35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Poeh, dit is al een lang topic, heb alleen de laatste pagina's gelezen.
    Hopelijk pas ik er nog tussen :)

Ik ben dus 43 jaar en dit is mijn 8ste zwangerschap. Ik heb al 5 kinderen.
    Zwanger worden gaat bij mij super snel ook al ben ik wat ouder.
    Dit keer de 2de keer. Is één keer eerder voorgekomen en de rest was meteen raak. We hoeven elkaar maar aan te kijken en....... :D

Ik zie hier heel veel termen voorbij komen die ik (nog) niet ken maar hopelijk word dat beter de komende tijd.

@Coto Gefeliciteerd ! Leuk hé, als het meteen lukt....

2. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Coto Gefeliciteerd op deze zonnige dag.

Els welkom, leuk ik was ook op mijn 43ste zwanger met megaresultaat, maar ik heb geen 5 kinderen, dat doe ik je niet meer na :D

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge
    Coto en Els, welkom en gefeliciteerd!
    Nog geen nieuws van Inez?

4. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo Banner maar aangepast! Is ook raar, gister weet je nog van niks, nu staat er ineens dat ik ruim 4 (!) weken zwanger ben.....krijg je zomaar 2 weken kado?

5. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    O ik had iets fout gedaan. Er stond ineens -48 weken. Ok het is nu goed.

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen ladies,

Nog steeds niks van INEZ, zie ik.

@ SANROB: heel veel sterkte voor je vader!

@ LOLA: en welke auto ga je vandaag halen? Heel veel plezier ermee.

@ COTO500: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

@ ELS43: welkom hier en ook jij Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

7. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ coto500 en Els43

Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap...

Ik ben vandaag ff bij de verloskundige geweest en ze zei ook dat als ik veel last van zuur had gewoon een rennie kon eten...ik moet zeggen het valt nu wel mee.. heb ff een vette hap gehad.. oepssss voor een keertje moet dat kunnen..haha

groetjes Anja :baby:

8. veronika

veronika Niet meer actief

Hai dames, dank voor alle lieve woorden, het was pas maand 2, maar je hoopt er toch op he, zeker met die rare verschijnselen, bloeddruppeltje, krampjes, en daarna ook nog misselijk geweest. BAH maar idd vol goede moed op naar de volgende keer!

@ Coto500 welkom, en super, wat een verhaal! Ben ook wel beetje jaloers hoor :oops: :oops: , had zelf ook wel zo'n ontzettend vruchtbaar wereldwonder willen zijn :confused: ;) Maar het is je natuurlijk wel gegund! Gezellig dat je mee komt praten hier. En Els43, jij ookl welkom en gefeliciteerd nog!

@ Lola, mijn nummer komt eraan, dan heb je die vast 8)

Goh, idd ben ook benieuwd naar Inez zeg, maar denk ook al tijdje aan Kaat, Molly, heb jij geen contact meer met haar gehad? Mocht je haar wel spreken kun je haar misschien ieg sterkte wensen - hoe het ook gegaan is, en zeggen dat we aan haar denken?

9. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ben ik paar dagen weg geweest en ik zie al nieuwe mensen en nieuwe zwangere.
    WELKOM EN GEFELICITEERD.

Oh wat is het spannend voor Inez. Als het maar goed is met haar en kleine.

Lola nieuwe auto, leuk.

SanRob. heel veel sterkte met je vader.

Natas hoe is het met jou, meid. Jij hebt het ook niet makkelijk met dat weer en vooral met die toestand met je stiefvader. Ik hoop dat het goed komt met hem, zodat jullie met z'n alle straks kunnen genieten van die kleintje die straks op de wereld komt. Sterkte, meid.

Hier is niet veel nieuws. We waren paar dagjes weg geweest. We gingen vissen met z'n alle. Het was super leuk. Ik had 5 palingen gevangen. De rest ook wat. Maar had meeste vis op de hak.
    Vandag gaan we met onze Kappa weer naar de DA voor een echo en konsult. Het is super spannend. We hebben afspraak staan on 14.40. Dus binnenkort vertrekken. Ik vertel het dadelijk hoe en wat. Hopelijk kunnen ze het nu zien hoeveel pups ze krijgt. Het is een beetje gek, maar ik vind het zo spannend alsof ik zelf een echo ga maken.

Meiden even een vraagje: ik heb sinds gister enorme jeuk aan mijn tepelhoofjes, het ligt niet aan het bh, ik heb een hele fijne zinder naden. En vanochtend tijdens het douchen kreeg ik waterstraal op mijn tepel, het deed me toch zeer.

Volgen de calculator had ik gister innesteling. Als dat een teken is, kan het zo snel?
    Stomme vraag, maar ik zit ermee.

