He hallo, @diaantje : Voor mij is het de eerste. Voor mijn man de tweede hij heeft al een zoontje die wordt in sept 11. Die komt om het weekend en vakanties bij ons. Dat gaat heel goed. Maar die weet het ook nog niet. Vrijdag rijden we naar Frankrijk, daar is hij bij zijn oma en opa. Dan gaan we door naar Italie. 2 weken op een camping....We gaan het waarschijnlijk wel vertellen. Ik denk/hoop dat hij het wel leuk vind. Er zal best wel wat veranderen voor hem dan ook....
@ DIANA: hey naamgenootje, dank je voor je lieve berichtje, zowel over onze Rocky alsook over onze grote wens. Hoop dat je gelijk krijgt! Hoe is het verder met jou/jullie? @ COTO: oké, voor mij, als ik ooit zwanger zou raken, zou het ook de 1e worden, voor vriendje de 3e. Wens jullie een hele fijne vakantie en hoop, maar dat zal heus wel, dat zoonlief een broertje/zusje helemaal geweldig zal vinden.
@ diaantje : Toevallig! Ja ik denk ook dat hij het wel leuk zal vinden. Hij heeft sind ongeveer 1.5 jaar er over dat hij dat leuk zou vinden, maar ja als het echt is....Nu krijgt hij natuurlijk alle aandacht in die weekenden....hoewel hij ook lekker achter de computer kan kruipen dan....Het wordt echt allemaal anders volgend jaar. Ik vind het best raar om daar over na te denken.... Ik duim voor jou dat je snel zwanger wordt!
Yes twee nieuwe babydochters. Lieve Inez en Natas gefeliciteerd met jullie meiden. Wat een geweldig nieuws. Ik ben vanaf donderdag niet online geweest, want mijn mannetje had koorts en we zijn met spoed naar het ziekenhuis doorverwezen. Waar hij helemaal onderzocht is bloed, urine, ruggenprik voor hersenvocht en daarna heeft hij een paar dagen aan de monitor en infuus gelegen en een antibioticakuur gehad. Ik sliep bij hem en het is echt even schrikken geweest. Gelukkig is er niets uit het onderzoek gekomen en bleek het geen enge infectie te zijn, maar waarschijnlijk een virus. Het gaat nu goed en we zijn lekker thuis na een paar heftige dagen die ook heel leerzaam waren. Verpleegkundigen kunnen er wat van met babietjes en ik heb veel goede tips gekregen. Nu moeten alleen de rode billetjes nog genezen, want dat is heel zielig en pijnlijk en de krampjes. Een bijwerking van de antibiotica en ik moet een beetje puinruimen thuis, want mijn andere mannen waren natuurlijk thuis, maar al met al hebben ze het er heel goed afgebracht. Verder moet ik nog bijlezen, maar dat komt wel op een rustiger moment. Ik ben zo blij met de nieuwe babydochters. Had Lientje nou ook een Danique?
Oh ja tip voor mama's met babietjes onder de drie maanden, ga direct naar de huisarts en wacht niet af! Ik was 's ochtendnog op het consultatiebureau, maar die arts daar deed er heel makkelijk over en zei van als hij morgen nog warm is dan kan je de huisarts bellen. Gelukkig ben ik op mijn eigen gevoel afgegaan en heb ik daarna de huisarts gebeld die mij meteen heeft doorverwezen naar een kinderarts.
NOD 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela 15-08 Diaantje 18-08 Miepke 21-08 Sandra1967 AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07: Diaantje - gestart IVF (pil femodeen) 02-08: Miss Daantje - start spuiten Puregon 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 07-08: Mollyvg - 10.30 uur 1e echo bij 6w1d 08-08: Miss Daantje - echo, 1e FM (follikelmeting) 11-08: Anna - 2e echo bij 9w3d 12-08: Anna - intake prenatale diagnostiek 13-08: Lola - verloskundige 18.20 uur 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur 03-09: Moby - 3D echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 02-04 Mollyvg BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique Helaas mezelf nu echt moeten aanpassen. Zat er natuurlijk al dik in maar zat nog ff in de ontkenningsfase.
@ NINO: oh jee, dat schrikken zijn geweest. Arm klein mannetje! Maar gelukkig was het 'maar' een virus en geen enge infectie. Heel goed dat je je gevoel gevolgd hebt! Veel beterschap met jullie kleine prins!
