35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Ahhh lieffffffff!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Leuke foto Suus! Staat je goed, zo'n klein frummeltje in je armen! En dat ziet Moeder Natuur natuurlijk ook, dus je gaat echt gauw roze knallen en vooral blijven!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ lieve foto staat je goed een lief wondertje je gaat roze knallen dit jaar
    en blijven knuffie

meiden ik ga voetbal kijken miss in de rust dat ik dan nog weer kom kijken
    fijne avond allemaal

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mooie foto Suus! En staat je goed inderdaad..;)

Ik moet steeds zo lachen om je Garfield Bebek! Wordt er vrolijk van :D

@Marnat, fijn dat het beter gaat met je! Met mij gaat het ook weer beter hoor! Heb het wel weer wat meer achter me gelaten en het schuldgevoel is ook minder. Het moest gewoon zo gaan tenslotte...

5. BB10

BB10 Niet meer actief

:)Met het risico dat jullie me allemaal uitlachen stel ik toch mijn vraag.
    Ik ben altijd een beetje huiverig om in een heet bad te gaan na mijn ei (ja ik weet het....;))
    Ten eerste heb ik een raar idee dat mijn ei dan weg kan spoelen en daarna dat een heet bad slecht is (heb ik wel eens gehoord)
    Ik weet dat ik waarschijnlijk ontzettende onzin uitkraam maar ik zou toch graag jullie mening horen.

:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Waarschijnlijk ligt iedereen nu in een deuk om mijn heel erg domme blonde vraag. En als ik logisch nadenk dat weet ik dat ik onzin uitkraam want als dat zou zijn dan zouden er maar weinig kinderen geboren worden. Maar het blijft door mijn hoofd spoken. (tja ik denk dat ik mijn hbo dilopma toch niet waard ben;))

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lotuss@ ben blij dat het weer wat beter gaat met je
    je hebt het niet makkelijk gehad .
    en ja misschien moest het zo gaan.

knuffel ik hoop dat het nu goed blijft gaan

en je ook heerlijk kunt genieten van soffie je mooie meisje

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BiBi, ik moest stiekem inderdaad wel even grinniken, maar niet omdat ik het een domme vraag vind hoor! Maar heb er gewoon nog nooit van gehoord!
    Enne, het lijkt me niet dat een ei weg kan spoelen, want je spuit dat badwater toch niet je baarmoeder in? :D
    Maar misschien zeg ik nu wel iets geks en is het wel zo...Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord!

Lotuss, hij is blij he, mijn Garfield! Fijn dat jij er ook zo vrolijk van wordt; heb ik onbewust toch weer een goeie daad gedaan ;)
    Vind hem zelf ook erg leuk hoor, zo'n 'ik-ben-wel-stout-maar-wel-leuk-stout-hoofd' wat ie trekt!

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@BB....ik heb er ook nog nooit van gehoord.Moest ook wel een beetje lachen,maar meer omdat je blijkbaar denkt dat je tussen al die malloten hier nog denkt rare dingen te zeggen :D:D:D

@Desmo...ik heb hier een man ,die van oor tot aan het glunderen is,omdat iemand op een foto op mijn Hyves iets leuks heeft gezegd over mannen en babies ;)

9. Suzanne68

@Lotuss....ik ben blij om te horen,dat je je weer wat beter voelt.

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Hahaha Suus, thanx ik voel me weer een stuk beter (katten zaten me raar aan te kijken en vroegen zich af waarom het vrouwtje zo hard moest lachen)

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Grinnikt voorzichtjes om BB10, want ziet in gedachten een ei in de badkuip schoolslag doen :D

Maar advies geef ik niet. Ik kijk namelijk nergens meer vreemd van op in onze rare lijven.
    Zelf durf ik nooit een eeehh scheetje te laten na het klussen. Bang dat ik de zaadvoorraad er weer uit pers :):):) (Lachen mag hoor meisjes)

Enne Suus, 't is toch zeker waar ;)

En nou ga ik gauw naast Marnat op de bank hangen om voetbal te kijken. Kom in de rust ook nog wel even terug.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Zit zich net te bedenken dat ik volgende maand roze zou kunnen testen, precies (!) een jaar na de vorige positieve test. Dat was op 17 februari....
    Damn. Een jaar geleden alweer..Toen was ik nog wel positief.
    Helaas zit ik nu in een periode dat ik denk:
    Ik? Een kind? Nee hoor, dat gaat er dus echt niet inzitten! Dat is ons niet gegund.
    Heb net wat mailtjes zitten lezen die ik gehad heb de tijd van de miskraam. Tranen over mijn wangen.
    Gelukkig weet ik ook wel dat ik over drie weken weer zeker denk te weten zwanger te zijn. Net als elke maand.. Om vervolgens een of twee weken later weer keihard in de realiteit gezet te worden.
    Kortom, ik zit inmijn menstruatie-dip.
    Waarom lukt het niet? Wat doe ik fout? Wat heb ik fout gedaan?
    Waarom heb ik dan ook zo'n k*tlijf gekregen toendertijd? Het ligt vast aan mij, ik ben gewoon geen goede moeder. Dat soort gedachtes.

Herkenbaar?

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    BB, dat wegspoelen kan niet maar ik heb ook wel gelezen dat een te hoge temp. niet goed is voor een prille zwangerschap. (of dat voor een bad geldt weet ik niet, zo heet is dat niet eens)
    Je kan beter ook niet oververhit raken met sporten en over hoge koorts heb ik ook wel eens gelezen. Maar ja...denk dat heel wat moeders hoge koorts hebben gehad en toch een kind op de wereld hebben gezet. Zo ook met sporten en de sauna ed.
    Maar raar vind ik het niet hoor! Ik deed ook niéts waarvan ik wist dat het schadelijk kon zijn voor een mogelijke zwangerschap.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Enne BB10....domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

15. Suzanne68

@Liesben.....heel herkenbaar.Maar het heeft vast niks te maken met wel of niet een goede mama zijn,want hele vreselijke mensen,die heel gemeen zijn ,die krijgen gewoon kinderen.
    En jouw kindje is zo gewenst,die krijgt een hele lieve mama!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D :D Whoehahaha! Ik val echt van mijn stoel van het lachen, kom niet meer bij echt, tranen over mijn wangen! :D :D

17. Suzanne68

Wat ik me nou opeens afvraag.....zouden jonge meiden die in dit topic wel eens komen lezen niet denken:die ouwetjes zijn echt gek,ik hoop niet dat ik zo word?:D

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Waarom doe ik mezelf dit aan? Nu zit ik weer te janken en kijkt lief me aan of ik gek ben....
    *zucht*

19. Suzanne68

@Liesben.....knufffffffffffffffff!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Dat van die scheetjes...............die van mij denkt nog steeds dat vrouwen geen scheetjes laten en dat wil ik graag zo houden ;)

Deel Deze Pagina