Hoi Hoi, Ik heb ff een vraagje over brandend maagzuur.. wie heeft een goeie tip of weet een middeltje die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. groetjes Anja
weet je wat ik doe dan eerst had ik een goed middel die alles deed werken ook nu gebruik ik gewoon wat cola en alles gaat beter... tja hoop dat je er wat aan hebt meid! Ritje
Oooooooh, Inez houdt nu al d'r kleine uk in haar armen...... spannend! SanRob, heel veel sterkte met je vader! Daantje, succes en sterkte met al het geprik meid. Welkom Febr21, en gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat gaaf joh, op een boot naar Thailand. Wij zijn nooit verder gekomen als zeilen voor de Turkse kust Brandend maagzuur : vanille vla eten. Ik ben gister door mijn zus die uit Limburg terug kwam hier opgepikt en ben tot 's avonds laat in het ZH geweest waar Chris me heeft opgehaald. Vandaag ga ik aan het einde van de middag met Chris er weer heen, hij heeft z'n laatste afspraak afgezegd. De kinderen van mijn stiefvader hebben de hele nacht bij hem gewaakt, mijn moeder heeft bij mijn zus geslapen. Mijn hemel..... zo zit je zondagavond te bbq'en en te lachen met hem, zo ligt hij met dezelfde bruine kop in het ZH in coma aan een batterij apparaten Ze gaan vandaag al de koelpakkingen rond zijn lichaam weg halen. Dan moet hij zelf weer op temperatuur komen en zodra dat gebeurd is stoppen ze met de slaapmedicatie. Dan moet hij dus zelf weer een heel klein beetje bijkomen uit de coma. Dat kan vanmiddag zijn, vanavond...... of helemaal niet.
Natas ik duim heel hard voor jullie dat het goed gaat als hij weer op lichaamtemperatuur komt! Dikke knuffe'l
Natas goed dat de familie zo samenspand en voor elkaar zorgt he ook zijn kinderen, en dat men er is voor jou op en neer te laten gaan en te halen ook je ventje.... das toch al iets wel we duimen hier voor hem dat hij mooi ontwaakt uit de coma.... en snel zich beter voelt ! Liefs en sterkte Ritje
Lieve NATAS: ook hier draaien de duimen overuren dat hij snel mag ontwaken uit de coma en er helemaal bovenop komt. Heel veel sterkte voor jou en je familie! * KNUF *
@ Natas, ik hoop dat hij op eigen kracht bij jullie terugkomt, levend en wel. @ Febr21, goh, en dan op een forum! Grappig! Welkom ieg! @ Anja: bij mij helpt iets vets eten altijd goed - maar wel tijdelijk. Grr hier zijn de gearriveerd Nou ja, mijn cyclus is in elk geval ontzettend constant, dan moet dat ei toch een keer te spotten zijn, zou je denken! Volgende ronde nieuwe kansen, en klussen op vakantie
k*t Veronika.... Ik ben ook altijd heel constant. Vorig jaar was ik in 1 ronde zwanger en na mijn MA ook pas in ronde 9 dus nog wel binnen een jaar (dat was onze limiet voor de MMM) Je moet buiten op de goede tijden klussen ook nog gewoon geluk hebben dat eitje en zaatje elkaar ook lief vinden
Veronica wat jammer nu, even laten zinken en up naar de volgende ronde, vruchtbare tijden meisje... succes Ritje
@ VERONIKA: BALEN . Wens je veel succes in de volgende ronde! Fijne klusvakantie! @ ELLEN: meid, die banner staat je echt geweldig
Ellen, dus toch. Super hoor Gefeliciteerd. Natas: sterkte, wat erg allemaal. Inez: wow je bent nu al bevallen dus heb verder heel snel bijgelezen, dus ben niet helemaal op de hoogte, maar Ellen jij bent in ieder geval zwanger.
