Oe... chocola.. in mousse, reep of ijsvorm.. maakt mij niets uit.. doe mij maar een berg.. en ik ben niet eens ongesteld.. en ik mag helemaal niet snoepen, want anders lukt het me niet om mijn vette pens nog twee weken verstopt te houden om zodoende lastige vragen over combi niet meer roken-vette pens van mijn collega's te ontwijken...
BB10.. wat onnoemlijk spannend voor je vriendin.. ik duim dat de beeb toch nog zo lang mogelijk kan blijven zitten!!! Des.. wat een zorg he.. zo'n klein menneke... hartverscheurend... enne.. ik weet uit ervaring dat het héél fijn is als er een vertrouwd iemand af en toe even het 'naast-het-bed-zitten' overneemt zodat mama even weg kan.. (.. om te roken of wat dan ook ) Dus meissie.. het lijkt misschien niet veel.. maar je doet wèl veel!! *knuffel*
BB, wat heftig zeg, voor je vriendin. Hoop dat het kleintje nog een paar weekjes veilig en wel bij mama wil blijven zitten. Beterschap voor jou en alvast succes bij de allergoloog. JFT, dat lijf van jou maakt wel haast met al weer een nieuw ei. Gelukkig maar, want dat betekent dat je lijf het nog wel goed doet. Liesben, balen meid. Hele dikke knuf! Desmo, wat heftig toch voor je nichtje met haar zieke knulletje. Hoop dat er nu snel verbetering komt voor hem. En meid, het is al gezegd, maar het feit dat je er voor je nichtje bent zal haar heel veel goed doen. Chapeau meid! En ook voor jou een dikke knuf. Dop, succes met nog een paar weekjes buikie verborgen te houden!
:x:x:x Gratis af te halen: Vrouwenlichaam met volle rondingen, niet meewerkend, zelf denkend en een aantal gebreken. :x:x:x Kortom, test gedaan en ja hoor de welbekende omo test. Begrijp het echt niet meer. Heb alle symptomen, ben nooit 4 dagen overtijd (ja ok, na ivf poging 1 maar dat was logisch ivm hormonen en wist toen ook dat ei later was) Weet het echt even niet meer.
Ik heb er al één, dus laat maar! Wat raar zeg! En nog steeds geen tekenen van duivels? He meis toch, ik had zo mijn zinnen gezet op roze voor jou! Wie weet test je pas laat positief?
Ladouce, rare lijven in overvloed begrijp ik. Ik hoop dat jouw lijf zich snel gaat gedragen en je over een paar dagen 2 vette strepen op je test hebt. JFT weer een eitje joepie. Dop, wijde truien dragen of grote blousen Hier, ik belde vanmorgen de allergoloog in het ziekenhuis om een afspraak te maken. Er werd mij door de assistente verteld dat er een lange wachtlijst was. Ja dat had ik al van de ha al gehoord. Ik zei tegen haar dat mijn ha die wachtlijst te lang vond en dat zij adviseerde mij binnen 14 dagen te zien. Toen werd ik door die assistente uitgelachen! Binnen 14 dagen vroeg ze toen lachend. Tja zei ik, ik heb het niet bedacht. Toen zei ze dat ze met de arts ging overleggen en dat ze mijn dossier erbij zou pakken dat de ha gestuurd had en mij terug zou bellen om te laten weten wanneer die afspraak zou zijn. Nou moeten jullie raden wanneer ik naar die arts moet..............................morgen! Haha ik geloof niet dat dat zo'n goed teken is. Ik krijg wsl niet die test met die krasjes op je rug omdat de kans dat ik in een anafalactische shock raak groot is. Hoe ze het wel gaan doen weet ik nog niet. Ik weet trouwens niet wie het vroeg maar ik heb ook astma en op het moment een verminderde longfunctie. Iedereen bedankt voor het duimen voor mijn dinnetje!
Ik vroeg het. Sterkte/succes morgen, BB!! Oh ja, ik werd vanochtend door het ziekenhuis gebeld. Vent moet nieuw bloed geven, want het bloed wat hij heeft gegeven voor chromosomenonderzoek heeft geen celdeling! Is niets geks, komt gewoon soms voor. Hebben wij weer... betekent dus dat de uitslag van chromosomenonderzoek nog weer een maand later komt.... Eerst maar even kijken of ik hem zover krijg dat hij morgen of overmorgen vroeg zijn bed uit komt om naar z'huis toe te gaan.
BiBi, zo zie je maar weer dat al die wachtlijsten soms gewoon helemaal nergens op slaan! Fijn dat je morgen al terecht kan, succes!
JFT, da's balen, dat er geen celdeling te zien was! En daar komen ze nu pas achter?? Moet je nog een maand wachten, lekker dan!
Grr...ladouce.. dat is balen.. een witte test zou verboden moeten worden als je zwanger wilt worden! (kan soms ook fijn zijn natuurlijk, een witte test.) maar niet in dit geval! Hoop dat ze toch gaan verschijnen hoor... Sterkte morgen BB! Bebek, hoe is het met je blaren? Nog veel pijn? Dop had geschreven dat je moest gaan spoelen met zout water voor je ontstoken holtes. Heb er zelf ook jaren last van gehad, bij mij was het enige wat hielp echt antibiotica. Tegenwoordig gebruik ik zodra ik verkouden wordt neusspray van dr.Vogel, Cinuforce. Heb het nooit meer gehad maar ik weet niet of dat alleen door de spray komt hoor. Had toen heel veel onderdrukte stress en kreeg dat soort kwalen. Ook veel blaasontsteking. Heb ik ook geen last meer van nu.' En hoe is met Koffie? Gaat het een beetje meis?
bb@ wat vrezelijk van je vriendin meid wens haar maar sterkte ik duim hard dat het goed komt knuffie voor haar en jij veel succes morgen bebek zuster dop had een tip voor je geschreven die je dus niet had gelezen foei of ondertussen wel hihi lotuss hoe gaat het met jou meid
Neehee Ladouce! Hoe kan dat nou toch weer Wat ongeloofelijk balen zeg, dat had ik dus echt niet verwacht. Nou ja, jij ook niet natuurlijk. Tjees, weet gewoon even niet wat ik moet zeggen BB10 lekker verhaal van die wachtlijsten. Nou krijg ik altijd al vreselijk de pest in als iemand me gaat uitlachen op zo'n manier. Dus wel lekker een lange neus naar die muts trekken morgen hoor Aan de andere kant ... blijkbaar ben je een spoedgeval en dat is leuk als je in de rij bij de bakker staat maar niet in het ziekenhuis Succes alvast! JFT hoe lang hadden ze dat bloed al? Komen ze wel lekker op tijd mee dan. Grrr nog een maand extra, niet grappig. Bebek beginnen je blaren al te slinken? Suus ... laat je vent nou eens los en kom weer even langs hier. We weten best dat hij lang weg is geweest hoor *Desmo brengt Liesben even een pot thee en een knuffel onder haar steen* Niet te lang daar blijven hoor, isnie gezellig.
Vandaag hoef ik even niks van mezelf. Even niet naar het ziekenhuis, even niet die ellende om me heen. Gisteren bleef ik maar janken, alsof er een kraantje open stond. Vannacht verschrikkelijke nachtmerrie gehad en vriend moest me wakker maken omdat ik lag te gillen. Dus vandaag doe ik even niet mee. Ga de was wegwerken en strijken, poetsen en huisvrouw spelen dus. Oh ja ... en niet roken natuurlijk Het begint een beetje goed te gaan. In de ochtend heb ik al niet meer zoveel behoefte om er eentje op te steken