Nog even een laatste bericht van mij in deze topic....... Wij hebben besloten om helemaal te stoppen met het proberen om zwanger te worden. Deze maand had ik een cyclus van 13 dagen en ik ben er nu helemaal klaar mee. Gister ben ik naar de gyn geweest voor een afsluitend gesprek en morgen heb ik een afspraak bij de huisarts voor anti-conceptie. Succes allemaal verder!
Lieve Giegel, wat een verdrietig bericht....Ik wens je veel sterkte met deze beslissing en heel veel geluk, liefde en gezondheid toe!! Je was een gezellige topic-vriendin!! Knuffel!!
Dat hoop ik!! Droom er al van sinds ik een klein meisje ben...Nou ja, ff afwachten maar. We hebben nu helaas niet de middelen om er eentje aan te schaffen die 400 of meer euro kost, dus ik hoop dat die mensen een leuke prijs voor ons hebben! Zou echt een gelukkig mens zijn dan!! Ik ga met puppie uit en Lief ophalen, ik meld me straks weer!!
Die is nep, is een fotobewerking. Ben niet van de (half)langharen, maar ze zijn wel gaaf, ja. Giegel, het ga je goed meid.
@Giegel....wat een verdrietig bericht.En wat een zware beslissing zal het geweest zijn.Ik hoop,dat jullie je draai in je leven met opeens andere toekomstplannen snel gaan vinden samen.Heel veel sterkte. @Ladouce.....he bah....tandarts is ook niet mijn favoriet.Sterkte. @Koffie....wat fijn om te horen,dat de pijn allemaal wat dragelijker is.Doe nog maar wel even rustig hoor.... @Bebek.....ooooh wat gaaaf!!!!!Ik hoop dat hij niet zoveel kost.En volgens mij moet ik dan heel snel eens langs bij mijn vriendin in Zeist Zat te verzinnen hoelang het eigenlijk geleden was dat ik die leuke vriendin gesproken had.Al ruim een jaar niet dus Dus ik gelijk de telefoon gepakt.En serieus...we hingen nog geen minuut aan de telefoon...tranen over onze wangen van het lachen Uiteindelijk 2 uur gebeld (en Suus haat bellen,dus dat is echt lang) en afgesproken,dat we gaan proberen vaker te bellen en binnenkort ergens uit eten gaan samen.Daar komt dan meestal nooit wat van,maar het idee is leuk Ik vind het niet zo heel erg van die echo hoor...de uitslagen zijn verder toch nog niet binnen,dus eventueel volgende maand kan ook nog wel. Ondertussen bloed ik half dood hier,dus doorgezet heeft het.En manlief belde..die had 3 uur pauze en die heeft daar boodschappen gedaan,dus dat hoef ik niet vandaag.Lief he.
Gieg.. het ga je goed meid! Koffie.... en óf jij in je bed blijft zolang dat moet!!! *steekt vermanend zustervingertje omhoog* Ladouche... spannend hoor.. zal ik alvast een dwangbuisje voor je klaarleggen (heb er hier nog wel één in het museum..) Ahh... ook niet aardig van mij.. weet je wat?? Ik laat die dwanbuis waar hij is en duim gewoon heeeeel hard voor duidelijkheid!! (liefst in de vorm van een vette streep!!) Bebekje.. Coons zijn leuheuk!! Niet alleen mooi, maar ook heel lief... E. 400,- voor een Coon is echter al aan de lage kant... ik duim hoor! DES!! IK IK IK... móchten ze een los hengsel voor een was-emmer hebben.. IK IK IK .. smijnes is twee jaar terug gesneuveld en op vakantie mis ik em elke dag.. mijn hengseltje.. *snik* Zo'n ééntje.. maar dan dus alleen het hengsel *smeek-bid-smeek*
oh ja.. mag ook nergens meer komen als er zo'n party is.. FLAUW.. en ik wil juist altijd zo graag ..... NOT *proest*
Lieve Giegel, man o man, wat hebben jullie een moeilijk besluit genomen zeg, niks dan respect voor jullie. Meid, we gaan je heel erg missen. Heel veel geluk, liefde en gezondheid en hopelijk kunnen jullie je draai snel vinden. Dikke knuf.
Bebek, hij is GAAHAAF, die kat. Hoop dat je vriendje met goede berichten komt en dat jullie er zo een kunnen krijgen!
natas@ ik wens je morgen heel veel sterkte toe dikke knuf hier@ ik voel me goed vandaag dus marnat gaat lekker vanaaf naar vvoetbal ow zoon zin in ja meiden ik zal voorzichtig zijn bebek@ wat een prachtige kat ik kijk er niet te lang naar want dan word ik verlieft smelt
Had ik het maar geweten Bebek..dat je er zo graag een wilde. Wij hebben voor onze vorig jaar een nieuw thuis gezocht, en gevonden. Hij was trouwens echt wel zo groot als op die foto hoor. Zo groot zijn ze gewoon als je ze zo in die houding houdt (dan zijn ze helemaal uitgerekt) niet allemaal natuurlijk, maar wij hadden ook zo'n mega kater. Heb hem zelfs gratis weggedaan, wilde er geen geld voor hebben, alleen een goed thuis. En dát is gelukt, heel leuk gezin, we hebben nu nog contact.
Zoals het er nu naar uitziet hebben we zaterdag 'het' gesprek met m'n vader en aanhangsel. Ben benieuwd. Verwacht er nog steeds weinig van, maar ik wil het maar achter de rug hebben. Kan ik verder met m'n leven. Met of zonder ze. Laat het wel even afhangen van hoe fit of ik zaterdag ben aangezien ik nog steeds de griep heb, want ik wil niet half ziek zo'n gesprek ingaan. Daar wordt me dat gesprek iets te intensief voor. En broertjelief wilde ook wel bij het gesprek zijn, dus ook hij moet kunnen.