Euhm, ik heb de tip van Dop dus echt hélémaal gemist! Dus alsnog bedankt, alleen is het met die blaren en open wonden in mijn mond ff geen optie om met zout te spoelen; denk dat ik tegen het plafond aan zit dan! Des, ik dacht dat er stond of mijn blaren al begonnen te sTinken Ze slinken inderdaad wel wat gelukkig, alleen die in mijn keel doen nog erg zeer met slikken en volgens mij is er eentje op mijn tong open Niet fijn! Zit ernstig te twijfelen of ik morgen moet gaan werken, ook omdat mijn holtes nog heel niet goed zijn. Voel me ook enorm lamlendig, maar dat zal wel komen omdat mijn lijf aan het vechten is tegen al die virale infecties! Maar wat goed van je dat je nog steeds niet hebt gerookt!! De eerste week is het ergst zeggen ze, dus je bent op de goede weg! Applaus voor Desmo!
Da's al zowat drie weken geleden! Zijn ze lekker vlot mee zeg! Naja, kunnen we wel heel boos om worden, maar je verandert er toch niks aan helaas...Gauw nieuw bloed in gaan leveren en zeggen dat ze een beetje opschieten!
Lieverd.. het héét fysiologisch zout.. maar in feite is het 'neutraal water' Het heeft hetzelfde zoutgehalte als je tranen Geen enkel excuus dus die blaren.. pipetjes halen bij de drogist en SPOELEN !!!!! BB10 lekker dan.. domme doos die assistente! JFTD .. hè jasses... nóg langer wachten.. Ladouche.. gatver.. wat een onzekerheid *knuffel* Verder iedereen natuurlijk een fijne dag! Hier een dag vrij, maar drukker dan ooit!!
Grinnik, brilletje nodig Bebek? Hoewel blaren ook best kunnen stinken lijkt me Het lijkt me nou niet zo'n jofel idee om morgen te gaan werken. Straks hebben alle boefjes ook ontstoken holten, het is toch best besmettelijk? En als je lijf het nog zo zwaar heeft zou ik mezelf nog mooi een dagje rust gunnen.
het gaat goed met mij lief dat je vraagt de wond is mooi dicht korstjes zijn haast allemaal af loop niet zo heel veel meer vanwege het rot weer ben alleen heel moe heb vandaag lang geslapen maar nu nog moe word moe ook van het niks doen en mogen denk ik. woensdag ga ik zo ie zo weer veel lopen morgen misschien met manlief mee zaad in leveren en s avonds naar voetbal dus dan loop ik mijn kilometers wel ik moet natuurlijk wel zorgen dat mijn vader thuis voetbal moet kijken he zo als het er nu voor staat ga ik mee desmo jammer trouwens dat utrecht geen 3 punten heeft kunnen bemachtigen hadden ze wel verdiend goed van je dat je nog niet weer rookt knap hoor lukte ons het maar
Dop, ik heb dat hele bericht van jou gemist, dus wist niet dat je het over fysiologisch zout had Maar dat is wel een optie, dus ik zal straks eens ff kijken bij de drogist! Ben nu druk aan het stomen en dat geeft ook wel wat verlichting... Doe je wel een beetje rustig aan op je vrije dag? Desmo, volgens mij is die holte ontsteking niet besmettelijk, de zooi zit immers muurvast Maar misschien moet ik mijn lijf inderdaad nog een dagje rust gunnen, volgens de HA heb ik ook een weerstand van niks op het moment dus ben ik zo vatbaar als de pest. Ik wil heel graag werken, maar ze hebben ook niks aan me als ik volgende week weer ziek ben Voel me altijd zo schuldig als ik ziek thuis zit...
Marnat, fijn dat je zo goed herstellende bent meis! Niet gelijk teveel willen he; je hebt druk dagje gepland morgen als ik het zo lees!
BB: succes morgen en wat een reactie zeg van zo'n assistente. Soms denken die mutsen echt dat ze voor God kunnen spelen maar mooi dat jij haar morgen even lekker kan toelachen . JFT: typ elke keer bij jou JFK ipv JFT. Maar goed, lekker zeg zo'n lab. Maar ja, zijn volgens mij ook aparte types die zich daar opsluiten, weten niet hoe de rest van de mensheid werkt en empathie is een moeilijk woord. Manlief toch maar even opporren. Bebek: gewoon thuis blijven en het advies van Dop opvolgen. Ik ga 'm trouwens wel noteren. Ik stoom wel met zoutwater maar dat spoelen kende ik nog niet. Desmo: goed zo!!! Blijf volhouden. En goed dat je even een dagje thuis bent ipv ziekenhuis. Kun je weer even bijtanken. Ben net aan het googelen geslagen om toch maar een verklaring te kunnen vinden en gelukkig zijn er toch wel veel meiden die pas langer overtijd moeten zijn om een positieve test te krijgen. Ik heb me nu voorgenomen om pas weer zaterdag te testen. Dan ben ik een week overtijd en als het dan nog niets is dan maandag maar voor een bloedtest.
