35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik ken de prikken en heb hem ook gehad meteen na de bevalling van de oudste. Bij de jongste was het niet nodig omdat zij ook rhesus negatief is.
    Het is inderdaad voor een goed doel en vergeleken met de bevalling stelt het prikje weinig voor. Maar ik begrijp goed dat je er niet veel zin in hebt. In die tijd moest ik niks van prikken hebben en nu laat ik ze zo zetten (behalve een infuus, want die prikken ze nooit goed)

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ SANROB: fijn dat alles goed was bij de VK. Heel veel sterkte met je vader! Hoop dat de hersenscan geen uitzaaiingen treft!

3. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Ik heb helaas niks van Inez gehoord. Maar wat ze al zei ze zal de eerste tijd misschien niet reageren omdat ze in het ziekenhuis is.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

FF een update van mij... nog steeds bloed. Niets in het verbandje maar puur na het plassen. Gisteren test was nog positief maar goed..
    Nu misselijk maar ik denk van spanning.
    zodra ik wat meer weet horen jullie het weer.

5. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @ Ellen, wat onzeker allemaal Ellen. Maar we hopen er dan toch maar op dat het iets anders is. Omdat het alleen met plassen is. Kun je niet je huisarts raadplegen ofzo? Neem misschien een beetje onzekerheid weg zo voor het weekend!

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Ellen,
    als het positief nog steeds aangeeft dat is een goed teken, je bent niet de eerste vrouw die haar maandstonden verder krijgt terwijl ze zwanger is hoor....
    heb dit al veel gehoord!
    Laten we maar positief denken....en hopen.....

@4xmama verzorg je hondje maar goed, bevallingen voor hun kunnen ook moeilijk gan, zoals hier met mijn teefje......

Hier welde dokter mijn vriend moest nog papieren laten invullen en wij samen ook voor erkenning voor als de baby word geboren en dat moet door de dokter het is een hele paieren winkel nu als je niet bent getrouwd.... :confused: ook op het gemeentehuis....

Die val door mijn enkel zei de dokter kan van de warmte zijn!

En weet je wat het gekke is,
    ik heb mijn haar laten kort knippen van carre naar kort pittig kopje leuk, maar ik heb krulletjes in de eerste keer in mijn leven,
    het wipt lang alle kanten het is wel een leuk zicht!
    heeft iets prettigs....zou het die hormomen zijn?
    raar dit is neiuw voor me, ze mogen gerust blijven hoor!

Ritje

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ SHEILA: dan hoop ik maar dat alles in orde is met INEZ!

@ ELLEN: duim [-o< , duim [-o< , duim, [-o< dat het toch nog allemaal goed zit, ik gun het jullie zoooooooooooooooooooooooooooo [-o< ! En zoals SHEILA ook al zegt: kan iemand je niet raadplegen? Die onzekerheid is toch niets! Veel sterkte!

@ RITJE: krullen zijn hartstikke leuk! Heb je geen foto?

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    neen zal er eentje eens moeten nemen met men buikje,
    het is kort en wipt langs kanten op hihi

mijn dochter heeft ook krullen van der vader....

Ja nog weten hoe het met Inez is nu...
    en dan komt ons Natas kortbij he,
    wat gaat het snel hier!

Uitkijken naar babytjes wauw....

Dit frisse windje hier met zonnetje doet me goed de lafte is minder en das zalig......

Ritje

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Het gaat weer ietsje beter met m'n stiefvader!
    Slaapmedicatie is weer afgebouwd en hij is wakker. Nog wel onrustig maar niet meer zo heel angstig, en hij ligt nog vastgebonden want hij wil telkens uit bed. Maar hij lijkt dingen te begrijpen en erop te reageren als hem iets wordt uitgelegd.
    Hij praat ook een heel klein beetje, had b.v gemurmeld dat hij eruit wilde omdat hij moest plassen. Na de uitleg van de zuster dat dat niet hoefde omdat hij in bed kon plassen met catheder verdween de vragende blik van z'n gezicht, knikte even en werd hij weer rustig. Of hij echt mensen herkend is nog niet duidelijk, maar tot nu is het heel goed nieuws.

SanRob, ik duim voor je vader.

Ritje, kan idd door de hormonen zijn dat je haar nu anders is. Leuk hoor, krulletjes!

Ellen, hou je taai meid! [-o<

Ik heb ook nog niets van Inez gehoord...... ik ben zó benieuwd!

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ NATAS: wat fijn om te horen dat het weer iets beter met je stiefvader gaat. Hoop dat hij iedere dag een beetje vooruit gaat! Hoe gaat het met jou?

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Wat fijn Natas dat het al iets beter gaat met je stiefvader. Het klinkt in elk geval redelijk goed als je hem iets kunt uitleggen en hij legt zich daar bij neer.

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Dat klinkt inderdaad positief, Natas!

13. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Natas, wat goed, zeg. Ik heb met mijn vader daarover gehad, hij had ook hartaanval en was ook in coma. Hij zei dat als je net wakker bent dat komt al die gebeurtenis naar voren en die moet je verwerken, met angst en schrik, daarna gaat het stuk beter. Zoals ik het kon lezen, gaat het ook wat rustiger met jou stiefvader. En nu nog maar hopen dat hij niets overhoudt.
    En voor jou heel veel sterkte met je laatste dagjes, dat is niet niets.

Ellen, meid, wat erg allemal. Kan je VK niet bellen? Dit is toch iets wat niet kan wachten tot maandag.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie!
    Mij mij gaat het wel hoor.

Heb net nog wat buikfotootjes geplaatst die ik dinsdag heb genomen.

15. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Gaaf natas! Die foto's. Ik heb gister ook mijn eerste buikfoto gemaakt. Je ziet alleen nog niks hihi. Ik zal hem vanavond op het alvum proberen te plaatsen. Het klinkt in ieder geval beter met je stiefvader!

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Mooie buik NATAS, nog even volhouden, die laatste loodjes hè ;)

17. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik zit ook op mijn werk, temperatuur gedaald gelukkig.... Verder nog steeds pijn in mijn buik (de banden volgens de kenners) en borsten ietwat pijnlijk...verder niks, O ja wel warrig volgens de collega's, maar die weten nog van niks...Ik ga volgende week vrijdag voor 3 weken op vakantie, kijken hoe ze reageren als ik terugkom!
    O en zondag gaan we het mijn ouders vertellen....spannend!

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ COTO: veel vertelplezier zondag en voor de volgende week alvast een fijne vakantie!

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Natas, echt heel mooi buik. Leuk dat je groei van je buik heeft bijgehouden, heb je later mooi herinneringen. Ik heb van mij zwangerschapen geen foto's, maal wel iets anders. Ik heb eerste kleertjes van al onze 4 kids bewaard. Van onze zoon(die nu weg is) heb ik zelfs een hemdje die hij als eerste aan had en gelijk geplast. Ik die hemdje nooit gewassen, die is nog steeds met een vlek van zijn allereerste plasje. Van andere kids heb ik ook spulletjes, sokjes, eerste afgeknipte haar. Het is nu, tijd later, heel leuk om naar te kijken. Hun haar heb ik ik het krant gewikkeld die is uitgekomen op de dag van hun geboorte. Nu weten ze ook wat was toen in het wereld gebeurd behalve hun geboorte. Het is echt gaaf.

20. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Coto, fijne vakantie, en veel plezier met ronde ogen van mensen aan wie je het gaat vertellen.

Share This Page