@Inez: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN YELINA! Geweldig nog een meid erbij;en wat vind Alissa ervan? @Natas: klinkt in mijn oren veelbelovend................ Ben heel benieuwd!
INEZ: Van Harte Gefeliciteerd! met jullie Docher Yelina.Fyn dat je tocvh borstvoeding kan gaan geven waarschijnlijk.En over een paar daagjes lekker samen naar huis. Top. BENTHE: Ook gefeleliciteerd met je huwelijskaanzoek, wat vreselijk heerlijk romantisch. En nu maar hopen dat jullie werk ijn parijs resultaat opgelevert heeft.DUIMEN. NATAS: wat fyn dat je stiefvader wakker is en niet zo angstig meer. Het lijkt sinds gister heel ietsje beter te gaan met mn vader, hij houdt meer binnen. Hij is wel wat verward. Morgen uitslag hersenscan. Heb ook nog de verpleging erop aan moeten spreken dat ze hem aan zn lot overlieten en had er zelfs 1 gezegd toen hij gebakken vis(?!) eruit gooide, dan moet u maar niet meer eten. Hij krijgt alleen vocht infuus, dus met andere woorden uithongeren, jaaa daaaaaaag.
Heyyyyy INEZ>>>>>>>>>Gefeliciteerd met je dochter Yelina.......... gelukkig gaat alles goed... Super hoor....
@Sanrob ik hoop dat je vader toch goed hersteld, ja het ziekenhuis is niet altijd wat het moet zijn, ik weet niet tegenwoordig wat men daar uitspookt! maar ze zouden toch wat beter met patienten kunnen omgaan... sterkte meid! Ritje
he meiden ik doe mee aan een fotowedstrijd, kunnen jullie je stem er eens op uitbrengen aub. Dit is de link tot de foto http://fotowedstrijd.telenet.be/Zomerwe ... QI2ZE.aspx
Babynieuws Vandaag om 14.29 uur is Danique - dochter van Natas en Chris - geboren! Volgens Natas was het een stortbevalling, die even mis dreigde te lopen. Maar alles is nu oké...!
jeetje zeg dat is snel zo heeft ze krampen en diaree en koude zweet en zo is de baby er al. Natas van harte gefeliciteerd met je dochter Danique prachtige naam en veel geluk met de kleine. van harte gefeliciteerd met baby Danique
HUH? Okee, Natas, dat doe je sneller dan mijn katten en paard GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DANIQUE!
Dat komt over als een turbobevalling Natas: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Danique! Geniet ervan!
Zo, even weg en 2 dochters geboren! Inez en Natas gefeliciteerd! Vandaag de grote dag. We hebben het aan mijn ouders verteld! Ik was heel nerveus, hart klopte in mijn keel! Maar ze waren zo blij, emotioneel, trots! Geweldig! Daarna met mijn moeder naar Tarzan in scheveningen. Ik moest huilen! Zal dat ook door de hormonen komen? hihi die puber naast me zat echt naar me te kijken "die is gek". Maar de tranen stonden in mijn ogen.....
Natas wauw dat was snel en goed gelukt zie ik een dochter een prachtige dochter! Gefeliciteerd liefs Ritje
Lieve Natas en natuurlijk ook Chris! Wat zie ik nou? Is Danique al er al? Fantastisch! Proficiat...! Is zeker nog niet bekend op het oudere moeders front. Ik zal mijn mond houden. Ik hoop dat Danique een gezonde meid is en ik hoop ook Natas dat het goed met jou gaat. Liefs, Lola2 (Josephine)
Wow!!!! Lieve Inez, van harte GEFELICIBABY met Yelina!!! Lieve Natas, van harte GEFELICIBABY met Danique!!! Kan niet iedereen zo snel 'leveren'? Veel liefs, Daantje
NOD 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela 15-08 Diaantje 18-08 Miepke 21-08 Sandra1967 AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Diaantje gestart IVF (pil femodeen) 02-08: Miss Daantje start spuiten Puregon 05-08: Diaantje start spuiten decapeptyl 07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo bij 6w1d 08-08: Miss Daantje echo, 1e FM (follikelmeting) 11-08: Anna 2e echo bij 9w3d 12-08: Anna intake prenatale diagnostiek 22-08: Diaantje 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna controle gyn bij 12w 15-09: Anna VK BEVALDATA 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna 02-04 Mollyvg 03-04 Ellenk BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique
Wat een leuke plaatjes zet jij toch altijd onder je berichtjes ik krijg dat nooit voor elkaar ben echt niet slim in dat soort dingen. Zal het de ouderdom zijn? hihi groetjes sandra