35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Ladouce omo-testen, dat is balen, maar geen bloed geeft moed dus we blijven de duimen draaien.;)

Bebek: lacht zich een breuk om opmerking van Desmo..:D

Desmo: is niet gek hoor van dat :$ scheetje... (hihihihi), maruhh wel toppie dat je nog steeds niet rookt! Vol houden hoor, wij slepen je door de moeilijke momenten heen... :D

JFT: balen meid, dat je nog langer moet wachten.:)

Suus: tja snap je dilemma (heb het zelf nog nooit bij de hand gehad) maar kan me er wel alles bij voorstellen.;)

Liesben: het gaat weer vriezen met een paar dagen, dus je kunt maar beter onder die steen vandaan komen in je witte pakkie (hihihi), heb ooit stage moeten lopen in een ziekenhuis, moesten ook zo'n wit pakkie aan, verschrikkelijk vond ik het!:$

Ego: grrrr......:x ei is paar dagen later dus lange cyclus deze keer, Verwacht hem nu morgen of overmorgen want vandaag positieve ovutest:D.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jowjow@ dat word klussen vanaaf hihi

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liesben lieverd, huilen moet! Je verdriet moet eruit en denk maar niet dat jij de enige bent die zichzelf van alles verwijt en rare gedachtenspinsels heeft over een slechte mama zijn.

Voorbeeldje?
    Ik heb jarenlang heel hard geroepen dat ik kinderen niet leuk vind en absoluut geen moeder zou willen worden :)
    Nu weet ik zeker dat ik geen kinderen meer krijg omdat ik dat toen zo hard heb geroepen. Het is me gewoon niet meer gegund :(

Gisteren heb ik ook zo'n beetje de hele dag gehuild, vandaag heb ik weer tranen gelachen. En jij kan over een paar dagen ook weer lachen, al kan je je dat nou niet voorstellen.

KNUFFFFF

4. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Vanaaf!?!?!?!?8)8)8) Wat denk je....., heb manlief allang mee naar boven gesleurd toen hij uit zijn werk kwam 8)8)8) (hahahha)

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Die jonkies moeten maar een voorbeeld aan ons nemen. Ondanks ons gezamenlijk verdriet (kijk naar de trieste lijst van zwangeren) blijven we positief en kunnen we erg hard om onszelf lachen.
    Maar goed, vroeger vond ik iemand van 40 al knap oud. Nu zie ik dat toch heel anders :D

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest :D:D:D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mams heeft vanmiddag stiekem al even een traantje gelaten nadat de afspraken voor proefdraaien waren gemaakt! ;)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Verder dikke knuf voor wie het nodig heeft!

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kom er net achter dat mijn Lief stiekem meeleest:$

Schat schei daar onmiddelijk mee uit!

Dit is vrouwen praat en niet voor jouw ogen bestemd!

Anders zal ik ook eens op jouw forum mee gaan doen.

(sorry dit moest even)

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou ja BB10, hoe durft hij! :$

Maar dan hoef je voortaan tenminste je scheetjes niet meer in te houden :D

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Laat jij alleen scheetJES, BB? Eet je nooit gekruid? ;)

Postagentschap was een ander dan ik dacht, maar ik heb ze! ;)

Ik hoop toch niet dat Vent hier meeleest, want dan leest hij hier dat hij, eh we, vanavond geklust hebben... volgens mij kent hij dat werkwoord niet op die manier :D

Veel jankerdjes, hier ook weer hoor, een volle kruiwagen die bijna omkiept is vandaag een super reden om te janken... heb em laten staan, ben zo jankend in de auto gestapt en weggereden. Sociaal voor mijn stalgenoten he? :D

Trusten meisjes!

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedemorgen iedereen. Dop weer een vrije dag? Normaal ben jij toch de eerste.
    Hier geen nieuws. Werkze allemaal.

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Nou het zet hier eindelijk door.Maar ik heb die afspraak wel afgezegd,want de kans dat ik vrijdag helemaal klaar ben is vrij klein.Alleen kan het ziekenhuis alleen nog donderdag en vrijdag en dan kunnen wij echt niet.Dus dan gaat het volgende maand worden ben ik bang.Schiet allemaal lekker op zo :(
    Manlief moet werken dan en we hebben van tevoren een afspraak gemaakt,dat ik niks in dit traject alleen ging doen.

