En hier.....bij het nieuwe gezin. Heb het meisje even onherkenbaar gemaakt. Is tenslotte niet mijn kind en niet iedereen wil zomaar z'n kind online.
Gelijk ook Dombo! Niet leuk, die gesprekken maar je kan in elk geval verder, op welke manier dan ook.
Jeetje Lotuss, had ik dat geweten zeg...en wat een prachtkat is het zeg! Die had hier een heel mooi fijn thuis gekregen... Lief is net terug van werk, was zijn collega (die van de mamacoon) vrij vandaag :X En morgen is Lief vrij, dus ik weet in ieder geval tot vrijdag nog niks :x
meiden ik ga er vandoor eerst even bij mijn moeder en vader langs en dan naar voetbal iedereen een fijne avond
Ben er weer. Moet helaas terugkomen. Een kroon begin langzamerhand af te brokkelen dus het betere reparatiewerk helpt niet meer, moet echt compleet vervangen worden dus. :x Over 6 weken pas (gelukkig). Bebek, heb inderdaad aangegeven dat ik mogelijk zwanger ben maar volgens tandarts kan de verdoving die ik dan krijg (en hopelijk ben ik het dan ook) geen kwaad. Bebek: moooie kat. Mijn vroegere manager had ook maincoons. Erg lief zijn ze. Ik duim voor je. Giegel: dapper dat jullie dit besluit hebben genomen. Ik wil jou en je man veel geluk toewensen in jullie verdere leven. Natas: ook van mijn kant heel veel sterkte morgen; dat het een mooi en waardig afscheid mag zijn. Koffie: lachen zo'n speeltjesfeestje maar mag je daar ook niet meer komen? Dombo: alvast succes met het gesprek zaterdag. Misschien voor jezelf ook wat dingen op papier zetten die je zeker wilt bespreken en misschien vantevoren met je broertje al het een en ander afspreken. Marnat: fijne wedstrijd vanavond. Lotus: hoop dat ik 'm niet nodig heb die dwangbuis maar bedankt voor het aanbod . JFT: heb je al wat verkocht? En wanneer is je eerste party. Denk dat er wel wat dames hier zijn die willen komen. Lijkt me wel gezellig.
Ja, jammer Bebek.. denk alleen dat Gijs peuken zou schijten voor puppie.. Hoop voor je dat het doorgaat want ze zijn echt super super lief!
Bebek, geduld is een schone zaak. Nu zit je gewoon op het wachtbankje voor je coonbaby. Gezellig naast mij, zit ik tenminste niet alleen geduld te hebben.
Haha Ladouce, ik zou liever naast je zitten te wachten op een échte baby hoor! Maar ik hou je met liefde gezelschap! Dombo, kan me voorstellen dat je tegen het gesprek zit aan te hikken! Het is ook erg confronterend en ongetwijfeld heel moeilijk, maar ik vind wel dat je trots op jezelf kunt zijn dat je voor je eigen gevoelens opkomt, hoe moeilijk ook! Inderdaad; schrijf op wat je kwijt wil en probeer niet in verwijten te schieten, maar volgens mij gaat het helemaal goed komen...als ik lees hoe je er al die tijd mee om bent gegaan, twijfel ik er niet aan dat je heel veel gewin uit dit gesprek gaat halen! Al is het alleen maar rust!! Succes meis, knuffel!
Grinnik, ik ga vanaaf op jacht naar een hengsel voor een emmer Moet die nog een bepaalde kleur zijn Dopje? En de deksel heb je dus nog wel he? Tjemig Bebek dat is geen kat dat is een Monster Ik zou het wel eerst even voorzichtig aan puppie uitleggen hoor, straks is dat mormel groter dan Dost! Maar goed, ik heb niks met katten, ben er ook allergisch voor. Doe mij maar een hond Maar ik hoop voor jou dat je um voor weinig kan krijgen. Natas ik wens jou en je familie heel veel sterkte morgen. Knufff Marnat, fijne wedstrijd. Ben wel een beetje jaloers hoor, maar ja ... ik mag naar een Tupperwareparty, da's ook heel wat Dombo spannend dat gesprek zaterdag. Wel fijn dat je broer er ook bij wil zijn. Nou ben ik vast weer mensen vergeten, maar da's niet express
Met het kleine ventje ging het vanmiddag redelijk. D.w.z. hij heeft veel en goed geslapen vandaag. Eten doet hij nog steeds niet, eigenwijs mormel :x Hij krijst alsof hij geslacht wordt als je met zijn fles aan komt zetten. En de sondevoeding is gestopt dus hij moet honger hebben. 's Nachts zetten ze de sonde toch weer aan om te voorkomen dat hij gaat uitdrogen maar het is wel een gezeik de hele tijd. We hebben hem vanmiddag wel even lekker in badje gedaan en dat vond hij heerlijk. Daarna is hij ook gelijk als een blok in slaap gevallen en kon ik de mama even meeslepen naar buiten, het zonnetje in. Oh ja ... enne IK WIL EEN SIGARET!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x:x Heb vanmiddag geprobeerd ze te kopen maar die hebben ze in het ziekenhuis niet, goh Dus heb ik niet gerookt, willen jullie even tegen me zeggen dat ik heel goed bezig ben
Dik applaus en dikke knuf voor Desmo! Je doet het kei goed meissie houd vol! En het wordt echt beter, echt!
Ik zit me toch een heftig topic te volgen hier....Ik word echt even met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik toch echt niet zo moet klagen over al mijn kleine kwaaltjes en ergernissen! Dit is het topic waar ik het over heb: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/186513-ontzettend-veel-regelen-zie-geen-beginnen-geen-eind-3.html Respect voor deze moedige, sterke vrouw!