35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Nou, hele tijd niet hier geweest en allemaal nieuwe en zwangere
    :D :D PROFICIAT
    @Annna helemaal toppie ;)

Wat spannend, nog geen nieuws van Inez, ben benieuwd wat het is, nog even wachten dan........

verder hier niet zo veel te melden alleen de laatste 2 weken veel stress (mam operatie met complicatie/verbloeding) en angst. Dan nog het verdriet mijn golden retriever moeten laten inslapen, gelukkig heeft ze een prinsessen leventje gehad maar komt hard aan na bijna 14 jaar zo'n lieve hond bij je mogen te hebben :( :(

liefs

2. @Shiela: Ik heb jouw 06-nummer niet binnengekregen :( .
    Enne... ik wil van jou héél graag een sms-je ontvangen in 2009... ;)

@Veronika: Het jouwe wel... :D

@Coto500 & Els43: Twee nieuwe 'bejaarden' en allebei pas zwanger! Gefeliciteerd...

Ik denk ook elke dag wel aan Kaat, zou graag willen weten hoe het met haar is...

@Natas: Je heb een pb van mij... ;)
    De reacties van je stiefvader vielen dus helaas tegen. Ik hoop echt dat vandaag beter gaat...

@4xmamma: Wat leuk, een puppyecho! Heb je er toevallig ook een fotootje van...?

@Diana: Jij hebt dus niet zulke fijne weken achter de rug, lees ik. Sterkte met het verlies van je hond en ik wens je moeder ook veel sterkte...

3. Een Mini Cooper Clubman (een soort stationversie van de gewone Mini)...

De rode is de oude en de witte de nieuwe... :D

4. Vanavond bij de verloskundige geweest. Alles is in orde en het kindje is zelfs al helemaal ingedaald. Dat verraste me, aangezien het indalen bij een tweede kindje vaak erg laat in de zwangerschap gebeurt en soms zelfs pas tijdens de bevalling.
    Ik merk het wel, want mevrouw drukt nogal pijnlijk op een zenuw, waardoor ik tijdens het lopen om de haverklap 'auw!' roep... :(

Ik hoop trouwens dat ik de 'December 2006 mama trend' mag voortzetten. Alle mama's daar die na hun December 2006 baby dit jaar weer zijn bevallen, deden dat ruim (2,5 tot 1 week) voor de uitgerekende datum...

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @lola >>>>>>>>wouw zo,n mini daar droom ik vannnnnnnnnn
    wil ik al jaren hebben :D:D:D nja blijf nog wel dromen hoor.ze zijn super mooi

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    'n avond,

ik zal Kaat nogmaals melden dat jullie naar haar vragen, meer kan ik helaas niet doen, het onderwerp is m.i. te gevoelig om er nog tussen in te staan. Blerghhhh ik kom niet uit mijn woorden, sorry ;)

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo dames,

Ik zit met een probleem, denk ik ...............wie helpt me even...weet het nu even niet meer.

Ik heb 26 juli een bloeding gekregen 3 dagen te laat dus 3 dagen overtijd. Ik ben NOOIT overtijd...
    Ik had voor die bloeding zwangerschaps verschijnselen wist zeker dat ik zwanger was.

Nu het volgende: Gisteren en Vandaag had ik flinke last van bandenpijn :confused: :(
    Zo af en toe last van mn borsten en witte puntjes op m'n(.)(.)
    's nachts moet ik mn bed uit om te plassen en niet zo,n beetje ook, heb ik/had ik nooit last van...... ja met de zwangerschap van mn jongste.
    En maagzuur........

Nu denk ik dus dat ik toch zwanger ben ondanks de bloeding.

Wat denken jullie ?
    zou ik dan toch.........?

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Op zo'n soort manier was ik de eerste keer zwanger. Heb je een test in huis?

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lola wat een mooie minicooper een vriend van me heeft zo eentje met strepen en blauwe kelur prachtig.....

Hey en snel he nu al kindje ingedaald, das vroeg niet?
    hou het maar gpoed in het oog want het kort af.....

@Molly ja met Kaat is het gevoelig,
    spijtig dat we niets meer horen , ik hoop dat ze een juiste beslissing heeft genomen of het toch nog kunnen doorspartelen heeft!
    zal een kaarsje voor Kaatje branden...

sorry mama2x heb dit nooit gehad, kan je niet helpen maar Molly blijkbaar wel....testen dan misschien maar er zijn er nog die bloedingen krijgen en zwanger zijn....