Dank je wel, Ritje, Diaantje1, Natas1 en Veronika! Erg leuk om tussen 'leeftijdgenoten' te zitten en te lezen wat jullie allemaal bezig houdt..... Alhoewel leuk?!?!? Ehhh... Natash, poeh dat is niet zo maar wat. Soms lijken dingen niet te begrijpen. Sterkte En Veronika, ondanks dat ik het traject niet heb gekend, voel ik toch met je mee hoor! Succes maar weer.... Bijzonder om te volgen wat er allemaal afspeeld met leeftijdgenoten. Ik ben daar toch een aantal jaren 'uitgeweest' en van vriendinnetjes op afstand hun zwangerschap(wens) meegemaakt. Maar zo van dichtbij eigenlijk nooit gevolgd of beleefd wat er allemaal nog meer meespeelt. Dus alle meiden die nog niet zwanger zijn en daar volop voor gaan. Heel veel succes voor jullie allemaal! Liefs
@nin0 Jules is al een maand oud, wat gaat dit toch snel, ben ik dit nu of is het de ouderdom hier? en het lijstje begint op te korten bevallingen komen dichter bij, en zwangeren zetten hun naam onder de lijst..... gaat prachtig hier vooruit, het weer is iets beter , nu nog twee daagjes erna doorspartelen die hitte die men voorspeld! zondag ga ik proberen familie uit te nodigen voor mijn verjaardag en men schoonbroer, het is een verschil van enkele daagjes..... de taart is besteld! hoop dat die dag 1 tje is van men goede dagen Men word niet elke dag 42.... Ritje
Febr 21 hier is vannalles ditjes en datjes vragen ook en men deelt op dit topic zowel vreugde berichten als droevige waar we elkaar voor steunen... Tegen zuur heb ik dit gevondne op het internet! Als je last hebt van zuurbranden volg dan de volgende tips op: Eet meerdere keren per dag een klein beetje (bv. een boterham per keer). Vermijd vet en 'zwaar' voedsel. Wees matig met melkproducten. Melk verminderd het zuurbranden wel even, maar zet de maag vervolgens aan tot meer productie van maagzuur, met als gevolg nog meer last van zuurbranden. Neem voor het naar bed gaan een droog koekje. Leg een extra kussen onder je matras of zet het hoofdeinde van het bed iets omhoog. Kauw je eten goed en neem de tijd om te eten. Door het kauwen van kauwgom of het drinken van koolzuurhoudende dranken kan je veel lucht binnenkrijgen waardoor de klachten worden verergerd. Als je moet bukken, ga dan door de knieƫn. Als je rechtop zit, kan de inhoud van de maag minder gemakkelijk omhoog komen. Koffie, sinaasappels en sinaasappelsap en scherpe kruiden kunnen de klachten verergeren. Helpen bovenstaande tips onvoldoende, dan zijn er drankjes op recept verkrijgbaar via je verloskundige. Bij de reformzaak is ook een aardappelzetmeeldrankje te koop. Dit is een natuurproduct en helpt minstens net zo goed als de medicijnen. Ritje
Iemand contact met Inez? en nieuws? ik heb spijt dak men telefoon niet heb gegeven..... Natas niet vergeten he, dat we van jou ook op de hoogte blijven! ik ga zien of ik men vriend zen laptob kan meenemen naar de kliniek en daar zien en berichtjes schrijven..... blijkbaar lukt het bij sommige dames.. Liefs Ritje
Febr21 leuk dat je met ons mee praat. Ik heb me ook nooit zo bezig gehouden met zwanger zijn maar sinds februari geloof ik ben ik ook vrij aktief. Dus het komt me bekend voor wat je zegt. En zeer bijzonder dat je via "waar de wind waait" met ons contact! Hoelang blijven jullie weg? En Veronika, kl....!
@Ritje, ja echt jammer van dat telefoon nummer. Ik ben er voor om dat wel te gaan doen wie dat wil. Want ik ben, zoals jullie wel een beetje weten, zeer ongeduldig en heb ook al zeer vaak aan Inez gedacht en ben zoooo nieuwsgierig!
Ik heb al weer even op dr site zitten kijken en daar staat wel een mobielnummer op maar om nou gelijk te sms-en is misschien een beetje te of niet?
Schiela sms maar en laat het ons weten en zeg dat we allemaal aan haar denken en in gedachten bij der zijn... doe maar als ze hem niet bij heeft reageert ze gewoon niet he, wat heb je te verliezen! doen.... wedden dat ze het leuk vind Ritje
Ik heb sms verstuurd. En nu maar weer afwachten. Zodra ik iets weet horen jullie het absoluut van mij!