14. Suzanne68

@Ladouce....geen nieuws?Je bent al 5 dagen overtijd :$ spannend hoor!

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Het is ook zeker niet iets wat je alleen doet Suus, ik zou ook geen stap zetten zonder mijn mannetje aan mijn zij. Wel balen dat het weer zo lang moet duren ... zucht

Ladouce hoe hou je het vol meis. Ik zou gek worden van onzekerheid en spanning. Nou ja ... je hebt ook niet veel keus he ;)

Hier ook weinig te melden. Vanmiddag weer naar de kleine man in het WKZ, ben benieuwd hoe het vandaag is. En verder komt er vanavond een vriend van lief eten en heb ik een ... Tupperwareparty!!!! :D:D:D Hoe mutsig kan je bezig zijn! Het is tegelijk een workshop Italiaanse hapjes maken en daar wordt ik dan wel weer heel vrolijk van. Trouwens van het feit dat ik naar een Tupperwareparty ga wordt ik ook al heel melig hoor.
    Mocht iemand van jullie nog iets nodig hebben ... la ma weten. Want eerlijk is eerlijk, die spullen zijn wel supergoed :)

16. Suzanne68

Haha.Nee,niks nodig....heb er ooit wel eens(jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug)een tandenborstelhouder gekocht.Waar je je tandpasta en borstels in kan zetten.Reuzehandig ding en heb hem nog steeds.
    Het burgertruttigste waar ik ooit heen ben geweest is een schoonmaakmiddelenparty :D ging altijd samen met een vriendin,waar ik vreselijk de slappe lach mee kreeg altijd.Maar die mensen verkochten dus anti-allergische schoonmaakmiddelen en hadden wat nieuws.Anti-allergische deo.Mochten we allemaal een beetje van op onze hand doen.En het zat er nog geen 2 seconden op.Jeuken!!Dus ik eerst nog beetje onopvallend krabbelen eraan.En vriendin helemaal in een stuip van het lachen.Echt knal en knalrood van de uitslag.:D Dat was een party waar ik alvast niet meer voor uitgenodigd werd :D

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Nee meiden, geen nieuws. Nog steeds alles hetzelfde.
    Hoe ik het vol hou Desmo. Je zegt het zelf al, ik moet wel. Kan niet veel doen. Mijn man zegt dat ik zwanger ben maar ik wil gewoon een bevestiging dat het zo is en als het niet zo is dan wil ik gewoon die duivels op bezoek zodat ik we de ivf kunnen opstarten. Dit is gewoon zo frustrerend. Je wilt vanalles maar je kunt niets en wil ook blij zijn maar waar mee. Of niet blij zijn maar waarmee dan weer. Kortom eind deze week kun je me waarschijnlijk afvoeren in een dwangbuis. :D:D En dan natuurlijk elke keer dat broekloeren, ook zo iets waar je neurotisch van zou worden.

18. Suzanne68

@Ladouce....ik hoop,dat dat roze streepje gauw op die test staat.
    Ik duim gewoon vrolijk door.

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Suus, je moet doen waar jullie je goed bij voelen en als dat alles samen is, dan moeten jullie dat ook doen. Jammer dat het dan wat langer moet duren maar dat is dan maar zo.

Desmo, alvast weer sterkte voor vanmiddag in het ziekenhuis. Hoop dat het mannetje op aan het knappen is. Weten ze al meer?

Tja, Tupperware, ik verafschuw het. Zusje, moeder en vriendin zweren erbij maar alleen die parties al. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om af en toe eens wat nieuws te kopen dus van die kreten dat het levenslang mee gaat en dat je levenslange garantie hebt daar doe ik dus niets mee. Heb je ook bij Walra en die mevrouw maakte ik heel veel jaren terug ook kwaad door te zeggen dat het van de Hema gelukkig nog wel eens stuk gaat en dat je dan wat nieuws kunt kopen.
    Maar in elk geval veel plezier bij je workshop Italiaanse hapjes maken. (dat lijkt me wel heel erg leuk)

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest, goed verhaal Suus :D:D
    Maar een schoonmaakmiddelenparty ... :$

Tja Ladouce het is inderdaad om knettergek van te worden. :x

Deel Deze Pagina