Ik kon niet slapen brrrrr

Ritje

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @mollyvg ja ik heb nog testen in huis...
    Waneer kan ik dan het beste testen?Als ik niet meer vloei of?

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Lola, ik ga mn nummer nogmaals versturen. En die Mini is super mooi. Ik vind het echt top auto's. Zo 1 staat ook nog op mijn verlanglijstje.

@Molly, meld het maar aan Kaat dat we naar haar vragen maar misschien moeten we haar verder even met rust laten. Ik denk dat ze zich wel meld als ze er aan toe is.
    Maar jij weet ook niet wat de beslissing uiteindelijk is geworden.

Toch vind ik het een echt super erg verhaal. Elke zwangerschap die mis gaat is erg. Maar ik vind dit toch wel heel ernstig. Ik hoop echt met heel mn hart dat ze nog iets voor haar gevonden hebben wat haar kan helpen.

Van Inez heb ik helaas nog geen bericht gehad!

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Oh, dacht even dat je niet meer vloeide, maar ja eigenlijk wel na het vloeien pas, want het ijzer in het bloed breekt het hcg af wat in de urine zit. De snelste manier om het nu te weten te komen zou dan bloed prikken zijn.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4x MAMMA: wat leuk, een hondenecho, en wat fijn dat alles goed gaat. Ontroerend van je dochter!

@ DIANA: hey naamgenootje, ik miste je al. Kl*t* dat je 2 stressweken achter de rug hebt. Afscheid moeten nemen van een hond is echt afscheid nemen van een gezinslid. Sterkte! Heel veel beterschap voor je mam! Hoop dat je snel weer leuke weken krijgt zonder stress!

@ LOLA: lief die mini! Ik heb vorig jaar getwijfeld tussen de mini en de peugeot 207 CC. Het is de laatste geworden. Vooral heerlijk met dit weer! Maar die mini blijf ik lief vinden! Veel plezier ermee! Wat fijn dat alles weer oké was bij de VK. Ik duim voor je dat je de trend van de december 2006 mama's mag doorzetten.

14. veronika

veronika Niet meer actief

@ molly nog even, ja, lastig voor jou wel, Kaat hoeft zich helemaal niet te melden of jij hoeft m.i. niet haar nieuws aan ons door te geven, toch, als je meer zou weten? Alles op zijn tijd, als ze wil en er klaar voor is. Maar we denken aan haar en leven mee en hopen het beste voor haar, ook als ze niets wil doorgeven lijkt me, geen probleem.

Zo, wij vertrekken zo voor de vakantie. Allemaal heel veel sterkte en succes met alles in de tussentijd! Ben heel benieuwd hoe jullie ervoor staan over ruim twee weekjes. Als ik te verslaafd blijk aan het forum kom ik me tussendoor melden vanuit een internetcafeetje 8) ;)

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Diana een dier laten inslapen is erg ik heb het ook ooit moeten doen hij is met zen hoofd op mijn schoot ingeslapen al huilend streelde ik hem
    vind het nog steeds er en is nu al jaren over....
    sterkte meid, en een dikke knuffel ...

en dan stress weken hopenlijk gaat alles daar een beetje snel door!
    en komt de rust weer!

Ritje

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Verionica je hebt gelijk tegenover Kaat,
    en Molly, we denken nog aan der, ze zal der wel melden als ze behoefte ervoor heeft...

En een prettige vakantie toegewenst hoor.....
    geniet ervan he....en vakantie's zijn vruchtbaar...
    doe je best meisje....

liefs Ritje

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: wens jullie een hele fijne vruchtbare (klus)vakantie toe!

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo, ben ik weer. Alles gaat best goed hier. Ik heb wel nog steeds buikpijn. Lijkt niet echt op ongipijn. Meer stekende krampjes. Is dat bandenpijn? Of ....ja ik maak me toch wel zorgen...Heeft iemand dit ook gehad. Verder geen symptonen behalve warrig volgens mijn collega's (die nog van niks weten) en bultjes op mijn gevoelige borsten.....Je blijft je toch zorgen maken blijkbaar. Heb voor woensdag een afspraak met de dokter.

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    coto die krampjes zijn je baarmeoder die stilaan groeit en uitzet dat is normaal en je lichaam veranderd al stilaan,
    je denkt misschien oke er is iets mis maar voglens mij moet je ej geen zorgen maken,
    de dokter zal je wel gerust stellen....

Liefs Ritje

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hier helder rood bloed verlies dus ik vrees het ergste :(

Deel Deze Pagina