bebek@ ik heb zeker een druk dagje geplant voor morgen maar ik zal toch ook een keer weer goed in beweging moeten he de klio s mogen er wel weer af hoor hihi ik ga ook wel even op bed voor dat we naar de wedstrijd gaan
Da's misschien wel handig ja, even liggen voor je zo'n hele avond in zo'n rottig voetbalstoeltje moet zitten! Maar je hebt gelijk, beweging is goed! Maar wel met mate he! Ladouce, ik heb dat ook al een aantal keer gelezen, dat vrouwen pas na een tijd positief testen! Hier op het forum was er nog een vrouwtje die pas na negen dagen overtijd testte, bij allebei haar zwangerschappen! Dus we duimen nog even flink door voor je!! All: heb mijn werk gemailt dat ik nog maar een dagje rust inbouw morgen en dat ik ze morgen zal laten weten hoe het er dan voor staat...maar voel me er heel rot onder! Dus als ik morgen wakker ben en het gaat goed, ga ik misschien alsnog wel die kant op!
bebek@ ik doe zeker voor zichtig maar ik zit op moment meer binnen dan buiten frisse lucht kan ik wel gebruiken maar zuster bebek doe jij ook even kalm aan ik moet om me zelf denken van jou maar jij van mij anders komt zuster marnat even in actie hoor
De holtes zijn een zogenaamde "secundaire bacteriele infectie". Een bacterie is niet zo snel besmettelijk, ik neem aan dat Bebek niet haar snot exporteert de neusjes van de boefjes in Bebek, ziek is ziek. Je blijft THUIS. Punt uit. Oh, ik ben spuit 11, zie ik.... nou ja.... 't is goed bedoeld
Hahaha, wist niet dat jij zoveel humor hebt, kom niet meer bij hier! En nee, mijn snot is mijn eigendom en dat geef ik mooi niet weg! Ow enne: yes mom, ik blijf thuis! Zuster Marnat; ik zal luisteren naar uwe raad!
Proest, wat zitten hier eigenlijk veel zusters hihihi. Marnat ik had niet begrepen dat je naar het stadion gaat morgen. Brrr, doe je wel een beetje voorzichtig meid? Die stoeltjes zijn nou niet echt comfortabel. Maar wel lekker om er even uit te zijn lijkt me. Dat binnenzitten en niks doen wordt je inderdaad ook moe van. Een beetje frisse lucht kan geen kwaad
Ik weet niet wie er allemaal in astrologie, tarot en nummerologie geloven maar dit las ik net. 2010 = 2+0+1+0= 3 1 staat voor man, 2 staat voor vrouw en 3 staat voor het kind dat voortkomt uit hun vereniging. Schijnbare tegenstrijdigheden, 1+2, leiden tot 3, iets nieuws! 3 is de basis van alle nieuwe ontwikkelingen, dit cijfer staat voor levenskracht, creativiteit en vruchtbaarheid. Het symboliseert de cyclus van ontstaan, bestaan en vergaan, waarmee het op zijn manier ook weer het eeuwig draaiende wiel van de tijd (10) weergeeft. Het belooft een jaar te worden waarin we een grote verandering kunnen verwachten, een onvoorspelbare wending van het lot. Van ons wordt verwacht dat we blijven geloven in onze eigen kracht. En dat we tegelijkertijd meegaan met de stroom, met gevoel en mededogen naar anderen. Met andere woorden DIT WORDT ONS JAAR! (moet ik ineens aan het liedje van Jochem Meijer denken: "En vandaag is het mijjjjjjjjn dag!")
Jullie hebben weer veel teveel geschreven vandaag en gister.Was gister op de verjaardag van mijn schoonmama en vandaag moesten we de auto naar de garage brengen. Er is niet veel blijven hangen van jullie geklets. Dat Bebekje nog steeds blaren heeft en ze stinken of slinken...ik hoop het laatste. Ladouce een Bebekje doet en haar lijf wil ruilen. Desmo nog steeds gestopt is!! En dat Dop kledingtips krijgt Oja,wij hebben een neusspoelapparaat.Kost 15 euro bij de apotheek en op internet kun je van die zakjes niet prikkend zout erbij kopen (zitten er ook al 2 of 3 bij dat ding) een neusdouche heet het.Reuze handig. Ik kan mijn afspraak van vrijdag waarschijnlijk gewoon af gaan zeggen,want mijn ongesteldheid zet niet goed door.En de test was witter dan wit,dus dat is het ook niet.Ik vloei wel wat,maar elke keer een beetje en dan stopt het weer een dag :xDus nu gebeurt er voorlopig weer niks.Ik ga morgen het ziekenhuis even bellen om te overleggen over de hoe ende wat. Verder heb ik een bijpassend ongesteldheidshumeur...dus niet zo'n zin om hier te schrijven.Want ongesteld is weer niet zwanger.