@ ELLEN: sorry, lees net je bericht. Da's mooi kl*t*, meid, ik had het jullie zooooooooooo gegund. Heb er verder geen woorden voor, behalve dat ik jullie heel veel sterkte wens! *KNUF*
Natas! Ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hier alleen maar negatieve testen.. NOD datum op lijstje klopt niet als echoscopiste gelijk had met eisprong.. dan had ik gisteren ongi moeten worden en dat zou ook perfect overeenkomen mte mijn uitermate regelmatige cyclus.. kan er nl altijd klok op zetten.. alleen deze maand niet dus blijkbaar
Ik had een knuffelkaartje voor Ellen willen plakken op de manier zoals Ritje het beschreef, maar helaas, het lukt me niet
@Ellen wat erg toch hoopte ik ook hoor vind het zo erg voor je..... @Nin0 wel wat goed dat het snel onder controel was en dat met Jjujles nu alles oke is ja babytjes niet lang wachten want ook ze zijn heel gevoelig...... geef hem maar een dikke knuffel van ons.... Het gaat hier wel, heb veel felecitatie's gehad voor verjaardag, ventje heeft met cadeautje gister nacht gegeven.... en die bepaalde boosdoenster heb ik eens hard op der staart getrapt! is kalmer nu! het gaat redelijk, met de dutjes tussenin en mijn gewicht dat blijft steken.... maandag weet ik meer echo dus of ons Silke wel genoeg groeit! dochter is aan zee en amuseert zich geweldig... fijne dag iedereen.....
@Ellen:wat jammer zeg...heel veel sterkte! Ik heb dat zelf ook 2 keer gehad...heel vervelend! Op naar je volgende ei dan maar en met succes! @Nino:gelukkig gaat het al beter en inderdaad gewoon op je gevoel afgaan! @Lola: nog bedankt voor het toevoegen ad lijst!
Ellen, meid, wat erg zeg. Ik had echt op andere uitkomst gehoopt. Ik heb er geen worden voor behalve STERKTE. Nino, het was wel even schrikken toen ik het las. Maar gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Maar hoe zo krampjes? Ik heb nog nooi gehoord van zulke bijwerking van antibiotica. Of het moet heel sterk zijn. Mijden, heeft iemand nog iets van Kaat gehoord? Ik maak me echt zorgen om haar. Ze is al zo lang weg. Ik heb niet zo veel te melden. Zaterdag kwam onze dochter met haar vriend eten, dus was wel hele dag druk. Zondag computer voor onze Dana gekocht en zondag, mandag en vandagochtend bezig geweest, daarna was ik bezig met de kamer van onze zoon. Helemaal opnieuw ingericht en al. Nu heb ik mijn fretten los gelaten en heb ik wel paar minutjes voor mijzelf. Heb nog geen tekens van aankomende ongi, maar ook geen van uitblijvende. Behalve pijnlijke borsten en temp van 37.4 niets. Als ik over twee dagen ongi moet worden, moet mijn temp nu al omlaag gaan, toch? Ik heb ook nog geen slijmpropje gehaad, en heb nog geen hoofdpijn. NOG NIET! Maar of dat ook zo blijft? hoop van wel [-o<
ELLEN; wat jammer, sterkte. INEZ: ben jij toevallig vandaag om 12.00u uit het ziekenhuis gekomen? Ik loop nl het ziekenhuis binnen en zie daar een kersverse moeder met baby en man achter de rolstoel(met zonnebloemen in zn hand)en had gelijk hte idee dat jij het was, kan te mishebben. Maar als het wel zo is, heb ik je kleine al van dichtbij in levende lijve gezien.(je/die man zat nl naar beneden te kijken en niet op te letten waar hij heenreed dus recht op mij af) Kan er helemaal naast zitten natuurlijk, maar je weet niet.
Slecht nieuws over mn vader; hij heeft uitzaaiingen in de hersenen(grote tumor) en er is niks meer aan te doen. Hij komt eind vd week thuis voor de eindfase zeg maar. Hoewel hij zelf zegt dat het nog wel een jaar kan duren.Helaas is dat echt niet zo. Het ergste vind ik dat hij mijn kleintje nooit zal leren kennen. En hij ook; toen ik iets dergelijks zei begon hij te huilen. En dat heeftie nog nooit gedaan sinds we 1.5 jaar geleden hoorden dattie ziek was niet gedaan. Binnekort ga ik toch maar een 3-d echo laten maken, wilde ik eigenlijk doen na de 20 wkn echo, maar zo kan mijn vader mn kleintje toch zien.En ik ga hem ook vragen of hij wil weten wat het is; dan gaan we dat vragen, ikzelf hoef het niet te weten, maar als hij het graag wil, dan doen we dat.