10. els43

els43 Lid

Jul 28, 2008
    17
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    @4xmama

Ik had precies hetzelfde als jij onder de douche. Deed ook erg pijn en ze tintelden een beetje. En mijn test was een tijdje later positief, dus de symptomen zijn er.......misschien heb je geluk.

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Oh meid, was het maar waar. Ik zal niets beters kunnen wensen. Maar ik had afgelopen manden zoveel symptomen gevolgd door ongie, dat ik ben al een beetje bang om nu al blij te zijn en te hopen.

Toch bedankt voor snelle reactie en steun.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Mijn stiefvader heeft gisteravond wat minieme reacties gegeven op een pijnprikkel en op onze stemmen (hand beetje terugtrekken, bewegen oogleden, hoofd klein beetje draaien).
    Maar later op de avond werd hij te onrustig en hebben ze hem weer slaapmedicatie gegeven.

Hij moet vandaag wat meer reactie gaan geven, vorderingen maken en hier niet in blijven 'hangen'. Als dat wel zo is dan zijn de hersenbeschadigingen dus te erg.

Ik hoop op dit moment maar 2 dingen : dat Eric uiteindelijk in voldoende mate kan herstellen en dat deze baby nog even blijft zitten.

Wij gaan er aan het eind van de middag weer naar toe, lieve Chris heeft geregeld dat hij weer eerder op kan houden met werken.

Veronika, wat jammer van je ongi.

Coto, van harte welkom hier.
    En wat geweldig dat je positief hebt getest, gefeliciteerd!

SanRob, ik duim voor je vader.

En ook Els, welkom en gefeliciteerd!

Ben ook erg benieuwd naar Inez...... als het bij mij zo ver is en ik eraan denk, wil ik best wel iemand hier sms'en.
    Moet ik wel een telnr. hebben ;)

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ NATAS: kan het niet vaak genoeg zeggen: wens je nogmaals heel veel sterkte met je stiefvader! Hoop dat snel vorderingen maakt. Trekt je moeder het nog een beetje? Ik hoop met je mee, ook dat beebje nog even blijft zitten! *KNUF*

14. veronika

veronika Niet meer actief

Hi Natas, goed om iets te horen, ik hoop dat het heel goed verloopt voor je stiefvader, dat hij wakker mag worden en meer.

Ik hoop ook dat je kleintje blijft zitten, ik sla even over voor het versturen van mijn 06 want ben pas op 16 augustus weer terug, en zo lang hoeft je kindje ook weer niet meer nog te blijven zitten, toch? ;) ;) Maar er wil vast wel iemand je berichtje aannemen en op de site zetten! Veels te leuk om het snel te weten!

15. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Natas heb je nog voorkeur bij iemand waarvan je het nummer wilt hebben. Kan me voorstellen dat je met de 1 iets meer een band hebt dan met de ander.

16. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo allemaal,
    diaantje, shiela, els43, nin0, mollyvg, anja, veronika, 4xmamma, natas en wie ik nog vergeten ben :
    BEDANKT VOOR DE LIEVE WOORDEN!!!

Natas1 veel sterkte met je stiefvader.

En ja ik snap dat het voor sommige knap l.l.. is dat het bij mij zo achterlijk snel raak is. Ik hoop van harte dat het voor ieder die het wil snel raak is! :)

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Proficiat coco,
    ben heel blij voor je dus hier ligt wat geluk te rapen.....

geniet ervan meid...
    iemand zal je wel op de lijst zetten tussen het roze!

Natas, klik iemand aan he en geef dan een pb tje het is zo je zult wel een goede band en voorkeur hebben....
    hangt ook vanaf is het Belgie of Nederland...

kort ook voor je af meid,

Ritje

18. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    We zijn net terug van DA. Het gaat helemal goed met mama en pups. Ze zijn heel actief. Ze heeft er 4 gevonden, maar ze zei dat het kan wel meer zijn. Dat denkt ze omdat ze zijn iets kleiner voor 5 weken. Ze kon het alleen bij onderbuik gedeelte kijken omdat hoger zit meer vacht en onze Kappa raakt helemaal in paniek van scheren. Dus ze schoor niet en daarom kon ze niet verder kijken. Mama-hond maakt het ook goed: hart, longen en gewrichten zijn allemal in orde.

We zijn heel blij. Onze Dana ging mee, en toen ze eerste pup zag bewegen en alle kanten springen, konden wij aan haar gezicht zien hoe blijk ze was. Nu, zegt ze, mag heel de wereld weten dat wij pups krijgen. En ze vind woord "drachtig" niet mooi. Ze zegt onze Kappa is zwanger. Liefe schaat. Zo blij.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nieuwe meiden welkom en dus ook meteen maar gefeliciteerd ;).

Veronika, ik heb hier ook wat langer moeten kletsen tot ik zwanger was maar ik snap helemaal hoe je je voelt.....

4xmama wat een lief verhaal...

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hey coto500 gefeliciteeeeeeeeeerd met je zwangerschap.....

Share This Page