zomaar ineens een hele dikke vette huilbui om het gemis....en om de angst dat het misschien wel nooit gaat gebeuren... Dikke knuffel meis!
Ik heb ff een vraagje: Jullie weten allemaal dat ik heel erg stipt ben met mijn 26 dagen cyclus. Nu heb ik toch maar ovulatietesten besteld, met name omdat ik mijn ei niet voel. Ik heb een pakket van zes van die dingen besteld. Nu is mijn vraag; wanneer kan ik het beste beginnen met die testen?? Volgens de banners zou ik rond dag 13 mijn eisprong hebben, zal ik dan op dag 10 beginnen?
Bebek: in het pakket staat als het goed is wanneer je moet beginnen met een cyclus van 26 dagen. Ik denk op dag 8 want volgens mij adviseren ze bij een cyclus van 28 dagen op dag 10 te beginnen. Vanavond reageer ik verder, zit nu op m'n werk. Heb ze maar gewoon in de waan gelaten dat ik vandaag naar Gent ben geweest. Weet anders ook niet wat ik moet zeggen.
Dank je Ladouce, zal morgen ff de gebruiksaanwijzing goed doorlezen! Nog steeds geen ongi begrijp ik? Je maakt het wel spannend! Mijn duimen draaien hoor! All: heb net de HA gesproken....rare mensen daar hoor! Ik moet dus inderdaad stoppen met dat middel en er wordt genoteerd dat ik 'ernstig allergisch reageer' op dit goedje. Maar verder doen ze dus helemaal niets! Ze wil me geen andere kuur geven tot mijn allergische reactie weg is en tegen die blaren geeft ze me ook niets. Ze zegt dat dit een virale infesctie is en dus ook met mijn weerstand te maken heeft en dat ik dus nu heel veel vitamine c moet eten om dat op orde te krijgen. Maar die blaren komen van die troep en niet door een gebrek aan vitamine c! Ze zei wel dat ik thuis moet blijven tot ik die blaren kwijt ben en tot mijn holte ontsteking weg is, want dat ik extreem vatbaar ben nu. Joh. Als de holteontstekingen van de week niet over zijn, moet ik terug. Stom gedoe allemaal! Goed, ga nu dus gewoon naar buiten, want puppie moet uit en ik moet nog boodschappen halen en mijn verwijsbrief ophalen!
Lief dat je er naar vraagt! Ze heeft een virus aan de hoge luchtwegen........of te wel ze is snot verkouden Het gaat alweer een stuk beter met haar en ze drinkt al wel weer voldoende maar ze is er nog niet. We moesten van de kinderarts heel voorzichtig doen, we mochten haar nu nog mee nemen maar als ze nog slechter zou worden moest ze worden opgenomen. Maar het gaat sinds gister dus al weer een stuk beter
Reageer even snel vanaf werk. Ben (nog) niet ongesteld. Heb ook geen menstruatiegevoel. Raar lijf. Begin dan toch weer hoop te krijgen.....
Hoi dames, ik las huilbuien, mooi meisje, 1 sigaretje en 3 dagen overtijd. Hier ben ik vandaag onder mijn steen gekropen, zover dat kan als je moet werken. Ik weet niet waar ik last van heb (ja voornamelijk van mezelf). Ik voel me erg zielig en wil het liefst eigenlijk niemand zien (en op niets reageren) maar dat wordt moeilijk met een klas vol puberende autisten. Hebben jullie ook wel een zo'n AAAACHHHHRRRRRRRR gevoel (op volume 10)? Iedereen moet iets van me, vraagt iets aan me, of wil wat vertellen en het liefste roep ik heel hard IK WIL NIET! Gelukkig moet ik vanmiddag naar de huisarts dus kan ik vroeg naar "huis". Sorry voor mijn geklaag.
Liesben, het is niet meer dan logisch dat je nu toch weer een beetje hoop krijgt. Ik hoop en duim voor je mee. Hellen, wat een schatje is Roosje toch. Desmo, heel goed van je om tijdens de rookpauze van je nichtje maar gewoon even bij je neefje te blijven en hem dan maar wat voor te lezen. Dat lijdt in ieder geval goed af. Ladouce, nog steeds geen ongi. Spannend. Hoop dat je mannetje gelijk krijgt en dat je minstens de eerstkomende 8 maanden ook geen ongi meer krijgt. Dop, vervelend dat je zo'n last hebt van je allergie. Ik mocht tegen de hooikoorts nog wel een neusspray hebben die me goed door deze periode heen heeft geholpen. Ben helaas alleen de naam van deze neusspray vergeten. Bebek heeft pien in de bek, niet zo gek met al die blaren. Gelukkig ben je gestopt met de AB, alleen vervelend dat je geen vervanging krijgt of in ieder geval op z'n minst iets tegen de au van de blaren. Sloppy, beterschap voor je meisje, gelukkig is ze al wel weer een beetje opgeknapt. Kleuterlogica blijft heerlijk. Mama, er zijn geen paddestoelen meer. Nee schat, die komen pas over een heleboel maandjes weer als het weer herfst wordt. Vinden ze het nu te koud? Ja schat, ze vinden het nu koud. O, dan zitten ze vast net als kabouter Plop in een warm paddestoelhuisje. Dat denk ik ook schat! Haha, kostelijk, dit soort gesprekken. Meiden, hoop zo dat dit soort gesprekjes jullie allemaal gegund is!
dombo@ zo leuk die logica van kids slim kind heb jij hihi sloppy@ beterschap voor je kleine meid knuffie bebek knuffie gauw weer beter worden he
Dombo, wat heerlijk toch, die kinderpraat! Ze is inderdaad wel een slimmerd, want ze legt mooi het verband tussen kabouterhuisjes en paddestoelen! Blijf maar dit soort gesprekjes opschrijven; ik geniet er met volle teugen van! Liesben, kan me voorstellen dat je weer hoop krijgt, zou ik ook hebben! Toch maar weer een testje er tegenaan gooien? Al is het maar voor ons? Ladouce, wanneer ga jij testen dan? Ik ben gewoon plaatsvervangend nerveus voor jou! Marnat, hoe gaat het met je wond meis? Zit voetbal er in voor je woensdag? Sloppy, wat zielig altijd, als zo'n wurmpje zo ziek is! Gelukkig gaat het nu weer beter en hoeft ze het ziekenhuis niet in! Suus, toch weer een halve kilo kwijt; ik vind het knap hoor! Ik weet nog van mijn afvalrace toen, dat ik op een gegeven moment ook ineens bleef steken, dat het heel langzaam ging. En na een paar weken was ineens het dubbele eraf! Dus moed houden, je bent super bezig! Heb net even zitten praten met Lief en nu doet mijn mond helemaal gruwelijk zeer, dus toch wel verstandig dat ik niet werk...morgen blijf ik ook nog thuis; ik hoop woensdag genoeg opgeknapt te zijn om weer te gaan; ik mis mijn boefjes!
:x:x:x Laat maar, zie banner. Een uur later buikpijn en het eerste bloedverlies. Een LF van 14 dagen is normaal voor mij, ik word meestal op 15 DPO ongesteld. Helaas. Er hoeft dus niet getest te worden. Ja, straks aan de ovulatie-testen. Dus ik ga even kijken of de steen van BB10 vrij is, want ik begreep dat zij er onder vandaan was.....
Lies mijn steen mag je hebben, bui is nog niet over maar een beetje gezakt. We moeten toch eten, vliegt niet vanzelf op de tafel. Dus ik ga nu maar even kip met rijst maken (en ondertussen een pak chocolat chunk cookies naar binnen werken)
Oh k*t Liesben, weg hoop :x Meiden ik hoorde vanmiddag in het ziekenhuis dat het vandaag de meest depressieve dag van het jaar is En ik krijg de indruk dat wij er allemaal ook last van hebben. Ik in ieder geval wel, de huilbuien zijn nog niet over. Hopen dat we morgen weer meer aanspreekbaar zijn
Desmo, ik ben ook niet echt happy vandaag, dus misschien komt het wel daardoor! Hoe was het met het kleine mannetje, alweer iets beter? Liesben, wat k*t zeg! Rare lijven en kl*teduivels ook altijd! :x BiBi, hoe was het bij de huisarts? Niks ernstigs hoop ik? Vroeg me ook af hoe het nu met je zwangere vriendin is? Hoe is het met Giegel en Benthe? Meiden, gaat alles nog een beetje met jullie??
Lief dat je het vraagt Bebek maar het kleine ventje gaat eigenlijk meer achteruit. Vanmiddag wilde hij even spelen en leek het goed te gaan, maar daarna hing hij weer slapjes in zijn bedje. Hij krijgt nog steeds sondevoeding maar zelfs dat gaat met heeeeele kleine beetjes. Voor de ervaren mama's onder ons: 50cc per 4 uur Zijn mama zakte vanmiddag ook even door haar hoeven. Huilen, huilen en nog eens huilen. Zo ontzettend zielig. Ik probeer er zoveel mogelijk voor ze te zijn maar eigenlijk kan je niks. Beetje afleiding en af en toe bij het mannetje blijven zodat zij even naar buiten kan ofzo. Heftig hoor, heb je een kindje en dan zoveel problemen.